"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

niedziela, 11 sierpnia 2013

100 post ;-)))


"W niedostępnym zamczysku,
gdzieś na szczycie góry
siedziała czarownica,
gotując mikstury.

Dziwne zioła zbierała,
nucąc tak pod nosem:
"Te zastąpią mi lifting,
te zrobią coś z włosem,

tamte dodadzą blasku
i roziskrzą oczy...
Będę mogła bezczelnie
ciebie zauroczyć!

Kąpała się też w błotku
i brała masaże.
Mówiła: Mój rycerzu,
jeszcze ci pokażę!

Skąd ta determinacja?
i cała odnowa...?
Dla niego się męczyła,
bo ją... zaczarował."
                                                    (wiersz znaleziony TU)


Witajcie Kochane ;-)))
 100 post
 powinien być wyjątkowy...
chyba ;-)))
Mój wyjątkowy raczej nie będzie
ale będzie w nim duuuużo wszystkiego ;-)))


Na początek pochwalę Wam się
niespodzianką  jaką zrobiła mi Pająk z bloga
Coś z niczego & Coś za Nic
Pająk spełniając marzenie, które nosiłam w serduchu od bardzo dawna
zaprojektowała dla mnie logo i pieczątkę...
 
Logo zawiera w sobie to czym jest ten blog
Trzpiotowata czarownica i jej kot ;-)))
Pajączku
marzenia spełniają Dobre Wróżki
więc...
DZIĘKUJĘ CI MOJA DOBRA WRÓŻKO
Kolejna Dobra Dusza 
ukrywa się na blogu Strzępki i okruchy
Przybywających do niej gości wita zawsze 
kubkiem kawy i ciepłym słowem
Dla mnie zaś przygotowała dwa przepiękne anioły 
i to cudne serduszko ;-)))
Edytko...
Twoje prace podziwiałam od dawna,
a słowa Twojego listu szczerze mnie rozbawiły...
Jakże tak piękne rzeczy mogłyby mnie rozczarować??!!
Aniołki są tak piękne, dopracowane
są dla mnie prawdziwą radością 
a w moim domu witają gości już od progu ;-)))

 A teraz zaspokoję Waszą ciekawość...
Prezent niespodzianka...
Idealny prezent dla Śpiocha...
Czymże mógłby być taki idealny prezent??


Podusia - Pandusia ;-)))
Gdy ją ujrzałam wiedziałam, że będzie idealna...
Nie pomyliłam się ;-)))
Pandusia zachwyciła obdarowanego -
może wpływ na to ma podobieństwo charakterów??
;-)))


Gdyby któraś z Was chciałaby przytulić się do tej słodkiej podusi 
zapraszam tam gdzie Życie jest piękne
Martuchnaj nie miała wiele czasu na wykonanie tej śliczności
a jednak podjęła się zadania i zrobiła to perfekcyjnie 
DZIĘKUJĘ KOCHANA
specjalnie dla Ciebie...
kawka ;-)))


Ja też coś robiłam...
serio, serio...
Najwięcej i najdłużej robiłam NIC ;-)))
ale też miałam kilka sesji,
podróżowałam,
przyjmowałam gości
i
kartkowałam ;-)))


Na powitanie Wojtusia
radośnie i kolorowo


Zaproszenia na chrzest...


dla chłopca


4 wzory


ciekawe,
który z nich Wam podoba się najbardziej ;-)))


100 post należy uczcić - zapraszam więc Wszystkich na kawkę
i bananowo-pożeczkowe muffinki ;-)))



"PRZYJACIELU,
... Chcę wiedzieć, za czym tęsknisz i o czym ośmielasz się marzyć wychodząc na spotkanie tęsknocie swego serca.
Nie interesuje mnie ile masz lat.  
Chcę wiedzieć, czy dla miłości, dla marzenia, dla przygody życia zaryzykujesz, że wezmą cię za głupca.
Nie interesuje mnie jakie planety są w kwadraturze do twojego księżyca. 

Chcę wiedzieć, czy dotknąłeś jądra własnego smutku, czy zdrady życia otworzyły cię, czy też skurczyłeś się i zamknąłeś bojąc się dalszego cierpienia. 
Chcę wiedzieć, czy potrafisz siedzieć z bólem, moim lub swoim, nie starając się pozbyć go, ukryć, lub zmniejszyć.
Chcę wiedzieć, czy potrafisz być z radością, moją lub swoją, czy potrafisz tańczyć z dzikością i pozwolić, by ekstaza wypełniła cię, aż po czubki palców, bez upominania nas, że powinniśmy być ostrożni, patrzeć realistycznie na życie i pamiętać o naszych ludzkich ograniczeniach.
Nie interesuje mnie, czy historia, którą mi opowiadasz jest prawdziwa. 

 Chcę wiedzieć, czy potrafisz rozczarować kogoś by pozostać wiernym sobie; czy potrafisz znieść oskarżenie o zdradę i nie zdradzić własnej duszy; czy potrafisz sprzeniewierzyć się, a przez to pozostać godny zaufania.
Chcę wiedzieć, czy codziennie potrafisz dostrzec piękno, nawet gdy nie jest ono ładne i czy potrafisz w jego obecności znaleźć źródło swojego życia.
Chcę wiedzieć, czy potrafisz żyć ze świadomością porażki, swojej i mojej, a mimo to nadal stać nad brzegiem jeziora i krzyczeć do srebra pełni księżyca: "Tak".
Nie interesuje mnie gdzie mieszkasz ani ile masz pieniędzy. 

Chcę wiedzieć, czy po nocy pełnej smutku i rozpaczy, zmęczony i obolały, potrafisz wstać i zrobić to, co trzeba, by nakarmić dzieci.
Nie interesuje mnie, kogo znasz i jak się tu znalazłeś, chcę wiedzieć, co jest dla ciebie źródłem siły wewnętrznej kiedy wszystko inne zawodzi.
Chcę wiedzieć, czy potrafisz być sam ze sobą i czy w chwilach samotności takie towarzystwo naprawdę sprawia ci przyjemność."

Oriah Mountain Dreamer,
wypowiedź starego Indianina, maj 1994



32 komentarze:

  1. Logo i pieczątka świetne, aniołki prześliczne, podusia cudna, a karteczki urocze. Gratuluję 100 postu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Setny post jest zawsze wydarzeniem, ponieważ dowodzi także wytrwałości w pisaniu. Gratuluję i jego i doskonale dobranego do Ciebie i Twojego bloga loga. Jest nietuzinkowe i piękne. :) Pozdrawiam serdecznie
    PS. Czy list dotarł? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja droga koleżanko, z całego serca gratuluję Ci setnego posta, który jest nie lada wydarzeniem.. Wiesz, że masz gantastycznego bloga i pięknewpisy, życzę Ci kolejnyc wspaniałych spotkań w świecie blogowym....Obraz z Tobą jestgenialny, bardzo zadziorny i sexowny, śliczne logo i pieczątka.Pająk pptrafi wyczarować cuda, tak samo jak Edytka....Anioły są piękne, mam jednego więc wiem co piszę:)))Zdjęcie z Krakowa, mam nadzieję, że spędziłaś tam magiczne chwile.Gratuluję ślicznych karteczek.Pozwól, że poczęstuje się....różową muufinką z różową kawką.Srrdeczności i uściski i ppzdrowienia dla Ciebie i Venus:)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fantastycznego bloga*Coś mam problemy z netem i są niefajnie literówki:(

      Usuń
  4. bardzo uroczy post czarujesz nas kobieto

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle tu różności w tym poście, więc napiszę tylko:) Gratuluję setnego posta:)

    Fantastyczne logo:) bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, super :) Karolinka i mi zrobiła logo czarownicowe, z którego jestem dumna i szczęśliwa :)
    Twoje też cudne, oby więcej postów i wiernych czytelników :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulujemy 100 WYJATKOWEGO posta :)) wszystko cudne :) pozdrawiamy serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne logo i pieczęć w sam raz dla Ciebie :).
    pozdrawiam serdecznie

    ps
    dostałaś meila ode mnie ??

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję 100 postu:) Podusia jest fantastyczna, a karteczki urocze:) Aniołki Edyty już nieraz podziwiałam na jej blogu i wiem, ze zawsze wychodzą cudnie, a logo Pająka jest wyjątkowe:) Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. super logo :-)))) ciesze się że pandzia przypadła do gustu :)
    pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Trochę tych postów nastukałaś:))) Gratuluję, o i widzę, że z Piotrem pogadałaś przy kawie....
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Super logo i pieczątka :).

    Ile ślicznych prac tutaj u Ciebie :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny, setny post, gratuluję serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. WOW! Gratuluję setnego posta i dziękuję, że w tym wyjątkowym miejscu znalazło się miejsce dla mnie - czuję się zaszczycona! a słowa, które przeczytałam pod moim adresem bardzo mnie wzruszyły i naprawdę nie wiem czy na nie zasłużyłam. Przegięłam trochę z czasem spełniania Twojego życzenia, ale jeśli faktycznie sprawiłam Ci choć w połowie tyle radości, ile piszesz - to jestem równie szczęśliwa jak Ty!
    Pozdrawiam Cię serdecznie! Bardzo serdecznie ;-D

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję 100-ki :) i prezentów. Wzruszający post. Kawą się poczęstowałam :), indianinowe pytania przeczytałam i przemyślę.
    Pozdrawiam cieplutko... :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest 5 rano, a ja zobaczyłam u Ciebie babeczki i deser.... zła kobieta z Ciebie.... :) teraz już nie zasnę do rana...
    Gratuluje setnego posta. :*) przesyłam buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratulacje z okazji setnego posta !!! Wspaniale to uczciłaś i obdarowałaś nas różnorodnością zdjęć i ciekawostek :) Podoba mi się Twoje logo i stempel. Są świetne i pasują do Ciebie !!! Poducha - panda też fajna bardzo... i babeczki i sto kubków z kawą...Długo by wymieniać. Ja przy czytaniu i oglądaniu dobrze się bawiłam. Ach ! I słowa starego Indianina - pełne prawdy. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje !!!!
    Świetnego logo się dorobiłaś ...
    Zdolna z Ciebie dziewczyna :-)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy kocię czarownicy to nie powinno być czarne? Co na to Venus? Wyglądacie obie bosko! i zadziornie!, ale i tajemniczo! czyli tak, jak na czarownicę (a może wiedźmę?) i jej kota przystało:-)
    Gratuluję setnego posta i gratuluję tych piękności - cudowności, które otrzymałaś w międzyczasie. W tym opisie cudowności nie umieszczam moich aniołów:-), ale mam nadzieję, że będą Ci długo i dobrze służyć:-)
    Kawą oczywiście częstuję się, ale... z mojego kubka od Ciebie, z piękną truskawą:-))))
    Pozdrawiam serdecznie i ciepło i żyj nam i działaj długo i szczęśliwie!!!!!
    ps. Gratulacje i życzenia dotyczą oczywiście także i Venus, bo jakże by inaczej:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no, no no!!
      tylko nie wiedźmę :P
      a bez Venus... połowa postów pewnie nigdy by nie powstała ;-)))

      Usuń
  20. chyba minęło mi się tego posta :/ logo i pieczątka super... :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwsza grafika bardzo sexi :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Trudno jednoznacznie cos napisać - podoba mi sie Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapraszam na moją JESIENNĄ WYMIANKĘ:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj Wróżko kochana :))
    wszystkimi słodkościami się częstuję i 100 postu GRATULUJĘ! :)
    Karteczka z obrazkiem chłopczyka jest naj naj naj, bardzo lubię tego chłopczyka i jego siostrzyczkę :)
    Buziolce posyłam i na pyszną kawkę czekam :*

    OdpowiedzUsuń
  25. DZIĘKUJĘ Wszystkim i Każdej z osobna za słowa ciepłe - za obecność...
    DZIĘKUJĘ :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  26. do mnie z zaproszeń te z wózkiem najbardziej przemawia :) a Wojtusiowy bociek - rewelacja :) baaaardzo tu u Ciebie kolorowo i ciekawie, idąc od najnowszego posta o miłości na razie do tego 100 zeszłam i na dziś kończę :)
    aaa, logo i pieczątka - można tylko pozazdrościć, coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń