"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

niedziela, 26 stycznia 2014

Zima nie jest taka zła ;-)))

Zaspy zaspały śnieg we śnie,
szybuja szyby w białe kwiatki.
Pan lud dziś blady ,pada śnieg,
to mroźne kwiatki gubią płatki.
Bieli nawiało dobry metr,
słońce ma wąsy pobielone.
Zimowe dzieci lubią biel,
to od niej uszy są czerwone.

REF: Zima lubi dzieci najbardziej na świecie,
dorośli mi mówią nie wierzę.
Dzieci roześmiane stawiają bałwana,
dorośli stawiają kołnierze. 4X

2.Zima zimuje w swoim śnie,
ciepło okryta puchem kołdry.
Zima naprawde lubi cie,
więc ty bądź czasem dla niej dobry.


"Natchło" mnie dziś
Za oknem świeciło słonko
Koleżanka zaprosiła na kawkę 
więc wymyśliłam sobie, że pojadę rowerkiem...
Wypocę negatywną energię, wyrzucę notoryczne zmęczenie

Getry, buciki, golfik, kask...
gdzie jest kask??
W poszukiwaniu kasku weszłam do pokoju i...
zrobiłam karteczkę ;-)))
 

w Rapakivi

Wykreśliłam sobie:
- koronkę, kwiaty, warstwy, media, tusz i groszki

 
ale jak to zazwyczaj bywa...
karteczka pasuje też do kilku innych wyzwań

- Kwiat Dolnośląski - Przywolać Zimę 
(recyklingowa jest koronkowa wstawka raz obrazek ze starego kalendarza)

Potuszowalam brzegi wszystkich warstw, kwiatki, oraz listki



- Piątek 13stego - Śnieg

aaaleee...
to nie wszystko
jak już zrobiłam "bajzelis totalis" w pokoju i na stole to
wymyśliłam sobie, że
zrobię jeszcze jedną kartkę
do
- Diabelskiego Wyzwania  
Inspiracją dla pracy miało być logo Sklepu Ewa





Cóż... na rowerku nie pojeździłam ale jestem zadowolona, spełniona
choć 
"bajzelis" na stole wciąż trwa więc...
może jeszcze jakaś karteczka powstanie


a dla tych, którzy zimy nie lubią...
kilka dowodów na to, że Mroźna Pani
potrafi być piękna






 Dlaczego kobiety płaczą?


- Dlaczego płaczesz? - młody chłopiec zapytał swą mamę.
- Ponieważ jestem kobietą, odpowiedziała mu.

- Nie rozumiem, odpowiedział.

Ona go przytuliła i rzekła: ...i nigdy się nie dowiesz, ale nie martw się to normalne.

Później chłopiec spytał swojego Ojca, dlaczego Mama płacze bez powodu?

Wszystkie kobiety płaczą bez powodu. ...było to wszystko co mógł mu odpowiedzieć.

Mały chłopiec urósł i stał się mężczyzną i wciąż nie wiedzą dlaczego kobiety płaczą. Nareszcie uklęknął złożył ręce i zapytał: Boże... Dlaczego kobiety płaczą (tak łatwo)?

A Bóg mu odpowiedział...

...Kiedy tworzyłem kobietę postanowiłem ją uczynić wyjątkową. Stworzyłem jej ramiona na tyle silne by mogła dźwigać ciężar całego świata! Dałem jej nadzwyczajną siłę, pozwalającą jej rodzić dzieci jak również znosić odrzucenie, spowodowane czasem przez jej własne dzieci! Dałem jej stanowczość, która pozwala jej na opiekę nad rodziną i przyjaciółmi.

Niestraszna jej choroba!

Stworzyłem ją wrażliwą, aby kochała wszystkie dzieci, nawet wtedy, gdy jej własne ją bardzo skrzywdzą!

Dałem jej siłę, aby opiekowała się swoim mężem mimo jego wad, Zrobiłem ją z żebra swego męża, tak, aby chroniła jego serce!

Dałem jej mądrość, aby wiedziała, że dobry mąż nigdy nie skrzywdzi swej żony. Czasem jednak testuje jej siłę i wytrwałość żony w wierze w niego. Synu, na sam koniec...

Dałem jej również łzę do wypłakania. Jest to jej jedyna słabość! Jeśli kiedyś zobaczysz, że płacze, powiedz jej jak bardzo ją kochasz i jak wiele robi dla innych. I jeśli nawet wciąż płacze, sprawiłeś, że poczuła się o wiele lepiej.

Ona jest wyjątkowa!


Życzę Wszystkim pięknego tygodnia
ciepła w sercu pomimo chłodu panującego na zewnątrz
wiosny w duszy pomimo puchowych zasp za oknem
i optymizmu pomimo, że słonko chwilowo skryło się za chmurami ;-)))

18 komentarzy:

  1. Kasiu, poszalalas poszalalas i to dobrze, na wysokim poziomie...:)))powodzenia zyczę we wyzwaniach, kartka z sówką genialna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a tak się samo jakoś ;-)))
      Nie lubię sów ale ta jakoś tak - przemówiła do mnie ;-)))

      Usuń
    2. Mi się też podoba, no i zdjęcia zimy - przepiękne:)

      Usuń
  2. Miło, że pamiętasz o górach:) Teraz chodzę po Beskidzie Sądeckim - okolice Muszyny. Zima przepiękna, prawie jak na Twoich fotografiach. Całe mnóstwo cerkiewek, tylko dzień krótki:) No i straszą wilkami... Jak byłam w kwietniu w Bieszczadach straszyli niedźwiedziami, widziałam nawet ślady "misia", miałam też bliskie spotkanie z dzikową mamą (na szczęście skończyło się bezpiecznie:))) Co do florystyki - teraz modne są kwiaciarnie prowadzące warsztaty rękodzieła - taki mały lokalik z dużym stołem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś w Bieszczadach też miałam spotkanie z misiem...ale chyba jestem.byłam za chuda jak na jego wybredne podniebienie... a może to ten zapach po całodziennym dreptaniu z plecakiem... Tak czy inaczej... ja widziałam jego on mnie i oboe poszliśmy w przeciwnych kierunkach - on leniwie ja ciut... szybciej ;-)))

      Usuń
  3. sliczna karteczka , mimo zimy za okno usmiechu i słońca
    a ja lubię taką zimę ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TAKĄ zimę też lubię ;-)))
      Buziaki

      Usuń
  4. Dobrze,że te łzy nam dano...
    Piękne zdjęcia zimy i piękne karteczki wyprodukowałaś!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :*
      zeszłoroczne... narazie tylko deszcze niespokojne ;-)))

      Usuń
  5. ta jedyna słabość:):)
    Kasiunia karteczki cudowne, dobrze że kask był na swoim miejscu:):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję... mają się nijak do Twoich bogatych, kwiatowych cudów... ale staram się staram ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wytuszowałaś kwiatki! SUPER!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Szafy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna, prawdziwie zimowa karteczka. :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No kochana!
    Tyyyyyyyyyyyyyle tego, że już sama nie wiem, gdzie słówko naklikać,,,,,,,,,,,,
    na ptasiej karteczce oczywiste jest, że słówko bym napisała, choć i walentynkowe serduszka kuszą........ :)))))
    Opowieść o motylu mnie osłabiła i teraz nic mądrego nie wymyślę, bo pomyśleć muszę,,,,,,,,,,,,,,,coś mi się zdaje, że każdy ma swój kokon i bez niego ani rusz............

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń