"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

piątek, 26 lipca 2013

narobiło się ;-)))


Było mnie tak mało w ostatnim czasie
bo czasu jakoś miałam mało
a mało go było gdyż...
dużo się działo...


Pakowałam i pakowałam 
tworzyłam i dokładałam
regularnie też odwiedzałam pocztę


Wiem, że do niektórych z Was paczuszki już dotarły...
myślę, że do końca miesiąca dotrą wszystkie ;-)))


Nie samymi truskawkami jednak człowiek żyje...
Więc i ja czasami pozwalałam sobie na zmianę tematyki


Poza karteczkami spróbowałam też czegoś nowego
Powstały pierwsze kwiatowe broszki...


Pierwsze bo...
spodobało mi się ich robienie ;-)))


więc zapewne w przyszłości pojawią się kolejne ;-)))


Moja miłość do Aniołów też znalazła
"zastosowanie" 


aaale...
to jeszcze nie wszystko...
Będąc w odwiedzinach w Raju
spróbowałam też sił w 
Hafcie Wstążeczkowym ;-)))


Pierwsze próby wypadły raczej miernie 
mówią jednak iż praktyka mistrzem czyni...
więc zamierzam praktykować ;-)))


a skoro już miałam w dłoni igłę... 
to i rozpoczęła się truskawkowa produkcja ;-)))


Koniec końcem i tak zawsze wracam do mojej największej miłości...
do karteczek 
Ta powstała dla Małej Mai...
aby jej i jej rodzicom osłodzić pierwsze dni ;-)))


Jak zawsze w naszym domu panuje 
sprawiedliwy podział ról
Muza Moja po ciężkim wysiłku istnienia 
odpoczywa na pancinych kolanach
podczas gdy pancia próbuje dokończyć tego posta ;-)))

Dla tych którzy wytrwali do końca...
kawunia ;-)))

zdjęcie znalezione w sieci

Dziś
 
Jeśli wiedzielibyśmy, 
że życie ma skończyć się jutro, 
czy nadal marnowalibyśmy dzisiejszy 
dzień na kłótnie? 

Czy tracilibyśmy drogocenne godziny 
na budowanie ściany lodowatej ciszy 
lub na wyrzucanie z siebie potoku 
przykrych słów - broni niewidzialnej, 
ale która rani jak rozrzucone na drodze 
kamienie i potrzaskane butelki?

Jeśli wiedzielibyśmy, 
że życie ma skończyć się jutro, 
czy wciąż trwalibyśmy w błędnym 
przekonaniu aż tak zdeterminowani, 
aby nie przyznać się do tego, 
że nie mamy racji? 
Zamiast nie dbać o to, 
kto pierwszy zaczął - wiedząc, 
że żadne z nas nie ma całkowitej racji -
i zakończyć tego rodzaju wojnę jako pokonani?

Jeśli wiedzielibyśmy, 
że życie ma skończyć się jutro, 
z pewnością docenilibyśmy dzisiejszy dzień. 
Wypełnilibyśmy nasz czas miłością i radością, 
które tworzyłyby wartościowe wspomnienia, 
rozjaśniające nasze serca, 
zamiast złością i goryczą, 
które potrafią niszczyć i to całkowicie.

Jeśli wiedzielibyśmy, 
że życie ma skończyć się jutro...

Ale kto może powiedzieć, 
że tak nie będzie? 

Jedyną chwilą, której możemy być pewni, 
jest dzisiaj.

Dziś więc sięgnę po twoją dłoń.

Dziś powiem: "Przepraszam" i "Kocham cię".
 

Kochane Moje...
Nie wiem kiedy zrobiło się Was tak wiele...
Dziękuję - za wszystkie piękne komentarze, 
za słowa troski zasyłane w prywatnych wiadomościach...
Niektórych z Was nie zdążyłam jeszcze poznać
ale już... 
choć powolutku
organizuję się w czasie i przestrzeni ;-)))

Tymczasem... 
snów  księżycowym pyłem posypanych
i dnia pełnego radosnych niespodzianek ;-)))

Dobranoc


20 komentarzy:

  1. poproszę kawki dwie od razu bo dziś czuję że będzie ciężki dzień :)))
    ta truskawa w kratę po prostu cudna!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana... dla Ciebie to rano i wieczorem... za TO co dla mnie robisz... ale oczywiście nie tylko... Kawunia będzie... będzie ;-))) Buziaki

      Usuń
  2. Zrobiłaś piękne rzeczy. Anioł - cudny :)
    Książki już idą do Ciebie , a niespodzianka dojdzie w oddzielnym liście bo moja biedna głowa zapomniała :)
    Serdecznie pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki doszły - dziś o poranku pan listonosz mnie obudził...
      ahh jakże cudne było to przebudzenie ;-)))DZIĘKUJĘ :*

      Usuń
  3. no no, fakt, narobiło się! Ale jakie piękne rzeczy się narobiły ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo piękny rzeczy stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajowe truskaweczki i karteczki i broszeczki :)))
    Ja też sie cieszę każdym dniem i staram by w razie czego nie załować ;))
    A ja juz przepieram nózkami , bo w nocy w drogę ;))) i od jutra dwa tygodnie laby i korzystanie z uroków natury ;)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  6. Brujitka na maila mi nie odpisałaś :<
    ps.
    kwiatuszki takie nie przestawaj robić, bo są urocze@!

    OdpowiedzUsuń
  7. I zapraszam przy okazji do mnie na Drewniane Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy rozpoczyna się dzień zastanawiam się jak będzie wyglądał, kogo spotkam na swojej drodze...i często zaglądam do Ciebie aby przeczytać niezwykle piękne słowa, które zostają na cały dzień..Dziś też tak się stało....DZiękuję Ci za nie, dziekuję, za obecność Twoją w blogowym świecie..Gratuluję ślocznych karteczek, pięknych broszeczek, cudnych truskawek.....i czekam na więcej serdecznie Cię pozdrawiając:))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasia, broszki są ekstra :) :) :)
    ciekawe, co jeszcze potrafisz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam Cię za odwagę:) Ja nadal nie mogę przybrać się do haftu wstążeczkowego chociaż tak bardzo mi się podoba ta technika:) Piękny wiersz - warto zastanowić się nad każdym słowem:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne rzeczy się narobiło :) - szczególnie spodobała mi się czerwona broszka w białe kropeczki, choć i ta w niebieską krateczkę też jest śliczna.
    Kawusię wypiłam - bardzo dziękuję - pyszna była.
    Spodobało mi się sformułowanie "po ciężkim wysiłku istnienia" - tak dla kotów to rzeczywiście ciężki wysiłek :))
    Pozdrawiam słonecznie Ciebie i drapię Venus za uszkiem :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż mi się kawuni zachciało ;))
    Piękne broszki , anioł ,kartki i dziś :-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny anioł, truskaweczki, karteczki, broszeczki... i wszystko co zrobiłaś!
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za udział w moim candy, powodzenia.
    Pozdrawiam Lidka-Lilka

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prace! Kartka z ptaszkami mnie urzekła! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem pierwszy raz na Twoim blogu,ale zostaje na dluzej,piekne posty piszesz,takie prawdziwe,,,,,No i prace oczywiscie tez cudne..Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń