"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

czwartek, 30 stycznia 2014

Craftowe Love

Małżeństwo zaw­sze jest związkiem dwoj­ga ludzi go­towych przy­siąc, 
że tyl­ko to dru­gie chrapie. "


Dziś będzie miłośnie ;-)))
Po ostatnich serduszkach
tak mi jeszcze zostało
ckliwie i romantycznie ;-)))


Tym razem twór, który dotychczas powstawał rzadko
 i choć jest ciut bardziej czaso- i pracochłonny niż kartki
to myślę, że będzie pojawiał się częściej
Pudełeczko...
pudełeczko na ślub ;-)))


Prawie w całości powstało z papierków
Magicznej Kartki "Pierwsza Miłość"
To były chyba pierwsze scrapowe papierki jakie zakupiłam
daaawnoo temu...


Czemu je kupiłam skoro motywu serduszkowego nie lubię??
Nie wiem...
wiem, że czekały prawie dwa lata na swój czas


ale w końcu się doczekały
a że pudełeczko w całości jest w czerwieniach
mniej lub bardziej czerwonych
więc zgłaszam je do wyzwania
Monochromatycznie  w Magicznej Kartce

 "W małżeństwie ważne jest nie tyl­ko dob­rać się za­leta­mi, 
ale i wadami."

Ślub - pierwszy krok w przyszłość...
Taki Skrawek Życia
na Scrapowy Pas Startowy


i na pewno jest ukoronowaniem Miłości
więc do Craftowego Ogródka pasuje jak najbardziej ;-)))

 a także na wyzwanie do
 Stampin' Royalty Challenge


Pochwalę się nim też na Creative Ideas 

 
Wchodzi facet do restauracji. Ubrany schludnie, ale widać, że ubranie znoszone. Siada przy stoliku i woła kelnera. Ten podchodzi, a facet go pyta:
- Przepraszam, macie rybę?
- Oczywiście. Łosoś, tuńczyk, pstrąg...
- Nie, nie... Ja poproszę jakiegoś mintaja, albo coś takiego... Jak najgorszego i nieświeżego...
Kelner odrobinę się wzdrygnął, ale niewzruszony grzecznie odpowiada:
- W porządku, zaraz ktoś skoczy do marketu.
Facet kontynuuje:
- I proszę ją przygotować w specjalny sposób.
- Słucham?
- Proszę jej nie myć, nie rozmrażać, nie czyścić...
- Ale...
- I dużo soli! - ciągnął dalej facet - Ale tylko z jednej strony! Za to z drugiej strony pieprzu od serca! I Smażyć ją proszę bez oleju! Tak po prostu rzucić na patelnię i przypalić z jednej strony. Za to druga strona ma być kompletnie surowa...
Kelner osłupiały próbuje się wycofać, ale facet go zatrzymuje:
- I jak będzie mi pan rybę podawał, to proszę bez żadnych kurtuazyjnych "smacznego", "proszę bardzo"; czy innych. Proszę rzucić talerz na stół i warknąć: "Masz i pozmywaj!"
Kelner odwraca się, po czym wypełnia życzenia klienta. Facet ze łzami w oczach wciska mu do kieszeni banknot stuzłotowy i mówi:
- Rozumiesz, kochany, trzeci miesiąc w delegacji... Tak mi się do żony tęskni...


Mając przydział na jeszcze jedną pracę wykonałam karteczkę ;-)))
do jej stworzenia skusiła mnie mapka
 na 123ScrapujTy


wraz z wyzwaniem w Artimeno Ekologicznie


oraz słodkim wyzwaniem w
Pracowni Rękodzieła Szok - Czekolada 



a dlaczego właśnie te wyzwania ??


 bo ciepły brąz papieru Lemonade
kojarzy mi się z gorącą aksamitną czekoladą;-)))
natomiast stare koronki, beże i brązy
jak najbardziej  ekologicznie się kojarzą


choć bez czerwieni to jednak
Walentynka
może ktoś zechce wypisać na niej słodkie słowa Miłości ;-)))
zgłaszam ją więc także do
Craft Bar - Nietypowa Walentynka 
oraz
Everybody Art Challenge - Herzen


aaa. napis jest zrobiony z..
makaronu ;-)))

A na koniec żeby szczęściu dopomóc
zapraszam na Candy w Studio 75
Piękne papierki tematem idealnie
wpasowały się w dzisiejszy post ;-)))


Przed ślubem:
Ona - Ciał Janek.
On - No nareszcie, już tak długo czekam.
Ona - Może chcesz żebym poszła?
On - Nie! Co Ci przyszło do głowy? Sama myśl o tym jest dla mnie straszna!
Ona - Kochasz mnie?
On - Oczywiście, o każdej porze dnia i nocy.
Ona - Czy mnie kiedyś zdradziłeś?
On - Nie! Nigdy! Dlaczego pytasz?
Ona - Chcesz mnie pocałować?
On - Tak, za każdym razem i przy każdej okazji.
Ona - Czy byś mnie kiedykolwiek uderzył?
On - Zwariowałaś? Przecież wiesz jaki jestem.
Ona - Czy mogę Ci zaufać?
On - Tak.
Ona - Kochanie.
Siedem lat po ślubie:
Czytajcie od dołu...

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Podzielę się z Wami jeszcze wiadomością
która od wczoraj maluje uśmiech na mojej twarzy 
a mianowicie...
Moja karteczka z ostatniego posta
zdobyła wyróżnienie
w Stampin, Royalty Challenges ;-)))


jupi!! jupi!! jupi!!

29 komentarzy:

  1. Gratuluje i bardzo sie ciesze Twpim szczesciem, super, karteczki i pudelko jest przepiekne, zycze szczescia ze wyzwaniach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kasiu :*
      pewnie to właśnie Twoje życzenia zadziałały - oby wciąż miały moc sprawczą ;-)))

      Usuń
  2. Dołączam do gratulacji!!! Widzę, że weny Ci nie brakuje i oby tak dalej:-)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-))) jakoś tak początek roku obfituje w pomysły i chęci i oby nie zapeszyć - oby tak trwało ;-)))

      Usuń
  3. Gratulacje:):)karteczki są boskie torcik 1 klasa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję
      takie słowa od Ciebie Basiu to prawdziwy komplement

      Usuń
  4. Dziękuję za udział w wyzwaniu :) Dużo prac :) aż sie pogubiłam/ Karteczka urocza, ale najbardziej mnie ujął KOT z tyłu :) Jest boski!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w końcu kotowa to moja Muza jakby to mogłoby aby się na zdjęcie nie załapała ;-)))

      Usuń
  5. gratuluję :) i wciąż nie mogę wyjść ze zdziwienia, skąd u Ciebie biorą się takie pomysły na pocztówki, czy pudełka, itp! dla mnie bomba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu :*
      a pomysły - same się pojawiają.. czasami inspirują mnie papierki, czasami mapki a czasami... pewnie Venusisko ;-)))

      Usuń
  6. Romantycznie :)) poza kawałami :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Gratuluj wyróżnienia, pudełeczko śliczne, a co do opowieści to zgadzam się z powyższym:)

      Usuń
    3. ojj... nie zawsze musicie płakać odwiedzając mnie.. czasami możecie się też uśmiechnąć ;-)))

      Usuń
  7. Czekoladowa kartka wpadła mi w oko, urocza jest :)
    Dziękuję za udział w craftbarowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję - nieskromnie przyznam, że też bardzo mi się podoba ;-)))

      Usuń
  8. Próbuję wytrwać w oczekiwaniu, aż mi sie zdjęcia otworzą i powoli...wiesz co mi sie robi...
    Ufff, ten internet...
    A miał być taki szybki;-)
    Buziaki, Kasiu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaak....
      znam ten problem ;-)))
      ale cieszę się, że jesteś wytrwała ;-)))
      Buziaki

      Usuń
  9. Oj faktycznie zanim znalazłam pracę zgłoszoną do Artimeno musiałam wytężyć wzrok :) Wyjątkowa kartka.
    DT Artimeno

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wyróżnienia. :) Ja natomiast przydzielam Ci dziś wyróżnienie uśmiechem zachwytu za czekoladową kartkę z napisem z makaronu. :) Uściski serdeczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ehh... wiesz jak człowiekowi miodu do duszy wlać
      :* Dziękuję :*

      Usuń
  11. ale świetny ten tort ciekawa jestem jak to się robi!

    buźki

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wyróżnienia :). Pudełeczko naj :D... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. hola!!! que hermosa te ha quedado tu cajita explosiva!! ese pastel luce hermoso! gracias por compartirlo con nosotras! un besazo desde México!

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ciekawa praca, dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK

    OdpowiedzUsuń
  15. Pracochłonna praca, wymagała dużo cierpliwości - świetnie! Dziękuję za udział w wyzwaniu SPS.

    OdpowiedzUsuń
  16. Smakowity torcik. Dziękuję za udział w monochromatycznym wyzwaniu Magicznej Kartki :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń