"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

niedziela, 8 grudnia 2013

Święta STOP

Obudźcie mnie w grudniu
Może wtedy serce zamarznie
A umysł zostanie pokryty lodem
Na razie chcę utkwić w śnie
W krainach płynących mlekiem i miodem

W zielonych dolinach
Między krętymi potokami
Gdzie woda kieruje młynami
Tak... chcę osiąść w snach

Wśród zwierząt leśnych i polnych
Gdzie łąki mienią się tęczą kwiatów
Gdzie nie brakuje upraw rolnych
Tak... wyruszam do zaświatów

Obudźcie mnie w grudniu
Gdy świat zamarznie skuty lodem
Wtedy stanę na szczycie na południu
I podzielę się... swym wewnętrznym chłodem
                                                                                                                   (wiersz znalazłam TU)


Bombki, gwiazdki, mikołajki, śnieżynki
choinki, gałązki
STOP!!!

Chwila oddechu - dla mnie i dla Was ;-)))
Dziś będzie...
inaczej ;-)))


Ha Ha...
Już Wam się romanse w głowie układały??
Ano nie...
To kartka na urodziny - 40ste urodziny
którą wykonałam na specjalne zamówienie kilka dni temu ;-)))

Miało być nietypowo, zabawnie
no i dla MENczyzny ;-)))
A cóż może być marzeniem mężczyzny w dniu 40urodzin??


nooo...
ja nie wiem i chyba... wolę nie dociekać ;-)))
Ważne, że karteczka spodobała się zamawiającym
mam nadzieję, że obdarowanemu również ;-)))

Myślę, że karteczka jest na tyle nietypowa, 
iż pasować będzie na wyzwanie 


aleeee...
w przerwie pzedświątecznej powstała jeszcze inna kartka 
kopertówka
Dla Fajnej Babeczki ;-)))



A babeczki - szczególnie takie smakowite 
zdecydowanie
czyli
w sam raz na grudniowe wyzwanie w Skarbnicy Pomysłów


W ostatnim poście wspomniałam, że dostałam 2 wyróżnienia
wyróżnienia, które mnie zaskoczyły
Wyróżnienie Liebster Blog przyszło od Natalii F z bloga
Wszystkie Moje Pasje w Jednym Miejscu
i zaskoczyło mnie o tyle iż...
(przyznaję bez bicia i o wybaczenie proszę)
nie miałam pojęcia o istnieniu zarówno bloga jak i jego właścicielki


Natalia zadała 10 pytań
 1. Skąd pomysł na własny blog?
- zazdrościłam koleżance, że ona ma bloga
 i uznałam, że też mam COŚ do pokazania
2. Gdybym miała nauczyć się nowego rękodzieła byłoby to...

- decupage
- sutache
3. Jak najchętniej spędzasz czas gdy za oknem zimno i mroźno?

- pod kocykiem, przy świeczkach, z kubkiem kawy lub herbaty
4. Co byś zrobiła by jeszcze bardziej rozpowszechnić rękodzieło?

więcej warsztatów, targów, kiermaszy
5. Czy natura i otoczenie jest dla Ciebie inspiracją? Jeśli tak to co konkretnie?

słońce - sprawia, że chce mi się chcieć ;-)))
6. Skąd dowiedziałaś się o rękodziełach, które teraz wykonujesz?

tworzyłam od zawsze a że to ma jakieś
a o nazwy, techniki, że są narzędzia dowiedziałam się od innych blogerek
7. Przy tworzeniu słuchasz rad i podpowiedzi innych?

tak - chętnie
8. Ulubiona pora roku i dlaczego?

wiosna i lato - bo jest CIEPŁO
9. Czym charakteryzują się Twoje dzieła?

- niepowtarzalnością  - dotychczas nie powstały 2 takie same prace
10. Kilka słów od siebie... :)

Robię to co lubię i pewnie dlatego daje mi to tyle satysfakcji

a drugie 
przyszło
 wraz z Kroplami Szczęścia od Moniki 
Miałabym podać 7 faktów o sobie ale...
przecież Wy już wszystko o mnie wiecie...
więc uznajmy, że te 7 faktów kryje się w tych
10 odpowiedziach powyżej ;-)))

Dziewczyny
obu Wam baaaaardzo DZIĘKUJĘ
Za wyróżnienia ale przede wszystkim za to, że tu zaglądacie
a jak już zaglądacie...
to nie siedźcie w kąciku cichutko...


Dziś...
pierniczyłyśmy ;-)))
Zapach cynamonu unosi się w całym domu
z każdym dniem....
bliżej święta ;-)))

Druga niedziela adwentu...
niech będzie dniem spokojnego
i radosnego wyczekiwania


23 komentarze:

  1. Piękna i baaardzo pomysłowa karteczka. Wyróżnień gratuluję i życzenia spokoju, a także ciepła przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-)))
      Dziękuję :*
      daaawno Cię tu nie było....
      albo też cichutko jak myszka siedzisz ;-)))

      Usuń
  2. Karteczka cudna - motylki , babeczka - chcę już wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, Ja też!!!!
      mam pomysł... założymy Klub Miłośników Wiosny ;-)))

      Usuń
  3. Świetne kartki,z poczuciem humoru,super wykonane. Gratuluję wyróżnien i życzę powodzenia we wyzwaniach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-)))
      Czasami mnie się uda coś ciekawego zrobi ;-)))
      Buziaki

      Usuń
  4. czuje ten zapach pierniczków mniam, mniam:):)
    a karteczki są cudowne zwłaszcza ta po czterdziestce:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaak... zapach unosi się po całym domu...
      raduje serce i duszę
      Buziaki

      Usuń
  5. Kartka urodzinowa z jajem to jest to, co każdy człowiek posiadający poczucie humoru z pewnością doceni. :) Gratulacje z tytułu wyróżnień. Czy zaglądałaś już do Palmogrodu? Mail w skrzynce. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widziałam, WSZYYYYYYSTKO widziałam
      ;-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
      :*

      Usuń
  6. świetna 40 stka karteczka :) gartuluje wyróznień :))
    a byłam wczoraj na Nikiszu i nie było Roszpunki :(
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. buuuu....
      Może następnym razem się uda ;-)))

      Usuń
  7. Aż zapachniało pierniczkami mmm.... :)
    Fajna karteczka, też niedawno robiłam podobną i też mam nadzieję ze przypadła do gustu obdarowanemu ;)
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękować, dziękować...
      całkiem miło minęła

      Usuń
  8. Nie podzielisz się wewnętrznym chłodem, a to z prostej przyczyny, ze go nie masz w sobie!!!
    Karteczka z majteczkami w kropki wielce udana!
    Cieplutko Cie Kasieńko pozdrawiam, przepraszając za ciszę, która zagościła u mnie na blogu..
    i za brak odwiedzin, co niniejszym nadrabiam...:-))
    Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :*
      dzięki Tobie się serce raduje :*

      Usuń
  9. Gratuluję, ta kartka z pupą rewelacja!!!!!!!
    Brujitko, muszę tu napisać, słuchaj , mam popsuty telefon, klawiatura mi nie działa i nie mogę maila do Ciebie odnaleźć.
    Wczoraj mnie nie było w domu, dlatego dziś piszę, a dosłownie przed chwilą dostałam paczkę i jest mi tak MIŁO! :)) Bardzo Ci dziękuję za Truskawkową Niespodziankę. Jesteś kochana :))) i zdolna :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spóźniona... ale doszła...
      szkoda, że nam się nie udało osobiście ale... wciąż mam nadzieję, że nadrobimy ;-)))

      Usuń
    2. Co się odwlecze..... :))
      Czekoladkę wzięłam do pracy do moich przedszkolaków....czekolada o smaku lodów... takiej nowości to jeszcze nikt nie widział :)) Jeszcze raz dziękuję!!!!! :**

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Pani nie krzyczy - odpowiedź udzielona ;-)))

      Usuń
  11. ojej ale słodka ta karteczka hihi a pierniczki mmm......

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna praca. Bardzo dziękuję za wzięcie udziału w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń