"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

poniedziałek, 23 grudnia 2013

Miłości szukamy - na JUŻ

"Nie ma nic bardziej miękkiego, nic, 
co dawałoby skórze odczucie większej delikatności i niepowtarzalności, 
niż ciepłe i falujące kocie futro."

 
"Każdy kot to czarodziej, w którego głowie dzieje się więcej niż możemy sobie wyobrazić."

Witam Wszystkich 
cieplutko, słonecznie 
i... mruczeniem ;-)))
Nie... nie ja mruczę 
a nawet nie Venus...


"Człowiek przygodę z kotem musi wydobywać spod ziemi, jak drogocenny kruszec; bywa, że musi zanurzyć się głęboko w siebie, by znaleźć kota"

Nowe mruczadło nie ma jeszcze imienia 
choć nasza ukochana Wetka 
na potrzebę chwili nazwała go
Mars ;-)))


Ja dałabym mu imię... 
Lucyfer ;-)))
nigdy nie zgadniecie dlaczego ;-)))

 
Mruczadło...
przestało być słodkim kociakiem...
Mruczadło...
komuś się znudziło...
Mruczadło 
zostało wyrzucone jak śmieć...
na dwór wtedy gdy szalał huragan...


" Gdyby tak człowieka skrzyżować z kotem, 
człowiekowi wyszłoby to na dobre, ale kotu by z pewnością zaszkodziło."

Mruczadło było głodne
Mrczadło miało koci katar
Mruczadło było przerażone 
ale przede wszystkim...
Mruczadło pragnęło całym sobą 
CZŁOWIEKA
bo...
Mruczadło zaczyna mruczeć na
sam jego widok...

Kot wie, że to Ty jesteś kluczem do jego szczęścia,
 a Ty sądzisz, że to on jest kluczem do Twojego.


Venus z odwiedzin gościa nie jest zachwycona... 
nic a nic...
choć ostatnimi czasy 
jej dostojny opór...
jakby trochę ustępuje


 Mruczadło zamieszkało na moim strychu 
Mruczadło ma ciepły kocyk
i codziennie pełną miseczkę suchej karmy
miseczkę z wodą
puszeczkę na śniadanie i kolację 
Mruczadło nie ma jednak najważniejszego...
Mruczadło  nie ma swojego człowieka 

"Szczytem szczęścia dla kota jest uwaga, rozmowa, pieszczoty i miłość ze strony człowieka; 
a dla ludzi nic nie może być pochlebniejszego niż przywiązanie istoty tak dalece niezależnej."


Mruczadło fakt, że czas na śniadanie 
oznajmia tak dobitnie
że słyszy go cały blok


Mruczadło od czasu do czasu wpuszczane jest na salony 
a ja wtedy modlę się aby te salony...
przetrwały 


Mruczado się mizia
Mruczadło miauczy
Mruczadło mruczy

Mruczadło NIE MOŻE zostać z nami...

"Koty prowokują człowieka do nieustannych wyznań miłości."

 Jak wiecie ja żyję na walizkach
już na poczatku stycznia wyjeżdżam 
na kolejne 2 miesiące...
Venus jedzie ze mną...


choć nie zawsze się to udaje
a gdy się nie udaje...
cierpmy obie...

Choć Mruczadło zdążyło już wkraść się w moje łaski 
a nawet do serducha
(choć uparcie twierdzę, że nie)
i choć chciałabym aby Venus miała 
brata

NIE MOGĘ GO ZATRZYMAĆ!!!


" Kto posiada kota, nie musi się obawiać samotności."

Moja prośba do Was...
pomóżcie mi znaleźć dom 
dla tego słodkiego kociaka...

Odrobaczony, zaszczepiony, wyleczony z kociego kataru
ciekawski, miziaty, łobuziak
który patrzy człowiekowi głęboko w oczy
i mrucząc mówi
"POKOCHAJ MNIE" 


"Ludzie, którzy nie lubią kotów, widocznie jeszcze nie spotkali tego właściwego."

14 komentarzy:

  1. Jeszcze nie spotkal mnie ten wlasciwy KOT /smiech/!
    Serdecznosci
    Judyta

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny post, wspaniałe zdjęcia, wzruszająca treść. Mam nadzieję, że Mruczadło znajdzie swojego nowego właściciela, który pokocha go wspaniałą, całą i jedyną miłością.
    Wszystkiego dobrego raz jeszcze.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wzruszyłaś mnie na koniec Brujitko. Ja mam takie serce, że przygarniałabym wszystko i wszystkich:( to bardzo smutne, że jednak trzeba się opanować. Mam zakaz na koty odgórny i cieszę się, że choć jeden nam został. Ale szczerze, z całej głębi mojego serca, życzę temu kochanemu kotkowi, aby znalazł swój ciepły, pełen miłości dom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego wszystkiego zapomniałam napisać o moim pierwszym wrażeniu, mianowicie o pięknej nowej szacie bloga:)

      Usuń
  4. Kasiu, kotek jest już na FB i na stronie u mnie.
    Czekam na ogłoszenie, wtedy udostępnię i poproszę znajomych.
    Pięknie, że się nim zajęłaś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Wigilię
    Czekając, kiedy wzejdzie wigilijna gwiazda
    Do wpół zmarzniętej szyby przywarł chłopiec mały.
    Patrzył - zimowe ptaki wracały do gniazda,
    Jakby tego wieczoru też świętować chciały.
    Niegdyś gwiazda z Betlejem mędrców prowadziła,
    Dziś znak daje, by zasiąść do świętej wieczerzy,
    By biel opłatka ludzkie waśnie pogodziła,
    A w sercu znów zamieszkał Ten, co "w żłobie leży".
    Chwila jedna! Przy tobie nikną odległości,
    Co szare - zmienia się w odświętne, tajemnicze.
    Daj nam więcej dni takich, spragnionych miłości,
    Niech świat przy żłóbku Twoim odmienia oblicze.
    [o. Franciszek Czarnowski]

    Do wiersza dołączam najlepsze życzenia wszystkiego dobrego, zdrowych, wesołych świąt Bożego Narodzenia, wszelkich łask Bożych dla Ciebie i Twoich bliskich:)

    OdpowiedzUsuń
  6. udostępniłam na fb, tylko tyle mogę niestety :(
    dziękuję Kochana Czarodziejko za cudną niespodziankę, też "udostępniłam" na fb :)

    OdpowiedzUsuń
  7. słodziak z niego :) trzymam kciuki za szybkie znalezienie nowego opiekuna. pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu, zrób koniecznie wydarzenie na FB!!
    Opisz historię koteczka i zamieść zdjęcia! Pomogę je udostępnić jak będę mogła!! :)) A w jakim wieku jest kotek?

    OdpowiedzUsuń
  9. Koteczkowi zyczę wspaniałego domku.
    A moze zostanie u ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. i jak? znalazł się ktoś chętny?

    OdpowiedzUsuń
  11. Zupełnie przegapiłam ten post, ale pewnie nie jedyny. Cieszę się, że Młody w swoim domu, chociaż Tobie na pewno ciężko...

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń