"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

poniedziałek, 13 stycznia 2014

Nowy rok, nowy tydzień - nowe wyzwania

"Cóż za fantastyczna myśl przyszła mi do głowy:
aby w ogóle nie zwracać uwagi na czas,
lecz, korzystając z niego, poszukiwać jedynie
uśmiechów losu, a lekceważyć jego przeciwności.
W ten sposób mógłbym poskładać sobie życie
z samych jasnych i dobrych chwil,
zwracając się zawsze ku słonecznej stronie wydarzeń
i pozwalając wszystkim nieprzychylnym sprawom
niepostrzeżenie wymknąć się z wyobraźni
albo odejść w zapomnienie."

William Hazlitt



Koniec lenistwa!!
Choć może i się nie leniłam
to zaniedbałam moje karteczki :(
A że robię albo nic albo hurtem...
To dziś pochwale się 3 karteczkami, które powstały w ten weekend
 i jeszcze czymś co zrobiłam dużo wcześniej  ;-)))

Najpierw zobaczyłam kolory 


później mapkę 


a później w ciągu nie całej pół godzinki
zrobiła się karteczka ;-)))


Próbowałam ją odrobinę postarzyć...
ale zanim opanuję do perfekcji tę metodę 
myślę, że popełnię jeszcze kilka błędów ;-)))
Wytycznymi wyzwania było aby na kartce COŚ błyszczało
u mnie błyszczą perełki 
oraz 
(co bardzo ciężko było uchwycić na zdjęciu)
niebieska kokarda i rosa na róży 

Jak już rozpakowałam papierki,
narobiłam bałaganu,
Venus dopadła wstążkę...
to zliftowałam sobie karteczkę
w Art-Piaskownicy


Moja wersja karteczki...
wygląda tak:


fiolet i pomarańcz zrodziły się z innego wyzwania,
 na które gapowato nie zdążyłam
ale połączenie tych dwóch kolorów
ma wg mnie wiele uroku


a w środku nocy...
jako lekarstwo na bezsenność
powstała szybka imieninowa kartka

Została obwąchana i zaaprobowana
więc wyruszył już wraz z życzeniami
w świat ;-)))


A jeszcze przed świętami wywiązując się
ze złożonej w wakacje obietnicy
wypaliłam na drewnianej deseczce
taki oto obrazek
Oczywiście sama nie zdążyłam mu zrobić zdjęcia
więc poprosiłam o to Alę ;-)))
i dlatego też pokazuję Wam go dopiero teraz ;-)))

A wiecie...
że w grudniu udało mi się jeszcze jedno Candy wygrać??
Cały rok nic...
a w grudniu wysyp niespodzianek  wygranych...


Piękne bombeczki 
i delikatne drewniane zawieszki
ubogacały mój domek przez cały świąteczny czas
powstają prawdziwe cuda 
zajrzyjcie... 
Ja zaglądam tam od... 
pierwszego posta ;-)))


Robicie postanowienia noworoczne??
Ja na ten rok mam tylko jedno ;-)))





i zrobię wszystko aby udało mi się wytrwać w tym postanowieniu ;-)))
Nie łudzę się, że 365 dni tego roku będą słoneczne i cudowne, 
że spełnią się wszystkie moje marzenia, 
że będzie tyko dobrze...
Na pewno będą smutki i nerwy
na pewno pojawią się nowe przeszkody i kłopoty
Bo jak mówią...
W życiu nie chodzi oto aby czekać aż burza minie
tylko...
nauczyć się tańczyć między kroplami ;-)))



29 komentarzy:

  1. gratulacje wygranej :)
    i wytrwania w postanowieniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wytrwam... na przekór wszystkiemu ;-)))

      Usuń
  2. Tabliczka ma honorowe miejsce w mojej kuchni !!!!! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podpisuję się pod Twom planem na ten rok obydwiema łapkami i nóżkami! Tylko... ja ciuteńkę kiepsko tańczę.. Hm... Chyba potrzebne mi jakieś koprepetycje... ;))) Uścisków moc Czarowniczko Kochana. Kartki jak zwykle smakowite - szczególnie ta z lawendowym odcieniem fioletu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana moja.. ja Cię naumiem ;-))) będziemy razem wirować w rytmie rumby ;-)))

      Usuń
  4. Karteczki piękne! Gratuluję wygranej! Obyś wytrwała w swoim pięknym postanowieniu:-)))
    Pozdrowionka:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo Beatka... jak dawno u mnie nie gościłaś...
      Wytrwam... obiecuję sobie i Tobie - przy świadkach

      Usuń
  5. Piękny plan na Nowy Rok.Wierzę,że się uda!!!Kasiu,kartki kartkami,candy też nieważne ale muszę to napisać.Muszę bo jak nie to się uduszę!!!Nie mogę się napatrzeć na Twoje zdjęcie zimy!!!!Jest boskie!!!Ale pewnie juz o tym pisałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie pisałaś ale... nie pogniewam się wcale jak napiszesz jeszcze raz ;-)))
      Ziiimno wtedy było
      ale to jedna z mich ulubionych sesji ;-)))

      Usuń
    2. a gdzie ta sesja była? i w jakich okolicznościach? opowiesz, czy już może gdzieś wcześniej o tym pisałaś?

      Usuń
    3. a cztery pory roku będą? :)

      Usuń
  6. Piękne bombeczki, ja tez bede miec takie w tym roku, juz zbieram potrzebne sprzety :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne postanowienie i śliczne kartki :)!... Tańczyć między kroplami jest super... Ach... pamiętam taki jeden burzowy spacer, swój taniec w deszczu i jego spojrzenie... myhymmm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm...
      aż się... rozmarzyłam...
      poczułam ten deszcz i... to spojrzenie ;-)))

      Usuń
  8. Witam w Szufladowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne wiosenne karteczki
    piękne postanowienie!

    buźki

    OdpowiedzUsuń
  10. zycze duzo wugrany w tym roku i gratuluje z tamtego karteczki sliczne :)
    buziole

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę wytrwałości w noworocznym postanowieniu i pięknego tańca między kroplami. Gratuluję wygranych:) Karteczki bardzo ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zycze powodzenia we wyzwaniach, mam nadzieje, ze sie uda.Ppzdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne karteczki. dziękuje za udział w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna tabliczka dla Ali :-))
    Karteczki i plan na 2014 też :-D

    Gratuluję wygranej !

    Kasiu a robisz skrapki do naszej zabawy skrapkowej ?
    Bo wiesz , kolejny etap u Ciebie . Potrzebny będzie Twój temat ;))
    A jak chcesz zrezygnować , to daj mi znać ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cała masa pięknej twórczości:) i do tego tyle szczęścia w grudniu:) gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Często wydaje mi się,że potrafię...poruszać się między kroplami deszczu...
    a czasem po prostu się między nimi przemieszczam...
    Buziaki:)
    Zaanektowana;)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne prace
    gratuluję wygranych ja coś ostatnio nie mam szczęścia do tych spraw :)

    buźki

    OdpowiedzUsuń
  18. Kasiu, niestety nie widzę Twojego ostatniego posta, nie wiem dlaczego.Powodzenia we wyzwaniach i dziękuję za serdeczny komentarz u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystko cudowne i kot też

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam odważne kontrastowe połączenia ... dziękuję za udział w wyzwaniu AP :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń