"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

czwartek, 19 września 2013

Spacerując między kroplami

"Niech nasza dro­ga będzie wspólna. 
Niech nasza mod­litwa będzie po­kor­na. 
Niech nasza miłość będzie potężna. 
Niech nasza nadzieja będzie większa od wszys­tkiego, co się tej nadziei może sprzeciwiać."

 
Nie da się dłużej oszukiwać...
Siebie, Was, termometru...

Jesień idzie ;-)))

Choć słonko wita mnie prawie każdego ranka 
to już koło południa o szyby dzwoni deszcz...
Czasami wieczorkiem można zobaczyć
jak słonko przed deszczem ucieka 
ale tylko czasami...

Jesień rozgościła się już na dobre też na blogach 
zwłaszcza tych wyzwaniowych... 
tak oto mamy w:




No a skoro tyle tego jest...
to i u mnie pojawiła się pierwsza jesienna karteczka 


podyktowana wytycznymi wszystkich w/w wyzwań 
i paletą kolorów z Digi-Scrap

Bardzo szybko i przyjemnie się ją robiło...
i przyznam, że jestem z niej bardzo zadowolona ;-)))


Jesienne kolory... 
Jesienne motywy...
i
zupy grzybowej mi się zachciało ;-)))

Zdradzę Wam przy tej okazji sekret bo... 
z zupą grzybową i Kasią to jest tak, że...
bardzo lubię zbierać grzyby...
uwielbiam ich smak w zupie 
ale...
grzyba nie przełknę ;-)))
i tak oto gdy nadarzy się okazja
zajadam się zupą grzybową wybierając z niej uprzednio wszystkie grzybki ;-)))


Ja i mój wierny towarzysz na wieczornym spacerze 
w poszukiwaniu nie grzybów ale
skarbów zwiastujących jesień

"Żad­na noc nie może być aż tak czar­na, 
żeby nig­dzie nie można było od­szu­kać choć jed­nej gwiaz­dy. 
Pus­ty­nia też nie może być aż tak bez­nadziej­na, żeby nie można było od­kryć oazy.
 Pogódź się z życiem, ta­kim ja­kie ono jest. 
Zaw­sze gdzieś cze­ka ja­kaś mała ra­dość. 
 Is­tnieją kwiaty, które kwitną na­wet w zimie."
 

i jeszcze raz moja karteczka 
no przecież wiem, 
że nie możecie się na nią napatrzeć ;-)))


taaak...
humor mi dopisuje... 
Choć oczywiście nadal tęsknię za Venus 
(i nie tylko za nią) 
to jednak wieści z domu uspokajają... 
Jakby ktoś zdjął mi ogromny ciężar,
który przygniatał moje serducho...


Dziękuję Wam za troskę, ciepłe słowa, wsparcie 
tutaj na blogu i to w prywatnych wiadomościach... 
Dla wielu kot to tylko kot...
a dla mnie... 
no przecież wiecie ;-)))


A to ona - na swoim pierwszym spacerze ;-)))
Świat był taki przerażający ;-)))
Liście z hukiem spadały z drzew ;-))) 
ale... jakież to wszystko było ciekawe ;-)))
"Każdy wo­jow­nik światła bał się kiedyś podjąć walkę.
Każdy wo­jow­nik światła zdradził i skłamał w przeszłości.
Każdy wo­jow­nik światła ut­ra­cił choć raz wiarę w przyszłość.
Każdy wo­jow­nik światła cier­piał z po­wodu spraw, które nie były te­go war­te.
Każdy wo­jow­nik światła wątpił w to, że jest wo­jow­ni­kiem światła.
Każdy wo­jow­nik światła za­nied­by­wał swo­je ducho­we zo­bowiąza­nia.
Każdy wo­jow­nik światła mówił "tak", kiedy chciał po­wie­dzieć "nie".
Każdy wo­jow­nik światła zra­nił ko­goś, ko­go kochał.

I dla­tego jest wo­jow­ni­kiem światła. Bo­wiem doświad­czył te­go wszys­tkiego i nie ut­ra­cił nadziei, że sta­nie się lep­szym człowiekiem."

26 komentarzy:

  1. Witaj Kasiu, dziękuję za odwiedziny u mnie i ciesze się, że moje coś Ci się podoba.A najbardziej się cieszę, że wzięlas udział we wyzwaniu, bo nie powiem ...zmartwiłas mnie..Piekny kasztan, śliczna jesienna wędrøwka...Venus...śliczna:))serdeczności wysyłam...:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooo... wzięłam ;-)))
      ale nadzieje pogrzebałam głęboko ;P

      Usuń
  2. piękne te pstryki zrobiłaś
    :* dla Venus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaa... dla mnie??
      dzięki - staram się i... wciąż uczę

      Usuń
  3. Masz ode mnie:* :)))), ale dla dzielnej kociczki buziaczki obowiązkowe:))
    Kasztankowe focie cudowne, a karteczkowe grzybki do zjedzenia, bo ja uwielbiam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo ;-)))
      i od razu się lepiej człowiekowi na duszy zrobiło...
      A Venus to zacałuję na śmierć jak do domu wrócę
      i od Was i od siebie... ojjj biedna ona ;-)))
      Buziaki i dla Ciebie i dla Jaśka ma się rozumieć

      Usuń
  4. fajna foto relacja ... a kocio chyba niezbyt ze spaceru zadowolony :P
    a karteczka urocza ... dziękuję za udział w wyzwaniu Galerii Rae - Ki DT :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj... zadowolona była, zachwycona ale i przerażona...
      bo to wszystko takie nowe, takie pierwsze i... takie STRAAASZNE ;-)))
      co rusz wybiegała gnała do jakiegoś drzewa i się wspinała... a gdy liście zaczynały spadać wte pędy do mnie i... hyc pod polar ;-)))

      Usuń
  5. I jesienia powialo...piekna!
    Serdecznosci
    Judyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesień...
      Pierwszy dzień jesieni 23.09 i... wtedy ją oficjalnie przywitam ;-)))
      Uściski dla Ciebie Judytko :*

      Usuń
  6. Piękne jesienne zdjęcia, szczególnie te kasztanów :) A Venus ma śliczne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "czy te oczy mogą kłamać??"
      jak nabroi to właśnie nimi mnie "przekupuje"
      A do kasztanów mam słabość ;-)))

      Usuń
  7. Pięknie powiedziane o wojowniku światła , przepięknie.
    Głaski dla Venus :-)
    A jesień ?
    Może jej nie będzie ?? :-)))
    I zimy też nie będzie ?? :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taką optymistą to nawet ja nie jestem ;-)))

      Usuń
  8. Niech ta jesień ciepła i słoneczna nam będzie!

    OdpowiedzUsuń
  9. To zróbmy tak - Ty będziesz zjadać wywar, a ja wyłowię grzybki. ;) Uściski serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja lubię kolory jesieni, kasztanowy, jarzębinowy, wrzosowy, borowikowy. Lubię też smaki przemijającego lata a grzyby wręcz uwielbiam suszone, gotowane w zupce i sosiku...tylko w przeciwieństwie do Ciebie nie umiem ich zbierać :).
    Co się tyczy kotów....to są istoty magiczne, wyjątkowe i akurat dla mnie najważniejsze w życiu więc doskonale rozumiem więź jaka łączy Ciebie i Venus i rozumiem tęsknotę.

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne zdjęcia! jak zwykle zresztą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna kartka i w ogóle... bardzo klimatyczny post :) u mnie też już jesień :)
    dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oby ten czas jak najszybciej minął.
    Oczami wyobraźni widzę smutnego kotka samego w domku...

    Gdy moje same są cały dłuuugi dzień to ich mi szkoda, gdy wyjeżdzam na 3 dni to sie martwię ....
    Wyobrażam sobie jak tęsknisz i rozmyślasz co u kotci ... czy je, jak śpi, czy się boi, czy płacze....

    Ale Venus ma kogoś kto do niej codziennie zagląda, nakarmi, pobawi się, wymizia. kuwete sprzątnie .... jakoś ten czas -trudny czas minie, oby szybko.

    Trzymajcie się dziewczyny - obie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna kartka! dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniale grzybowa kartka:-) I piękne, jak to u Ciebie!, zdjęcia:-)
    A Venus ma na tym zdjęciu taaaaką strrrrasznie zaskoczoną minkę:-)
    A kot to nie jest TYLKO kot! Przenigdy. Tak jak pies nie jest TYLKO psem. To są członkowie naszych rodzin, przyjaciele, przytulaski, niezbędniki:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesień zagościła u Ciebie na dobre! Co za grzybki, co za kasztany, co za zdjęcia! Wspaniale!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi-Scrap.pl!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna jesienna karteczka.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi-Scrap.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo smakowite grzybki.... tylko banerka mi tutaj brakuje :( dziękuję za udział w naszym wyzwaniu :) Margot DT Craft-Szafy :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń