"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

czwartek, 13 lutego 2014

Dzień PRZED Walentynkami

„Lecz w środku, pomiędzy Początkiem, a Końcem, jest tyle ważnych i dobrych rzeczy, 
które należy powoli smakować i kochać, cenić i pamiętać...”


Dzień dobry bardzo ;-)))
Po cudownie wiosennym dniu 
dziś znów dzień deszczowy 
alee
Wielkie Odliczanie 
dobiega końca ;-)))


Oczywiście ani odliczanie ani pakowanie 
ani nawet deszcz, który właśnie się rozpadał 
nie są w stanie powstrzymać mnie 
przed zrobieniem kartki na 
bardzo szczególną okazję
...
...
...
Imieniny Katarzyny  ;-)))


Katarzyna lubi ptaszki, lubi też shaby 
jest bardzo ciepłą i serdeczną osóbką 
o bardzo radosnym usposobieniu...
Kocha książki i kwiaty 
i lubi otaczać się ładnymi rzeczami


Gdy robiłam karteczkę staralam się przelać w nią 
całą sympatię i ciepłe uczucia 
jakie towarzyszą mi zawsze gdy myślę o Katarzynie
To ciepełko i uśmiech, który towarzyszy tym myślą 
Ba! Nawet Venus postanowiła dorzucić do karteczki swoje 
kocie uczucia 
i...
przespała się na niej co spowodowało, że 
karteczka jest odrobinkę pognieciona od środka  ;-)))


Pracuj tak jakbyś nie potrzebowała pieniędzy.
Kochaj tak jakby nikt nigdy Ciebie nie zranił.
Tańcz jakby nikt na ciebie nie patrzył.
Śpiewaj jakby nikt cię nie słuchał.
Żyj jakby był raj na ziemi.

Kasiu, Katarzyno...
życzę Ci aby był to wyjątkowy dzień...
aby spotkały Cię dziś same radosne zdarzenia
abyś pamiętała, że jesteś Wyjątkowa i Niezastąpiona
i to nie tylko dzisiaj...
Życzę Ci abyś celebrowała każdy dzień
jak małe święto...
Odwagi w walce z codziennością 
siły i wytrwałości w realizacji własnych marzeń


Jeśli Twoje Serce jest tak wielkie
jak marzenia,
to wiedz że osiągniesz o wiele więcej.
Nigdy nie trać nadziei i wiary,
dlatego że to one
dają nam siły do realizowania
swoich marzeń.
Twoje marzenia są piękne i
dlatego spełniają się.
Miłość, którą masz w sobie
jest najwierniejszym
Twoim przyjacielem.
Nigdy nie pozwól by ktoś
zakłócił jej spokój,
a ta którą darzysz bliskich
jest najważniejsza.



a karteczkę pozwolę sobie zgłosić na wyzwania:



- Pomorskie Craftuje - Żyj Kolorowo

- Stampin Royalty Challenge - inspiracja zdjęciem 


---------------------------------------------------------------------------------------------
Ps.
Ja jestem kwietniową... Katarzyną

17 komentarzy:

  1. przecież Ty jesteś Katarzyna, więc życzenia są i dla Ciebie :) wiem, że tam "na dole mapy" imienin się nie obchodzi, ale każdy powód jest dobry, żeby dobrze życzyć :) a więc samego dobrego Kasiu, ściskam też imieninowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ale ja jestem Katarzyną kwietniową ;-)))
    oczywiście życzenia i prezenty przyjmuję CAŁY rok ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pracowita Jesteś Brujitko! :)
    Dużo miłości Ci życzę z okazji Walentynek, i nie tylko :))

    OdpowiedzUsuń
  4. no to z okazji 13.02., czyli dnia przed walentynkami, prawie Twoimi imieninami - najlepszego wszystkiego :*

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne karteczki
    wszystkiego najlepszego i dużo dużo miłości nie tylko jutro

    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Co kartka to ładniejsza! Zrobiłas ogromne postępy...tak trzymaj:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna ta kartka!!
    Tak ciepła, pełna uczuć, nijak się ma do dzisiejszej szarości za oknem.
    Taki promyk słońca.
    Wszystkiego Najlepszego, lutowa i ... kwietniowa Katarzyno <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty już mistrzostwo osiągasz w tych karteczkach! A ptaszorki kocham, to co się dziwić Venus:))))
    Buziaki na Walentego:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku jak bardzo mi się podoba Twoja karteczka
    podium dla Ciebie za to dzieło:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie się również podoba Twoja karteczka i chętnie bym ją przygarnęła, zwłaszcza, że ja też Katarzyna;)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zwykle ślicznie... :)... Nudne to już ;P...!

    OdpowiedzUsuń
  12. Aha, to dlatego tak lubisz to imię ?? :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję Kasiu :) Jesteś kochana! Uścisków moc przesyłam i znikam nacieszyć się liścikiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekna kartka, jest bardzo interesujaca, zawiera w sobie duzo ciepla, milosci, uwielbienia, i widac, ze jest dla specjalnej osoby :):)
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna kartka :))) dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC :))

    OdpowiedzUsuń
  16. jak kolorowo i fantazyjnie :):):): dziekujemy za udzial w wyzwaniu PWC :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń