"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

poniedziałek, 2 września 2013

Mega wyzwanie foto

„Każdego ranka otrzymujesz dwadzieścia cztery złote godziny. To jedna z niewielu rzeczy na świecie, które dostaje się za darmo. Za wszystkie pieniądze świata nie można kupić ani jednej dodatkowej godziny. Co zrobisz z bezcennym skarbem? Pamiętaj, że musisz go wykorzystać, bo dostajesz go tylko raz. Jeśli zmarnujesz te dwadzieścia cztery godziny, nic i nikt nie odda ci ich z powrotem.”


Trafiłam tał całkiem przypadkiem - jak zawsze ;-)))
i od razu na wstępie...
konkurs - fotograficzny ;-)))
Może jeszcze nie wiecie ale 
mój romans z aparatem trwa od lat - wielu lat ;-)))

Najpierw ja robiłam zdjęcia...
z czasem zdjęcia zaczęto robić mi...
ale aparat mam ze sobą zawsze ;-)))

Gdy znalazłam Mega wyzwanie
pomyślałam, że to przecież coś dla mnie...
Pierwsze 5 tematów - mam 


1. Zielono mi 

"Uśmie­cham się do ciebie. 
Czym jest uśmiech? 
Światłem przez gwiazdę posłanym gwieździe. 
Za­pachem który tra­wy wiąże w brzęczącą łąkę.
Łagod­ny ko­lor ziele­ni ko­lor moich oczu wplątał się w two­je pal­ce. 
Trzy­masz w ręce roz­szep­ta­ne ciało łąki. 
Tra­wa cier­pkim wąskim kształtem opo­wiada o moich oczach pat­rzących nies­kończe­nie. 
Uśmie­chasz się do mnie."

 2. Prostota

"Gdy ktoś zaczyna żyć coraz głębiej, wewnątrz siebie samego, żyje też prościej na zewnątrz. Niestety, proste życie nie zawsze niesie ze sobą głębię."

3. motto



4. zakręt

"Z zakrętu rzeczy­wis­tości, wkraczam na prostą marzeń. 
Co dzień, co noc prze­bywam tę samą trasę."

5. Zapach

"Ludzie bowiem mogą zamykać oczy na wielkość, na grozę, na piękno, i mogą zamykać uszy na melodie albo bałamutne słowa. Ale nie mogą uciec przed zapachem. Zapach bowiem jest bratem oddechu.Zapach wnika do ludzkiego wnętrza wraz z oddechem i ludzie nie mogą się przed nim obronić, jeżeli chcą żyć. I zapach idzie prosto do serc i tam w sposób kategoryczny rozstrzyga o skłonności lub pogardzie, odrazie lub ochocie, miłości lub nienawiści. Kto ma władzę nad zapachami, ten ma władzę nad sercami ludzi." 



Tak wygląda moja interpretacja tematów....
Może któraś z Was zechce się dołączyć d zabawy??

A na koniec...


 Niech te słowa staną się mottem września - 
dla nas wszystkich 
Słoneczne pozdrowienia posyłam do 
Wszystkich i Każdego z osobna

16 komentarzy:

  1. Kasiu , wiesz ze poczulam zapach tych kwiatow . Przepiekne zdjecie . Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :*
      Uściski gorące zasyłam :*
      obyś też je poczuła ;-)))

      Usuń
  2. Śliczne zdjęcia, a najbardziej urzekł mnie zapach w Twojej interpretacji:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekne zdjęcia i wiem, że pokażesz na co Cie stać:))NA końcu kalendarz PAwlikowskiej?:))Też mam:)))Pozdrawiam Cię serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja JESZCZE nie mam... ale to się wkrótce na pewno zmieni ;-)))

      Usuń
  4. Oj chyba się spóźniłam na to wyzwanie :-)
    Ale słoneczne pozdrowienia jak najbardziej na cały wrzesień :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest jeszcze wiele tygodni Krysiu - wszystko przed Tobą

      Usuń
  5. Śmigasz tym aparatem bardzo profesjonalnie. Świetne foty:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham cytat z początku i z końca Twojego posta!
    Zdjęcie prostoty - genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie przedstawione i opisane :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. A wiesz, ja sobie sprawiłam upominek z tek książki Beaty Pawlikowskiej i otwieram ją zawsze na innej stronie - na dobry dzień. Odkąd ja mam jest zawsze blisko mnie, bardzo mi bliska :)))))))
    Serdeczności wysyłam nieustannie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero o takim prezencie dla samej siebie myślę ;-)))
      ale zaglądam na jej stronę każdego dnia i każdego dnia znajduję jakieś pozytywne warte przemyśleń zdania ;-)))
      :* :* :*

      Usuń
  9. Kasia,ileż Ty masz talentów!!!Zdjęcia są niesamowite!!!Mam nadzieję,że wygrasz konkurs!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Beata Pawlikowska, jej sentencje, uwielbiamy, nie, KOCHAMY, za ta cala prawde :) pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia i świetna interpretacja :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń