"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

poniedziałek, 9 września 2013

bo przecież wciąż lato...



Gdzie dziś nie zajrzę...
Mówią o jesieni... 
że niby nadchodzi, 
że niby ją czuć...
A ja się będę upierać, że 
choć może poranki trochę chłodne
choć nad polami mgły się unoszą
choć z drzew liście spadają
że choć wieczorem czuć w powietrzu chłodne muśnięcie
to przecież... 
przecież mamy lato!!
Może babie... 
może ostatnie jego dni...
ale 
LATO ;-)))


NO!!
skoro tę sprawę mamy wyjaśnioną 
(Droga Edytko)
to pokaże Wam karteczki, które 
zrobiłam w ciągu dwóch ostatnich dni...
Jak najbardziej na czasie i...
potwierdzające moją teorię, że lato wciąż trwa ;-)))


taaak...
dobrze się domyślają Ci, którzy na powyższym obrazku widzą
 gwiazdę betlejemską ;-)))
Upierając się przy lecie
tworzę...
świąteczne karteczki ;-)))


Pierwsza jeszcze bardzo nieśmiała...
taki test czy zieleń do czerwieni pasuje ;-)))


Druga wciąż skromna 
ale ciepłe kolory, które w niej królują 
zachwycają mnie wciąż i niezmiennie 


Trzecia powstała przed chwilą
i najdłużej głowiłam się nad tym...
jak rozmieścić perełki ;-)))


Ta powstała szybciutko 
w przelocie wręcz...
a ponieważ skończył mi się zielony papier...
z pomocą przyszło pudełko po herbacie miętowej ;-)))

Piąta powstała jako trzecia a wykorzystałam bazę,
 którą przygotowałam dawno
ale do niczego mi wcześniej nie pasowała ;-)))


Ostatnia z pierwszych to biel i błękit...
bo to przecież kolory zimy ;-)))
 
Pomysłów mam całą głowę...
niestety pakując się na ostatnia chwilę 
z kilkoma dolegliwościami
spakowałam się tak, że...
nie mam nic :(

Jednak najgorsze jest to, że...
nie mam Mojego Kudłatego Dziecka :(
mojej pomocnicy...


Oddałabym wszystkie przydasie żeby mieć ją tu przy sobie :(
Ponieważ cały dzień dziś pociągam nosem...
nie będę więcej się rozpisywać na jej temat...

 ale jeśli ktoś jeszcze hołubi archaiczne tradycje
wysyłania kartek...
i chciałby taką...
ręcznie robioną...
to ja z chęcią zajmę czymś myśli i dłonie ;-)))



Nocy spokojnej,
snów kolorowych,
dnia słonecznego,
i tygodnia bogatego w radosne przeżycia...

23 komentarze:

  1. Zdolniacha z Ciebie...nie dziwię się że wpominasz kicię, trzymaj się..internetowo przytulam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ahh... dziękuję...
      Tak... tak jak Ty z Antkiem tak ja z moją Venus - jak z dzieckiem :(

      Usuń
  2. masz rację, wciąż lato chociaż deszcz za oknem, ale jutro ma się przejaśnić ;)
    długo Ty będziesz na tym "wygnaniu" bez kici??
    i Tobie " Nocy spokojnej, snów kolorowych, dnia słonecznego, i tygodnia bogatego w radosne przeżycia..." - ładne życzenia, to odsyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. długo niestety... zanosi się na 3 miesiące :(
      Chyba, że kotowy bunt jedzeniowy się przedłuży... wtedy będę zmuszona wrócić wcześniej...

      Usuń
  3. Wyjątek potwierdza regułę, skoro zimowe kartki to na pewno jest lato:) Wszystkie są śliczne, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. otóż to!! otóż to ;-)))
      Cieszę się, że mnie rozumiesz ;-)))
      gorąco pozdrawiam

      Usuń
  4. Szalejesz z tymi kartka i moja droga, są przepiekne takie właśnie świąteczne.Ja póki co nie mam ani jednego papieru świątecznego....no niestety. u mnie dziś za oknem sie przejaśniło, nawet słoneczko się pokazało, mam nadzieje, że u Ciebie sie pokarze, czego Ci życzę...No i ukochanego kociaka także, wiem, że tęsknisz.....Ściskam Cie serdecznie Kasiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooo... ja też nie mam :(
      ani papieru, ani moich zbieranych od roku przydasi... nawet klej się kończy ;-)))
      i tu właśnie zaczyna działać... wyobraźnia ;-)))

      Usuń
  5. Lato lato a Ty mi tu tak świątecznie ...:P ach by tak do Grudnia ciepło było ;)

    a łapki zajmuj bo tworzą cudności :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No już nie popadajmy w skrajności... do końca listopada - ciepło i słonecznie... Piękne widoki, złota jesień, słonko i deszcz raz na 2 tygodnie ;-)))
      ok 18 grudnia może zacząć padać śnieg żeby ns święta było biało i puchowo ;-)))
      taak... piękna lista marzeń ;-)))

      Usuń
  6. cudne karteczki , choć za wcześnie moja panno! ja tu latem się jeszcze ciesze , a Ty mi juz ze sniegiem ;p ... eh nie ładnie
    jedna jesień juz przyzywa druga zimę ;p ;)))))

    a ja jeszcze dwa tygodnie bede uzywac słonka...hen daleko ...za górami za lasami

    Kasiu szkoda ,że Venus Ci nie towarzyszy...
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee... ja przecież śniegu nic - ani słóweczka :P
      A dokąd się wybierasz - zdradź tajemnicę.. a najlepiej...
      Zabierz mnie ze sobą ;-)))

      Usuń
  7. Karteczki śliczne, bardzo fajnie ogląda się je w letnie (jeszcze) dni:)))
    Pozdrawiam słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja również cieplutkie pozdrowienia odsyłam.... choć za oknem deszcz... kapu kap :(

      Usuń
  8. Padłam!!!
    Już wkrada się świąteczny klimat! I to w dodatku w letnim poście :))))))
    Powaliłaś mnie normalnie na kolana :))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się z całych sił ;-))))))))
      Cieszy mnie, że na kimś zrobiło to wrażenie :P ;-)))

      Usuń
  9. taaaa "bo przecież wciąż lato...."
    piękne zdjęcia :)
    a potem lecimy z Bożym Narodzeniem yeaaaah :D
    jesteś cudowna hahahahahaha

    i szybsza niż markety ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co?? :P
      Co ja na to poradzę, że muszę czymś ręce zająć... żeby nie myśleć, żeby nie oszaleć :(

      Usuń
  10. Karteczki śliczne :) a za swoją koteczkę tęskniłabym równie mocno...

    OdpowiedzUsuń
  11. Buziaki, Brujitko :) Piękne robisz te karteczki, ale ja nie chcę nawet myśleć o świętach!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne karteczki! Czas tak szybko leci, że nim się obejrzymy to już trzeba będzie je wysyłać:-)))
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń