"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

czwartek, 21 listopada 2013

uchylić rąbka tajemnicy

" Przyzwyczailiśmy się tak bardzo do tego, że możemy sprzedawać i kupować wszystko,
na co mamy ochotę.
Przestaliśmy zdawać sobie sprawę z tego,że istnieją jeszcze rzeczy 
„bezcenne”.

2kg makaronu
klej
papier
złota farba w spray'u

 Co to będzie??
co to będzie??
;-)))


Dziś tylko... rąbek...
a w sumie to wierzchołek...
bo późno i światło fatalne

a poza makaronem 
u nas szpilki i cekiny
i papierowa wiklina 
i... 
nowa zabawka ;-)))

"- Wierzysz w cuda?
- Tak.
- Naprawdę? A czy widziałeś jakiś cud?
- Cud? Oczywiście.
- Jaki?
- Ciebie.
- Mnie? Czyżbym był cudem?
- Tak.
- Nie rozumiem?
- Oddychasz. Masz delikatną i ciepłą skórę. Twoje serce bije. Widzisz. Słyszysz. Biegasz. Jesz. Śpiewasz. Myślisz. Śmiejesz się. Kochasz. Płaczesz…
- Czy tak? 
I to jest właśnie cud?"


Snów kolorowych
i dnia małych - wielkich cudów 

32 komentarze:

  1. Zawsze przypominasz o czymś bardzo ważnym :)) Dziękuję :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypominam żeby.... samej nie zapomnieć ;-)))

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Brawoooo!!
      Wygrała Pani pierwszą nagrodę - możliwość zakupu kolejnych 2 kg makaronu dla nas ;-))))
      Buziaki Martucha :*

      Usuń
  3. Nooo makaron mi się kojarzy z dwoma rzeczami obiadem i choinkami :). Wyszla super, choc pamietaj szeby pozbierac po wyschnieciu wszystkie nitki po kleju ( nie cierpię ich , zawsze psuja mi efekt wrryy), Chyba ze to był efekt zamierzony zwany włosem Anielskim :D to przymkne oko :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano celowy i zamierzony ;-)))
      tym razem... choć myślę, że to był ostatni taki raz ;-)))

      Usuń
  4. świetna choinka i............. sentencja na dziś powalająca

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna, makaronowa choinka swym blaskiem zlotym lśni...i dobrze, bo ja czekam na wiecej, bo przecież dziś tylkorąbek tajemnicy uchylilaś:))Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekajcie... a będzie Wam dane ;-)))

      Usuń
  6. czyli zgadłam ;p fajnie sie zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaa :D :D :D
      razem z Martą na podium..
      To już będzie na 3 paczki makaronu ;-)))

      Usuń
  7. Oj, Ty moj Cudzie.... czarujesz!!!!
    Serdecznosci
    Judyta

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiedziałam, że będziesz robiła ozdoby świąteczne z makaronu! Skąd wiedziałam? bo sama mam takie - dostałam kilka lat temu od koleżanki i co roku wiszą na choince.
    Ciekawa jestem co jeszcze poza choinką zrobisz.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jest nadzieja, że i moja choinka długo będzie cieszyć tego u kogo zamieszka
      I ja uściski wirtualne zasyłam

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. i słusznie - słusznie ;-)))
      Buziaki

      Usuń
  10. też taką choinkę będę robić :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. o rane, takiej choinki to ja jeszcze nie widziałam! i nawet by mi nie wpadło do głowy, że można z makaronu ja zrobić! :) zdjęcie Venus piękne :)
    p.s.: w takie cuda ja wierzę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i dobrze Elu - bo każdego dnia nam się przytrafiają... cuda - małe a wielkie
      Buziaki

      Usuń
  12. Złote święta są bajeczne:) Choineczka zapowiada się cudownie:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. złoto czerwone ;-)))
      takie uwielbiam

      Usuń
  13. Ale piękna! Super!
    Cudem jest wszystko wokół nas :) Mam cudowne dzieci, cudownego Męża (o tym czasem zapominam :( ) I mimo wszystko cudowne życie :)

    Chciałam zaprosić cię do zabawy :) http://kropleszczescia.blogspot.com/2013/11/the-versatile-blogger.html Podejmiesz wyzwanie? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a kto by chciał czytać o mnie??
      alee... za wyróżnienie dziękuję :*
      niesamowicie mile mnie zaskoczyłaś

      Usuń
  14. Też robiłam te choinki z makaronu:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajna zabawa tylko.... straaaasznie pracochłonna

      Usuń
  15. Choinka wyszła piękna, a na dole jaki fajny zrelaksowany kot! Chyba nie pomagał przy choince ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak cudnie!! Wszystko piękne. Choinka chyba duża.. tak wygląda. To się nakleiłaś :D

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń