"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

środa, 27 listopada 2013

Jak nic jak coś ;-)))


Dzień Dobry ;-)))
Dzień dobry SŁONECZNIE ;-)))
Dzień dobry RADOŚNIE ;-)))
Dzień dobry KOLOROWO ;-)))

Kolorowo i...
bombkowo ;-))))
Była choinka...
czas na bombki ;-)))


Jak pisałam... 
duuuużo się u nas dzieje
Choć ostatnio może troszkę 
lenistwo nas dopadło
może nawet troszkę bardziej 
ale jednak w przerwach 
pomiędzy "robimy nic"
i "robimy nic nic" 
COŚ jednak przez przypadek uda się zrobić ;-)))


i tak oto prezentuje się 
pierwsza 
(a to znaczy, ze nie ostatnia)
cekinowa bombka ;-)))
Robi się ją...
kooooooszmarnie 
ale turla się...
niestety rewelacyjnie ;-)))

a co myślicie o takiej mapce??
Pokręcona??
fakt 
ale jaką fajną kartkę można do niej stworzyć 


warstwową, 
ze śniegiem, z perełkami, 
ptaszkami 3D
taką o:


a dla
Galeria Rae - można zrobić Kartkę w Kratkę
;-)))


 te piernikowe ludki są takie słodkie ;-)))
nie sądzicie??
Przypomina mi się wyliczanka:
"Zakochana para 
Jacek i Barbara"
a może to była "wyśmiewanka"??


a poza wyzwaniami
powstały jeszcze:


i


i jeszcze


i jeszcze
wieniec 
i choinka 
i bombka 
i...
i nie pozbędziecie się nas tak łatwo ;-)))
ale póki co...
idziemy cieszyć się słoneczkiem 
i drugą kawką ;-)))

Wszystkim życząc 
miłego, słonecznego i 
radosnego 
środka tygodnia


22 komentarze:

  1. Witaj, ale kolorowo i swiątecznie u Was, widać, że mimo nic nie robienia jednak coś robicie i to robienie jest bardzo eleganckie, magiczne i swiateczne.Bombka, prawdziwe dzielo, ja takich nie potrafie, a karteczki, jak zawsze maja to coś co przyciaga wzrok.Dziś moj wzrok przyciągnęla...pokręcona.Powodzenia we wyzwaniach, pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bombki są tak samo banalnie proste jak choinki ;-))) i równie czasochłonne ;-)))
      w wyzwaniach konkurencja duża ale..... może - kiedyś - w końcu ;-)))

      Usuń
  2. Takie z ptaszorkiem to rób i rób:)))
    Radośnie u Ciebie bardzo, nic dziwnego Venus ma swoją panią przy sobie to i pełnia szczęścia w domku, a Jasiek... no zobaczymy...:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. u nas też dziś było słoneczko:)))

    buźki

    OdpowiedzUsuń
  4. A już się zastanawiałam co u Was na GG Cię nie widać a Kasieńka zwyczajnie zapracowała się, widzę że moja przesyłeczka dotarła ;) Miłego tworzenia :)

    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. I to ma być lenistwo??:):) Do mnie ostatnio przemawia motyw ptaszkowy, dlatego własnie ta karteczka tak bardzo mi się spodobała:) a bombka po prostu bombowa!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku ile Ty rzeczy potrafisz zrobić:):)
    Nawet nie wiem co najpierw oglądać z ptaszyną jest cudowna
    i jeśli tak wygląda lenistwo to ja takie chce:)
    albo Ty nie masz pojęcia co to jest lenistwo:):)

    OdpowiedzUsuń
  7. jaka ona słodka :) a bombka sliczna a karteczka warstwowa odlotowa :) Slicznie Ci te karteczki wychodzą
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartka z ptaszkiem jest jak jak dla mnie numerem jeden:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka z ptaszkiem w 3D baaaardzo mi się podoba. :) Pozdrawiam przy porannej kawie.
    PS. Czy email dotarł? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chciałabym tak leniuchować jak Wy!
    Karteczki wspaniałe, cieszą oczy feerią barw i warstw, bombka cekinowa - mistrzostwo świata, a pomoc Venus nieoceniona :))
    Pozdrawiam serdecznie i głaski dla futerka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna bombeczka i karteczki :-))
    Wenus w słońcu też niczego sobie ;D
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie piękne kartki tworzysz ... bombka, choinka... nie wiem co powiedzieć. Jak napiszę, że ładne, piękne i cudowne to i tak nie odda wrażeń jakich doznałam oglądając Twe dzieła. Cieszę się, że znalazłam twój blog w oceanie różnorodności :))))
    Kocica przemiła :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne :) ale Venus najpiękniejsza, świetne zdjęcia jej robisz!

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne karteczki choć kocio bardziej mój wzrok przyciąga - cóż ja kociara ;) dziękuję za udział w wyzwaniu Galerii Rae :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana, gratuluję wygranej:)))Wiesz jakiej:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Karteczki przecudne!:)
    Bombeczka bombowa:)
    A kicia rozczula;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne kartki, ale Kicia jest naj!

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń