"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

niedziela, 27 października 2013

o tym jak zostałam... śmieciarzem ;-)))



Jakiś czas temu...
Dzwoni telefon...
ja:  halooo
głos w słuchawce: Cześć ciociu! 
Będziesz u nas dzisiaj??
ja: noo, nie wiem...
A coś się stało??
głos w słuchawce: Nie, tylko robiłam porządki w biurku i...
mam dla Ciebie trochę śmieci....

Kiedyś... zanim jeszcze poznałam świat blogera 
zanim jeszcze poznałam takie pojęcia jak 
scrapbooking, lift, embossing,
wykrojniki, przydasie...



 Kiedyś... 
tworzyłam właśnie ze... śmieci ;-)))
Stare kartki, z których dało się jeszcze coś wyciąć, 
wstążeczka od kwiatków
papier po prezentach, 
kawałek materiału, który walał się po domu... 
i myślę,
że całkiem nieźle mi to wychodziło...
Z cała pewnością 
mniej wydawałam ;-))) 
Bo jeszcze nie wiedziałam, że tak 
natychmiast i niezbędnie jest mi potrzebna cała tona 
różności ;-)))

znalezione w sieci

TUTAJ możecie zobaczyć 
jak to wyglądało kiedyś ;-)))

A wczoraj, wracając do korzeni...
stworzyłam jesienny bukiet ;-)))


Liście znalezione na spacerze,
kilka gałązek,
wstążki znalezione nie wiadomo gdzie
serwetka wyszperana w szufladzie,


liście w kolorach zółty, zielony i czerwony
cudownie się komponują
ze świeżymi różowymi różyczkami



No a mówiąc o przydasiach to pochwalę Wam się
zawartością koperty jaka przywędrowała do mnie jakiś czas temu od Doris

 gwiazdki gwiazdeczki

domki, gałązki, prezenty

tekturowe bombki
 
i przepiękne papierki  

Dorotko - z całego serca dziękuję 
za Twój wyjątkowy dar...  
Dziękuję że tak ciepło zareagowałaś na moją prośbę
i zechciałaś podzielić się swoimi skarbami 

Doris tworzy niesamowite, kartki,
 które zawsze zachwycają mnie swoim bogactwem  i pomysłowością
 Szczerze zachęcam Was do odwiedzin u Doris


Anka -Wrocławianka
znana  wszystkim zwierzolubnym
ogłosiła na swoim blogu konkurs

Kiedy byłam/em małym kotkiem, hej!

Nie mogłam się oprzeć aby nie pokazać Wam Małej Vens


Choć ona wciąż jest mała
a zdjęcia były już publikowane...


Venus jako mały kociak uwielbiała spać


i wtulać się w coś mięciutkiego


Jej przyzwyczajenia niewiele się zmieniły
tyle, że teraz zamiast w maskotki wtula się w swoją pancię ;-)))

i tak dobrnęliśmy do końca...
Na rozpoczynający się tydzień
życzę Wszystkim
radości i optymizmu
i jesieni w kolorach mojego jesiennego bukietu

30 komentarzy:

  1. O jeju, jaka ona byla cudasna. Cos jak moje malenstwa teraz ( no wiem , ze to psiaki ) . A bukiet , ktory zrobilas - mistrzostwo swiata. jest naprawde z lisci ?? Sciskam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę ;-)))
      a psiaki byś nam pokazała a nie tylko dla siebie chowasz :*
      Buziaki Aniu

      Usuń
  2. Przepiękny ten bukiet jesienny !!! Takie lubię najbardziej :)) Też zaczynałam od zbierania śmieci - jeśli chodzi o scrapbooking. Nadal jeszcze wiele rzeczy komuś nie potrzebnych - mi się przydaje. Kicia śliczna :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-)))
      Zwykli śmiertelnicy najczęsciej nie wiedzą jakie skarby w domu mają ;-)))

      Usuń
  3. Słodka mała Wenus!
    Różyczki z liści wyszły cudnie- szkoda,że nie zatrzymają swoich żywych barw na dłużej...
    A mnie ogarnęła jakaś nostalgia, smutek raczej i zniechęcenie, brak wiary w sens moich działań...
    Myślę nawet o rzuceniu blogosfery...

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny bukiet ! VEnus fajniasta !
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Pomysł dałaś mi Ty i Twoje wyzwanie...
      tyle, że... ja matką nie jestem :P

      Usuń
  6. Venus kochana
    piękny bukiecik


    buźki

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny jesienny bukiet, lśniący pięknymi kooolorami..Słodka Venus, ale już wtedy się jej oczka błyszczały:))no i piekne przenty dostałas, to teraz wiem,...skad masz bombki....a co do śmieci...hmm...to ja nadal tak tworzę...i czasem udaje mi sie wyczarować cos pieknego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet częściej niż czasami...
      Ja wciąż śmieciarstwo uprawiam.. ale i wymagania względem samej siebie coraz większe mam ;-)))

      Usuń
  8. Piękny jesienny bukiet i malutka Wenus :-))

    OdpowiedzUsuń
  9. cudna kompozycja i trzeba było zostać przy tych " śmieciach " ( były
    wtedy oryginalne )uwielbiam recykling i rzeczywiście jest on darmowy ., ale lubimy gadżety niestety a one nam tak bardzo ułatwaiją pracę ale wtedy prace nie sa już tak oryginalne . Przy okazji pewnie każdna z nas jest śmieciarzem , czego my nie chomikujemy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wciąż jeszcze tworzę że śmieci ale odkrywszy raz różności oferowane przez sklepy... Co Ci będę tłumaczyć - wiesz jak jest ;-)))

      Usuń
  10. Zachwycający bukiet, w zachwycających kolorach:) a Venus...oczywiście słodziutka:) Ma piękne oczyska:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma - to fakt i wie jak spojrzeć aby wyłudzić od panci c tylko kocha dusza sobie wymarzy ;-)))

      Usuń
  11. Piekny bukiet, piękne są małe koteczki,ale ja mam same stare koty :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie Ty śliczne rzeczy czarujesz! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aleee.... szyć nie potrafię :P

      Usuń
    2. ale co tam szycie ;) zrobiłaś taki piękny bukiet, że ja dziś rano już byłam na spacerze, nazbierałam ładnych liści i będę kombinować taki bukiet :) zarażasz pasją :) !! :*

      Usuń
    3. ;-)))
      i właśnie dla takich komentarzy warto...
      dla takich komentarzy się chce ;-)))
      Dziękuję :*

      Usuń
  13. Śliczny bukiecik:)
    też uwielbiam prace Doris:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo piękny bukiet :)... A mała Venus rozkoszna :)... Fajnie umieć tak twórczo wykorzystać "śmieci"...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ile przyjemności i satysfakcji to daje...
      buziaki i uściski zasyłam

      Usuń
  15. śliczny bukiecik:)
    mówiłaś mi o tych śmieciach:) i też zbieram;)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń