"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

wtorek, 10 grudnia 2013

Tajemnica szczęścia

"Człowiek wędruje po świecie w poszukiwaniu tego, czego mu trzeba i wraca do domu, 
by tutaj to znaleźć."


Wszyscy pierniczą...
pierniczę i ja ;-)))


Święta pachą, święta smakują, 
święta błyszczą się...
 i choć zimy nie lubię
uwielbiam ten grudniowy czas przygotowań
czas wyczekiwania


ale są takie potrawy
które przygotowane w samotności 
w ogóle nie smakują...
Pierniczki właśnie do nich się zaliczają ;-)))


A skoro mają nie smakować
to lepiej zawezwać posiłki ;-)))
Więc...
zawezwałam 


 Przybyły...
grymasiły...
ale razem było weselej 

Kontrola Jakości oczywiście
czuwała
nad prawidłowym i smakowitym przebiegiem 
akcji 
Od czasu do czasu udzielając sugestii
które foremki się 
nie nadają ;-)))


Pierwsze efekty
oczekujące na ozdobienie 


 i pierwsze efekty ozdabiania 

 


 Na blogu
u Brujity
powiało chłodem, posypało śniegiem
ale to tylko szata graficzna...
"wewnątrz"
nic się nie zmieniło
żeby Was w tym upewnić...
bajka 
a do bajki 
Pierniczek... 
częstujcie się - starczy dla wszystkich



 Sekret szczęścia
Jest to cudowna opowieść o małej sierotce, która nie miała rodziny i nie zaznała miłości. Pewnego dnia dziewczynka czuła się wyjątkowo samotna i smutna. Szła właśnie przez łąkę, gdy ujrzała małego motyla uwięzionego przez bezlitośnie kłujące ciernie. Im bardziej motyl się szarpał, tym bardziej ciernie wbijały się w jego delikatne ciało. Sierotka ostrożnie uwolniła go z tej śmiertelnej pułapki. Motyl nie odfrunął jednak, lecz zmienił się w piękną, dobrą wróżkę. Dziewczynka przetarła oczy z niedowierzania.
- Dziękuję ci za twoją dobroć - rzekła wróżka - Spełnię za to każde twoje życzenie. Sierotka pomyślała przez chwilę, a potem powiedziała:
- Chcę być szczęśliwa!
- Bardzo dobrze - odparła wróżka i szepnęła coś do ucha dziewczynki, a potem zniknęła. Dziewczynka dorosła. Nigdy nie było na ziemi szczęśliwszej istoty od niej. Wszyscy pytali ją o sekret szczęścia, ale ona tylko uśmiechała się i odpowiadała:
- Gdy byłam małą dziewczynką posłuchałam rady dobrej wróżki. Gdy była już bardzo stara i leżała na łożu śmierci, zebrali się wokół niej wszyscy sąsiedzi, gdyż obawiali się, że wraz z nią odejdzie również sekret szczęścia.
- Zdradź nam go - prosili - powiedz, co doradziła ci dobra wróżka. Urocza starsza pani uśmiechnęła się tylko i rzekła:

- Powiedziała mi, że każdy, bez względu na to, jak pewny siebie, jak młody czy stary, jak bogaty czy biedny mnie potrzebuje.


Pamiętajcie...
Jesteście potrzebni...
jesteście ważni..
jesteście jedyni i niezastąpieni ;-)))


15 komentarzy:

  1. :) ile pomocnic :D
    i jak ładnie zimowo się tu zrobiło :) :) :)
    PS. wykrawaczki upolowałam w empiku :)

    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale smakowitości aż mi ślinka cieknie a pomocnica co jedna to śliczniejsza:)
    nawet kociątko do pomocy przyszło Tobie to dobrze:)
    na cztery łapy i 6 rąk to praca płynie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie smakowite piekne pierniczki, dobrze, ze Venus nad wszystkim czuwala.Piekna oprawa bloga Kasiu, taka zimowa, a zdjecie Kasiu u gory...przesliczne.Czy Ty jestes modelką:)))Pozdrawiam i dziekuje za odwiedziny u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ludkowe wykrawki sa u nas w empiku ale sie powstrzymalam od zakupu hih , niezle napierniczylas i widze ze domek tez powstaje, brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaką Ty panią zimę masz cudną!!!!
    to popierniczyłaś ;)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Królowo Lodu nasza :)) pieknie Ci w tej szacie :)
    fajnie pierniczyłyscie :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Z takimi pomocnicami i kontrolerem jakości to praca migiem idzie - ale smakowicie się u Ciebie Kasiu zrobiło :))
    Pozdrawiam serdecznie i głaski dla Venus :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj, znam te Panne , Krolowa Sniegu !!!!! Piekna Ty moja, to najwspanialszy naglowek jaki do tej pory mialas. Nie zmianiaj go !!!!!!!!!!!!!!!!! No to ja tez musze upiec swoje, i domek poskladac.... A czasu malo, oj malo. Usciski Ania ps. Kasiu wyslij mi do siebie adres , bo nie mam jak kartki na swieta Ci wyslac :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. To ja hurtowo podziękuję Ci za wszystkie wpisy na moim blogu i za to, że dałaś się zaprosić "na kawę:) Odpowiedziałam na każdy Twój komentarz, ale - tak na wszelki wypadek - gdybyś chciała się wybrać w Bieszczady - chętnie z Tobą pojadę, do Zakopanego też zapraszam, a kursik haftu matematycznego przygotuję jak dla dwulatka:)
    U Ciebie jak zwykle... łagodnie (tylko ta Królowa Śniegu jest taka... nieprzystępna i zimna... Brrr, ale za to misiaczek (moja ulubiona postać:) jest rozkoszny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa, i jeszcze jedno. Opowieść piękna jak ta: "Tobie puchate i mnie puchate:)"

      Usuń
  10. smakowitości Ci wyszły :)) ważne, że pod nadzorem pani kocicy :))

    OdpowiedzUsuń
  11. O... mój komentarz poprzedni chochlik drukarski zeżarł był bezczelnie. :) Aaale fajne zdjęcie Śnieżna Królowo. :) I pierniczki jakie smakowite - szczególnie piernikowy ludzik rodem ze Shreka. :) Uściski serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie dziękuję za niedzielne odwiedziny. Dostarczyły mi wiele radości:)))) Najważniejsze w tym, co robimy, jest wkładane w nasze prace serce:)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń