"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

środa, 4 września 2013

Miłość

"Miłość cierpliwa jest, łaskawa jest. 
Miłość nie zazdrości, nie szuka poklasku, 
nie unosi się pychą; nie jest bezwstydna, 
nie szuka swego, 
nie unosi się gniewem, nie pamięta złego; 
nie cieszy się z niesprawiedliwości, lecz współweseli się z prawdą. 
Wszystko znosi, wszystkiemu wierzy, we wszystkim pokłada nadzieję, 
wszystko przetrzyma. 
Miłość nigdy nie ustaje." 


 "Przez wszystkie te tysiąclecia ludziom nie udało się rozgryźć zagadki, jaką jest miłość. 
Na ile jest sprawą ciała, a na ile umysłu? 
Ile w niej przypadku, a ile przeznaczenia? 
Dlaczego związki doskonałe się rozpadają, a te pozornie niemożliwe trwają w najlepsze? 
Ludzie nie znaleźli odpowiedzi na te pytania i ja też ich nie znam. 
Miłość po prostu jest, albo jej nie ma"


 Dziś będzie o miłości ;-))) 
Nie domyśliłybyście się - prawda?? ;-)))


 Dziś będzie o Miłości...
bo przecież ona motorem naszego życia i tworzenia...
Miłość należy celebrować!!
Nie tylko w walentynki, 
szczególne dni...
Miłość należy pielęgnować!!
nie tylko na samym początku gdy zdobywamy
nie tylko gdy czujemy, że tracimy...
Każdego dnia!!


Najpiękniejszym uhonorowaniem miłości jest 
Małżeństwo...
Gdy dwoje ludzi przysięga sobie 
na życie całe...


 Na taką właśnie szczególną okazję powstała 
karteczka...
 Skromna i prosta...
bo choć o miłości powstały setki tomów książek i wierszy 
to przecież
ona prosta jest ;-)))


Jedyną ozdobą są różyczki
biało- czerwone różyczki
dlatego też zgłaszam moją ślubną karteczkę


a moje krzywe odręczne pismo sprawia, że 
nadaje się ona także do PWC 


"Są ta­cy, którzy uciekają od cier­pienia miłości. 
Kocha­li, za­wied­li się i nie chcą już ni­kogo kochać, ni­komu służyć, ni­komu po­magać. 
Ta­ka sa­mot­ność jest straszna, bo człowiek uciekając od miłości, ucieka od sa­mego życia. 
Za­myka się w sobie."

Krysia - Jasna8 zadała ostatnio na swoim blogu bardzo podchwytliwe pytanie...

Myślę, że przede wszystkim...
Kochać się i szanować,
dbać o siebie nawzajem i pielęgnować swoje uczucie
Przewertować wszelkie możliwe słowniki w poszukiwaniu słowa 
kompromis 
Gdy jednak miłość zrani -
jak kolce róży...
Nie zamykajmy serca...
Bo bez miłości 
życie jest jak pustynia
bez studni...
Bez miłości - umrzemy 


"Tak więc trwają wiara, nadzieja, miłość - te trzy
z nich zaś największa jest
Miłość"


..................................................................................................................................

Już po opublikowaniu posta weszłam na chwilkę do Edytki żeby się razem z nią kawy napić 
i znalazłam cudowny fragment cudownej książki
ukradłam i uciekłam
ale musiałam... 
musiałam zatrzymać go na dłużej
(Przepraszam Edytko)

"Co to jest PRAWDZIWOŚĆ? - zapytał Królik pewnego dnia, gdy leżeli obok siebie, koło progu dziecięcego pokoju - Czy to znaczy, że ma się w środku bzyczące rzeczy a na zewnątrz wystają ci różne pokrętła i przyciski?
- Prawdziwość nie ma nic wspólnego z tym, z czego jesteś zrobiony - powiedział Skórzany Konik - To coś, co ci się przydarza. Kiedy dziecko cię kocha przez długi, długi czas, nie tylko się z tobą bawi, tylko na prawdę cię kocha, tylko wtedy stajesz się Prawdziwy. 
- Czy to boli? - zapytał Królik.
- Czasami tak - powiedział Skórzany Konik, ponieważ zawsze mówił prawdę - Ale kiedy jesteś Prawdziwy nie zwracasz na to uwagi. 
- To się staje nagle, jak gdybyś został nakręcony - zapytał Królik - czy po trochę?
-To się nie dzieje od razu - powiedział Skórzany Konik - Taki się stajesz. Zabiera to dużo czasu. Dlatego rzadko przydarza się to tym, którzy się łatwo tłuką, mają ostre krawędzie, albo trzeba się z nimi obchodzić ostrożnie. Przeważnie, do czasu aż stajesz się prawdziwy większość twoich włosów jest wygłaskana, oczka odpadają, łapki są naderwane i cały jesteś sfatygowany, ale to się zupełnie nie liczy, ponieważ kiedy jesteś Prawdziwy nie możesz być brzydki, chyba, że dla ludzi, którzy nie rozumieją.
- To pewnie TY jesteś prawdziwy? - powiedział Królik i pożałował, że to powiedział, bo pomyślał, że Skórzany Konik może być wrażliwy na tym punkcie, ale on się tylko uśmiechnął.
- Wujek chłopca uczynił mnie prawdziwym - powiedział - To było bardzo dawno temu, ale kiedy raz staniesz się prawdziwy nie możesz już znowu być nieprawdziwy. To zostaje na zawsze”
"Aksamitny Królik” Margery Williams 

22 komentarze:

  1. Dodam tylko od siebie,
    że to co napisałaś tutaj jest w 100% prawdą :-)
    Warto szukać tego jedynego
    lub jak inni piszą drugiej połówki :-)
    Pozdrawiam serdecznie
    Krysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. warto - bez względu na wszystko ;-)))
      Buziaki Krysiu :*

      Usuń
  2. i ja się z Tobą zgadzam :))
    Miłość nie jedno ma imię warto kochać i okazywać miłość innym ")))

    świetne love z foremek :)) i kliszy i...
    fajna karteczka
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też się podpisuję pod wspaniałymi słowami.... No i gratuluję ślicznej karteczki :)piękne kolory, kwiaty no i wszystko... Pozdrawiam Cie serdecznie:))i trzymam mocno kciuki za Twoje wyzwanie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cóż.. szczęścia w wyzwaniach nie mam.. ale je lubię choćby dla dobrej zabawy
      Jednak dziękuję - może tym razem się uda ;-)))

      Usuń
  4. Miłość to najpiękniejsze uczucie jakim może nas spotkać. Zrobiłaś śliczną karteczkę. Obecnie jestem na etapie planowania ślubu. Dla mnie ten dzień będzie ukoronowaniem miłości, która łączy mnie i narzeczonego. Życzę Ci powodzenia w wyzwaniach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i niech ta miłość trwa... trwa po kres czasów
      Buziaki

      Usuń
  5. AAAA! Ty złodziejaszku! :-)
    Nie dziwię się, że podkradłaś, bo takie to jakieś ciepłe i mądre:-)
    Jak i wszystko tu u Ciebie, powyżej:-) Fajne słowa i piękne zdjęcia. Ty to zawsze gdzieś wyszperasz:-) I podkradniesz:-)))))))
    Pozdrawiam ciepło i przepraszam za tą jesień u mnie. Ale ja tak lubię:-) Cały rok czekałam, a w zasadzie to gdzieś tak od tuż po ostatnich śniegach:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kradzieży blogowej się po raz pierwszy dopuściłam... chyba - bynajmniej nie pamiętam aby było tych razy więcej...
      Ciekawi mnie strasznie ta książka... i chyba za Twoim przykładem... zrobię listę tych, które kupić muszę - ta będzie na miejscu 1 ;-)))

      Usuń
  6. pięknie napisałaś :))) miłość to jest to :)

    :*
    p.s. list przeczytałam podpisuję się dwiema rękami !

    OdpowiedzUsuń
  7. Bo to wszystko prawdą jest:))) Bez miłości puste by było nasze życie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie...
      i choć czasem boli...
      warto!!

      Usuń
  8. Miłość jest DAREM,ale jest rownież WYZWANIEM.
    ..Czasem ludzie o tym zapominają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbyt często Martuniu... zbyt często...
      W dzisiejszych czasach ludzie stają się zbyt wygodni... wymieniają miłostki jak buty... :(

      Usuń
  9. Karteczka jest bardzo urocza. te delikatne różyczki musiały kosztować sporo pracy. Chyba robiłaś je z miłością. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W każdej mojej karteczce zostawiam kawałek serducha... choć nie wszystkie wychodzą tak że jestem z nich dumna...
      Z tej... jestem ;-)))

      Usuń
  10. "(...)Uciekają przed (...)miłością..." - Bru kochana na szczęście nie da się przed nią schronić :). Przychodzi czy tego chcemy, czy nie. Natomiast aby pozostała to już insza inszość. Z pewnością sama z siebie powietrzem już potem się nie karmi.
    Nie wiem, czy ja jasno piszę, ale wierzę, że zrozumiesz dokładnie to, co chciałam napisać. :)
    :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja kocham te Twoje "Bru" ;-)))
      Rozumiem... rozumiem - to się chyba nazywa... porozumienie dusz ;-)))

      Usuń
  11. Nie ma to jak moc kochac i byc kochanym . I za te milosc kazdego dnia Bogu dziekuje . I oby trwala i trwala.....do konca naszych dni . Kasiu, ide nam cisnienie wyrownac, czyli jak to mawia moj ukochany - najpierw sie poklocic trzeba a potem pogodzic . No nie , zartuje tym czasem , ide na sofe sie pokokosic :-)
    Buziaki ANia

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję Ci za ten post bardzo bo ja teraz na związkowym zakręcie..potrzeba mi było dobrych mądrych słów

    OdpowiedzUsuń
  13. piękności! dziękujemy za udział w wyzwaniu PWC! :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń