"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

niedziela, 17 listopada 2013

a dni leniwie płyną...

 "Gwiazdo, gwiazdo
czekałem ciebie tysiącami lat
wołałem cię z północnych mroźnych borów
gdy lodowce kry po rzekach ciemnych szły
polarne tęcze paliły wzrok w spienione śniegiem noce
lecz oddałbym dyszący młodością groźną świat za światła
twego kroplę.
Gwiazdo zakryta drżąca nad wiekami
gdy marł cichutko zmarszczkami wiatr pustyni
u stóp kolosów czarnych
z grobowców śladu twoich dróg
lecz tylko ziarna nieskończone paliły wąskie oczy
i wyciosany moją dłonią
pochmurny milczał Bóg.
Tej jedynej nocy
której nie zapomnę póki na ziemi trwa mój ślad
gdy wszystko we mnie gasło
powoli łuna srebrna uśmiechu twego wschodziła
ponad świat i pozdrowiłem Światło. "


 Witam wieczornie ;-))))
Ostatnio było ekspresowo więc...
dziś pomęczę Was trochę dłużej - 
dla równowagi 
;-)))


Jakiś czas temu zostałyśmy zaproszone do zabawy
a że my zabawy lubimy 
to się skusiłyśmy 
;-)))


wg podanego wzoru zrobiłyśmy kartkę 
GWIAZDKĘ 


Gwiazdka się otwiera 
a w środku znajduje się miejsce na życzenia 


A jako, że gwiazdka to 
chyba pasuje do wyzwania


kolorystycznie podpasowała mi też
do


oraz




Od powrotu do domu 
pozwalamy sobie spać dłuuugo
i siedzieć do późna 
pić poranną kawkę w łóżeczku
ROZPUSTA 
ale sprzyja ona 
tworzeniu 


a tworzy się 
różnorodnie...
wielowarstwowo... 
bogato....
kolorowo...
czasami bardzo prosto ;-)))
a czasami do mapkowych wyzwań 
takich jak 
w



Trzy-warstwowa...
ciepło czerwieni połączone z chłodem błękitu
na gałązkach 
zalega sztuczny śnieg


żeby Was nie zamęczać słowami 
i aby moje karteczki Wam się nie znudziły...
ostatnia dziś 


Brązowa kratka
brązowy kapuśniaczek
i brązowe Sklepy Cynamonowe
Brązowa tasiemka 
a uśmiechnięty łoś
to brązowa pianka


czyli...
różne odcienie brązu 
czyli...
dokładnie tak jak 

A  wczoraj późno w nocy złapałam 
na gorącym uczynku 
ZŁODZIEJA
który podkrada moje materiały...


Dla tych co wytrwali do końca
takie dzieła powstają w łódzkiej cukierni ;-)))



i jeszcze słowo wyjaśnienia...
W ostatnim poście pokazałam Wam dwie karteczki...
niekończącą się kartkę
i kartkę z prezentem...
obie powstały w moim domu 
z moich materiałów 
ale NIE ja JESTEM
autorką tej drugiej... 
Pomagałam,
doradzałam, docinałam 
ale autorką jest 
Agatka
córka psiapsiółki
Dostałam pozwolenie na pokazanie jej 
a za brak komentarza 
PRZEPRASZAM...
wynikło to z braku czasu 


Takiego poranka życzę Wszystkim jutro
i aby cały tydzień był
piękny,
kolorowy,
bogaty w dobre wieści

31 komentarzy:

  1. Życzę Ci powodzenia we wszystkich wyzwaniach i gratuluję przepięknych, pomysłowych kartek. Szalejesz, a ja podziwiam:)Dobrze, że u Was wszystko ok...leniuchujcie dalej i tworzcie tak cudownie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas jest, pomocnik - leniwiec jest, a pomysłów pełna głowa...
      Może do świąt się wyrobię ;-)))
      faaajnie byłoby coś wygrać - choć raz ;-)))

      Usuń
  2. Ostatnia kartka - rewelacja :)
    Babeczki są przepiekne - nie do zjedzenia - szkoda kociaków :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak o nich pomyślałam ;-)))
      ale najbardziej spodobał mi się napis na jednej z nich.... potraktowałam go...
      personalnie ;-)))

      Usuń
  3. Jejku jaka Ty zdolna Kobietka jesteś tyle rzeczy tworzysz w takim tempie:)
    ale jak się ma pomocnice to praca wre :):)
    za Was Obie trzymam kciuki, bo Wenus też ma tutaj duży udział:):)
    może wygra jakąś myszkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaa... Venus prasuje własnym... zadkiem moje wstążeczki ;-))) i uprząta miejsce pracy ;-)))
      a karteczki... jakoś tak same się tworzą ;-)))
      Dziękuję :*

      Usuń
  4. Chyba "łódzkiej cukierni" a nie łudzkiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szalejesz z tymi świętami :) Fajna kolekcja... szczególnie los superaśny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. a tyle ich jeszcze czeka na pokazanie ;-)))

      Usuń
  7. Boże Narodzenie jest najpiękniejszym czsem dla tworząvcych, karteczki wówczas tworzą sie same az sie nie nadąża z realizacją własnych wizji. Gwiazdeczkowa karteczka bardzo pomysłowa , dziekuję za udział w wyzwaniu - GP Szuflady

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie - głowa pełna pomysłów i tylko robić, robić, robić ;-)))

      Usuń
  8. O matko szalejesz!!!Cudne prace zrobiłaś!!!Uwielbiam je!!!Kasieńko jutro masz emial ode mnie.Byłam trochę a właściwie jak zawsze byłam troche zalatana no i przeżyłam trudne chwile z powodu smutnego wydarzenia ale o tym napiszę na pirv.Wiesz,co uwielbiam zdjęcia tej Twojej Venus!!!niezła z niej wariatka:)A u mnie w domu rozpacz.Mysz pod szafkami w kuchni a moja dupa siedzi wieczorami i nie wiem jak ją złapać.Najgorsze jest to,że zal mi tej myszki i nie wiem jak ją za młota kota zabić.Tylko mój mąż straszy mnie że za chwilę będzie rodzinka.i zobacz mój leń siedzi,szuka i mi zostawia najgorszą robotę:)Pewnie Venus by sobie od razu poradziła.Ok.Jutro się odzywam.Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może my z Venus... przyjedziemy tą mysz wypłoszyć??
      no to czekam... czekam z niecierpliwością ;-)))

      Usuń
  9. That reindeer is just too cute!!! Love it! Wonderful use of the colours. Thanks for joining us at Just Us Girls! Love how you kitty is checking everything out too :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ta kartka z Renem po prostu cudna :)))

    buźki dla Ciebie i Venus

    OdpowiedzUsuń
  11. helou możesz mi jeszcze raz wysłać adres? coś poknociłam z tym wysyłaniem ;(
    kocipamietnik (at) gmail.com
    dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne sa a dziewczynka z królisiem słodziachna :) i łoś vel renifer super ktoś :))
    fajnie Wam w domku razem :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie się te krateczki komponują na gwiazdce, wyszła perfekcyjnie. A takiego "pomocnika" mam i ja, tyle że rudy i fałszywy.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gwiazdkowa kartka? Jak dla mnie - pomysł bombeczka. :) Ech... i mi przydałaby się taka dłuższa chwila lenistwa z pachnącą kawą w łóżeczku, późnym wstawaniem i czasem na tworzenie. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne prace a kartka zawieszka pięknie wyszła, ładne papiery połączyłaś .
    A muffiny pierwsza klasa - aleś mi smaka narobiła na te cuda :d
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje prace wszystkie są piękne

    OdpowiedzUsuń
  17. Your projects are all beautiful!! Thanks for joining us at Just Us Girls!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku ile cudeniek powstało! życzę powodzenia w wyzwaniach:) Ja jestem Łodzianką:) więc miło mi wiedzieć, że takie apetyczne kociaki można nabyć:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne karteczki. Widzę, że przygotowania do Świąt ida juz pełną para ;)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Digi Scrap.

    OdpowiedzUsuń
  20. Uhuhuuuuu ależ tu się dzieje.... Piękne prace! Miło sobie tak siedzieć i oglądać takie śliczności!

    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Digi-Scrap.pl oraz w wyzwaniu Gościnnej Projektantki w Szufladzie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. przyszłam oglądać karteczki a tu mi smakołyki podsyłają pod nos ;) dziękuję za udział w wyzwaniu Rapakivi ...

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń