"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

sobota, 9 listopada 2013

Bawimy się



Witam Cieplutko ;-)))
Listopad od pierwszego swego dnia
płacze...
Płacze rano
płacze wieczorem
nawet w południe i w nocy
Nie wiem czy biedaczek za latem tęskni
czy zmarznąć się boi...
ale gdy on tak płacze to...
my z Venus najchętniej byśmy pod kocykiem spędzały czas..
hmm...
i jednej z nas się to nawet udaje ;-)))

i w tym miejscu
chciałabym oficjalnie 
złożyć zażalenie 
w sumie to skargę
Moja Pomocnica
zaniedbuje swoje obowiązki...
Nic a nic nie pomaga!! :( :( :(
a do tego zażądała podwyżki
 w postaci 
dodatkowej saszetki karmy i 
porannej porcji miziania 


Oczywiście "nie pomaganie" 
nie przeszkadza jej w krytykowaniu...
Najbardziej nie podobają jej się wstążeczki...
usilnie, natrętnie i notorycznie 
próbuje się ich pozbyć z gotowych prac...


Ciekawe czy Wy też będziecie tak krytyczne jak Venus

Pierwsza praca dziś to bilecik do prezentów... 
No przecież... bilecik MUSI mieć wstążeczkę...


Gwiazdeczki, pół perełki i moje ulubione 
Misie Tatty 
to już wynik tego, że tworząc bilecik
myślałam o...
;-)))
wyjątkowym prezencie dla Wyjątkowego Kogoś ;-)))


a wszystko warstwowo przyklejone na kosteczki dystansujące, 
w których się ostatnio lubuję


Bilecik zgłaszam na dwa wyzwania
- Świąteczne bileciki prezentowe w  ScrapCafe
oraz


Nad kolejną kartką głowiłam się długo...
Wiedziałam dla kogo chcę ją zrobić
widziałam co powinna zawierać
znałam kolory
ale wciąż nie umiałam jej sobie wyobrazić


aż powstała...
sama...
tworzona sercem z myślą o Jednej z Was 
i...
wyzwaniu w


i jeszcze jedna 
Stworzona bo...
gusta są różne...
Jednym podoba się bogactwo i przepych niektórych moich prac
inni twierdzą , że skromny minimalizm jest piękny 

(koronka-tekturka, sznurek)
a bałwanek lubi zabawę
więc z chęcią zabawił się w
BINGO
na



i dwa Aniołki 
wiedząc, że do świąt jeszcze daleko 
też pobawić się chciały ;-)))
i też w Bingo zagrały 
 ale tym razem na 

 (kwiaty - wstążka- gwiazdka) 


Napisy zostały po raz kolejny podkradzione Jolagg

A teraz...
Musicie dokonać wyboru 
Zgadzacie się ze mną czy...
z Venus??
Wstążki są potrzebne czy nie??   



a szarlotka, którą upiekłam 
to wcale nie przekupstwo 
toooo....
dowód mojej sympatii dla Was ;-)))
serio serio ;-)))


I jeszcze 
krótkie
słowo na niedzielę
choć...
chciałabym abyście zapisały je sobie w sercach 
na każdy dzień i na każdą chwilę 

 „Nie musisz być doskonała.
Nie musisz udowadniać całemu światu, że jesteś najlepsza, bo świat i tak będzie cię wciąż lubił.
Nie za to co robisz i nie za to, że jesteś bezbłędna, tylko za to, że jesteś.
Po prostu jesteś.
Jesteś fajną osobą ze wszystkim potencjalnymi usterkami, pomyłkami i obciachem.
Bo każdy może się pomylić albo popełnić błąd.
Oczywiście to nie ma być pochwała lekkomyślności, beztroski ani lenistwa. Mam na myśli sytuacje, kiedy człowiek stara się zrobić coś dobrze, ale mu nie wychodzi. Ma dobre intencje i uczciwie pracuje, ale z jakiegoś powodu popełnia błąd.
I trudno. Każdy może się pomylić, bo po prostu każdy jest tylko człowiekiem.
I już.”
 
                                                                                                                           Beata Pawlikowska


32 komentarze:

  1. pomocnica cudna i nic dziwnego ze nie pomaga w taką pogodę komu by sie chciało :))
    karteczki piękne:)
    powodzenia w nowej podróży

    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podróż to tylko w marzeniach - na razie ;-)))
      a pomocnica mogłaby choc udawać, że na jedzenie pracuje ;-)))

      Usuń
  2. Szarlotka bardzo apetyczna..., a Pawlikowką też niedawno czytałam... :), zgadzam się z tym akapitem. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szarlotka to mój debiut... pierwszy raz ją robiłam...
      szczerze zaskoczyłam samą siebie - pyszna wyszła ;-)))

      Usuń
  3. Twoja pomocnica jest tak piękna,że nie mogę sie na nią napatrzeć.A pierwsze zdjęcie to powala i nie ma się jej co dziwić,że nic jej się nie chce,w końcu to jesień!!!A kartki zachwycają jak zawsze!!!Ale wiesz jak je lubię:)Dzis odpowiem,bo mam wolne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i niedziela mija a w skrzynce pusto :(
      a moja pomocnica to leniwiec przeokrutyny - no może i piękna ale... leniwiec ;-)))

      Usuń
  4. Pomocnica jest genialna nawet zza koca milo podgladajaca swiat. Szarlotka, az slinka cieknie. A karteczki...mmmmm superowe, zwlaszcza ta piersza, Pawlikowskiej mam caly kalendarz, ktory bardzo lubie.Pozdrawiam i nie daj sie jesiennej szarudze. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasieńko ;-)))
      Każda kartka inna i.. każda ma coś w sobie... ja wszystkie darzę je sentymentem ;-)))
      a na szarlotkę zapraszam jak kiedyś w okolicach będziesz

      Usuń
  5. Wstążki są bardzo potrzebne, a sznurki jeszcze bardziej...kotom oczywiście:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaa...
      i nic to, że kotowa ma swoją - całą - własną szpulkę...
      nieee... kiedy moje kokardki lepsze ;-)))

      Usuń
  6. Śliczne karteczki, szarlotka wygląda smakowicie i jaki piękny masz serwis!.
    Pomocnicy wcale się nie dziwię, że nie garnie się do pracy - pogoda taka, że najlepiej nie wyściubiać nosa spod koca.
    Oczywiście, że wstążki są potrzebne - szczególnie kotom :)
    Pozdrawiam ciepło i serdecznie, a Venus drapię za uszkiem :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serwis zapożyczony do zdjęcia ;-)))
      a szarlotka - jak napisałam wcześniej - choć robiona po raz pierwszy Pyszna ;-)))

      Usuń
  7. Doskonałość, jej pragnienie jest przekleństwem. O wiele lepiej pozwolić sobie być po prostu dobrą z prawem do błędów...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. otóż to Anko - otóż to ;-)))
      Uściski najserdeczniejsze przesyłam :*

      Usuń
  8. hi,hi,hi źle interpretujesz:) Venus się bardzo podoba bilecik i wie do czego on służy :)Venus pomyślała, że trzeba ją teraz odwiązać, żeby przywiązać do saszetki którą ma dostać na Mikołaja:)
    Twoje prace są doskonałe i Venus przestała Cię kontrolować w pełni Ci zaufała i poszła spać:)
    u mnie też dzisiaj szarlotka :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-)))
      Szarlotka dobra na listopadową pluchę - zwłaszcza z gorącym kakao ;-)))
      Ten leniwiec nic ode mnie nie dostanie - nic - nigdy...
      chyba ;-)))

      Usuń
  9. Jak ja bym miała taką pańcie co mnie rozpieszcza to też bym nic nie robiła:))) A karteczki śliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli.... czas przestać rozpieszczać ;-)))
      Dziękuję za miłe jak zawsze słowa :*

      Usuń
  10. Słowo na niedzielę mądre bardzo, też się podpisuję pod nim bo nie próbuję niczego udowadniać światu (może najwyżej sobie, ale nie doskonałość). Co do gustów Venus, to mamy różne - mnie się wszystko u Ciebie podoba, każdy szczegół, każdy detal jest na swoim miejscu, więc sznurki i wstążki też :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahh..
      dziękuję - Ty jedna jedyna się za mną ujęłaś...
      Wszystkie te zdrajczynie co się blogo-koleżankami zwą oczywiście stronę Venus trzymają - zdrajczynie ;-)))

      Usuń
  11. Śliczne karteczki,szarlotka ....mniam, a kotek wie co robi....w końcu cię wychowuje na swój sposób:))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślinka mi cieknie na widok Twojej szarlotki, nie pamiętam już kiedy piekłam swoją a jesień to w końcu czas na jabłkowe szaleństwa :)
    Śliczne karteczki a ja mam od kilku dni zastój, wena uleciała a może zwykłe zmęczenie materiału ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kotka to i ja bym pomiźiała:)))))))))))) ale masź cudny ten źielony serwis:L))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczywiście, że wstążeczki są potrzebne:) i to bardzo. Kicia na pierwszym zdjęciu mnie rozbawiła:) cuuudowne zdjęcie:) pewnie - wieje, leje to co ma robić?:) Szarlotka pycha z kruszonką:) a Pawlikowską również podczytuję:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta kartka w misie jest przesliczna. Moim zdaniem kokardki dodaja uroku, ale co ja tam wiem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mmmm..... Ale smakołyki! Chciałoby się zostać u Ciebie dłużej :)
    Kartki piękne, szczególnie ta z Aniołem. Bilecik do prezentu tez świetny.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapCafe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale pracowita jesteś :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Przyda-się. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękujemy za udział w Bilecikowym wyzwaniu ! DT SCRAPCAFE

    OdpowiedzUsuń
  19. Słodziutkie te Twoje bileciki! Dzięki za udział i zapraszam do kolejnych wyzwań w Scrap Cafe.

    OdpowiedzUsuń
  20. Na pięknych śnieżnych zaspach stoi bałwanek! :D Dziękuje za udział w wyzwaniu Przyda-Sie! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny pomysl z koronka jako snieg :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapCafe

    OdpowiedzUsuń
  22. po pierwsze - kicia - uwielbiam :) po drugie właśnie mam smaka na szarlotkę ;) po trzecie sliczna pozytywna kartka :) dziękujemy za udział w wyzwaniu Magicznej Kartki :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń