"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

środa, 1 stycznia 2014

My to nie rozdwojenie jaźni


Niektórzy zauważyli, że ostatnio na moim blogu
pojawiła się liczba mnoga - MY
Więc śpiesząc z wyjaśnieniem dla tych, 
którzy martwią się o stan mojego zdrowia psychicznego 
oświadczam:
Na martwienie się jest już za późno 
na leczenie jak uznał lekarz specjalista - też ;-))))


Stan beznadziejny upośledzenia stwierdzony wiele lat temu.
Zaleca się głaskanie i przytakiwanie
jest szansa, że nie będzie się... pogłębiał ;-)))
ale...
rozdwojenie jaźni 
mi nie zagraża...


Jedyne co mi zagraża to to, 
że mi Kotowa bloga zabierze
bo, że MY wszystko razem 
to już przecież od dawna wiadomo


Razem kartki robimy,
posty piszemy,


Razem kartki świąteczne wypisywałyśmy 
więc życzenia 
podpisane 
Kasia i Venus 
nie były zwrotem grzecznościowym 


nawet razem prezenty pakowałyśmy 


obym tylko nazwy bloga zmieniać nie musiała ;-)))

w fotograficznym szybkim skrócie pokażę Wam jeszcze 
cośmy MY robiły przed świętami















Nie wszystkie kartki udało mi się z fotografować...
robiąc po nocach, wysyłając w biegu... 
posiadając sklerozę
i będąc po prost sobą...
ZAPOMNIAŁAM 


Nie tylko kartki tworzyłyśmy
Były też bombki 
i stroiki 



Były też kolejne choinki makaronowe ale...
dowiedziałam się, że 
pomimo moich zabezpieczeń i starań
nie dotarły w całości :-(((

a na koniec...


Pamiętacie tego gagadka??
Dzisiaj pojechał do nowego domku
ale o tym...
już niedługo w całości i szczegółach


Dobrze zacząć Nowy Rok dobrymi wiadomościami ;-)))
oby każdego dnia
spotykały Was 
takie małe miłe niespodzianki 


Życzenia Noworoczne dla Was od nas 

36 komentarzy:

  1. Kasiu dziękuję za karteczkę :) i życzę Ci dużo szczęścia i spełnienia marzeń w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* i wzajemnie - oby nam się obu spełniło :*

      Usuń
  2. Kasieńko wiedziałam od początku że Wy ty Wy;)
    ciekawe czy dobry domek trafił się temu gagatkowi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z opowiadań i wizyty przedadopcyjnej - dobry ;-)))
      Cieszę się, że wiedziałaś :*

      Usuń
  3. Ta bombka guzikowa jest prześliczna!

    :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha - stała na widoku - trza było wziąć ;-)))

      Usuń
  4. Ale się cieszę że kocurek znalazł nowy dom :)
    Mam nadzieję, że będzie mu tam wspaniale :)

    A że Wy to Wy ... <3
    Cóż więcej dodać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się ucieszyłam choć... smutno było się rozstawać...
      zadomowił się... w domu, łóżku i serduchu

      Usuń
  5. hihihi ale się uśmiałam:) A kartki super! ta z łyżwami genialna!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. że niby ze mnie??
      no nie ładnie, nie ładnie...
      tutaj współczuć trzeba, głaskać i przytulać ;-)))

      Dziękuję :*
      na przyszły (w sumie już ten) rok z chęcią wykonam

      Usuń
  6. Piękne kartki, cudne stroiki, bombka guzikowa przepiekna. No i najważniejsze, że Wy to Wy no i nowy kotek dostał nowy domek..Piękny czyn!. Wszystkiego DLA WAS dobrego w Tym NOWYM Roczku:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ byłyście zapracowane przed świętami, same śliczności razem stworzyłyście oby tak dalej w Nowym Roku :)

    Pozdrawiamy
    Ania, Maks i Rudi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozmnażacie się :P
      Buziaki i wszystkiego NAJ NAJ :*

      Usuń
  8. Noooo to super ze gagatek ma nowy domek :). A lekko koslawy renifer wywolal usmiech na mej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jest koślawy...
      Jest przystojny i elegancki ;-)))

      Usuń
  9. Szczęśliwego Nowego Roku i spełnienia marzeń dla WAS ;) :* :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dla Ciebie a w sumie to dla Was ;-)))

      Usuń
  10. Obie zdolne jesteście niesłychanie, co widać na załączonych obrazkach :) SAMEGO DOBREGO w tym Nowym :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ta karteczka z bucikiem jest Nasza - dziękujemy raz jeszcze jest piękna, aż żal będzie ją schować
    Wy tak we dwie jak My z E. - nierozłączne :-)))

    buźki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż... jedni mają dzieci inni... kota - kłopotu radości dokładnie tyle samo ;-))

      Usuń
  12. Venus to wyjątkowo pracowite i uzdolnione kocisko :D...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaak... czasami jej się zdarza... pod warunkiem, że akurat nie śpi ;-)))

      Usuń
  13. Ale jestem dumna ... jedna z tych kartek trafiła do mojego domku :-)))
    Venus to kochana dziewczyna jaka pomocna i to w tylu róznych pracach .
    Moja pysia to raczej pomaga ale tylko wzrokiem z wysokosci górnych szafek.
    Pozdrawiam i mizianki dla kitki przesyłam ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Venus bierze czynny udział we wszystkich czynnościach ;-))) choć czasami byłabym jednak szczęśliwa gdyby siedziała gdzieś na szafce ;-)))

      Usuń
  14. O mamo,jakie piękne zdjęcie Venus!!!A co do wspólnego życia jak dla mnie numerem jeden było zdjęcie z moim teraz Twoim konikiem!!!Kasiu,nie mogę się napatrzeć na Twoej zdjecie jako królowa śniegu!!!Jesteś piękna!!!No,zresztą Venus też:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - to strój i makijaż... na codzień raczej zamiast królowej przypominam... kopciuszka ;-)))

      Usuń
  15. No żesz wrrrr wywaliło mi komentarz ....

    Straciłam wenę buuu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami i mnie się zdarza
      Oby to był ostatni raz!!

      Usuń
  16. to Ty uzdolniona jesteś jak sama te wszystkie piękne kartki zrobiłaś!!<3

    OdpowiedzUsuń
  17. tę z Misiami to bym mogłaod Ciebie kupić! :)
    + zapraszam do mnie na rozdanie z RoseWholesale.com..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam do kontaktu na hesseth@o2.pl

      Usuń
  18. "My" się świetnie dogadują, jak widzę i świetnie się spisały pakując prezenty i wypisując kartki :) Super taki towarzysz włochaty...
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaak... bez niej co prawda mogłabym to zrobić 2x szybciej ale z całą pewnością byłoby przy tym o wiele mniej radości

      Usuń
  19. Niezły zestaw pięknych kartek. Dziękuję za odwiedziny i udział w Candy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń