"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

środa, 24 lipca 2013

Odwiedziny w Raju

"Są ludzie niezwykle serdeczni, 
których szczerość budzi zaufanie.
W ich pobliżu obcy czują się jak u siebie;
płazące dzieci szukają u nich pocieszenia; 
zniechęceni zdobywają się na odwagę,
by porozmawiać o swoich troskach"


"Sztuka życia polega na tym, aby cuda zauważyć - we wszystkim tkwi wspomnienie raju."

Niepewność pomieszana z radością
wyczekiwanie
podróż...
 Powitanie godne królowej...
 


 "Niektórzy ludzie po pros­tu in­spi­rują. 
Roz­ma­wiasz z ni­mi, a w międzycza­sie wyświet­la ci się slajd ob­razów, 
zdarzeń, zlepków słów, które do­paso­wujesz jak puzzle w jedną całość."
 
 Czasami...
brak słów...
Brak słów aby opisać tą szczególną radość 
gdy dusza pokrewną duszę znajduje...

"Spotkać ludzi, którzy czują to samo co my 
i tak samo odbierają świat - 
to największe szczęście na ziemi"

 
 "W spot­ka­niu spoj­rzeń nieśmiałych...
uśmiech w oczach mos­ty maluje."

Godziny rozmów, 
spacery,
chwile ciszy, 
która dawała ukojenie 


Chciałam napisać tak wiele... 
ubrać w piękne słowa pierwsze blogowe spotkanie... 
pierwszą (mam nadzieję) wizytę w Raju... 
w Domu gdzie mieszka światło i dobroć 
w Domu gdzie gospodyni serce na tacy podaje
w Domu gdzie gospodarz ciepłym głosem o bezpieczeństwie mówi


w Domu gdzie zwierzęta, które los okrutnie potraktował
miłość i zrozumienie znajdują 
w Domu gdzie nawet Venus była gościem honorowym 

 
W Domu gdzie miłości nie wyznaje się wielkimi słowami 
ale drobnymi gestami

W... DOMU...

Bo DOM to...
 nie cegła, nie farba, nie najpiękniejsze materiały i meble
To uśmiech, ciepło, szacunek i miłość
to zrozumienie, akceptacja, szacunek


Chciałam napisać tak wiele...
ale są uczucia, których nie da się zamknąć w twarde ramy słów
Bo gdy coś duszy dotyka
to tylko oczy potrafią wyrazić niemy zachwyt
i
wdzięczność

"Dziękuję Ci za tyle chwil zrozumienia,
drobne gesty dobroci, setki łagodnych uśmiechów,
które wypełniły moje życie"


Dla Was moi mili przepyszny deser ;-)))
Życzę Wam aby i Was "dotykały" takie spotkania...
spotkania dusz 


25 komentarzy:

  1. Ale pięknie o tym spotkaniu Z M.Arta napisałaś :)
    życzę więcej takich spotkań :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo spotkanie piękne było...
      Jest jeszcze takich o których w sercu marzę ;-)))

      Usuń
  2. Twój blog i Twoje wpisy człowieka na duchu podnoszą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję...obyś zawsze odwiedzając mnie coś dla siebie znalazła

      Usuń
  3. Nie ma to jak spotkać pokrewną duszę :-))
    Piękny wpis i foty :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedy spotyka się prawdziwego przyjaciela na dobre i na złe życie człowieka potrafi zmienić się w raj, pełen niespodzianek, wzruszeń, pełen radości....życzę Ci aby ten raj tak jak najdłużej...:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. :) takie spotkania są najważniejsze
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również cieplutkie pozdrowienia zasyłam...

      Usuń
  6. Pięknie napisane :-)
    Oby jak najwięcej takich spotkań w Twoim życiu było :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby Krysiu oby...
      może i nam uda się kiedyś spotkać ;-)))

      Usuń
  7. gdy zaczęłam czytać Twoją notkę to od razu się uśmiechnęłam! :) naprawdę ciekawie piszesz :3

    www.mallatia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie słowa nadają sens mojemu pisaniu ;-)))
      dziękuję

      Usuń
  8. Uwielbiam cię czytać :))

    A spotkanie z Martą - bezcenne!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. kropla deszczu spływa mi po policzku, czy łza słona?)

    wzruszyłam się...:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że jesteś!!
      Dziękuję :*

      Usuń
  10. M.Arta mnie zmyliła pisząc, o Venus, Wenus przez W. :)
    Cieszę się, że Wam się udało spotkanie. Pasujecie do siebie, widac nawet po blogach. Miło jest spotkać bratnią duszę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blogi prowadzimy całkiem różne... ale prawdą jest, że "nadajemy na tej samej fali" Ja też cieszę się z minionego spotkania...niezapomniane to były chwile

      Usuń
    2. Ja wiem, że całkiem różne, ale z tym samym dobrym przesłaniem o docenianiu, o radości z życia. Tak to odbieram.

      Usuń
    3. taaak... chyba masz rację... obie dostrzegamy kruchość i ulotność życia...
      ale i Ty Anko dostrzegasz piękno chwili, szukasz tego co "pod powierzchnią"...

      Usuń
  11. Takie spotkania z bratnią duszą nadającą na tych samych falach są bezcenne :0
    Wiem coś o tym, bo w ubiegłym roku sama doświadczyłam spotkania z forumową koleżanką, a za dwa tygodnie spotkamy się znów - już się nie mogę doczekać.
    Pozdrawiam serdecznie, a Venus drapię za uszkiem :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne spotkanie:) Czasami nie trzeba zbyt wielu słów, aby wyrazić swoje uczucia, okazać szacunek, gościnność:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie ubierasz w słowa swoje myśli i uczucia! Podziwiam Cię za tę zdolność:-)Zdjęcia również przepiękne!
    pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń