"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

sobota, 2 listopada 2013

Listopad twórczo rozpoczęty


Listopad to niekochana kobieta
co narzeka narzeka narzeka
rozpuściła włosy przed lustrem
i na nic już nie czeka

przeczytała wszystkie listy z drzew
w żadnym nie znalazła nic dla siebie
rozrzucone leżą u jej stóp
wiatr roznosi je po ziemi i po niebie

popatrzyła w gwiazdy a tam smutki
już na resztę życia jej pisane
więc zaniosła się wariackim śmiechem
żeby nikt nie wiedział co jest grane
                                                                       (SDM - Ballada listopadowa)


Nadszedł listopad a wraz z jego nadejściem...
mogę z czystym sumieniem spełnić swoje groźby ;-)))
czyli...
do znudzenia 
pokazywać Wam moje 
świąteczne karteczki ;-)))


Niedawno opowiadałam Wam o śmieciowych upodobaniach
tak więc:
- gałązki powstały z pudełka w  którym w zeszłym roku dostałam 
prezent gwiazdkowy ;-)))


- kokardki to... ścinki papierowe
- a obrazek to bardzo stara, znaleziona gdzieś na strychu kartka

kilka perełek tu...
kilka tam ;-)))
trochę kleju z brokatem 

i karteczka gotowa ;-))) 


Podobnie było z kolejnym mym dziełem
- stara kartka 
- znaleziony nie wiem już teraz gdzie złoty sznurek 


i tak oto prezentuje się w całości 


Myślę, że obowiązkowym elementem mojej pracy jest
szare futro na kolanach...
uznające za swoją własność moją prawą rękę 


gdy ten warunek jest spełniony....
dzieją się takie rzeczy:


Co prawda ja jestem praworęczna ale...
Venus na szczęście wcale nie przeszkadza ten fakt ;-)))


Kolejny obrazek ze starej kartki 
został wkomponowany w nowe tło 
(które jest papierem po prezentach)
i oczywiście ozdobiony


i tutaj pochwalę się
różyczką, którą zrobiłam 
z quillingowego paska ;-)))
Moja pierwsza ale...
na pewno nie ostatnia ;-)))


Jak podoba Wam się efekt końcowy??

A jako ostatnią  zostawiłam...
Bombkę
Pierwsza, którą pokazuję...
ale nie pierwsza, która powstała ;-)))


Muszę Wam powiedzieć, że
bardzo ciężko zawiązuje się kokardkę ze sznurka 
gdy...
na końcu tego sznurka znajduje się...
Venus ;-)))
 


z tą karteczką chciałabym się pobawić 
w BINGO ogłoszonym w ScrapGangu

u mnie to
Poziomy dolny rząd: czerwony, brokat, gwiazdka, sznurek  i zielony


Namówiona przez blogokoleżanki 
postanowiłam założyć karteczkową stronę na FB...
choć dużo bliższy mi blogowy świat
i to tutaj będę do Was pisać...
to zapraszam do polubienia... 
Będzie nam miło ;-)))
(skrót znajduje w pasku bocznym na samej górze)


A żebyście się nie łudziły, 
że moje straszenie to tylko...
czcze gadanie... 
mały podgląd tego co Was czeka ;-)))


Listopadowo, deszczowo, sennie...
ale bardzo cieplutko Was pozdrawiamy
Życząc udanego weekendu 

34 komentarze:

  1. jak z kotką u boku to i robota wre! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt.. gdy nie muszę się już o nią martwić i za nią tęsknić...
      To znów chce się chcieć ;-)))

      Usuń
  2. Ho ho ho, alenarobilas karteczek i to jakich, różnorodnych, kolorowych, swiatecznych, pieknych..No i bombka jest, na nią czekalam, a wyszla ślicznie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem ;-)))
      dlatego się tu znalazła ;-)))
      specjalnie z myślą o Tobie :*

      Usuń
    2. Bardzo dziekuje, sprawilaś mi wielką radość.:))U mnie dziś też bombiasto:)))

      Usuń
  3. Sporo tych karteczek, sporo :-)))
    Piękna ballada listopadowa, nic tylko się zadumać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano taki ten listopad właśnie - do zadumania przy ciepłym kakao i blasku świec ;-)))

      Usuń
  4. Pierwsze zdjęcie - bezcenne:) karteczki - co jedna to ładniejsza:)
    Podziwiam Twoją zdolność wykorzystania uzbieranych przez lata skarbów, które ja tylko zbieram:)
    Podoba mi się zabawa w BINGO, życzę powodzenia:)
    A i...mnie jest bardzo trudno szydełkować, gdy na końcu włóczki znajduje się kot:) a jak mi tę włóczkę obślini to już w ogóle:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. całe szczeście, że ja szydełkować nie umiem (choć bardzo bym chciała) bo jakoś sobie tego nie wyobrażam z Venus ;-)))

      Usuń
  5. o jojojoj jak mówi mój wnuczek :)
    ale cudeniek natworzyłaś co jedno cudo to cudniejsze
    a ja nadal nie wiem co działo się z Twoja kiciunią :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już wiesz ;-)))
      za miłe słowa... dziękuję - motywują :*

      Usuń
  6. Obie pracowite jesteście dzieczyneczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahaaa...
      tyle, że u nas nie dzieje się tyle ciekawego co u Ciebie ;-)))
      buziaki niedzelne

      Usuń
  7. Tak się cieszę,że jesteście razem!!!Nie miałam czasu pisać,bo ten i poprzedni tydzień miałam koszmarny ale czytałam,że jesteście razem.A kartki cudowne,poproszę choć jedną na święta,bedzie wielką pamiątka:)Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko... oczywiście, że jedna do Ciebie powędruje...
      A w końcu zakupiłam zgrzewarkę... więc i inne... zgodnie z umową

      Usuń
  8. Karteczki są śliczne :) Najbardziej podoba mi się ta niebieska z choinką (mam słabość do tego koloru :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tej oficjalnie jeszcze tutaj... nie ma ;-)))
      dopiero będzie ;-)))

      Usuń
  9. Bardzo ładne karteczki :)... Dzisiaj usunęłam FB...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękować, dziękować...
      a cóż Cię skłoniło do takiego czynu??

      Usuń
    2. Był tylko na chwilę, na czas szukania domu Ajdusiowi... :)

      Usuń
  10. śliczne karteczki ! ta dziewczyneczka śliczna !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz, że jak robiłam tą kartkę to... tak sobie pomyślałam, że pewnie właśnie Tobie się spodoba ;-))) Hmm... i zdradzę że jeszcze jedną kartkę robiłam z myślą o Tobie... ;-)))
      Ciekawe czy trafiłam ;-)))

      Usuń
  11. Bombka i przedostatni krajobraz kartkowy pieknie Ci wyszly :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne kartki zrobiłaś:) Twoje prace to doskonały przykład jak z czegoś starego zrobić coś nowego i pięknego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Gdy wykorzystuje się stare unikaty to... ma się pewność, że druga taka praca nie powstanie

      Usuń
  13. Piękne karteczki :) i od razu tak jakoś cieplej i magicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej, ale dużo karteczek! I jakie ładne :)
    Dziękuję za zabawę ze Scrapgangiem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hurtownia kartek:) przepięknych kartek!!! Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne karteczki:)

    czekam na list :) hehe ale fajnie się złożyło:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sliczne obrazki Ci sie trafily i super nowe zastosowanie im wykombinowalas :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń