"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

czwartek, 11 lipca 2013

Zwykłe szczęście i zaległe zaległości


"Zaw­sze trze­ba po­dej­mo­wać ry­zyko. Tyl­ko wte­dy uda nam się pojąć, jak wiel­kim cu­dem jest życie, gdy będziemy go­towi przyjąć nies­podzian­ki, ja­kie niesie nam los." 

Witam, witam, witam ;-)))
Słonecznie
Radośnie
Optymistycznie
i może odrobinkę zawstydzona faktem, że tak bardzo Was ostatnio zaniedbuję ;-)))

naklejka znaleziona na szybie autobusu ;-)))

Zaniedbuję gdyż...
jestem szczęśliwa..
Tak całkiem po prostu, zwyczajnie ;-)))
Szczęście to moje zwyczajne imion ma kilka...
Dom...
Wolność...
Góry...
Słońce...
Spełnienie...
myślę, że jeszcze z dwa bym znalazła ale... 
jeszcze nie chcę ich nazywać ;-)))


" Szczęście nie jest prze­cież sta­nem wie­cznym. Zresztą też i nie ok­re­sowym. Szczęście to po pros­tu ta­ki skur­cz ser­ca, które­go doz­na­je się cza­sami, kiedy człowieka prze­pełnia ta­ka ra­dość, że wprost trud­no ją znieść. Zni­ka równie szyb­ko jak się po­jawia. I nie ma go, dopóki nie na­dej­dzie zno­wu, by spra­wić, że człowiek uz­na życie za naj­wspa­nial­szy dar."

Walizka rozpakowana, mieszkanko wysprzątane
a Venus uznała, że w domku to jej jednak najlepiej ;-)))


A ja... zgodnie z obietnicą - nadrabiam zaległości ;-)))
Zaraz po powrocie przyszła do mnie paczuszka...
a w sumie to kilka paczuszek ;-)))
Pierwsza jednak była od Attea'i  z
http://smakzycia1.blogspot.de/
A w środku zamówiona przeze mnie tabliczka

To tabliczka, robiona dla mnie - na zamówienie...
Jeśli któraś z Was chciałaby taką...
Wystarczy napisać do Attea'i
Doradzi, dobierze a ponieważ jest przesympatyczną osobą to korespondowanie z nią jest przyjemnością ogromną ;-)))
Do mojej tabliczki dołączone było cudne serduszko
które mnie zaskoczyło i rozczuliło ;-)))


Venus serduszko bardzo się spodobało...
Do tabliczki podeszła jednak bardziej sceptycznie...
Stwierdziła, że te miłości i przyjaźnie to mogę sobie nawet codziennie przyjmować...
ale kotów to w naszym domu więcej nie potrzeba ;-)))


Musiałam się sporo natłumaczyć zanim Kocie uwierzyło, że
napis na tabliczce mówi o niej ;-)))
(więc proszę nie uświadamiajcie jej jak wygląda prawda)


A skoro o Venus mowa to pochwalę się Wam co też Kocie wygrało dla swojej panciuni ;-)))
Jakiś czas temu Kotyszki ogłosiły na Facebooku konkurs
"Kocie oczy"
Wybranie odpowiedniego zdjęcia do konkursu zajęło nam duuuużo czasu.
Tak dużo, że zgłosiłyśmy się na ostatni dzwonek
i co??
I dostałyśmy nagrodę specjalną ;-)))
Od samego Giffcika 

 Radość ogromną sprawili mi tym prezentem
tym większą iż planowałam sobie sprawić taki kubeczek
ale oczywiście... nie mogłam się zdecydować ;-)))
W końcu wybrałyśmy taki, który najbardziej pasuje do...
Venus ;-)))

 Kubeczek został przyjęty z dużo większym zainteresowaniem niż tabliczka ;-)))





A jak Wam się podoba??
Jeśli chciałybyście mieć taki lub podobny polecam
Gifcik.pl

Człowiek jest szczęśliwy wtedy,
kiedy nie ugania się za szczęściem

jak za motylem,
lecz jest wdzięczny za wszystko,
co dostaje.
Jeśli poszukuje szczęścia
zbyt daleko,
to ma sytuację podobną jak z okularami.

Nie widzi ich,
a ma je przecież na nosie.
Tak blisko!
Jakże możemy być kiedykolwiek szczęśliwi,
jeżeli zawsze wszystkiego
oczekujemy od innych?
Bóg dał każdemu człowieku coś,
czym potrafi innych uszczęśliwić!!!



A pamiętacie zabawę PODAJ DALEJ...
Więc...
Jakiś czas temu Nituś z Nitusiowych Robótek
ogłosiła u siebie tą zabawę a mnie... 
udało się wstrzelić w pierwszą dwójkę
Oto co czekało na mnie po powrocie do domu:


Świecznik i podstawka pod kubek
ale ponieważ ja uwielbiam świeczki więc


z dwóch zrobiłam jedno 
i teraz mam oryginalny świecznik, 
który bez strachu mogę postawić na książkach ;-)))

Oczywiście w paczuszce były jeszcze słodkości...
ale nie doczekały biedactwa sesji zdjęciowej ;-)))

"Chwile szczęścia którymi się cieszymy, przychodzą niespodziewanie. 

To nie my je chwytamy, ale one nas chwytają"

No tak... skoro dostałam...
To trzeba oddać...
więc...
UWAGA!! UWAGA!! 
Dwie pierwsze osoby, które pod tym postem wyrażą chęć udziału w zabawie
dostaną niespodziewajkę ;-)))

Przy tej okazji...
Pierwsze paczki z truskawkowego Candy
oraz dwie zaległe paczuszki z poprzedniego
"Podaj dalej" 
Zostały dziś spakowane
a jutro o poranku wyruszą w drogę do Was ;-)))




Buziak na szczęście


Kolejka trzęsie i podskakuje, jej koła bardziej zawzięcie niż zwykle zgrzytają na stalowych szynach. Wokół nas zima. Posępna zatoka Arsta z okien pędzącego pociągu wygląda jak lodowata otchłań. Wagon wypełniony jest zziębniętymi, znudzonymi i obojętnymi na wszystko pasażerami. Dzień dobry!

Nagle jakiś chłopczyk zaczyna się przeciskać między nogami nieprzyjaznych starszych osób - takich, co to niechętnie zrobią trochę miejsca - i siada przy oknie. Sam pośród rozeźlonych wczesną porą dorosłych. Ale zuch - myślę. Jego ojciec stoi przy drzwiach za nami. Pociąg, kiwając się, wjeżdża w podziemny świat tuneli.

Nagle zdarza się coś zupełnie niespodziewanego. Poważny mały chłopiec zsuwa się z siedzenia i kładzie dłoń na moim kolanie. Przez chwilę myślę, że chce wrócić do ojca, więc robię mu przejście. Jednak malec pochyla się do przodu i wyciąga głowę w moim kierunku. Następna myśl: Pewnie chce mi coś powiedzieć na ucho. Ach, te dzieci... Pochylam się, aby go wysłuchać. I znów pomyłka! Zamiast tajemniczej wiadomości otrzymuję głośnego buziaka w policzek.

Chłopiec jak gdyby nigdy nic siada z powrotem na swoim miejscu i dalej patrzy w okno. Ja zaś jestem kompletnie oszołomiony ze zdumienia.

O co tu chodzi? Małe dziecko w czasie podróży metrem obdarza pocałunkiem zupełnie nieznaną dorosłą osobę. Komu przyszłoby do głowy całować takie nieprzystępne typy jak my - poranni pasażerowie. Jednak wkrótce wszyscy siedzący obok mnie podróżni również dostają po buziaku. Zdezorientowani, uśmiechamy się nerwowo do ojca dziecka, który sposobiąc się do wyjścia dostrzega nasze pytające spojrzenia i spieszy z wyjaśnieniem.
- On się tak bardzo cieszy, że żyje - mówi. - Bardzo ciężko chorował.

Po chwili tata z synem znikają w tłumie ludzi wysiadających z wagonu. Na policzku wciąż czuję ciepło pocałunku sześciolatka - pocałunku, który poruszył moją uśpioną duszę.
 
Czy dorośli potrafiliby obcałowywać się ze zwykłej radości, że chodzą po tym świecie? Ilu w ogóle zastanawia się, jakim darem jest życie? Całe zdarzenie przywodzi na myśl scenę z powieści Svena Delblanca - Rzeka pamięci, w której pewien mężczyzna, jadąc pociągiem, składa gazetę, pochyla głowę i zaczyna płakać. Co by się stało, gdybyśmy wszyscy odważyli się być sobą, bez żadnych zahamowań? Na pewno zapanowałby totalny chaos.

Ten mały chłopiec rozdający buziaki dał nam słodkie, choć całkiem poważne ostrzeżenie: Uważajcie, abyście nie umarli, zanim przestanie bić wasze serce! I nagle powód, dla którego dzieciom łatwiej dostąpić Królestwa Niebieskiego, wydał mi się zupełnie oczywisty. 
 Uff... udało się ;-)))
Tym, którzy dotrwali do końca - dziękuję i gratuluję ;-)))
Dziękuję Wam też za to, że o mnie nie zapominacie...
że piszecie pomimo tego iż milknę...
Może już nic nie będę obiecywać - 
gdyż ostatnio dotrzymywanie obietnic jakoś mi nie wychodzi
ale mam Wam tyle jeszcze do napisania i pokazania 
iż POSTARAM się być częściej...
Życzę Wam pięknych, kolorowych snów
a jutro...
Na jutro i dni kolejne życzę Wam szczęscia...
Takiego zwykłego, małego szczęścia, 
które przepełnia człowieka od stóp po czubek głowy
które każe się uśmiechać do ludzi
tańczyć na ulicy ;-)))


34 komentarze:

  1. Ech, jak cudnie mi się czytało. Szkoda, że już koniec. Z niecierpliwością czekam na kolejny post :) Ach... i buziaki dla Venus :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Venus rozpieszczona od Waszych miziajek... ale dziękujemy, dziękujemy ;-)))

      Usuń
  2. Cudna tabliczka :) Venus ma piękne oczy - nie dziwne że dostała nagrodę :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tabliczka też mnie zachwyciła a Venus grzeczna kicia - wie co sprawia panci przyjemność ;-)))

      Usuń
  3. Brujitko, taka tabliczka zakaz narzekania właśnie przydałaby mi się dziś do posta :)
    Cytat o szczęściu..znam i bardzo lubię!
    Ta tabliczka, co koty mile widziane: świetna! :)) Choć nie mam obecnie kota, zwierzęta u mnie zawsze mile widziane.
    Pozdrawiam wakacyjnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tabliczka z zakazemCi się nada -to podkradnij... a jeśli chcesz to podeślę Ci oryginał na @... ;-)))

      Usuń
  4. Jaki ciepły i wspaniały post.Warto było czekać.Cieszę się, że wróciłaś:),że u Ciebie tyle szczęścia i radości...:)Gratuluję wspaniałych wygranych, pięknego kubeczka, podawajki no i tabliczki. Wspaniałe.Venus to nieziemska kocica...cudoo..i te oczy...przecież są jedyne w swoim rodzaju.Pozdrawiam Was serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-)))
      Jestem, jestem i już śpieszę nadrabiać zaległości na Waszych blogach ;-)))
      Uściski i buziaki zasyłam

      Usuń
  5. Witaj NARESZCIE:-) I to jaki prezentowo - radosny powrót. Gratulacje dla Ciebie, przede wszystkim za tyle radości w Tobie, i oczywiście dla Venus za jej piękne "wygrane" oczy:-)
    A co do wymianek i prezentów, bardzo poproszę na mail o Twój - tu i teraz - adres:-) Bo przecież anioły Aniowe muszą przylecieć, zaległa niespodzianka w maleńkim konkursiku przy okazji "Trędowatej" (pamiętasz?) :-)
    I zapraszam na nową loteryjkę:-) Bez Ciebie nie może się obejść:-) :-)
    Pozdrawiam ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Loteryjkę już widziałam... za momencik, za sekundkę ustawię się w kolejce a adresik już wysyłam i... czekam z niecierpliwością ;-)))

      Usuń
  6. Kolejny ciepły dobry post:) nie wiem czy si załapie na ta wymianę czy nie, ale jak tak to ok :)) a kotów mam 8+7 małych 2-tygodniowych więc taka tabliczka to jak najbardziej adekwatna u mnie w domu byłaby:))
    serdeczności i dalej zarażaj nas swoim optymizmem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Gratuluję - załapałaś się - poproszę o adres na hesseth@o2.pl

      Usuń
  7. Dobrze,że wróciłaś:-)Nie dziwię się, że jesteś szczęśliwa-po takich wakacjach?! Oby to szczęście trwało jak najdłużej! Oczka Wenus super! Wszystkie prezenciki są przepiękne! Jeśli poprzedniczki nie chcą to ja zgłaszam się do "Podaj dalej":-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano jakoś nie chcą ;-)))
      Więc adresik na @ poproszę

      Usuń
  8. Mam ta sama sagę ''Zmierzch'' w tym właśnie wydaniu i codziennie gdy wstaje i kładę się spać mam ja na oku :)
    Wypoczywaj i ładuj bateryjki.
    PS. gdzie Twoje długie włosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podcięte i upięte ;-)))
      To teraz jak będziesz kładła się spać możesz... myśleć o mnie ;-)))

      Usuń
  9. Ależ cieszę się,że jesteś szczęśliwa!!!Coś tam odczytuję między wierszami,że to nie tylko góry itd:)))Ale poczekamy,poczekamy na coś więcej.Trzymam kciuki aby Ci się wszystko ułożyło.Dobrze że jesteś już w domu.A najbardziej cieszę się,że tabliczka się podoba:)Odezwę się na email,bo wiem,że Twój już długo jest u mnie ale ostatnio ciężki u mnie okres,o którym na pewno napiszę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze odczytujesz ale... póki co ciii.... coby nie zapeszyć... ale na @ napiszę... napiszę kilka słów ;-)))

      Usuń
  10. Gratuluje niespodzianek :)
    i dziękuje za ta piekną z zycia historię , tak tylko dzieci sa spontaniczne i bez zahamowań ;)
    chociaz ja tez lubie być spontaniczna ,i okazuję swoje uczucia ,ale to częściej dotyczy mojej rodziny
    szczęście składa się z drobnostek , samych szczęśliwych chwil :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Venus ma moje oczy ;))

      Usuń
    2. nieee... Venus ma swoje oczy ;-)))
      A ja jestem bardzo spontaniczna i dobrze mi z tym ;-)))
      Buziaki zasyłam

      Usuń
  11. Zawsze wspaniale mi się czyta Twoje wpisy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszą mnie ogromnie te słowa...
      Buziaki

      Usuń
  12. miło się czyta takie posty :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak, miło się czyta takie posty, bo od razu uśmiech na twarzy się pojawia :) a prezenty piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się ogromnie - lubię być powodem czyjegoś uśmiechu

      Usuń
  14. Rozweselilas moje serce...
    Serdecznosxci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ogromnie - takie komentarze nadają sens temu co robię
      Witam cieplutko u mnie i... mam nadzieję, że będziesz zaglądać częściej

      Usuń
  15. Cieszę się Twoim szczęściem :-))
    Gratuluję cudnych fantów i wygranej :-D
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kasiu Droga, czy przeczytałaś mojego maila?
    Jestem zaniepokojona, bo nie odpowiedziałaś..., a kiedy już przecytasz, będziesz wiedziała,dlaczego jestem zaniepokojona...
    Buziaki
    M.Arta

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczerze podziwiam jak z biegiem lat zamykamy się emocjonalnie. Czasami ciężko jest mi podejść do mamy i się przytulić - tak po prostu. Zbieram się z 10 minut, a często rezygnuję. I z biegiem lat jest coraz gorzej, a mam ich tylko 23 jak na razie... co jest z nami, dorosłymi, że tak ciężko jest nam po prostu okazać trochę uczucia, ciężko przeprosić, podziękować za to, że ktoś zwyczajnie jest przy nas. A już dać buziaka? Pamiętam jak byłam dzieckiem, chociaż nieśmiała, nie miałam oporów przed wyrażaniem emocji czy uczuć - kocham Cię było na porządku dziennym. Teraz jakbym miała gulę w gardle. łatwiej jest powiedzieć przykrość niż uprzejme słowo mam wrażenie...

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale pozytywny post !!! Zachwycona jestem - nie , to raczej niewłaściwe słowo. Tego mi było trzeba - takiego optymizmu !!! Zabieram ze sobą go na zawsze i zapisuję w sercu :)) A gdzieś Ty tam kobieto wlazła ? Do fontanny ???
    Pozdrawiam ciepło i dziękuję za ten cenny post :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Też mam zakaz narzekania :) i działa :) nie narzekam ostatnio, no może trochę :)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń