"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

środa, 20 listopada 2013

inaczej ;-)))


Dzień Dobry Bardzo ;-)))
Szarobury świat za oknem 
zachęca do...
siedzenia w domu ;-)))
więc...
My siedzimy 
i...
tworzymy ;-)))


Dziś będzie...
inaczej ;-)))
Niestety 
(dla tych, którym temat już obrzydł)
wciąż świątecznie ale
w innej formie ;-)))


zafascynowana piękną choinką 
zrobiłam pierwszą świąteczną kartkę kaskadową 




Karteczka schodkowa już opuściła mój dom ;-)))
ale... jest w nim wciąż jeszcze 
biało-czerwona 
Kartka Kaskadowa ;-)))


Myślę, że już sama forma jest bogata
nie wymaga zbyt wielu dodatków 
w środku jest specjalna kieszonka 
na opłatek
oraz 
miejsce na życzenia świąteczne 


biało-czerwona kartka 


a na koniec już...
Bo Mikołaj blisko
zachęcam Was 
i sama biorę udział 
w


ahh...
jakże by mnie uszczęśliwiła taka wygrana...
Marzyć... 
rzecz ludzka ;-)))
i... kocia ;-)))


Dnia miłego - leniwego
aaa...
kupiłam 
wór makaronu 
więc... następny post 
chyba NIE będzie kartkowy 
ale tylko 
chyba ;-)))

21 komentarzy:

  1. śliczne karteczki choinka cudownie wygląda , a Venus pokazuje pazurki ...damie nie wypada ;p
    co tam z makaronu stworzysz ??? moze karteczke bądź choineczke :)
    bziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a właśnie, że nie pazurki...
      to było...
      miziaj miziaj ;-)))

      Usuń
    2. aha :))) oczywiscie pomiziałaś :)))

      Usuń
    3. a czyż można się oprzeć temu... spojrzeniu?? ;-)))
      a jeszcze gdy zaczyna mruczeć....
      ehh...

      Usuń
  2. O jak ładnie, jak świątecznie.Piekna ta kaskadowa, super, bardzo mi się podoba i ta schodkowa ciekawa. Venus z pazurkami, tak drapieżnie,tak zadziornie:))"Ale i tak jes śliczną kotką,proszę przekaż jej to.Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ona niestety doskonale o tym wie ;-)))

      Usuń
  3. Przepiękne karteczki, a choinka bardzo ciekawa
    i bardzo mnie interesuje co takiego wyczarujesz z tego makaronu:):)
    Skasowałam sobie przypadkiem, czy zapisałam gdzie przed samą sobą Twój adres możesz mi wysłać jeszcze raz:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypomnialas mi, ze Sw. Mikolaj za chwile...
    Serdecznosci
    Judyta

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki obie - w moim ulubionym kolorze :))
    Mnie też marzy się wygrana w tym candy :))
    Pozdrawiam serdecznie i głaski dla Venus.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i nic dziwnego...
      takie cuda nie zdarzają się co-dzień (mam na myśli candy)
      iii... też bardzo lubię czerwony ;-)))

      Usuń
  6. Obie karteczki zachwycające:) pozostaje mi tylko życzyć spełnienia marzeń:) a szanse jak widać są i to wieeelkie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ohh... gdyby tak szczęście do mnie - choć raz...
      nadzieja umiera ostatnia ;-)))

      Usuń
  7. Wór makaronu? Czyli co? Urządzisz dla nas makaronowy wieczór ze spaghetti w roli głównej, czy dasz nam po świderku i złotej farbie, byśmy pomogły Ci zrobić makaronowy łańcuszek na choinkę? ;) Pozdrawiam serdeczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj Kasiu.... jak ja bym Cię takim spagetti ugościć chciała...
      a myśl z łańcuchem baaardzo mi się podoba ;-)))

      Usuń
    2. Ha! Po nowszym poście widzę, że byłam bliska prawdy. :))) A na makaron z Tobą piszę się zawwwwwsze - nawet korespondencyjnie. :) Uścisków moc!

      Usuń
  8. bardzo ładne kartki :) jasne jasne, okaże się, że jakimś dziwnym trafem makaron sam przyklei się do kartki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a wiesz... to jest myśl ;-)))
      muszę sprawdzić jak sprawdza się w praktyce ;-)))

      Usuń
  9. Witaj kochana, świąteczne kartki więcej niż piękne. Każda wyjątkowa. Wycinankowa choineczka szczególnie cudna :).

    Widzę, że kuleczka futerkowa jest przeszczęśliwa :) :^^)

    Moc buziaków Wam posyłam :***

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń