"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

piątek, 2 sierpnia 2013

Gdzie jest... Kotek?? :)



Dziś tak na szybko...
Konkursowo ;-)))
Moje odkładanie wszystkiego na potem skutkuje tym, iż...
robię wszystko na ostatnią chwilę ;-)))


Tak też i dziś na ostatnią chwilę wyszukałam zdjęcie Venus do Urodzinowego konkursu
u Maskotek

Choć Venus uwielbia reklamówki, półki z moimi (najlepiej czarnymi) ubraniami
to znalezienie zdjęcia do konkursu wcale nie było proste 


Ostatecznie zdecydowałam się na 
Truskawkowe zdjęcie, które teraz oto oficjalnie 
zgłaszam do rzeczonego konkursu


A przy tejże okazji Solenizantowi - Luckowi
składam życzenia:
- własnego ciepłego kocyka (pod który nie będzie próbował włazić Gacek
- miziajek na zawołanie
- miski z pysznościami zawsze na właściwym miejscu i odpowiednio wypełnionej
i wielu wielu lat w zdrowiu u swojego człowieka ;-)))


A Was Wszystkich serdecznie i słonecznie pozdrawiam z
pięknego i słonecznego Krakowa...
Relacja... już niedługo ;-)))



13 komentarzy:

  1. hihi fajne te fotki
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Lucek dziękuje ślicznie za życzenia!:)))
    Zdjęcia Venus są świetne (wszystkie), ale żeby formalnościom konkursowym stała się zadość wyślij mi jej zdjęcie na adres maskotkaipieska@gmail.com :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne fotki :-)))
    A CV też :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna Venus w pięknej oprawie.Pozdrów bardzo bliski mi Kraków. życzę ci udanego wypoczynku:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcie Venus pod kocykiem jest przesłodkie. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie zimowo - cieplutkie jest zdjęcie Venus z kocykiem - tylko się przytulać :-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. z bramą do nieba to 100% prawda :)))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocie CV jest rewelacyjne:) Piękną fotkę wybrałaś na konkurs:) Pozdrawima:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak już, to Jasiek mi pod kreatora mody podpada:)))
    Pozdrów Kraków ode mnie:)))
    Venus życzę powodzenia w konkursie:)))
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń