"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

sobota, 23 listopada 2013

choinka




Dzień Dobry Bardzo ;-)))
czyyyy...
ktoś mógłby włączyć
słońce??

Darujcie sobie próby wmawiania mi,
że ono gdzieś tam świeci...
Dopóki nie zobaczę
Nie uwierzę!!


Chciałam Wam pokazać moją choinkę w blasku dnia
ale w Wałbrzychu od kilku dni
doba dzieli się na noc i
wczesny wieczór :(


a ponieważ rzeczona choinka zmieniła już miejsce zamieszkania
więc musimy zadowolić się nocną sesją
i wiarą na słowo
że była...
śliiiczniuuuusiaaaa ;-)))
a ja jak zawsze i niezmiennie
SKROMNA ;-)))

Wysokości jej dano 53cm...
objętości... nie wiem ;-)))
ozdobiona anielskim włosem z kleju
i brokatem z bombki
(na ten akurat pomysł wpadła Venus)

Nasza współpraca...
cóż...
nie zawsze przebiega pokojowo ;-)))


a pozostając w temacie choinek
to oczywiście
karteczki też się tworzą


Niektóre z nich
jak np te powyżej
i ta, którą za chwilę zobaczycie
zmieniły już 
właściciela


a niektóre...
wciąż czekają ;-)))


A czy wiecie, że...
Choinka jest najmłodszą ozdobą Świąt Bożego Narodzenia w polskich domach. Przywędrowała do nas z Niemiec pod koniec XVIII wieku, choć we wsiach środkowej, wschodniej i południowej Polski pojawiła się dopiero w okresie międzywojennym. Ubierano ją zawsze w Wigilię, wieszając na gałązkach ozdoby z opłatka, orzechy, pierniki, jabłka oraz świeczki. Z czasem pojawiły się na niej własnoręcznie wykonane ozdoby z papieru, słomy, wydmuszek jaj oraz z piór.

 Noo..
to ja wracam do pracy...
Tyyyle mam Wam jeszcze do pokazania...
ale nie chcę Was zanudzić
więc...
będę dawkować...
przyjemności ;-)))

Spokojnego wieczoru
tego w południe i
tego po 18stej ;-)))


19 komentarzy:

  1. A dziś pozwol , że....będę zachwycać się prześliczną choinką, śliczna....cudo, cudo, strasznie mi się podoba. Zdradzisz jak się takie cudo robi?:)))) Może być na maila:))))A karteczki też śliczne:) ale choinka...superowa:),genialna, obłędna:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj kochana

    no jak mogłaś
    jak mogłaś się pozbyć TAKIEGO cudnego gościa????

    Choinka CUIDNS!!!

    cudna miało być, ale jak widzę wyszło też ładnie, więc niech zostanie :)

    Dokładnie dziś z samiutkiego rana kleiłam podobną (PODOBNĄ!!) z synkiem ;)
    Nasza dopiero schnie.

    Więc tym bardziej wiem co mówię, że Twoja jest BOMBOWA!

    :))))))))))))))))))
    to klikałam ja
    Jomo
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahhh... jak ja lubię te Twoje odwiedziny...
      zawsze mi się mordka cieszy ;-)))
      Buziaki Kochana :*

      Usuń
  3. Ach, ta nasza Venus, ona to ma pomysły! Cudne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cudne??
      cudne!!
      W brutalny sposób zakończyła 30letnie życie... bombki :P

      Usuń
  4. to tak jak u nas jest noc i wieczór :-)
    ale ale jeszcze msc i dnia będzie przybywać :D
    karteczki cudne ai choinka zachwyca

    buźki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. straaaszneeee
      Martucha - jedziemy do ciepłych krajów - przezimujemy i...moze wrócimy ;-))))

      Usuń
  5. pokazuj, pokazuj, mnie tam to nie nudzi :) miłej niedzieli kobietki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Choinka przecudna!!! i jak pięknie ustrojona :))Karteczki też śliczne - zauroczyła mnie ta turkusowa choć to zupełnie nie mój kolor.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Venus została wylosowana do nagrody przez Amisię, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystko co robisz jest piękne ale ta makaronowa choinka jest powalająca
    ARCYDZIEŁO:)
    Zdolniacha z Ciebie niesamowita:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Same cuda tworzysz:)
    choinka rewelacja;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam
    Zapraszam po wyróżnienie na mój blog: http://zaczarowanypapier.blogspot.com/2013/11/podwojne-wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Brujitko, ta makaronowa choinka jest wspaniała! równiutka, wysoka i estetycznie doskonała! Jeszcze takiej nie widziałam:) karteczki śliczne:) ja właśnie czynię choinki szydełkowe i niedługo będę pokazywać:) bo w końcu mi się zachciało chcieć... coś robić:):)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja się wyłamię .... cudna kawa:)))))

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń