"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

piątek, 6 grudnia 2013

Dobre grudnia początki


Grudzień przywitał nas
przede wszystkim...
w domu ;-)))
Kubkiem gorącej kawy,
ciepłem własnego kocyka,
mruczeniem zadowolenia,
realnymi spotkaniami wirtualnych znajomych,
wyróżnieniami,
prezentami,
niespodziewanymi aczkolwiek bardzo miłymi
wygranymi


Tyle się tego nazbierało, że nie wiem od czego zacząć ;-)))
więc na początek to co  najbardziej zaskoczyło
to co sprawiło ogromną radość
 Choć biorę udział w wyzwaniach to...
raczej dla zabawy nie wierząc nigdy w to,
że mogłoby mnie się udać coś wygrać
Udało się!!!!
(udzieliło mi się szczęście Avrei ale... ciii...
kiedyś opowiem Wam jak i dlaczego)

Odwiedziłam też Ankę Wrocławiankę w jej pięknym Wrocławiu...
ale ona napisała o naszym spotkaniu tak pięknie w TYM poście, 
że muszę zebrać swoje myśli aby sprostać zadaniu oddania radości 
wspólnie spędzonych chwil ;-)))

A także otrzymałam dwa zaskakujące wyróżnienia
ale o nich oraz o tym dlaczego mnie zaskoczyły opowiem w następnym poście ;-)))


a dzisiaj 6ty grudnia...
MIKOŁAJKI ;-)))

Mikołajki to oczywiście jak najbardziej miły początek miesiąca
Edytka zorganizowała z tej okazji
WYMIANKĘ ;-)))


Warunki wymianki były twarde i okrutne
gdyż...
paczuszki od Mikołaja można było
otworzyć dopiero dziś ;-)))


Czy Wy wiecie...
czy Wy wiecie jak to jest mieć w domu paczuchę...
patrzeć na nią i...
nie móc jej otworzyć??!!


Venus też nie była zachwycona
Jednak dziś...
dziś rano - tuż po przebudzeniu....


w naszym domu zawitał nowy aniołek ;-)))
dołączył do rodziny


a za aniołkiem z bąbelkowych woreczków
wyskoczyły
prawdziwe cuda


zdradzę Wam,
że mojemu Mikołajowi
pomagała Kinia
która tworzy cuuuuudne rzeczy ;-)))

a gdy nie świętujemy i nie karmimy próżności
nagrodami i wyróżnieniami...
pracujemy!!!


każda z nas słowo
PRACA
rozumie odrobinę inaczej ;-)))


dlatego najbezpieczniej jest robić...
karteczki ;-)))


oczywiście...
świąteczne ;-)))
Takie, które można zgłosić na wyzwanie do 
Everybody Art Challenge Winter czyli Zima 
i jeszcze w
Artimeo - Idą święta  
(u mnie nie tylko idą ale nawet jadą na saniach)
Użyłam perełek w płynie oraz tuszów



A Mikołaj
 powędruje do
Stampin Royalty  - Snowflakes = Śnieżynka 

w
Art Piaskownicy -  Iva
zaproponowała paletę barw

 

 do której idealnie wpasował się
mój ulubieniec-
Aniołek ;-)))


Złoty aniołek w złotej ramce, ze złotą świeczką i złotym kwiatkiem...
to chyba wystarczająco ZŁOTA aby
sprostać wtorkowym inspiracją Kwiatu Dolnośląskiego

Sklepik, w którego progach często bywam
wirtualnie patronuje dwóm kolejnym wyzwaniom,
którym...
oczywiście nie potrafiłam się oprzeć
Pierwsze w Craftowym Ogródku 


a drugie



 i na koniec...
bo pewnie już przynudzam ;-)))
PROSTA karteczka


która wędruje do
Lemonade Chellange - Świętujemy z prostotą 

A w ten weekend brujitowe karteczki
wspólnie z Roszpnkowymi misiami
będzie można  zobaczyć i zakupić TU



Słyszę...
słyszę te Wasze westchnienia ulgi ;-)))
 a tyyyle mam Wam jeszcze do pokazania
i powiedzenia ;-))))


 Dnia bogatego w duże i małe niespodzianki
materialne i duchowe
wirtualne i prawdziwe


35 komentarzy:

  1. Kasiu Kochana wiem jk to czekać i nie móc otworzyc tez czekała do dzis rana i szybciutko przed praca otworzyłam swoja paczuchę ;p
    musiałaś być grzeczna ,że prezent dostałaś ;p
    powodzenia w wyzwaniach piekne te twoje karteczki i Twój Anioł śliczności i nie mów mi ,że bedziesz na Nikiszu :O
    mi może tez się uda!,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście... niestety nie...
      moje karteczki będą wraz z Roszpunką
      a co do grzecznośc to...
      yyy...
      nooo jaaaaasne, że byłam grzeczna ;-)))
      Jak ANIOFEK ;-))))

      Usuń
    2. szkoda ...ale jak będe to odwiedzę Roszpunke :)))
      Aniołeczku :*

      Usuń
    3. Odwiedź, odwiedź...
      Obu nam sprawisz radość choć mi... będzie przykro, że mnie tam nie było

      Usuń
    4. i nie było :(( a ja byłam ...

      Usuń
  2. Wspaniałe prezenty, bardzo radosny post..i, piękny, bogaty w Twoje kartki.Wszystkiego co najlepsze w Mikolajki.Pozdrawiam Was i gratuluję wygranych:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. robią się te karteczki jak szalone...
      nie mam ich nawet kiedy pokazywać

      Usuń
  3. No no milutko Ci się grudzień rozpoczął :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Równie cieplutko odzdrawiam...
      Do Ciebie też Mikołaj z Wałbrzycha pomknął - czerwonym pojazdem ;-)))

      Usuń
  4. piękne prezenty dostałaś :-)))
    Grudzień u Ciebie oby był taki cały jak jego początek :)

    buźki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby taki był
      i dla mnie i dla Was
      Buziaki

      Usuń
  5. Brawo! Gratuluję:) i oczywiście nadal życzę by się powiodło w kolejnych wyzwaniach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymaj mocno kciuki ;-)))
      Dziękuję

      Usuń
  6. Twoje kartki nie jednemu sprawią radość.
    A opis spotkania z Anką Wrocławianką czytałam na Anki Wrocławianki blogu.
    To było bardzo, bardzo miłe spotkanie, które echem odbiło się aż na Podlasiu...
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-))))
      Anka tak to opisała, że najchętniej po prostu cay tekst bym skopiowała ;-)))
      Dziękuję za przemiłe słowa :* i za Twoją obecność

      Usuń
  7. Jestem pod ogromnym wrażeniem Twoich kartek! Coś pięknego...z kociaka sie uśmiałam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaa.... ja czasami też się śmieję...
      pod warunkiem, ze akurat nie szukam czegoś co jeszcze przed chwila przed sekunda TU było...

      Usuń
  8. Serdecznie gratuluję wygranej w wyzwaniu Magicznej Kartki :) i trzymam kciuki za kolejne wyzwania.
    Kolejne karteczki piękne :0
    Maz rację, że nasze i kocie pojęcie "PRACA' rozmijają się o miliony lat świetlnych, ale i za to też kochamy nasze futerka :))
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-)))
      no bo jak jej nie kochać...
      Jak przyjdzie, jak spojrzy w oczy, jak zamruczy, jak się wtuli...
      to nawet te złodziejskie nawyki wybaczyć można ;-)))

      Usuń
  9. Prezenty piękne dostałaś- grzeczna Dziewczynka:)
    ale karteczki zrobiłaś boskie co jedna to piękniejsza jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tak piękne jak Twoje ale... dziękuję :*

      Usuń
  10. Piękne prezenty i widziałam u Anki Wrocławianki, że piękne miałaś spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaaak... to był przemiły dzień - piękne spotkanie

      Usuń
  11. Naprawdę bogato, kolorowo i pięknie dziś u Ciebie za sprawą tych wszystkich cudeniek, które dostałaś i zrobiłaś:) Oby zawsze było tak miło:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak Aniu...
      oby zawsze było kolorowo i radośnie - dla Ciebie i dla mnie ;-)))

      Usuń
  12. ależ karteczkowy "wysyp" ... dziękuję za udział w wyzwaniu AP :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Ile się dzieje... Piękne prace;)

    OdpowiedzUsuń
  14. No to Mikolaj sie spisal. Urzekl mnie pojemnik na chusteczki, wciaz sobie obiecuje ze w koncu go zrobie , ale czasu brak. I chusteczki stoja samopas na komodzie. Bardzo podoba mi sie kartka z aniolem i ta taka prosta, bez udziwnien . Ja w tym roku nie dalam rady zrobic sama kartek- zamowilam w FotoKnudsen - to taka nasza norweska popularna firma, gdzie sama projektujesz swoja kartke a oni to drukuja i przysylaja do domu. Wciaz na nie czekam, boje sie ze przyjda za pozno no a potem jak zdaza dojsc do Polski ??? Dobrze KAsiu ze juz w domu jestes . Zostajesz juz na dluzej ? Sciskam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa widzisz... trzeba było powiedzieć.... zrobiłabym Ci karteczki.... caaaałą setkę ;-)))
      w domku do końca roku tylko.... nowym rokiem znów w świat ruszam :(

      Usuń
  15. http://kocipamietnik.blogspot.com/2013/12/fina-listopadowego-rozdania-u-atoma-i_1.html a Ty zauważyłaś, że i u Atoma i Antka wygrałaś listopadowe Rozdanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejka Eluuuu
      Dziękuję :*
      Jasne, że nie wiedziałam bo ja przecież ostatnio na zakrętach nie wyrabiam... i tyły takie w blogowych odwiedzinach mam, że wstyd.... WSTYD ;-)))
      ten grudzien to jednak dobry miesiąc ;-)))

      Usuń
  16. Ale wysyp... wszystkiego:) Karteczki bardzo ładne. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Lemonade:)

    OdpowiedzUsuń
  17. No tutaj o się dzieje - i kartki, i prezenty, i kotek...
    uchhh!
    Renifer z saniami (czy to kulig bardziej?) jest superancki!
    Dzięki za udział w wyzwaniu Artimeno i życzę zwycięstwa w każdym!!!!

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń