"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

sobota, 22 lutego 2014

był sobie żab

"Nie każda chce mieć Księcia z Bajki... 
niektórym wystarczy Żaba z charakterem."


 Dzień dobry wieczór ;-)))
Wiem, wiem...
Zaniedbałam Was ostatnio...
Niedobra ja!!
Niewdzięczna!!
Niestety...
po powrocie do domu dopadła mnie poważna choroba...
Nie jest ona do końca zdiagnozowana przez lekarzy 
i wiadomo już z całą pewności, że nie ma na nią 
skutecznego lekarstwa ...
Choroba ta nazywa się
"nie chce mi się"
;-)))

"Nie chce mi się"
nie jest zaraźliwe 
ale podobnie jak katar
musi samo przejść ;-)))


 żeby jednak nie było, że robiłam tak całkiem Nic
to od czasu do czasu robiłam Coś ;-))) 
i tak np zrobiłam karteczkę (a nawet kilka) 
karteczka jest mooocno spóźnioną Walentynką 
i lada moment (w poniedziałek?)
zapuka do pewnych drzwi ;-)))


Karteczkę zgłaszam na wyzwania:



 
 "I okazało się, że obrazki z przeszłości nas, kobiety, ścigają. Bajeczki, jakimi byłyśmy karmione. Dziewczynka pochyla się nad żabką i całuje ją w pyszczysko? I wszystko jest lepiej? To wieczne marzenie i iluzja spowodowały wyraźny podział. (…) iluzją oczywiście nie jest młoda dziewczyna nachylająca się wdzięcznie nad ropuchem. Iluzją jest dalszy ciąg. Całowanie żaby ma nam, kobietom, uświadomić, że warto. Warto szukać żab (czy innych straszydeł), bo jeśli będziemy wytrwałe, w końcu z jakiejś żaby wyskoczy królewicz."


Ps. Ja wiem jak się pisze caŁuj ale żab nie ;-)))


i jeszcze i jeszcze....
POCHWALĘ SIĘ ;-)))


"Do autobusu wsiada mężczyzna, spotyka znajomego i mówi:
- Ten autobus znów się spóźnił i teraz spóźnię się do pracy, a tu tak gorąco, nie ma gdzie usiąść, takie tłumy, nie, czym oddychać, jest taki upał.
- To, czemu nie jedziesz samochodem? - Pyta znajomy.
- Ten gruchot, znowu się zepsuł, totalna kupa złomu, jest do niczego.
- No a praca?
- Praca, to czysty wyzysk, robię nadgodziny, za pół darmo, mój szef to wyzyskiwacz, a jeszcze żona to jędza tylko by się stroiła i latała po koleżankach, za żadną pracę się nie weźmie, córka to samo, i kto na to wszystko robi - ja, ja biedny, ledwo do pierwszego starcza....
Obok siedzi Anioł z wielkim notatnikiem cały czas pisze i pisze, a kiedy mężczyzna przerwał narzekanie, Anioł mówi do siebie: o jej tyle życzeń do spełnienia."

Niech Wasze Anioły spełniają tylko pozytywne życzenia...
Dostałam w tym tygodniu list... piękny list...
Mam nadzieję, że jego autorka nie obrazi się ale bardzo chciałabym podzielić się z Wami jego fragmentem:
"Jakby ktoś kiedyś próbował Ci wmówić, że szczęście nie istnieje, albo nie ma już dziś ludzi szczęśliwych (taaaa! są tacy malkontenci), to sobie pomyśl, że gdzieś tam, w najstarszym mieście w Polsce żyje sobie cała rodzina szczęśliwych ludzi. Trzy osoby i pies"
a zdradzę Wam, że napisała to osoba, która ma naaaprawdę dużo kłopotów...
Można?? Można!!

Słonecznej, radosnej i leniwej niedzieli...

42 komentarze:

  1. świetna żabcia :D cauuuję :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Słonecznej, radosnej i leniwej niedzieli... dla Ciebie :) a Żab z Caauuj bardzo udany!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słonko za oknem się uśmiecha - oby do Ciebie też ;-)))

      Usuń
  3. Nie strasz mnie chorobami - zanim zdążyłam doczytać, to już się przejęłam:) Karteczka z "żabem" piękna, historia prawdziwa. Gratuluje wyróżnienia. Zapraszam do mnie jutro o godzinie 4:))) Jak się ma kot?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kotowa??
      Hmm... Szantrapa ma się znakomicie...łobuzuje, śpi, łobuzuje, je i śpi i terroryzuje biedną służbę...
      Miłej niedzieli - dziękuję za troskę ;-)))
      Postaram się "być" o 16stej ;-)))

      Usuń
    2. Uściski dla Kotowej:))) To miała być czwarta rano:) Zajrzyj, to przeczytasz dlaczego:)))

      Usuń
  4. Żab został moim idolem :D... :) Idealny idol :)...
    a choruj sobie spokojnie :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. idealny??
      no no toś mnie zaskoczyła ;-)))
      ale zapamiętam ja sobie - zapamiętam ;-)))

      Usuń
  5. Kasiu szybko wracaj do zdrowia, mam nadzieję że ta epidemia nie rozprzestrzeni się ale czasem wydaje mi się że też mnie to choróbsko chwilami dopada ;)
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas w domu to epidemia ;-)))
      Mnie się ie chce - Venus nie chce się jeszcze bardziej ;-))))
      ale myślę, że od czasu do czasu każdemu należy się "pochorować"
      Buziaki

      Usuń
    2. Zupełnie inaczej wygląda "pochorować":))) Nie powoduje troski u czytającego:)

      Usuń
    3. Obiecuję pamiętać w przyszłości ;-)))

      Usuń
    4. O.K.:) Przepraszam z tą piosenką - chciałam sprawić przyjemność, ale ... wyszło jak wyszło... Jest też stachurowy utwór "Czas płynie i zabija rany"
      Tylko daj mu czas
      Daj czasowi czas...
      Jeszcze raz przepraszam, nie chciałam robić przykrości.
      A ta jazda na wieczór w Bieszczady po to, by uczestniczyć w koncercie, rano wejść na połoninę i ... robi wrażenie:)))

      Usuń
    5. Czy masz może jakąś ulubioną piosenkę SDM, która dobrze się kojarzy, przywołuje miłe wspomnienia? Jeśli tak, podaj, proszę tytuł, a ja coś wymyślę:)

      Usuń
  6. Jak wiosennie u Ciebie ... żaby z norek powyłaziły ...:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiosna, wiosna... wiosna ah to Ty ;-)))
      Słonko jest - radość jest ;-)))

      Usuń
  7. Ja też się wystraszyłam Twoją chorobą za nim doczytałam do końca! ;))
    A żabul przeboski:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-)))
      Dziękuję - za troskę ;-)))

      Usuń
  8. Na poczatku sie zmartwiłam, kiedy napisałaś,że zachorowałaś...
    Ta mozesz sobie chorować do woli;-)!
    Karteczka bardzo mi sie podoba!
    Buziaki:)
    P.S. Czy dostałaś Kasiu tego przesłanego ponownie maila?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się Martuniu, nie martw ;-)))
      złego licho nie bierze... przecie ;-)))

      Usuń
  9. Oj wiosnę chyba poczułaś i dlatego ta choroba :-)))
    Lepsza Żaba niż Książę z bajki,
    tak mi mówi doswiadczenie życiowe :-)
    Słonecznie pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapamiętam ja sobie Twoją mądrość... zapamiętam
      :*

      Usuń
  10. Żab cudny i jeszcze cudniejszy z "caaauuj" ;))) A szczęście jest dla każdego, tylko nie każdy potrafi je zobaczyć. :) Uścisków moc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-)))
      dobrze, że my mamy specjalne okulary ;-)))

      Usuń
  11. Uroczy żab :))) życzę takiego do spełnienia Twoich marzeń :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takiego??!!
      no choć niech się w ludzia przemieni ;-)))

      Usuń
  12. :))) fajny żab :-)

    p.s. na 3 latka to zależny jakie dziecko :))) moja E. nosi 92 ale ja komuś kupiłabym 104 lepiej większe ciut niż za małe :-))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Co tu dużo mówić! Rewelacja :)

    Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam fobie na rozne choroby - boje sie ich strasznie - i w pierwszych slowach Twojego posta przelecialy mi ciarki po plecach, zaraz potem dostalam gesiej skorki...ale kilka linijek dalej odetchnelam z lga.. Wystraszylas mnie!!!! :):):)
    Karteczka sliczna, piekny "caausny" zab, trzymam kciuki za wyzwanie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj... przepraszam - nie taki zamiar mój był ;-)))
      Dziękuję za troskę i te kciuki trzymane ;-)))

      Usuń
  15. Przystojniak z żaba onego, oj przystojniak!
    Gratulacje odnośnie wygranej! Wielce przyjemna kartka:-)
    Aaaa! Odnośnie poprzedniego wpisu i znikniętej Venus. A to ci kocica! Normalnie tylko by człowiek w te łaciate pupsko przylał, ale i jednocześnie z radości wyściskał i obdarował kilogramem smakołyków, że się nareszcie pojawiła. Te sierściuszki... Ech...
    Cauuuuuję mocno! To oczywiste, że wszyscy żabi książęta caują:-)))) każda mała dziewczynka to wie:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiesz, jak rozweselić człowieka :) Dziękuję! A żaba "cauuuuję" ile wlezie, bo jest cudowny i mega pozytywny!

    OdpowiedzUsuń
  17. tak to jest, bo polak faktycznie zawsze narzeka.....taki narod......:) fajny zabol :) dzieki za udzial w moim wyzwaniu na blogu PWC :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tytuł tej piosenki to "Spóźnione wyznanie":)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna pomysłowa kartka :) Żaba z sercem mnie wzruszyła :))))
    Życzę powrotu do zdrowia i dziękuję za udział w wyzwaniu Namaste :)

    OdpowiedzUsuń
  20. :) ale u Ciebie wiosenny żab:)
    ...królewiczu nie słuchaj co ci szepczą do ucha każda mówi ze jest królewną, a królewna jest jedna i jak znaleźć właśnie tę jedną...

    OdpowiedzUsuń
  21. super optymistyczna karteczka::) dziękujemy za udział w wyzwaniu Namaste:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna cauśna żabka :D
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu na digi-scrap.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Całuj! Jak nic to prawdziwy książę! Dzięki za udział w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń