"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

czwartek, 29 sierpnia 2013

z daleka...

 "Przyszłość ma wiele imion. 
Dla słabych ma imię - niemożliwe, dla nieśmiałych - nieznane, 
dla myślących i walczących - ideał" 

 
"Wycisz swój umysł
uświadamiając sobie piękno świata
i ogromne, niezmierzone bogactwa,
które chowa w swym zanadrzu.
Wszystko, co chowasz w swoim wnętrzu,
co szczególnie odpowiada twej naturze -
czeka na ciebie w całości ukryte.
Z pewnością ci się ukaże.
Chociaż najpewniej nie zjawi się
przed wyznaczonym terminem.
Wszelki twój płacz i rozgorączkowanie
czy wyciąganie rąk nic tu nie pomoże.
Dlatego nawet tego nie próbuj."
 

Wakacje się skończyły...
wcale tego nie chciałam...
wcale mi się to nie podoba...
Mogę jak mała dziewczynka dąsać się i tupać nóżkami 
lub... 
zabrać się  za siebie i najlepiej jak to możliwe wykorzystać czas, 
który  właśnie dostałam w prezencie 
(tak będę o tym myśleć)


Nóżkami sobie potupałam...
podąsałam się a nawet 
użaliłam nad sobą i losem okrutnym ;-)))
Po czym...
zaczęłam poznawać okolicę 
i przystosowywać otaczający mnie świat ;-)))


No i... 
zabrałam się za pracę ;-)))


Po serii zaproszeń na chrzest dla chłopca 
przyszedł czas na dziewczynki...
Wykonane na zamówienie dla małej Mai 


Kobietki Moje Kochane...
Dziękuję za słowa otuchy pod ostatnim postem...
Początki zawsze są trudne...
a ponieważ nie ma przy mnie Venus jest mi ciężko podwójnie...
a ponieważ tęsknie nie tylko za Venus więc bunt jest tym większy

 ...
ale ja nie z tych co się poddają bez walki ;-)))
Dam radę - szczególnie wiedząc, że jesteście ze mną...


"Cóż za fantastyczna myśl przyszła mi do głowy:
aby w ogóle nie zwracać uwagi na czas,
lecz, korzystając z niego, poszukiwać jedynie
uśmiechów losu, a lekceważyć jego przeciwności.
W ten sposób mógłbym poskładać sobie życie
z samych jasnych i dobrych chwil,
zwracając się zawsze ku słonecznej stronie wydarzeń
i pozwalając wszystkim nieprzychylnym sprawom
niepostrzeżenie wymknąć się z wyobraźni
albo odejść w zapomnienie."



Spokojnego wieczorka 
i
pozytywnych myśli przed snem i po przebudzeniu...

16 komentarzy:

  1. Trzymaj się kochana, nie bedzie źle...zobaczysz, jutro już będzie lepiej...VEnus może uda Ci się ściągnąć...trzymam mocno za Ciebie...Będzie dobrze...:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      weekendem naskrobię kilka zdań ;-)))

      Usuń
  2. Dasz rade :) bo trzeba być silnym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem...
      ehh... jestem...
      ale casami tak dobrze byłoby móc być małą dziewczynką ;-)))

      Usuń
  3. Kochana Duszko, ja przytulam cię serdecznie i myślą dobrą otulam!
    Jednak widzę przecież naocznie, że nie jest czarno lecz biało...
    Jest tyle odcieni bieli, że aż się jasno robi.

    Piękne zaproszenie, no lubię ten obrazek i dziewczynki i chłopczyka, mogłabym je łyżkami! Najlepiej w mega rozmiarze na ścianę... no same się sobie dziwię, ale rozczula mnie to i buduje i sprawia, że tęczę widzę i światełko w tunelu...
    Na Twoją kawkę z rogalem od razu, biegusiem, nic to, że nocka ciemna i przemyślenia pod spodem- miód na serce, zaraz je sobie skopiować muszę.

    :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię te obrazki...
      Są takie... kojarzą mi się z bezpiecznym dzieciństwem ;-)))
      A Twój komentarz...hmm pewien pomysł mi do głowy wraz z nim przyszedł ;-))) Ty się już bój :*

      Usuń
  4. oj szybko zleci i tego się trzymajmy :*
    ściskam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu,pomyśl,że los nie bez przyczyny pokierował Cię w tamto miejsce.Widocznie spotka Cię tam coś bardzo dobrego,coś wyjątkowego!!!I wiesz...czuję,że już za kilka dni będziesz bardzo szczęśliwa.....A kochaną Venus nie przejmuj się,jest mądra i zrozumie,że musi poczekać na Ciebie!!!Mam nadzieję,że moje fluidy docierają:)))Codziennie o Tobie myślę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Docierają!!
      Dziś nawet fizycznie i namacalnie... Spotkało mnie coś dobrego - Twoje dobre myśli mi drogę zagrodziły ;-)))

      Usuń
  6. Powiem cytatem Gabriela Garcí Márqueza : ,, Nig­dy nie przes­ta­waj się uśmie­chać, na­wet jeśli jes­teś smut­ny, po­nieważ nig­dy nie wiesz, kto może się za­kochać w twoim uśmiechu. ''

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo... mam nadzieję, że się zakocha... ale w Polsce... dlatego szybko wracać muszę ;-)))

      Usuń
  7. Cudne zdjęcia ale ostatnie to kwintesencja tej notki hihi! pozdrawiam gorąco:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaa ;-)))
      trochę czarny humor... ale jednak uśmiech przynosi ;-)))

      Usuń
  8. Oj, jak ja nie lubię żadnych zmian i wyjazdów.Ale zawsze są jakieś plusy i minusy i jakoś trzeba sobie z tym radzić :) Wspieram Ciebie chociaż myślami :)
    Zaproszenia są cudne i taaakie słodkie :)
    Dziękuję za dobre słowo u mnie , a tło już zmienione , bo rzeczywiście to przeszkadzało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię wyjazdy - bardzo lubię...
      Na wakacje, do przyjaciół, na sesje...baaardzo...
      Ale z domu wyrwana tak niespodzianie i samotnie... nie - tego nie lubię :(

      Usuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń