"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

piątek, 19 lipca 2013

zaległe zaległości cz 2


"Bo szczęście to przelotny gość.
Szczęście to piórko na dłoni,
co zjawia się, gdy samo chce
i gdy się za nim nie goni.

Tym więcej chcesz im więcej masz.
Wymyślasz proch, chcesz sięgnąć gwiazd.
Lecz to nie to, nie to, nie tak.
I ciągle czegoś nam brak do szczęścia,
wciąż nam brak, tak zachłannie brak.
Otwórz oczy.

Szczęście to ta chwila co trwa,
niepewna swojej urody.
To zieleń drzew, to dzieci śmiech.
Słońca zachody i wschody.

Więc nie patrz w dal,
bo szczęście jest tuż obok nas.
W zwyczajnym dniu, w zapachu domu,
wśród chmur, w ciszy traw.
Jest blisko nas, blisko tak!"


" Raz w życiu nat­ra­fia się okaz­ja, pew­ne zrządze­nie lo­su, kiedy czu­jesz, że możesz spełnić marze­nie, że życie będzie ciekaw­sze... Cze­kasz na tę chwilę z prag­nieniem, jak dziec­ko na pre­zent gwiazdkowy..."

Pierwsze paczuszki poszły w świat...
Przepraszam Was, że tak długo kazałam na nie czekać...
Nie wiem jak to się dzieje
ale...
zapewniam Was, 
że ostatnimi czasy doba ma o kilka godzin mniej...
przynajmniej ta moja ;-)))


Gdyby któraś z Was otwierając swoją paczuszkę ujrzała taki widok...
to...
znaczy, że coś jednak pomyliłam ;-)))


ale to tylko dlatego, że Venus 
przejęta swoją rolą pilnowała 
czy wszystkie drobiazgi trafiają 
tam gdzie trafić miały ;-)))

Gdyby któraś z Was przeczytała na karteczce NIE swoje imię - 
Venus winna!! ;-)))


"Fi­liżan­ka gorące­go spo­koju z kil­ko­ma krop­la­mi re­lak­su i łyżeczką bra­ku obo­wiązków 
na ta­lerzy­ku us­tro­jonym spo­wal­nia­czem mi­jające­go cza­su wy­marzo­nym pre­zen­tem, 
który spra­wię so­bie sa­ma jeśli tyl­ko tło mi to umożliwi."

A teraz...
Uwaga!!
Znów będę się chwalić ;-)))
Słodkie miejsce ze słodkimi cudami
A ja miałam szczęście 
bo z tego słodkiego miejsca przyszła do mnie
słodka paczuszka ;-)))
 Paczuszka przyszła do mnie 
w ramach zabawy 
w którą udało mi się w trafić
Wszystko co przyszło było cudne...
ale najsłodszy był kotek ;-)))

Nawet Venus znalazła coś 
dla siebie...

W swej łaskawości pozwoliła mi zatrzymać
zawartość paczuszki...
Pudełeczka jednak zatrzymała
oddać nie chce ;-)))

" Naj­lep­szy pre­zent to czas poświęco­ny dru­giej osobie"

Aduś...
DZIĘKUJEMY!!
Sprawiłaś nam obu 
ogromnie słodką niespodziankę

A te piękne kolczyki to...
wygrana w Zielonym Candy
u Daszki 
Zdjęcia tego nie chciały pokazać 
ale kolczyki są w ciepłym żółtym kolorze 
delikatne - niezwykle precyzyjnie wykonane ;-)))

W paczuszce poza "wygraną"
znalazłam jeszcze 2 pary kolczyków
zestaw startowy do sutaszu
przydasie do karteczkowania 
oraz liścik ;-)))

"Marzenia to realne cele z odroczonym terminem realizacji."

Daszko...
Marzyłam o żółtych kolczykach...
a Ty to marzenie spełniłaś - 
DZIĘKUJĘ 


Na koniec...
aby tradycji stało się zadość...
ogłaszam że:
dwie pierwsze osoby, które
pod tym postem wyrażą chęć zabawy w Podaj Dalej
otrzymają ode mnie 
"niespodziewajkę" ;-)))


"Jeżeli masz jedzenie w lodówce,
ubranie na grzbiecie, dach nad głowa i łóżko do spania...
To jesteś bogatszy niż 75% ludzi na świecie

Jeśli masz pieniądze w banku i trochę
drobnych w portfelu...
To należysz do 8% najbogatszych ludzi na świecie

Jeżeli obudziłeś się rano bardziej zdrowy niż chory...
To masz się lepiej niż milion ludzi którzy nie
przeżyją tego tygodnia!

Jeżeli nigdy nie doświadczyłeś niebezpieczeństw wojny,
samotności więzienia, tortur i głodu
To jesteś w lepszym położeniu,
niż 500 milionów ludzi na świecie

Jeżeli możesz chodzić do kościoła bez strachu nie obawiając
się aresztowania, tortur lub śmierci...
To masz więcej szczęścia niż miliard ludzi
na tym świecie

Jeżeli Twoi rodzice żyją
i ciągle są małżeństwem
...jesteś wyjątkową rzadkością

Jeśli potrafisz trzymać głowę wysoko z uśmiechem na twarzy
i umiesz okazać wdzięczność...
...to jesteś wybrańcem, bo wielu potrafi być
wdzięcznym ale niewielu to robi...

Jeżeli możesz trzymać kogoś za rękę, przytulić kogoś,
lub chociaż poklepać po ramieniu
...to jesteś szczęściarzem bo możesz przekazać ukojenie

Jeżeli możesz przeczytać te wiadomość,
to otrzymałeś podwójne błogosławieństwo:
- Ktoś o Tobie myśli... a co więcej,
jesteś szczęśliwszy niż dwa miliardy ludzi
którzy w ogóle nie umieją czytać." 
  
Życzę Wam... Słonecznego porankai dnia bogatego w radosne niespodzianki ;-)))  
 

24 komentarze:

  1. Gratulacje za wygrane, paczuszki i prezenty :-)
    Jakoś tak ostatnio Twoje wpisy wybitnie pasują
    do mojego życia i przemyśleń :-)
    Miłego dnia życzę !

    OdpowiedzUsuń
  2. Brujitko, piękny ten pierwszy cytat, skąd pochodzi? Niebawem będę cytować moje czytelniczki o szczęsciu, to tez by się Twe słowa przydały :)) A te ostatnie wersy, rozwaliły mnie ;) Dzięki i dużo słoneczka życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy to piosenka "Na dłoni" Anny Marii Jopek ;-)))
      Tobie również pogody... ducha ;-))) i za oknem
      Uściski zasyłam ;-)))

      Usuń
  3. Dobrze sobie przypomnieć, aby cieszyć się tym co się ma, a nie wymyślać problemy. Fajnie Ci się układa. Gratulacje :) Venus słodko Ci asystuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. asystuje, asystuje... licząc oczywiście na to, ze i dla niej coś skapnie ;-)))
      Odliczamy dni do sierpnia - czekając na nasze spotkanie ;-)))

      Usuń
  4. Witam, u Ciebie zawsze tyle miłych słów i rzeczy:)
    Chce się tu wchodzić i czytać:)

    Zapisuję się na podaj dalej:)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to adresik na pocztę poproszę :)
      Dziękuję za miłe słowa

      Usuń
  5. Witaj:)))))) Dawno Cię nie było i nie ukrywam...stęskniłam się za Twoim budującym słowen.:) Najważniejsze, że jesteś...że jesteś szczęśliwa, prawda?:))), że jest dobrze, że..masz to co najważniejsze...:))) Tak wyczytałam między Twoimi zdaniami...:)

    Gratuluje pięknych prezentów, wygranych.Ogromna to radość, gdy ktoś robi niespodzianki....od tak.Małe rzeczy zawsze cieszą..Więc i ja cieszę się razem z Tobą.Za zabawę dziękuję, bo już brałam udział:), życzę szczęścia innym.

    A Ciebie serdecznie ściskam i pozdrawiam z daleka...Usciskaj Venus :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności dostałaś :)
    a Venus mam nadzieję ,że jedna została w domu ;))) a nie podróżuje ;p
    duzo szczęścia i usmiechu
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne słowa zawsze u Ciebie spotykam:) A pomocnicy Venus wszystko można wybaczyć - jest przesłodka i pięknie sie prezentuje w tej paczuszce:) Gratuluję wpsaniałych prezentów i pozdrowienia przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam dzisiaj jakiś kiepski dzień... nie, może miesiąc, albo nawet więcej w sumie. ale dziś jakoś tak po prostu... weszłam na Twojego bloga, pamiętając, że tu zawsze gdzieś w kącie tli się pozytywna iskierka. i weszłam, by ogrzać się trochę w jej blasku. pięknie piszesz i za to uwielbiam to miejsce.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoj kot coraz bardziej mi sie podoba /smiech/!
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wygranych - piękne prezenty dostałaś :)
    Venus w paczuszce i w pudełku wcale mnie nie dziwi, bo Kiciata też zawsze asystuje mi przy otwieraniu przesyłek, a potem kombinuje jak tu się wpasować w nawet najmniejsze pudełko.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj przydałby mi się relaks z filiżanką. Moja zazwyczaj już zimna jak ją dopadam i w tym biegu :)
    Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ zostałaś obprezentowana:-) Podaj dalej z Bublowni apetyczne. Nie dziwię się Venus, że nie mogła się nacieszyć:-D
    A Venus w torebce prezentuje się jeszcze bardziej zadziornie, dowcipnie i bosko, niż zazwyczaj. Zdjęcie z łapką wystającą z torby truskawkowej prześmieszne:-)
    Pozdrawiam ciepło (i cichutko ponownie proszę o adres...) :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach ta Twoja Venus - sama słodycz. Cieszę się, że "pierdółki" ode mnie sprawiły Ci radość. Pozdrawiam cieplutko! Ada

    OdpowiedzUsuń
  14. Brujitko, gratuluję wszystkich pięknych wygranych! A kociak jest cudny i słodki.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że faktycznie mogę być druga w "podaj dalej":-) Bo tym razem przeczytałam wszystkie komentarze. Piszę się na to ogromnie ochoczo:-)
    I znowu mnie widok Venus wśród prezentów i w torebce ubawił:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Skierowana do Twojego bloga przez Ulę a Anielskiego zakątka, rozsiadłam się wygodnie i zaczytałam w mądrych myślach, które podajesz niczym smaczne ciasteczka. Będę wracała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne prezenciki dostałaś! Bardzo mądre myśli...
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoja kicia jest przepiękna :) i jaka pomocnica ;) jeśli można spytać gdzie kupiłaś ten kubek?

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń