"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

niedziela, 19 stycznia 2014

Jeszcze raz: Nowe kartki - Nowe wyzwania

Poemat o szczęściu

Aby poznać wartość jednego roku, zapytaj studenta, który odpadł w
egzaminach końcowych.
Aby poznać wartość jednego miesiąca, porozmawiaj z matką, która za
wcześnie urodziła dziecko.
Aby poznać wartość jednego tygodnia, porozmawiaj z wydawcą tygodnika.
Aby poznać wartość jednej godziny, spytaj zakochanych, którzy czekają
na to, aby się zobaczyć.
Aby poznać wartość jednej minuty zapytaj kogoś, kto spóźnił się na
swój pociąg, autobus lub samolot.
Aby poznać wartość jednej sekundy, porozmawiaj z kimś, kto przeżył
wypadek
Aby poznać wartość jednej milisekundy, zapytaj kogoś, kto podczas
igrzysk olimpijskich zdobył srebrny medal
Czas na nikogo nie czeka. Zbieraj wszystkie chwile, które pozostają,
ponieważ są tego warte


Dzisiejszy post miał się ukazać wczoraj i...
miał być duuużo krótszy
ale ponieważ mój Necik się zbuntował
a w ogóle to buntuje się codzień
a co więcej ma tempo leniwego ślimaka
więc...
nadrabiam zaległości dziś ;-)))


Za kilka dni Dzień Babci i Dziadka
Ja niestety dziadków już nie posiadam...
i nie zamierzałam robić w tym roku kartki na tę okazję
ale wczoraj w przypływie nostalgicznych wspomnień
zrobilłam...
Taką właśnie karteczkę, którą chciałabym wręczyć mojej babci
gdybym jeszcze mogła...


Powyżywałam się  trochę na papierze
poszarpałam i cieniowałam
aby nadać mu efekty postarzenia
no to...
niech się pokaże w Namaste 


oraz na Wyzwaniowy Pas Startowy



Poskakałam sobie ostatnio po blogach
a na końcu zrobiłam karteczkę,
 którą podarowałam mojej podopiecznej


zapraszam na Blog-Hop w Craft Szafie
Myślę, że udało mi się spełnić wszystkie warunki...
Mocno ciekawa jestem innych prac...



Zgłaszam ją  jeszcze 123scrapuj Ty i gra Bingo 
u mnie jest to:
motyl - kwiaty - tekturka


"Love is in the air"
 to temat wyzwania Rapakivi
kilka razy do nich zaglądałam....
podglądałam prace innych i..
nic...
pusto...
aż do wczoraj...


jedna z tych kartek, które powstają same
wtedy gdy w zamyśle jest coś całkiem innego ;-)))


Zapewniam, że wszystkie prace
zostały gruntownie sprawdzone przez
Kontrolę Jakości
Wszystko co dawało nadzieję,
że może odpaść
zostało przyklejone podwójną ilością kleju ;-)))

Już całkiem na koniec
zaproszenie do UKH Gallery
na 2 Candy

Pierwsza cudna kolekcja to...
Zakochany Holmes


Druga to PASTELOWE papierki,
których brak w swoich zasobach
ostatnimi czasy mocno odczuwam 


Także w Magicznej Kartce
rok zaczął się od rozdawania...
Łudzę się, że tym razem papierki trafią do mnie gdyż...
ich cudowna nazwa to
(uwaga!! uwaga!!)
VENUS i Mars ;-)))
Przeznaczenie - czyż nie??
Przyznam się Wam, że gdy ostatnio do nich zajrzałam...
nie mogłam się opanować w kupowaniu...




Trochę zbiorowo, trochę o wszystkim
 bo nie wiem kiedy uda mi się
umieścić kolejny post

Staram się do Was zaglądać
ale nie zawsze udaje mi się umieścić
komentarze niestety
Musicie mi wybaczyć - wybaczycie??

znalezione w sieci

Z pyszną kawką na wieczór i życzeniami
spokojnego tygodnia
pożegnamy się z Wami dziś



A jednak nie...
Jeszcze jedna sprawa...
Pamiętacie Młodego??
Niestety znów wrócił do Anki Wrocławianki i znów szuka domu
może ktoś przygarnie Przystojniaka
odda mu serce i kolana??
Post o nim Tutaj  Tutaj i Tutaj

21 komentarzy:

  1. Za młodego trzymam kciuki.
    Biedny kotek .... ale nadal w grze /na szczęscie/ ... domek na pewno sie znajdzie ..
    Pozdrówka i mizianki dla Venus przesyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne :)
    "Aby poznać wartość jednego tygodnia, porozmawiaj z wydawcą tygodnika." - znam to z autopsji :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja znam wartość minuty - (na szczęście:) Powodzenia w wyzwaniach, a babcia ... by się ucieszyła:)
    U mnie też dziś róże - ale z innej okazji:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wierzę,że ktoś kotka przygarnie,że będzie dobrze. A karteczki..cudne, cieszę się,żemogę widzieć Twoje dzieła:) Bo ostatnio coś były problemy.. Wspaniałe dzieła, powodzenia i trzymam kciuki mocno!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczko i wyzwaniowo :-)))
    Same trudne sprawy jak dla mnie...

    A czas nie czeka ,a czas to jedyny którego nie można odzyskać...nigdy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja Ci wybaczam,choć tęsknię za Twoimi komentarzami:)A karteczki cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki ale kotka niestety nie przygarnę:/ Powodzenia w wyzwaniach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Smutna historia...Przywrócono mu wiarę i nadzieję i ponownie zabrano...
    Kasiu, miałam problem z otwarciem Twojego bloga-uzyskałam odpowiedź,ze nie ma takiego bloga!
    Struchlałam...
    Na szczęscie teraz spróbowałam ponownie i udało się!
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te karteczki są naprawdę śliczne. Patrzyłam, która podoba mi się najbardziej i nie wiem! Nie umiem wybrać.
    Młody miał dziś super dzień. :) Szalał po całym domu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczki powaliły mnie na kolana! Co jedna to piękniejsza...

    OdpowiedzUsuń
  11. ależ sie u ciebie dzieje:) śliczne karteczki:) dziękujemy za udział w wyzwaniu Namaste:)

    OdpowiedzUsuń
  12. już myślałam ze sama sobie taką kawę zafundowałaś:)
    Twoje karteczki zawsze poruszają niejedno serducho

    Bardzo bardzo śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne karteczki, jak zawsze... Venus pomaga, jak Mały Kot :D. Żal Młodego...

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prace! Dzięki za udział w zabawie Craft Szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. hihihi...a może to nie tylko kontrola????...ale masz piękny banerek:))))))))))))jesteś piękna królową zimą:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu SPS.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne karteczki i opowiastki :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Namaste

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkie karteczki piękne. :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Rapakivi. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super :D dziękujemy za udział w wyzwaniu 123 :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń