"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

wtorek, 1 października 2013

Nowy miesiąc - nowy post ;-)))

Życia nie mierzy się ilością oddechów, 
ale ilością chwil, 
które zapierają dech w piersiach.

 
Jest tylko jeden sposób, aby czuć się dobrze: 
należy nauczyć się być zadowolonym z tego, co się otrzymało, 
a nie dążyć do tego, czego akurat nie ma.


Witam cieplutko i słonecznie 
z uśmiechem i... 
bólem głowy ;-)))

Nowy miesiąc należy uczcić nowym postem ;-)))
A że zrobiło się ostatnio kilka  karteczek ;-)))
 (w sumie to 20)
to Wam je pokażę...


nieee...
nie wszystkie naraz... 
10 miało być okazjonalnych 
a 10 na Boże Narodzenie 


Dziś będzie 5...
Następnym razem 5
a świątecznymi będę Was zadręczać od listopada ;-)))


"Nie żałuj, nig­dy nie żałuj, że mogłeś coś zro­bić w życiu, a te­go nie zro­biłeś. Nie zro­biłeś, bo nie mogłeś. "


Od kilku dni świeci słonko...

i jest ciepło...
Świat przeobraża się z dnia na dzień..
Nawet kartki robione w cieple słonka 
prezentują się...
radośnie 


 "Dziś człowiek tak często nie wie, co no­si w so­bie, w głębi swej duszy, swe­go ser­ca. 
Jak często jest niepew­ny sen­su swe­go życia na tej ziemi. 
Ogar­nia go zwątpienie, które prze­radza się w rozpacz. " 


Dla mnie świat wydaje się tym piękniejszy,
że  odliczam już dni do powrotu 
do domku i mojej Księżniczki ;-)))


"Nadzieja ma skrzydła, przysiada w duszy i śpiewa pieśń bez słów, która nigdy nie ustaje, a jej najsłodsze dźwięki słychać nawet podczas wichury."

i właśnie dlatego w moich kartkach ostatnio tyle motyli ;-)))
chciałam je nawet umieścić na tych bożonarodzeniowych ale...
w porę powstrzymałam samą siebie ;-)))



i już ostatnia dzisiaj...
 Myślę, że może być zarówno dla kobiety 
jak i dla mężczyzny
na urodziny, imieniny lub w formie podziękowania...




Korzystając z okazji ostatnią karteczkę
 zgłaszam do wyzwania z mapką w Digi-Scrap
Karteczki miały być uniwersalne...

i wydaje mi się, że udało mi się takie zrobić 
Oczywiście mogę się mylić... 

;-)))

 Z chęcią poznam Waszą opinię na ten temat ;-)))




Października w kolory ubranego,
ciepłem przyozdobionego
słonkiem roześmianego 
a ode mnie uściski najserdeczniejsze 



 

30 komentarzy:

  1. Nie lubię wszelkich świąt, w związku z czym nie obchodzę i kartki mnie omijają ;/..., ale taką z motylkami to kurcze, to bym chyba chciała :D...

    Wszystkie śliczne. U nas zimno jak na Syberii mimo słońca. Łatwo dać się omamić i zapalenie zatok lub gardła gotowe...

    No to już bliżej niż dalej do powrotu :)! Super!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja będę udawała, że nigdy o tym nie słyszałam i...
      na święta wyślę Ci karteczkę ;-)))

      Usuń
  2. Nie tracisz czasu. Super! :)
    Miłego października :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z wzajemnością oczywiście
      i... do zobaczenia wkrótce ;-)))

      Usuń
  3. Bardzo fajne kartki. A Ja uwielbiam święta - wysyłam kartki i lubię dostawać - staram się podtrzymywać tradycje wysyłania kartek .... niestety zanika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety...
      ale.... będziemy ją kultywować :*

      Usuń
  4. Chciałabym mieć taki talent :) Dobrze, że chociaż mogę podziwiać Twój :)
    Zapraszam na candy :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te karteczki! Najbardziej podoba mi się ta ostatnia:-) Jak Ty robisz te kawusie z takimi wzorkami?
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ee... nie... ja znam tylko kwiatki i serduszka...
      ta tutaj niestety z Netu ukradziona

      Usuń
  6. śliczne kartki poczyniłaś Kasiu miła :)
    pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo... wróciłaś ;-))))
      czekam na relację z wakacji ;-)))

      Usuń
  7. Ja również lubię święta, a Twoje kartki są wyjątkowe..takie..od serca...Wspaniałe.Czekam na kolejne..No i dziękuję za kawkę.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję...
      a święta uwielbiam... przygotowania, wypieki, prezenty....
      może jedynie porządków świątecznych nie wciągnęłabym a tą listę ;-)))

      Usuń
  8. Jeżeli chodzi o kartki to bez zastrzeżeń, nie jednemu sprawiły by radość.
    Co zaś tyczy sie nieba to zachęcam do poczytania na temat chemtrails. W internecie jest sporo na ten temat, a może jest Ci już znany.
    Dla przykładu:
    http://wolna-polska.pl/wiadomosci/chemtrails-globalna-komora-gazowa-henryk-pajak-2013-09
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że tak właśnie będzie... że sprawią radość ;-)))
      Za artykuł dziękuję...
      Przeczytałam... ale przyznam, że nie lubię teorii spiskowych...
      Może to nierozsądne ale wolę żyć w nieświadomości niż zadręczać się prawdopodobieństwami na które i tak nie mam wpływu...

      Usuń
  9. piękne karteczki :)))

    też czekam na Święta :))

    buźki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. białe puszyste i... pełne karteczek ;-)))

      Usuń
  10. Przecież to już zaraz, zaraz Święta czas szybko leci. Piękne te Twoje kartki Pracusiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś przecież robić trzeba ;-)))
      zwłaszcza jak kota daleko ;-)))

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. ile osób tyle gustów ;-)))
      Dziękuję :*

      Usuń
  12. Odliczasz dni? To cudownie. A ja się miewa Venus?
    Nie nudzisz się, zawsze zajęta, zawsze twórcza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej mi się podobają te czerwone:) Współczuję bólu głowy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ z Ciebie Kasiu pracuś, tyle kartek a każda kolejna piękniejsza :)
    Miłego października :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ostatnia kartka szczególnie mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No tak - motyle i Boze Narodzenie ;-) . Dobrze , ze sie powstrzymalas :-) Sliczne kartki , cieple . Ale skoro juz odmierzasz czas do powrotu , to dopiero sie cieszysz . Kocica zapewne tez sie ucieszy jak wrocisz. Sciskam mocno . Ania

    OdpowiedzUsuń
  17. Bru, piękne, optymistyczne i wesołe kartki! Oglądam i oglądam i nie wiem, która najładniejsza.
    ...
    Hmmm...
    po ogromnym wysiłku umysłowym ;) doszłam do wniosku, że nie ma możliwości ogarnąć tego rozumem i zdałam się na pierwsze wrażenie: żonkile, motto jest świetne!

    Puchate u mnie jeszcze nie krąży, ale myślę, że nadejdzie ta chwila :)

    Buziaki posyłam :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Cześć kochana:)Sorki,że wpadam na sekundę ale mam urwanie głowy przy remoncie w sklepie i tyły w blogowym świecie:)Cudne kartki!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Karteczki to Twoja specjalność, Kasieńko:-))

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń