"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

niedziela, 5 stycznia 2014

Hiszpania - ojczyzna mojego serca

Tablica na granicy hiszpańsko-portugalskiej 

Obudziłam się... w raju
Jeszcze dwa dni wcześniej tupałam nóżkami po zmarzniętej ziemi 
i nagle obudziłam się w słońcu i kolorach...

Park De las Palomas w Huelvie

Był 7 kwietnia...
Dwa dni wcześniej na stadionie była Msza 
Pierwsza rocznica śmierci Jana Pawła II
Śpiewaliśmy a para unosiła się z ust
nikt nie dotykał mikrofonów bojąc się, że dłonie do nich przymarzną...
i nagle... 
Słonce
Ciepło
Kwiaty
Zapach oceanu
i kolory - cudne kolory wszędzie dookoła

ulice Araceny

To był właśnie ten moment kiedy się...
zakochałam ;-)))
Całą sobą, szaleńczo, bez pamięci...
na całe życie
plaża w El Portil

To nie była łatwa miłość...
Jak w każdej miłości mieliśmy ciężkie chwile
chwile tęsknoty za mową, którą znałam od urodzenia 
a co ważniejsze - rozumiałam ;-)))
chwile buntu przeciwko nowej kulturze,

la Romaria w Paymogo

wierze niby tej samej 
a jednak całkiem inaczej pojmowanej ,

Obchody Wielkiego Tygodnia  na ulicach Huelvy

 smakom - tym, których brakowało
i tym, które właśnie poznawałam 


ale prawdziwa miłość...
przetrwa wszystko;-)))

port w Ayamonte

nawet przymusową rozłąkę :( 




My znowu na wygnaniu...
Venus uznała, że pakowanie należy zacząć... 
od spakowania kotowej ;-)))

W pierwszym poście jaki napisałam 
wspomniałam, że będzie to blog 
również
o moich podróżach...

wystawa czasowa na Palza de Espańa w Sevilli

ale nie wiem czy chcecie o tym czytać... 

Plaza de Espańa Sevilla

Jeśli chcecie...
to od czasu do czasu będę
pokazywać Wam to...
co pokochałam
to za czym tęsknię 
miejsce... 
do którego powrócę ;-)))

Plaza de Espańa - Sevilla
i wskazanie "tu mieszkam"

20 komentarzy:

  1. Pewnie, że chcę czytać o podróżach :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już inaczej Cię nie widzę, jak tylko w Hiszpanii! Jak ci pięknie w tym słońcu i w tej sukience!!

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie fajne migawki!!!
    chcę czytać chcę :-))

    pozdrawiam ciepło i powodzenia dla Was :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooooooooooooo ja bardzo .... bardzo chętnie poczytam i duzo zdjęć proszę ;-)))
    Pozdrówka .... a Venusik co robi jak jestes w H. ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy ja mieszkałam w Hiszpanii Venus jeszcze nie było na świecie ;-)))

      Usuń
  5. Tak kochasz Hiszpanię ?
    Nigdy tam nie byłam,
    ale ciepełko kocham bardzo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham!!
      Musisz się wybrać koniecznie...
      Może kiedyś jako przewodnik będę mogła służyć :*

      Usuń
  6. ja też chce czytać wiec pisz i pokazuj co widziałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaa wiesz Brujitko, że wczoraj dałam post o hiszpańskim filmie i też pomyślałam o poście o samej Hiszpanii :)) Pamiętam, że Ty również Jesteś w niej zakochana, jak ja, po same uszka :))
    Wczoraj przed snem, wyobraź sobie, czytałam nawet Przewodnik :)
    Jeśli o mnie chodzi i jak się już domyślasz, możesz pisać o tym kraju codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedyś byliśmy na fajnej wycieczce - tydzień jazdy po Europie i tydzień lenistwa na Costa Brava z całodniowym wypadem do Barcelony, piękne wspomnienia zostały i cały album zdjęć :) ale powiedziałam sobie, że do Barcelony jeszcze wrócę, urzekła mnie :)
    a Ty się nie pytaj, czy chcemy, bo to pytania retoryczne! opowiadaj, masz o czym! tylko podpisuj może zdjęcia, bo gdzie np. jest taki wielki but? albo gdzie widziałaś Don Kichota? albo gdzie siedzisz na mapie? jeżeli oczywiście pamiętasz, gdzie zdjęcia były robione - sama wiem, że jak nie podpisane sprzed lat, to pamięć zawodzi często

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, już więcej wiem dzięki podpisom :)

      Usuń
    2. Barcelona jest cudna... ale PRAWDZIWA Hiszpania to Andaluzja ;-))) z ciepłym powiewem orientu ;-)))

      Usuń
  9. Kasiu gdzie to znowu Cię wywiało ?
    Ja bardzo bardzo chętnie poczytam o Twoich podróżach .... uwielbiam podróże i poznawanie nowych miejsc :)
    pozdróka

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja także poczytam o Twoich wojażach!Piękne zdjęcia, wspaniale wyglądacie:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pisz i zwiedzaj i pisz o zwiedzaniu! Myślę, że nie tylko ja chętnie poczytam :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pisz Kasiu, pisz . Podroze to cos co kocham, a ogladanie zdjec z miejsc gdzie jeszcze mnie nie bylo to cos co kocham rownie mocno. Sciskam Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Pisz, ale i nas odwiedzaj, nie zapamiętuj się w tych podróżach aż tak do końca!

    OdpowiedzUsuń
  14. Podróże...ach jak ja uwielbiam poznawać nowe miejsca... Będę czytać na pewno:)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń