"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

czwartek, 24 października 2013

A miało być tak pięknie...

Czas to nie ulica szybkiego ruchu
między kołyską a grobem,
ale miejsce do parkowania w słońcu.

Dziś żyj!
Dziś się uśmiechaj!
Dziś bądź szczęśliwy!
Daj sercu wolność!
Twoja radość życia, twoje szczęście
nie muszą zależeć
od tysięcy błahostek.

 
No tak...
Miało być taaaak pięknie 
a wyszło...
jak zawsze ;-)))


Po bardzo - za bardzo - krótkim pobycie w domu znów w świecie, znów sama :(
ale tym razem spokojniejsza gdyż Venus została we własnym domku z dobrym i sprawdzonym człowiekiem...
Nie żebym się nie martwiła, albo żebym nie tęskniła...
ale jakaś taka spokojniejsza jestem ;-)))

Miałam się chwalić ale zanim zdążyłam
najpierw zbuntował mi się lapciu
później umarł mi aparat
Oba one na szczęście udało się reaktywować ale...
zdjęcia będą "kradzione" 



kupiłam sobie kotka ;-)))
tak, tak - wiem, że handel zwierzętami jest nieetyczny 
dlatego też... 
Mój kot jest... 
wypchany ;-))) 
Kocią Mamą 
jest Marapuama, 
którą odnaleźć możecie w Magicznym Zakątku


taki sobie radosny fircyk, 
który (żeby nie robić konkurencji Venus) 
pójdzie sobie mieszkać do domu człowieka, 
który a dokładniej która 
poprzednio zajmowała się Venus ;-)))


Mam nadzieję, że pozwoli jej to zapomnieć o
 traumatycznych nocnych koncertach ;-)))

A Was zapraszam na stragan, na którym można zakupić cudne cudności 
a wszelkie wydane tam pieniążki na pewno
zostaną rozplanowane dla dobra czworonogów - 
podopiecznych Domu Tymianka


Choć żebranie jest w Polsce zabronione to... 
ja wyżebrałam ;-)))
Wyżebrałam takie oto 
piękne, cudne, wspaniałe 
ocieplacze na kubeczki ;-)))


Każdy inny...


Każdy Cudny!!


niepowtarzalny i wyjątkowy ;-)))


 Ocieplacze czekały na mnie kiedy wróciłam do domu ;-)))
a stworzyły je zdolne rączki Beatki, 
która na swym rodzinnie przytulnym blogu
tworzy takie cuda - ale nie tylko takie...
Beata także haftuje, gotuje, i pielęgnuje swój cudny ogród ;-)))
Zajrzyjcie - polecam ;-)))


od tej samej Beatki otrzymałam wyróżnienie ;-)))
Ponieważ to już nie pierwszy raz, 
ponieważ znacie już chyba wszystkie moje sekrety
ponieważ uwielbiam wszystkie blogi, 
na które regularnie zaglądam
(oczywiście pod warunkiem, że kompik współpracuje)
więc tym razem nagrodę zachowam dla siebie ;-))) 
chyba że... ktoś chciałby się nią poczęstować -
to zapraszam ;-)))
aleee....
bardzo, bardzo dziękuję Beatko 
za spełnienie moich marzeń
oraz za wyróżnienie ;-)))


A czas w domu spędziłam bardzo pracowicie ;-)))
Wykroiłam i wysłałam w świat trochę przydasi


Zrobiłam nowy jesienny świecznik 


z kory, szyszek, liści, kasztanów i kwiatów ;-)))


a także dwa jesienne bukiety 


Oczywiście przy wszystkich pracach asystowała Venus


Dumna i szczęśliwa 
doradzała i eliminowała niepotrzebne -
jej zdaniem -
elementy ;-)))


ZAJRZYJ DO SWEGO SERCA

Godzinami potrafisz myć samochód.
Na kupowanie ubrań masz zawsze wystarczająco
dużo czasu.
Dla ładnej fryzury gotowa jesteś
godzinami siedzieć u fryzjera.
Dlaczego tak mało czasu poświęcasz
swemu sercu?

Jeśli będziesz żyć tylko i wyłącznie
powierzchownymi sprawami,
jeśli interesuje cię tylko to, jak wyglądasz,
wrażenie, jakie robisz,
to godziny twego szczęścia będzie wybijał
kapryśny zegar:
dziś szczęście, jutro smutek,
dziś dobry humor, jutro rozpacz.


Zajrzyj do swego wnętrza,
zrób coś dla swojej duszy,
dla wewnętrznego "urządzenia" twego serca.
Są tam uczucia, wielka siła,
która albo cię zaniepokoi,
albo przypnie ci skrzydła.


  I to by było na tyle...
Jeśli sprzęta mnie się nie zbuntują
to zacznę powoli wprowadzać świąteczne klimaty 
Narobiło się trochę karteczek
i z chęcią się nimi przed Wami pochwalę  ;-)))
Tymczasem życzę miłego i spokojnego wieczoru 



37 komentarzy:

  1. Oj tam, oj tam:-) Wcale nie żebrałaś! Wystarczyło, że Ci się spodobały i o nie poprosiłaś:-) A mnie bardzo cieszy jeśli mogę komuś sprawić przyjemność, robiąc to co lubię :-) Oby Wam dobrze służyły:-)))
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawiłaś!!
      Sprawiłaś i to ogromną ;-)))
      Od dwóch lat o takich marzyłam ;-)))
      Jeszcze raz OOOGROOOMNIE dziękuję ;-)))
      Buziaki najserdeczniejsze :*

      Usuń
  2. Ależ ta Twoja Venus śliczna,cieszę się,że mogłaś z nią pobyć kilka dni:)Widzę,że były pracowite:)Cudne rzeczy zrobiłaś:)A co do Beaty i jej ocieplaczków.....wstyd przyznać ale ja też się wzięłam za żebractwo:)Co prawda nie stałam pod domem Beaty ze zgrzebną spódnicą,kufajką i kulą,podkurczając lewą nogę i nie patrzyłam na nią błagalnym wzrokiem,mówiąc:"Pani daj,Pani daj ocieplaczka"Wyciągając drżącą rękę w jej kierunku....ale mało mi brakowało.W każdym razie wyżebrałam.Bo od czasu gdy zobaczyłam ocieplaczki na blogu Beaty marzyłam o nich:)Beata zgodziła się dla mnie zrobić błękitne cudeńka.Już się nie mogę poczekać,na pewno ci pokażę moje kubeczki!!!I szykuję dla niej do kuchni niespodziankę:)Muszę się w końcu odwdzięczyć!!!Trzymaj się cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-))))
      Zobrazowałam to sobie w wyobraźni mej i... uśmiałam się szczerze...
      Beatka dobre serduszko ma no i zapewne zechce coś zrobić dla przyszłej teściowej swego syna (chyba tak to było) ;-)))
      Czekam z niecierpliwością na Twoje ocieplaczki ba... ja się wciąż łudzę, że je "live" zobaczę :D
      Buziaki Kochana i uścisków caaaałe mnustwo ;-)))

      Usuń
  3. Taaaaaki długi wpis, przeczytałam od deski do deski :-)))
    Głaski dla Venus jak ją spotkasz ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo... spotkam :) przecież spotkam :)
      Miło gościć Cię znów w mych skromnych progach...
      Smutno bez Ciebie mi było Krysiu

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. ;-)))
      bo takie... krótkie??
      ;-)))
      Dziękuję

      Usuń
    2. nie nie:)
      bo są ciekawe i podnoszące na duchu:)

      Usuń
    3. :*
      i dla takich słów chce się pisać i tworzyć
      DZIĘKUJĘ

      Usuń
  5. Witaj Kasiu, jak cudownie Was widzieć, Ciebie i Venus.Mam nadzieję, żebedziesz spokojniejsza, że szybko wrócisz do swojej kocicy.Piękne kubraczki na kubeczki pokszujesz, cudnie się prezentują:))) No i widzę genialną maszynkę Bs,i piękne wycinanki, których zazdroszcze, bo taki sprzęt to frajda. Oh..szkoda, że ja nie mam takich wycinanek.Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, dziękuję za komentarz i cieszę się, że...moja bombka Ci się podoba.Ten papier,o który pytasz....to tapeta:).Czekam na Twoje bombki i świąteczne kartki.Pozdrawiam i życzę powodzenia:)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ładnie...
      pożebrasz to...
      może co nieco i Tobie "skapnie" ;-)))

      Usuń
    2. No to ładnie i szeroko się do Ciebie uśmiecham, i ..liczę na to, że może jednak..co nieco mi "skapnie":)))Bo mając taki sprzęt to przecież grzech się nie podzielić:D :Pozdrawiam Cię cieplutko!!!

      Usuń
    3. ha ha ha
      to już trąca szantażem... emocjonalnym :P
      ale... skoro tak ładnie i tak... szeroko to...
      pomyślimy... pomyślimy ;-))))

      Usuń
  6. Jak to? Dopiero wróciłaś i znowu w świecie? Ten świat coś obyć się bez Ciebie nie może! :)
    Ciekawe, czy tym razem długo Cie nie będzie...
    Miło było poczytać post u Ciebie, Brujitko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano :(
      jakoś nie może...
      i wcale nie jest mi dobrze z tym faktem
      do grudnia... do grudnia :( :( :(

      Usuń
  7. ja myślałam o Tobie :) gdzie się podziewasz :)))

    piękne prace Twoje
    buźki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam wczoraj... i tak jakoś...ciepło mi sie na duszy zrobiło
      Dziękuję Martuniu - dziękuję
      te słowa "ja myślałam o Tobie"
      tak proste, krótkie - a tak wiele znaczą ;-)))

      Usuń
  8. Uroczy jest ten jesienny świecznik :) Widzę, że Venus robi za kierownika. Moje psiaki też pilnują mnie, żebym zrobiła coś ładnego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaak... Venus gówno dowodząca ;-)))
      fakt, że niekiedy materiały "wyparowują" w okolicznościach mocno podejrzanych ;-))) ale uwielbiam te nasze wspólne projekty ;-)))

      Usuń
  9. Wiesz,Wenus wcale nie chodzi o świecznik, ani o inne materialne , błahe sprawy:)
    Chce być jak najbliżej Ciebie, bo WIE, CZUJE,że znowu wyjedziesz, a ona będzie smutna i stęskniona ...
    Już się, Kasiu szykujesz do świątecznych kartek?
    Ja na razie mam jutro urodziny Janka, wszystko postawione na głowie!

    Twoje zdjęcia przedwieczornego nieba są piękne:-))
    Te chmury zabarwione zachodem...Uwielbiam chmury!
    Buziaki
    Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chmury to nasza wspólna miłość...
      Pewnie wyprawicie Jankowi cudne urodziny ;-))) pewnie nam to pokażesz ;-)))
      Taaak.... dwa tygodnie nie odstępowała mnie na krok...
      ale dwa tygodnie to tak mało, to tak niewiele...
      a teraz znowu daleko :( znowu sama :(
      Buziaczki Martuniu
      dorastam właśnie do maila stworzenia... już, już... jeszcze tylko chwileczkę ;-)))

      Usuń
  10. aj, ale się u Ciebie dzieje. ochraniacze na kubeczki słodkie :) szkoda tej płytki....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo... szkoda :(
      ale widzisz... nie kłamałam jam Ciebie....
      no wzięła i pękła... a najpierw się "wygła" :P

      Usuń
  11. Brujitko miło Was widzieć razem z Venus :) :)
    ja też dziś "jesienią" się bawiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. necik jest... więc zaraz na spokojnie zaległości w oglądaniu nadrabiać będę - dziękuję za miłe słowa

      Usuń
  12. Ale pracowita z Ciebie pszczółka ;) ślicznie u Ciebie, czekam na kartki świąteczne, może coś podpatrzę ;) Venus jak zwykle mnie zachwyca i skłania do wspomnień...

    Buziaki Kasiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha - chciałoby się
      Ja miałam nadzieję, że kilka karteczek... razem stworzymy... a tu los znowu sobie ze mnie... zadrwił ;-)))
      Może na Wielkanoc?? :P
      Buziaki

      Usuń
  13. Piękne ocieplacze i wypchany kotek piękny, choć nie tak jak Venus :) Ale najbardziej Ci zazdroszczę tej maszynki do wykrojników...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maszynka to prezent urodzinowy ;-)))
      Nie oddam ;-)))

      Usuń
  14. Oj Ty nasza edrowniczko :)
    gartuluję wyróznienia , szkoda ,że tak krótka z Venus ,a ubranka dla kubków cudne!
    na pewno cudowności wyczarowałaś więc w miarę możliwośći pokazuj :)
    pozdrowionkaw

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahh... ja bym chętnie już w domku posiedziała :P
      będę pokazywać - powoli i sukcesywnie aż... Wam się znudzi:P
      :* :* :*

      Usuń
  15. Bardzo pomysłowy świecznik:) a kubraczki jakie przytulne:} no kocur, ten wypchany, też imponująco dostojny:)
    Kociaki to bardzo ciekawskie istoty, gdy tylko zacznę coś wyciągać to mam to samo z moim Szrekiem:) A Venus jest słodziutka:) na ostatnim zdjęciu wyszła pięknie. Ciekawe czy tylko ja całuję koty?:) Nie mogę się im oprzeć, są takie kochane. Teraz żałuję, że został mi tylko jeden. Ślicznie tu u Ciebie, ciepło, miło, pozytywnie...

    OdpowiedzUsuń
  16. Z chęcią Ci odpowiem
    nieee... nie jesteś jedyna...
    Ja też całuję, tulę miziam...
    i obie to bardzo lubimy ;-)))
    Próbowałam zostawić komentarz pod Twoim koszyczkiem z kotem, który jest przepiękny... Niestety nie mam google+ i się nie udało :(
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to mi ulżyło:)
      Hmm nie mogę skojarzyć jaki to kot z koszyczkiem, no i nie rozumiem czemu pod innymi postami można zostawić komentarz a pod tym akurat nie:/ chyba to pozostanie zagadką bo nawet nie wiem gdzie szukać rozwiązania takiego dziwnego problemu.

      Usuń
    2. a ja już wszystko wiem ;-)))
      ale przyznam się nie tu a u Ciebie ;-)))

      Usuń
  17. ale Venus ma piękna mordeczkę :) i te oczy! szkoda, że znów musiałyście się rozstać, na długo jeszcze?

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń