"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

czwartek, 19 grudnia 2013

spotkanie

[...] samotność nie jest naszym przeznaczeniem, a samych siebie poznajemy tylko wtedy, kiedy możemy się przejrzeć w oczach innych ludzi.
Paulo Coelcho


Ludzie bowiem to anioły bez skrzydeł, i to jest właśnie takie piękne, urodzić się bez skrzydeł i wyhodować je sobie [...].

Udało mi się poznać Anioła ;-)))
Wielu ludzi zapewne uzna ją 
za zwykłą kobietę
Dla mnie oczywistym stało się, 
że jest niezwykła 
od pierwszego posta,
który przeczytałam 


Poznałam Anioła
i choć ludzie widzą w niej tylko
człowieka
to dla wielu zwierząt, dla wielu kotów
jest Aniołem - Dobrym Aniołem Stróżem 


Ludzie, którzy chcą się porozumieć, zawsze znajdą drogę do siebie.

 Długo planowałyśmy to spotkanie... 
a gdy się spotkałyśmy...
Pruszył śnieg 
marzły dłonie
ludzie gdzieś się śpieszyli...


 ale nam nie przeszkadzała 
ani aura, ani tłumy, ani złośliwość losu 
My słuchałyśmy i mówiłyśmy
i chodziłyśmy i zwiedzałyśmy
i mówiłyśmy i słuchałyśmy...

opisała to cudnie...
i zdjęć narobiła całe mnóstwo...
Ja zdjęć mam niewiele
mam za to piękne wspomnienia tego dnia
W sercu zapisane uczucie ciepła i zrozumienia 
w duszy wrażenie, że duszę bratnią odnalazłam...


Hans Christian Andersen powiedział kiedyś:
"Zrozumiałem, że istnieją ludzie, w których towarzystwie człowiek czuje się lepiej, wszystko, co gorzkie przemija, a świat rozpromienia słońce."

Tak jest właśnie gdy pozna się Ankę Wrocławiankę
Za co ją tak podziwiam??
Za serce...
które okazuje kotom...
którym daje nadzieję, 
Za wytrwałość i siłę 
w leczeniu ich i szukaniu dla nich domu
Za dziecięcą wiarę w cuda
Za radość życia, którą zasiewa w sercach osób, 
które zaglądają na jej bloga 

Szczęście znaj­du­je się w to­bie. Zaczy­na się na dnie two­jego ser­ca, a ty możesz je wciąż po­większać, po­zos­tając życzli­wym tam, gdzie in­ni by­wają nieżyczli­wi; po­magając tam, gdzie już nikt nie po­maga; będąc za­dowo­lonym tam, gdzie in­ni tyl­ko sta­wiają żąda­nia. Ty pot­ra­fisz się uśmie­chać tam, gdzie się narze­ka i la­men­tu­je, pot­ra­fisz prze­baczać, gdy ludzie ci zło wyrządzają.  

Anka zaplanowała cudny dzień...
zwiedzanie Wrocławia i zwiedzanie świata ;-)))
Poznawanie nowych smaków kulinarnych 
Ciekawe opowieści...
Pozwoliła mi też poznać Rufiego, Hokusa,  Księcia Kayrona i Amisię 
stałych mieszkańców jej bloga i domu

Czas przyśpieszył bieg...
Minuty biegły nieubłaganie...
ciężko było się rozstać...
Tak ciężko, że o mało nie uciekł mi autobus...
ostatni autobus ;-)))

Do domu wróciłam przed półncą
z wieeelką paką, którą Amisia z okazji swoich urodzin przygotowała dla Venus ;-)))


Najpierw byłam zazdrosna...
Bo to już 4 raz kiedy Venus coś wygrywa...


Ale zazdrość szybko przemieniła się 
w zaskoczenie 
a później radość ;-)))


Po gruntownym przeszukaniu przez Venus zawartości torby okazało się, 
że zawiera ona prawdziwe skarby
nie tylko dla Kotowej ale
także i dla mnie  ;-)))









 Kotowa sprawiedliwie podzieliła skarby 
Ona zgarnęła kocią wędkę a nawet dwie, myszkę 
torbę i kartonik


a ja??
Ja dostałam kubek. kalendarz
i wisiorek


i coś o czym marzyłam od dawna
coś co sprawiło, że na chwilę odebrało mi mowę
 coś czego używam każdego dnia  
mata samoregenerująca


Ja nie mam pojęcia skąd dziewczyny wiedziały co nam sprawi radość
ale trafiły idealnie
Jedyny problem pojawił się przy
pierniczkach,
które także znajdowały się w torbie
Venus nie chciała dać się przekonać, że 
skoro puszka pysznego kociego jedzonka jest dl niej 
to pierniczki dla mnie...
;-)))


To był
- zaskakujący
- inspirujący
- ciekawy
- wesoły 
- bogaty w nowe doświadczenia
- zbyt krótki dzień
A jego echo wciąż rozbrzmiewa w mojej duszy


Życzę Wam takich spotkań
życzę Wam chwil zdumienia i zachwytu
i życzę odwagi aby realizować marzenia
odpowiadać sercem
;-)))

21 komentarzy:

  1. Ludzie to anioły z jednym skrzydłem - potrzebują drugiego człowieka by wzleciec do nieba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się....
      Samotnie nie możemy nic - razem możemy góry przenosić ;-)))
      Miłego dzionka :*

      Usuń
    2. Używam kleju
      http://dekorhouse.pl/klej_lakier_do_swiec_2_w_1-p4663.html
      To kiedy jedziemy w te góry?

      Usuń
  2. Zgadza się, długo się umawiałyście - w sierpniu, gdy byłam u Anki, wspominała, że planujecie się spotkać. :) Trochę to trwało, ale co się z lata odwlecze, to się na grudzień przeniesie. :)

    Uściski! I pogłaski dla Venus. :)

    PS. Ślicznie opisałaś i spotkanie, i Anioła. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam, oj tam ;-)))
      sierpień krótki, kolejne miesiące z kalendarza nikły...
      Ważne, że się udało ;-))) Może teraz udawać się będzie częściej ;-)))

      Usuń
  3. Dobrze, że z rana zajrzałam do Ciebie, Brujitko! Dobry humor mam gwarantowany! Dziękuję, że tak pięknie opisałaś nasze spotkanie. Gdzie mi tam do anioła! Widocznie umiem się dobrze maskować, he he :))
    Buziaki i napisz jak sobie radzisz w wiadomej sprawie. Jakby co to czekam na tekst do przejrzenia.
    Dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A świeczkę kupiłaś prześliczną!

      Usuń
    2. Tremę miałam okrutną przed tym postem - po Twoim poście
      dlatego dyplomatycznie... odczekałam chwilę ;-)))
      A maskujesz się... faktycznie dobrze skoro jeszcze nie wszyscy wiedzą ;-)))
      Buziaki i oby ten dzień był faktycznie radosny - bez złych wieści

      Usuń
  4. Pięknie opowiedziane spotkanie z Anką/Małgosią i piękna relacja radości z nagrody :-))
    Wenus widać zachwycona :D

    Ściskam i głaskam ! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaaak... Venus uwielbia dostawać prezenty... nawet te, które są do mnie
      Bardzo gorliwie pomaga mi... "odpakowywać" i przeglądać zawartość ;-)))
      Uściski dla Ciebie i dnia miłego również życzę

      Usuń
  5. Oby więcej takich spotkań :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie napisałaś o Waszym spotkaniu. :))
    Anka to prawdziwy skarb! :)
    Co to ta mata??

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "ta mata" to to co jest na zdjęciu ;-)))
      a służy to to takim jak ja do
      - cięcia
      - wytłaczania
      - ustalania kątów prostych
      Jest niezbędna, nieoceniona i niezastąpiona ;-)))

      Usuń
  7. ja Ty potrafisz opowiadać można Cię czytać i czytać i nagle złość - bo koniec:)
    Gratuluje wspaniałego spotkania:)

    OdpowiedzUsuń
  8. czarodziejką jesteś, nie czarownicą! czarujesz słowami, ciepło wlewasz w serca, ale czasem i niepokój (poprzedni post), bezbłędnie trafiasz do naszych uczuć i emocji! świąteczne życzenie jakie mam dla Ciebie - niech szczęście zawita do Ciebie, a samotność nigdy Ci nie dokucza! zasługujesz ba najlepsze Czarodziejko :) a spotkanie Czarodziejki z Aniołem nie mogło być nieudane :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Venus spryciula nawet paczki otwiera hihi pewnie tak rozpieszczona jak moja Emilka co ostatnio do kuriera mówi "przywiozłeś mi pezent?" haha
    fajnie mieć takiego Anioła

    buźki

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ piękne to spotkanie i prezenty... :)... Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe spotkanie, zapewne pozostanie na długo w Waszych pamięciach. Piękne prezenty. A Venus, przeszczęsliwa.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Z okazji świąt życzę Ci....

    Prawdziwie rodzinnych, ciepłych-ciepłem domowego ogniska Świąt Bożego Narodzenia i samych pięknych chwil, oraz szczęścia i pomyślności w Nowym 2014 Roku!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie opisałas Wasze spotkanie. Obie macie anielskie dusze :-)
    A prezenty wspaniałe .... i koooooooooota zadowolona, a to majważniejsze :-))))

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń