"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

środa, 2 października 2013

Święto Anioła Stróża

"Zawsze i wszędzie są sprawy, rzeczy, zjawiska i istoty, które trzeba rozumieć - 
i takie, w które wystarczy tylko wierzyć.”


Aniele Boże - Stróżu Mój 
Ty zawsze przy mnie stój.
Rano, wieczór, we dnie, w nocy
Bądź mi zawsze ku pomocy
Strzeż duszy, ciała mego
i zaprowadź mnie do żywota wiecznego
Amen


Przed takim obrazkiem, 
który wisiał nad moim łóżkiem
modlitwą, której nauczyła mnie babcia
każdego wieczoru modliłam się do 
Mojego Anioła Stróża... 


Biedny... ojj biedny on
Musiał chodzić po dachach, drzewach, 
musiał łapać kamienie,
szukać drogi powrotnej do domu,
ocierać łzy,
kleić połamane serduszko...
Myślę, że nie raz załamywał ręce, 
wznosił błagalnie oczy ku górze i pytał
"dlaczego ja?? "
;-)))


 "A ja po pros­tu wiem, że tak zwa­ny dob­ry ad­res to człowiek, nie ulica. " 

Z czasem mój 
Anioł Stróż 
się wycwanił i poszukał sobie 
pomocy wśród ludzi ;-)))
i w ten oto sposób 
co jakiś czas na mojej drodze spotykam 
Anioły 
Ludzkie Anioły ;-)))


Dzisiaj jeden taki Anioł 
sprawił,
że łzy wzruszenia płynęły mi po policzkach....
Po południu przyszedł listonosz 
i całkowicie mnie zaskakując 
wręczył paczuszkę...
W paczuszce zaś pięknie zapakowana 
znajdowała się książka 
Wyjątkowa, wzruszająca,
z dedykacją 
dla mnie ;-)))


Wciąż nie mogę uwierzyć...
leży koło mnie...
dotykam jej co jakiś czas żeby się upewnić, 
że jest prawdziwa ;-)))


Aniele Boże Stróżu Mój...
Dziękuję za Twoją opiekę 
i za ludzi, których "zatrudniasz" do pomocy

16 komentarzy:

  1. te anioły coś mają w sobie:) E. żadnej modlitwy nie chce mówić ale do aniołka się modli :) podobny obrazek i u mnie nad łóżkiem wisiał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś też miałam taki obrazek. Teraz jest u mojej siostry w pokoju (nie dało rady podzielić go na 3, żeby każdy miał ten sam obrazek). Mój Anioł też miał dużo pracy i w sumie nadal ma. Obecnie zmienił tylko część obowiązków. Dobrze, że ktoś nad nami czuwa :) Wiele razy o tym się przekonałam i w duchu dziękowałam za to. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem pewna, ze mam Aniola!!!
    Serdecznosci
    Judyta

    OdpowiedzUsuń
  4. to cudownie że masz Anioły

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze zdjęcie rewelacyjne!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. tak Anioły są wśród nas , cudna niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Anioł Edytka wielkie serducho ma :**

      Usuń
  7. miła niespodzianka;)
    Miałam taki sam obrazek z Aniołkiem:) Teraz taki chcę kupić dla mojego Synusia;) i powiesić mu nad łóżeczkiem;)
    Miłego dnia;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdy ma swojego Anioła, czasem nawet kilka ;) z nimi znacznie łatwiej przejść przez życie :)
    Obrazek taki jak miałaś nad łóżkiem kilka lat temu wyszyłam mojemu bratankowi na chrzest i teraz i on ma nad swoim łóżkiem swojego Anioła :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Anioły stale są blisko nas, by móc nas strzec, tylko, czy zawsze im na to pozwalamy?...
    Jestem, Kasiu, nic się nie stało, byłam zaprzątnięta pracą, tworzeniem, wkrótce pokażę, co robiłam...
    Cieszę się,że niedługo już będziesz w domu i będziesz spać swoim łóżeczku, tuląc Wenus:-))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten obrazek, który wisiał u Twojej babci znam z własnego dzieciństwa:)) Czasem myślę, ze Anioły przylatują na wezwanie wszystkich babć świata:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bruijtko, jak miło Cię uszczęśliwiać. I ja muszę kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba też mam swojego Anioła Stróża , który mnie pilnuje :-)))

    OdpowiedzUsuń
  13. "A co z Aniołem, gdyby ktoś wiedzieć chciał? Mam ledwie bliznę, bo przy mnie stał ..." (T. Woźniak w utworze J. Nohavicy)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń