"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

środa, 18 września 2013

kwadratowe kropki

 Szukaj ciszy! 
Zagłębiaj się w jej tajemnice. 
W niej znajdzie twoje serce odpowiedzi, których rozum znaleźć nie potrafi.

Lubie kropki...
Baaardzo lubię kropki...
Najbardziej te na czerwonej sukience ;-)))
ale te na kartkach też ;-)))


Gdy zobaczyłam Kapuśniaczek... 
od razu się w nim zakochałam... 
W zachłanności swej kupiłam od razu dwa bloki ;-)))
a było to już kilka miesięcy temu ;-)))
Jednak tak bardzo je lubię, 
że każda myśl o pocięciu papierów...
boli ;-)))


Pierwszy raz zdecydowałam się na to przy znanej już Wam karteczce urodzinowej
Skoro okazja była wyjątkowa 
to i papier taki musiał być...
Teraz nadzeszła druga taka okazja 
Urodziny Przyjaciółki 


Jedyne co jej mogę podarować w tak szczególnym dniu to
moje ukochane kropki...
więc nie żałowałam 
tylko cięłam ;-)))


Napis pochodzi od Jolagg

freebies  by Jolagg
A gdy już miałam w dłoni nożyk i Kapuśniaczek
dostałam zamówienie na kolejną urodzinową kartkę 
Miała być prosta i z niewieloma detalami ;-)))
Na zrobienie jej miałam pół godziny 
więc...
powstało coś takiego 


I gdy tak patrzę na te kartki to...
uświadomiłam sobie
że wszystkie są...
kwadratowe 
No dobra - może bardziej prostokątne ;-)))
ale jednak z kontami prostymi ;-)))


Ale chmury na szczęście nie są kwadratowe...
są puchate jak zwykle ;-)))

Marek nie miał łatwego charakteru. 
Jego ojciec dał mu pewnego dnia worek gwoździ i kazał wbijać w okalający ogród płot - każdy brak cierpliwości, każdą kłótnię miał dokumentować jeden gwóźdź w płocie.
Pierwszego dnia wbił ich 37. 
W następnych tygodniach nauczył się panować nad sobą i liczba wbijanych gwoździ malała z dnia na dzień: odkrył, że łatwiej jest panować nad sobą niż wbijać gwoździe.
Wreszcie nadszedł dzień, w którym nie wbił ani jednego. Poszedł więc do ojca i powiedział mu to. Wtedy ojciec kazał mu wyciągać z płotu jeden gwóźdź każdego dnia, w którym nie straci cierpliwości i nie pokłóci się z nikim. 
Mijały dni i w końcu Marek mógł powiedzieć:
- Wyciągnąłem z płotu wszystkie gwoździe.
Wtedy ojciec zaprowadził go przed płot i rzekł:
- Spójrz ile w płocie jest dziur. 
Płot nigdy już nie będzie taki, jak dawniej. Kiedy się z kimś kłócisz, kiedy kogokolwiek i w jakikolwiek sposób obrażasz, zostawiasz w nim ranę. 
Możesz wbić człowiekowi nóż, a potem go wyciągnąć, ale rana pozostanie. Nieważne, ile razy będziesz przepraszał, rana pozostanie; rana zadana słowem boli tak samo, jak rana fizyczna. Mów więc ludziom miłe rzeczy, uśmiechaj się zamiast martwić i denerwować, nie narzekaj, nie patrz na wroga wilkiem, a jeśli to możliwe postaraj się zrobić coś, co wywoła choć niewielki uśmiech na jego twarzy. 
Wiem, to nie jest łatwe, ale nikt nie mówi, że życie jest usłane różami i nie wymaga od nas żadnego wysiłku.

Życzę Wam dnia Małych Cudów...
aby nikt nie wbił gwoćdzi w Waszą duszę...
Spokoju i uśmiechu 
też Wam życzę 
i jeszcze słoneczka ;-)))




Venus w domku...
Płacze po nocach...
rozrabia w ciągu dnia 
ale zdecydowanie jej lepiej...
Zaczęła jeść...
choć wciąż bardzo, bardzo mało

27 komentarzy:

  1. Kasiu, karteczki przepiękne, szczególnie ta czerwona..śliczna. I też lubię "Kapuśniaczka", choć...go nie mam. Venus...będzie coraz lepiej, zobaczysz.. Nie martw się...będzie dobrze.
    Dziękuję za przepięknego posta..Pozdrawiam wieczornie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre wiadomości dodają skrzydeł...
      A kapuśniaczka jeszcze i Ty się dorobisz - zobaczysz
      Buziaki ;-)))

      Usuń
  2. Skoro Venus sobie już bryka w dzień i zaczyna powoli podjadać, to nie jest źle. Czyli własne zapachy we własnych czterech kątach musiały ją mocno już uspokoić. Teraz pozostały jej tylko słodkie, długie sny i lekkie upasienie się w oczekiwaniu na Ciebie:-) Będzie dobrze, będzie dobrze!
    Kapuśniaczkowe papiery wielbię ogromnie, tym bardziej rozumiem Twoją "nieśmiałość" co do ich cięcia. Też mi szkoda... I też nabyłam sobie sztuk 2! Wspaniałe kartki Ci się wytworzyły. Każda co do jednej!
    I kolejne piękne chmurzaste zdjęcie:-) Dziękuję:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taak... te kropki mają coś w sobie...
      ale dla Wyjątkowi Ludzie zasługują na wyjątkowe rzeczy ;-)))
      Czekam na zdjęcia Tygrysy w tosterowym pudełku
      Uściski zasyłam jak zawsze serdeczne

      Usuń
  3. Jaka ona drobniutka, taka dziecinna, ta kociczka Twoja, Kasiu. Oby już nie płakała, bo mi serce pęka. :((

    Karteczki w kropeczki cudne robisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś was sobie przedstawię ;-)))
      To Małą Venus...
      Teraz jest już dużą i poważną (ha ha) Kocią Damą
      Dziękuję za Twoją troskę i wszelką pomoc :*

      Usuń
  4. ta pierwsza kartka jest cudowna!!!!
    trzymam kciki za kicię :*

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu,też je mam!!!I też ich nie ruszyłam.Oglądam,dotykam,wącham ale jeszcze ani razu nie pociełam.....są cudne.A karteczki niesamowite,pamiętaj o mnie!!!A co do adresu Moniki to podaję:galeria@monikakantor.art.pl.A co do Venus,cieszę się bardzo,bo martwię się o nia jak o swojego kotka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam Beatko...
      Pamiętam i tworzę.. codziennie coś...
      Dziękuję Kochana... aż się łezka kręci w oku ze wzruszenia :*

      Usuń
  6. Piękne karteczki :) Ja też trzymam mocno kciuki za Venus :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-)))
      Dziękuję Aguś - to dodaje sił i cieszy niezmiernie ;-)))

      Usuń
  7. Kropki i my uwielbiamy:) śliczne są kapuśniaczkowe bloki. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne są te karteczki, a najbardziej podobają mi się te z kwiatami:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też taką... dostaniesz - obiecuję ;-)))

      Usuń
  9. Tez mam te bloczki w kolorkach zywych i pastelowych :), tnij , tnij, nie zaluj kupisz nastepne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne karteczki zrobiłaś :). A Venus słodka taka... Oby już było tylko lepiej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oby
      Dziękuję za miłe słowa - budują ;-)))

      Usuń
  11. Fakt , nikt nie mowil ze bedzie latwo.... . To wlasnie nasze zycie. Sciskam Cie Kasiu

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne karteczki zrobiłaś - szczególnie podoba mi się ta dla przyjaciółki.
    Cieszę się, że u Venus trochę lepiej, płacze po nocach bo tęskni za Tobą. Moja Kiciata czasem płacze pod drzwiami wyjściowymi jak wyjdę po zakupy(nieraz syna obudziła), a co dopiero Venus. Ale będzie dobrze, swoje zapachy, swoje miejsca to jest to co kotowi potrzebne dla spokoju.
    Pozdrawiam Cię serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie za nią też tęskno...
      też bym najchętniej płakała po nocy... Czasami nawet jakaś łezka się wymknie spod powieki... ale cóż... nie zawsze mamy wybór... :(

      Usuń
  13. karteczki w kropeczki:)))))))))..kocio to sama słodycz..i jaka odrobineczka:)))-bardźo lubię tę opowieść:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne kartki:)kapuśniaczek jest naprawdę uroczy:)
    Wspaniale, ze kicia czuje się już lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzis w sadzie w osrodku terapii rodzinnej zdarzyl sie mally cud-kiedy spotkallam sie z zieciem na korytarzu I powiedzialam dzien dobry-ODPOWIEDZIAL!!!!
    Ciesze sie,ze Wenus ma sie lepiej:-))
    Karteczki prawdziwie jesienne!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też tak mam, że żal mi ciąć papiery wszelakie, a gdy mam ostatni egzemplarz to dopiero boli! Ale chciałam wyraźnie zopiniować, że nie zrobiłaś im krzywdy; a pięknie spożytkowałaś :-D
    Pozdrawiam serdecznie Ciebie i Venus

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń