"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

czwartek, 26 września 2013

robi się... przecież ;-)))

 Dzień Dobry Bardzo ;-)))
Wszystkim i Każdemu z osobna ;-)))

znalezione w sieci
Dziś zaczynamy od kawy 
i to bynajmniej nie dlatego, że planuję Was zanudzić 
ale dlatego, że sama jej rozpaczliwie potrzebuję...
Wypiłam dziś zaledwie 5 
mamy godzinę 15...
a ja najchętniej zwinęłabym się w kłębuszek i zasnęła ;-)))

 o tak:

nooo...
skoro każdy kubeczek z kawą ma w dłoni to...
Przedstawię Wam 
 karteczkę poczynioną na
18ste urodziny  dla nieznanego mi młodzieńca ;-)))


Instrukcje jakie dostałam były...
dość nietypowe jak na 
18stkową męską kartkę
a mianowicie:
- żadnych typowo 18stkowych symboli
- kolorowo
- kwiatki i motylki w dużej ilości 


hmm... 
hmmm.....
Łatwo nie było ;-)))
ale myślę, że podołałam ;-)))


a co Wy  o tym myślicie??
Jest kolorowo
są kwiatki i motylki
ale myślę że kartka wciąż jest
męska

Otwierana "na 3"
w środku miejsce na zdjęcie,
na wiersz
i na życzenia...
;-)))

A żeby nie było, że nic nie robię to...
(choć może nie powinnam pokazywać tego... rozgardiaszu)
 robię...
Cały czas i nieustannie ;-)))
ale ponieważ tematyka moich prac jest mocno zimowa
to na razie nie będę Was nimi zamęczać ;-)))
Venusowe wieści
- kota w domu...
- kota je i rozrabia
- kota daje się pogłaskać
- kota w nocy urządza koncerty, wskakuje do łóżka, ogląda śpiącego w łóżku człowieka
po przekonaniu się że człowiek to nie ukochana panciunia...
kontynuuje nocne koncerty ;-)))
Podsumowując:
- kota ma się dobrze 
- mieszkający z kotową człowiek... 
ciut mniej ;-)))

 Instrukcja "jak zaaplikować kotu tabletkę"  ;-))))
(na szczęście nigdy nie musiałam jej używać bo lekomanka Venus z mojej dłoni zje wszystko)

1. Weź kota na ręce, otocz go lewym ramieniem tak, jak się trzyma niemowlę. Umieść palec wskazujący i kciuk prawej ręki po obu stronach pyszczka i naciśnij, lekko trzymając tabletkę w pozostałych palcach prawej ręki. Gdy kot otworzy pysk, wpuść tabletkę, pozwól mu zamknąć pysk i przełknąć.

2. Podnieś tabletki z podłogi i wyciągnij kota spod tapczanu. Ponownie otocz kota lewym ramieniem i powtórz cały proces jeszcze raz.

3. Wyciągnij kota z sypialni i wyrzuć rozmemłaną tabletkę.

4. Wyjmij nową tabletkę z opakowania. Otocz kota lewym ramieniem, jednocześnie trzymając lewą ręką wierzgające tylne łapy. Rozewrzyj pysk kota i palcem wskazującym prawej ręki wepchnij tabletkę tak głęboko, jak się da. Przytrzymaj kotu zamknięty pysk i policz do dziesięciu.

5. Wyciągnij tabletkę z akwarium, a kota z garderoby. Zawołaj do pomocy żonę.

6. Przyduś kota do podłogi, klinując go kolanami, a jednocześnie trzymając wierzgające przednie i tylne łapy. Nie zwracaj uwagi na niskie, warczące odgłosy, wydawane w tym czasie przez kota. Niech żona przytrzyma jego głowę, jednocześnie wpychając mu drewnianą linijkę między zęby. Następnie wsuń tabletkę między rozwarte żeby i intensywnie pogłaszcz kota po gardle, co skłoni go do przełknięcia.

7. Rozpakuj następną tabletkę. Ściągnij kota z karniszy. Zanotuj sobie, żeby kupić nowe firanki. Pozbieraj kawałki porcelany z potłuczonej wazy, możesz je sobie posklejać później.

8. Owiń kota w ręcznik kąpielowy, a następnie niech żona położy się na kocie tak, aby spod jej pachy wystawała tylko jego głowa. Umieść tabletkę w środku plastikowej rurki do napojów. Przy pomocy ołówka otwórz kotu pysk i wcisnąwszy rurkę między rozwarte zęby, mocno wydmuchnij tabletkę do środka.

9. Sprawdź na opakowaniu, czy tabletki nie są szkodliwe dla ludzi. Wypij jedną butelkę piwa, żeby pozbyć się nieprzyjemnego smaku w ustach. Zabandażuj żonie ramię, a następnie przy pomocy wody z mydłem usuń plamy krwi z dywanu.

10. Przynieś kota z altanki sąsiada. Rozpakuj następną tabletkę. Przygotuj następną butelkę piwa. Umieść kota w drzwiczkach kredensu tak, żeby przez szczelinę wystawała mu tylko głowa. Rozewrzyj mu pysk łyżeczką od herbaty i za pomocą gumki recepturki strzel tabletką między rozwarte zęby.

11. Przynieś śrubokręt i przykręć wyrwane zawiasy z drzwiczek. Wypij piwo. Wydobądź butelkę wódki. Nalej do kieliszka, wypij. Przyłóż zimny kompres policzka i sprawdź, kiedy ostatnio byłeś szczepiony na tężec. Przemyj policzek wódką w celu zdezynfekowania rany i wypij kolejny kieliszek, aby ukoić ból. Podartą koszulę możesz już wyrzucić.

12. Zadzwoń po straż pożarną, żeby ściągnęli tego pieprzonego kota z drzewa. Przeproś sąsiada, który wjechał samochodem w płot, usiłując ominąć kota przebiegającego przez ulicę. Wyjmij z opakowania kolejną tabletkę.

13. Skrępuj drania za pomocą sznurka od bielizny, związując razem przednie i tylne łapy, a następnie przywiąż go do nogi od stołu. Weź grube, skórzane rękawice ogrodnicze. Wciśnij kotu tabletkę, popychając dużym kawałkiem polędwicy. Przytrzymaj głowę kota pionowo i wlej mu dwie szklanki wody wprost do gardła, żeby spłukać tabletkę.

14. Wypij pozostałą wódkę - możesz wprost z butelki. Pozwól żonie zawieźć się na pogotowie. Siedź spokojnie, żeby doktor mógł zszyć ci ramię i wyjąć resztki tabletki z oka. Po drodze do domu wstąp do sklepu meblowego i kup nowy stół.

15. Sprawdź, czy w pobliskim sklepie zoologicznym nie mają chomików.



Puszyste i puchate zaczęło już krążyć po blogach...
Może ktoś jeszcze na te chłodne dni potrzebuje 
ciepła, kolorów i radości
nie krępujcie się - częstujcie 

47 komentarzy:

  1. Ja teraz z kubkiem jeżynowej herbatki:) bo kaw już też troszkę wypiłam:)
    A karteczka bardzo ładna:) solenizantowi myśle, że będzie się podobać:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooo.... niech doceni dwa dni intensywnego myślenia "coby tu..." ;-)))

      Usuń
  2. ślicznie, jesiennie ;) cieszę się, że kota ma się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dobrze, że....kota ma sie dobrze, że czuje sie lepiej.Myślę, że i ty odetchnełaś z ulgą:)Bardzo fajna karteczka w ładnych kolorach. pozdrawiam cię serdecznie:) i dzieki za kawe:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. smacznego ;-)))
      Taaak... zdecydowanie mi lepiej... tylko wciąż mi tęskno :(
      Uściski i ja zasyłam

      Usuń
  4. Ha, ha,ha znałam trochę łagodniejszą wersję aplikowania kotu tabletki, ale ta też świetna:)) Żeby nie było, Jasiek łyka ,jak leci i pyta , czy jest jeszcze:)))
    Kartka znakomita.
    Uściski dla dzielnej Venus i ukłony dla Człowieka :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Venus też na szczęście - ode mnie... bo jak raz wetka próbowała jej coś zaaplikować to z mojej malutkiej nieśmiałej kruszynki wylazła prawdziwa lwica ;-)))

      Usuń
  5. mmmmm jaka kawka... normalnie palce lizać
    dobrze że kicia już dobrze się czuje :)))

    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :*
      niom... dobdze...
      bo choć nikt mi tu do ucha nie miauka to spać przez nią nie mogłam ;-)))

      Usuń
  6. Piękna karteczka, która z pewnością przypadnie do gustu obdarowanemu:) A instrukcja obsługi kota - rewelacyjna;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rewelacyjna - uśmiałam się przy niej szczerze ;-)))

      Usuń
  7. biedna kota :( i cała paczka tabletek poszła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-)))
      biedna to jest Kasia... bo samotnie musi usypiać... i to jeszcze w obcym domu :P

      Usuń
  8. Karteczka bardzo ładna, mimo kwiatków i motylków nadal męska ;)
    Co do instrukcji podawania tabletki nie zamierzam się jej trzymać na szczęście kota, takowego nie mam ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście też nie ;-)))
      Znowu cicho się u Ciebie zrobiło... i kawa znowu stygnie :(

      Usuń
  9. Twoje biurko mnie urzeklo...
    Serdecznosci
    Judyta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żartujesz??
      Ten rozgardiasz??
      Czasami sprzątam - słowo ;-)))

      Usuń
  10. ależ piękne te kartki :) jesteś artystką wszechstronną, widać to w każdym poście! podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bu ha ha...
      Nooo... sprzeczać się nie będę - nie wypada ;-)))

      Usuń
  11. sądzę, że podołałaś wymaganiom karteczkowym :)
    cieszę się, że kota się rozkręca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zdecydowanie bardziej ale...
      dziękuję

      Usuń
  12. Jak dobrze, ze tu zajrzalam...bo napisow wydrukowac zapomnialam... wiec wysylka sie opozni... reszta na @

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://galeriapapieru.blogspot.de/2013/09/nowa-kolekcja-ciemna-noc-darmowa-wysyka.html

      Usuń
  13. Dzień dobry Kasiu, robota wre, to dobry czas ten jesienny, długie wieczory :)))))))
    Wszystkiego dobrego Tobie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taak... jesień też ma swoje dobre strony ;-)))

      Usuń
  14. Ufff... czyli Venus zdecydowanie lepiej:-) To świetna wiadomość:-)))))))) Oby tak dalej!!!
    Ale się uśmiałam boską instrukcją. hi hi hi hi hi hi!!!! Ja gdzieś miałam kiedyś instrukcję pakowania prezentu przy kocie, ale zagubiłam niestety. Szkoda, bo też była przednia:-)
    Kartka osiemnastkowa boska! Kolorowa i bardzo radosna.
    A widzę, że Ty łyżewki masz, a ja Ci proponowałam, że naciacham:-)
    Pozdrowiska ciepła i moc wielką pozytywnej energii przy tym ślę, do tych kaw:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Poczyniłaś piękną męską kartkę! Ciekawa jestem tych zimowych :) Mój Moher połykał wszystko, co mu pancia podała:) Bardzo mi go brakuje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak jak Venus...
      wiem...wiem jak boli tęsknota - ściskam serdecznie :*

      Usuń
  16. Wyjątkowo bardzo mi sie ta osiemnastkowa kartka podoba !!!!
    Cieszę sie bardzo, ze u Venus wszystko ok
    Chociaż widaC po Twoim warsztacie pracy ... pomocnika brak :-(
    Pozdrówka :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jehh....
      brakuje, brakuje...
      a jak coś "zaginie" to nie ma na kogo zwalić ;-)))

      Usuń
  17. Warsztat imponujący ;))
    Ja też już zimowe robiłam ale te graficzne i na razie nie pokażę ;)
    Karteczka urodzinowa piękna :-)
    Dobrze że Wenus ma się lepiej !

    Instrukcję podawania tabletki znam i pamiętam jak czytałam pierwszy raz to płakałam ze śmiechu ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się za brzuch trzymałam ;-)))
      hmm... ciekawam ja tych Twoich, ciekawam ;-)))

      Usuń
  18. Karteczka świetna, mimo kwiatków i motylków nadal bardzo męska - podoba mi się.
    Bardzo się cieszę, że u Venus już dużo lepiej - dobrze to będzie dopiero jak Ty wrócisz do domu - i Ty też z pewnością jesteś spokojniejsza/
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojniejsza... choć powrotu już się doczekać nie mogę ;-)))
      Dziękuję serdecznie za miłe słowa

      Usuń
  19. Świetnie poradziłaś sobie z tą karteczką i nietypowymi wymaganiami. :)
    Instrukcję czytałam z rozbawieniem a warsztat mogę tylko podziwiać, ja najczęściej rozkładam się na podłodze. a potem muszę to jeszcze posprzątać. ;)
    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie w wolnej chwili. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z chęcią zaglądać będę
      hmm... ja rozkładam się "wszędzie" a sprzątanie to prawdziwie syzyfowa praca ;-)))

      Usuń
  20. Jak to dobrze, że Kota w domu ma podwładnego człowieka :)... Kartka bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hi hi hi...
      Człowiekowi tego nie powiem ;-)))

      Usuń
  21. fantastyczna karteczka:) dziękuję za udział w candy:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby się udało, oby się udało ;-)))

      Usuń
  22. Pięknie dziękuję za wizytę u mnie i za opowieść na temat tabletki:) Oj, potrzeba takich tekstów na te jesień:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-)))
      więc.. będą się pojawiać ;-)))

      Usuń
  23. Kartki śliczne, a instrukcja z tabletką przezabawna ;) Na jesień na poprawę humoru super :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Teraz wszystko widzę na własne, śpiące już, oczy :)) Dobranoc :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń