"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

środa, 30 października 2013

Dom moich marzeń - zabawa u Pantery

"Dla człowieka, podobnie jak dla ptaka, 
świat ma wiele miejsc, gdzie można odpocząć, 
ale gniazdo tyko jedno"

.

ale gdyby w tej dżungli 
znaleźć złotą rybkę, 
która pozwoliłaby nam 
wybudować dom naszych marzeń
Jak by on wyglądał??


Mógłby wyglądać właśnie tak
mały domek, ukryty przed światem wśród drzew

Położony wśród drzew, 
w górach ale... nad wodą

Koniecznie miałby taras
najlepiej przeszklony
a z tarasu roztaczałby się cudowny widok na
 wodę, niebo, chmury


i były by na nim kwiaty i dużo poduszek 
i stolik żebym rano mogła napić się kawy 
na boso ;-)))


a z drugiej strony mojego domku byłby ogród...
a w nim kwiaty kwitnące od pierwszych dni wiosny 
do pierwszego śniegu 
i oczko wodne z mostkiem
i oczywiście fontanną ;-)))

w salonie koniecznie kominek
i dużo świec 
i kwiaty w wazonach 
i wygodna sofa


i biblioteczka z moimi ukochanymi tytułami
i autorami
i klasykami, których może nie lubię
ale jednak cenię 
i specjalne półki 
dla poezji


sypialnia...
sypialnia byłaby anielska
 lekką nutką
diabolizmu ;-)))


ale łóżko z baldachimem byłoby tam na pewno ;-)))


Kuchnia byłaby duża, jasna
rustykalna
z wyspą na środku
z ziołami i kwiatami na parapetach


i drewniane schody by tam były
i oczywiście moja pracownia
kolorowa, radosna
z oknami wychodzącymi i na ogród i na wodę ;-)))
i miejsca dla Venus by było pod dostatkiem
a za Venus biegałby owczarek niemiecki 


ehhh....
dobrze, że marzyć możemy za darmo ;-)))
Póki co z całych tych marzeń mam
Venus i miejsca dla niej całkiem sporo ;-)))
kuchnię bez okien
sypialnię i pracownię w jedym pokoju dumnie zwanym salonem
schody - betonowe w bloku, 
na drugie piętro prowadzące
widok z okna.... 
na ZUS ;-)))


ale to przecież nie miejsce
i nie cegły
i nawet nie meble i nie farba
tworzą dom...
Dom to biała sierść Venus na świeżo wypranych czarnych spodniach
Dom to ślady butów przy drzwiach w kuchni  na nowym dywaniku
Dom to pamiątki z ukochanych miejsc całkowicie do siebie nie pasujące
Dom to sterta kubków w zlewie po gościach, którzy właśnie wyszli
Dom to śmiech, ciepło, przyjaźń i miłość
jego ramiona w które można się wtulić zasypiając

Dom to to miejsce do którego chce się wracać bo wie się
że ktoś tam na nas czeka...


Może i Wy zechcecie dołączyć do zabawy,
rozmarzyć się, pozwolić zaszaleć wyobraźni...
To akurat nic nie kosztuje ;-)))

A gdyby ktoś jednak miał
parę groszy,
akurat nie potrzebnych,
i chciał mi zrobić malutki prezent pod choinkę
to...
ja w ostateczności zadowolę się
tym:


Wszystkie zdjęcia do dzisiejszego posta wynalazłam i podkradłam w sieci
Poza jednym z Tabliczką, którą otrzymałam od
Beatki ze Smaku Życia


Razem z Venus dziękujemy 
Wam Wszystkim 
za komentarze i ciepłe słowa 
pod ostatnim postem...
Dziękuję, że dzielicie z nami nasze radości i smutki
że przejmujecie się losem
biało-szarego Futra
prawe tak bardzo jak ja ;-)))


Na dziś życzę pięknych snów
o wymarzonym domku
a na jutro...
aby słonko się do Was uśmiechało od rana
na niebie i w sercu

23 komentarze:

  1. Bardzo przyjemnie w Twoim wymarzonym domu :). Podoba mi się tam... Marzenia się spełniają! Pamiętaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i dlatego sobie marzę...
      o domu z ogródkiem, z drewnianymi schodami i owczarku niemieckim

      Usuń
  2. Bruitko, to Ty skromna jesteś dziewczyna! taki malutki domek Ci się marzy :)) Musisz znaleźć jakiegoś księcia, żeby ci taki prezent zrobił.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. łeee...
      a ja myślałam, że moje blogowe koleżanki się zrzucą po parę groszy i mi prezencik zrobią pod choinkę :P
      U Ciebie zabawę podpatrzyłam - do Pantery pognałam - dziękuję :*

      Usuń
    2. Piękne są te Twoje wizje, przyszłam jeszcze raz popatrzeć :)

      Usuń
    3. paczaj paczaj ;-)))
      mnie też się podobają ;-)))

      Usuń
  3. kawki znakomite
    ale inspiracji :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Alez misz masz ;)
    Jak już kiedyś pisałam, mamy te same książki sagi Zmierzch :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochan życzę spełnienia marzeń chociaz w 1% to już bedzie sukces ,bo z małych sukcesow tez trzeba się cieszyć , a marzenia to dobra rzecz...
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-))))
      Na szczęście naumiałam się tego ;-)))

      Usuń
  6. o boziu:) ale się rozmarzyłam:) aaach

    ale właśnie z wczoraj na dziś spałam w swoim własnym domku z mężem i Synusiem:)
    Może to nie willa ani jakiś wielki dom, ale to już jest Nasz Mały Ciasny Ale Własny DOM:)

    Piękny ten ogród z lawendą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najważniejsze.... to słowo własny ;-)))
      Nie muszą być pałace - wspólnie uczynicie z niego najpiękniejszy dom na świecie

      Usuń
  7. ale się rozmarzyłam czytając i oglądając Twoje marzenia, przyłączam się do nich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawsze możesz nam swoje pokazać ;-)))

      Usuń
  8. Ach marzenia...jakie piękne zdjęcia wybrałaś by je zobrazować:) ale ja bym się bała tak blisko wody mieszkać:/ Chyba bym tam jednej nocy nie wytrzymała:)
    Swoją drogą miło by było gdyby tak ludzie chcieli się zrzucać na spełnienie czyichś marzeń:):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bym tam nie miała nic przeciwko takiej zrzutce ;-)))
      Boisz się wody - dlaczego??

      Usuń
  9. Oj Kochana piekne marzenia ale realizacja ich niemało kosztuje... a póżniej jeszcze to utrzymaj. Wysoko mierzysz kobieto oj wysoko. :P . Ale może ja będę mieć choć 1% tego. Z większości zrezygnuje ze wzgędu na koszty hahhaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ehh... nie czytałaś zbyt uważnie...
      To zabawa i marzenia...
      A marzenia nic nie kosztują...
      Może sie uda - może się spełni... a może nigdy nie...
      ale marzyć będę i w tych marzeniach jak najwyżej celować

      Usuń
    2. Dobrze czytalam, marzyc trzeba ale zyc tylko basnia sie nie da, moje marzenia zostaly z rzeczywistoscia zmierzone... i niewiele z nich zostalo :p choc z niektorych nie zrezygnuje

      Usuń
  10. Życzę Ci spełnienia chociażby cząstki tych marzeń....i uśmiechu na każdy dzień:)))piękne zdjecia...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to... nie dziękuję - coby nie zapeszać ;-)))

      Usuń
  11. Och pieknie to sobie wymarzylas. Te sypialnie, widoki za oknami.... wszystko takie realne, wrecz na wyciagniecie reki. Zycze Ci , aby wszystkie twoje marzenia sie ziscily. A ja... ja juz mam to co sobie wymarzylam-maly domek w gorach i kochajaca osobe, do ktorej uwielbiam wracac .I nic juz mi nie potrzeba. Oj, bo bym sklamala-potrzebuje czasu, duuuzo czasu aby tym wszystkim sie nacieszyc. Sciskam Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. ach rozmarzyłam się :) :) :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń