"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

niedziela, 22 września 2013

lato z ptakami odchodzi

Wpat­ruj się w niebo i śpiewaj z ra­dości, 
gdyż słońce otu­la cię ciepłem i op­ro­mienia światłem - 
za darmo!!

znalezione w sieci

Ostatni dzień lata...
więc... 
kilka letnich wspomnień - 
z moją miłością do fontann w tle ;-)))


 Nie wiem kiedy zaczęła się ta miłość
ani gdzie znajdowała się 
pierwsza fontanna do której wlazłam
Wiem, że wodę, słońce i fontanny kocham miłością
wierną i zachłanną
Niiiigdy nie mam dość...
Ze smutkiem żegnam lato
z niecierpliwością czekam na następne 
Do zobaczenia/przeczytania...
jesienią ;-)))

Dzi­siej­sze nieśmiałe dziec­ko, to to, z które­go wczo­raj się śmialiśmy.

Dzi­siej­sze ok­rutne dziec­ko, to to, które wczo­raj biliśmy.

Dzi­siej­sze dziec­ko, które oszu­kuje, to to, w które wczo­raj nie wierzyliśmy.

Dzi­siej­sze zbun­to­wane dziec­ko, to to, nad którym się wczo­raj znęcaliśmy.

Dzi­siej­sze za­kocha­ne dziec­ko, to to, które wczo­raj pieściliśmy.

Dzi­siej­sze roz­trop­ne dziec­ko, to to, które­mu wczo­raj do­dawa­liśmy otuchy.

Dzi­siej­sze ser­deczne dziec­ko, to to, które­mu wczo­raj oka­zywa­liśmy miłość.

Dzi­siej­sze mądre dziec­ko, to to, które wczo­raj wychowaliśmy.

Dzi­siej­sze wy­rozu­miałe dziec­ko, to to, które­mu wczo­raj przebaczyliśmy.

Dzi­siej­szy człowiek, który żyje miłością i pięknem, to dziec­ko, które wczo­raj żyło ra­dością.

31 komentarzy:

  1. Kasiu, z taką figurą to nie martwiłabym się odchodzącym latem, ani niczym! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anka Wariatka - oo.... mam dla Ciebie nowy pseudonim ;-)))
      buziaki

      Usuń
  2. Powiem Ci, że pięknie się wkomponowujesz w te fontanny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fontannowa nimfa ... tylko Venus brak ;-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj nie...
      Venus fontanny - nie ;-)))
      Krany, wany, kałuże jak najbardziej, fontanny - zło ;-)))

      Usuń
  4. Piękna kobieta w cudnych fontannach, śliczne zdjęcia...aż miło się patrzy:)))nie martw się jesienią..i w tej porze potrafi być pięknie..Serdeczności wysyłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W odpowiedzi na Twój komentarz..pomarańczę też mam w domu, ale jeszcze malutka, żeby pokazać. Jak tylko będzie większa to oczywiście będziesz mogła ją zobaczyć u mnie na blogu:D Pozdrawiam i dziękuję za odwiedzinki!:)

      Usuń
  5. Piękne zdjęcia na pożegnanie lata i słowa, które zawsze wprawiają mnie w zadumę:) Pozdrawiam jesiennie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasami warto się zatrzymać i pomyśleć...

      Usuń
  6. Nie byłyby takie piękne te fontanny gdyby nie modelka!Eh,młodość,młodość,i latem i jesienią jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm... czy to młodość??
      Nie wiem... szalone pomysły jakoś nie mijają mi z wiekiem ;-)))
      Uściski i podziękowania zasyłam

      Usuń
  7. Fontanny pasuja do Ciebie, dodajesz im jeszcze wiekszego uroku!!!
    Serdecznosci
    Judyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a bałam się, że nazwiecie mnie Wariatką ;-)))
      Uściski - Ty na brak słońca narzekać nie możesz ;-)))

      Usuń
  8. Piękną kolekcję zdjęć zebrałaś :) Jest co podziwiać :D
    Tak samo jak piękne i mądre cytaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-)))
      dziękuję... to tylko... okruszki ;-)))

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. aaa... nie prawda bo jest - i to druga w kolejności ;-)))

      Usuń
  10. fajne te zdjęcia z Tobą ale szkoda że takie malutkie :P :)))
    miłego wieczorku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciałam Was sobą zadręczać ;-)))

      Usuń
  11. Piekne madrosci o malym czlowieku . Bo kazdy z nas byl kiedys taka mala istota . A co z nas wyroslo ?? Do twarzy Ci z tymi fontannami :-) . Tylko ubolewam , ze takie male zdjecia i ja slepota sobie nie poogladalam za dobrze. Zeby mi to bylo ostatni raz !!! Sciskam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jest Psze Pani - już nadrobiłam błąd - o wybaczenie proszę ;-)))

      Usuń
  12. Wodna Panienka:) Fajne fotki, ale maluśkie jakieś:)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ahh... skąd mogłam wiedzieć, że Wam się oglądać chciało będzie ;-)))
      Na przyszłość obiecuję poprawę ;-)))

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Znajac Ciebie... tak też przypuszczałam ;-)))

      Usuń
  14. Mi już bardzo brakuje lata. Jak dla mnie następne może się już zacząć. Strasznie nie lubię zimna. Jestem ciepłolubnym stworzonkiem. Szkoda, że te zdjęcia powstawiałaś takie małe. Są bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak jak ja...
      lato - lato cały rok ;-)))
      Miło, że zajrzałaś... daaawno Cię nie było

      Usuń
  15. Wspaniale misiowa myśl!!!! Muszę sobie przepisać:-) Wielka prawda!!!
    Ależ z fontannami to lekkie zakręcenie! Miłe wariactwa są zawsze w cenie!!! Popieram w całej rozciągłości:-)
    Pozdrawiam Cię ciepło i serdecznie. I telepatycznie pozdrawiam także Venus:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Venus pozdrowienia zapewne odebrała bo... broi ;-)))
      a ze mnie taka właśnie... wariatka ;-))) ale... i Tobie w tej kwestii niczego nie brakuje :*

      Usuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń