"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

piątek, 26 lipca 2013

Dla Ciebie ;-)))

 "Jak dobre czuć się kimś wyjątkowym przez jeden dzień w roku.
Chociaż sztuka polega na tym,
aby będąc sobą być kimś wyjątkowym"


Zawsze marudzę, że męskie kartki najtrudniej jest zrobić... 
Marudzę nie bez powodu...
Męską kartkę najtrudniej jest zrobić!! 
i tej wersji będę się trzymać ;-)))


ale... czasami jest tak...
że mężczyzna jest... 
kimś wyjątkowym...
...
...


wtedy jest jeszcze trudniej ;-)))


stonowane kolory
"coś męskiego"
prostota...
Tak to sobie wymyśliłam ;-)))


Jak już pomyślałam... 
to i zrobiłam...
jak zrobiłam to...
pojawił się nowy problem...
a prezent??
Czegóż ja nie wymyślałam 
ileż pomysłów odrzuciłam...
aż przyszło olśnienie!! ;-)))
IDEALNY PREZENT!!


jego zawartość pozostawię w tajemnicy...
coby nie psuć niespodzianki ;-)))


 
a zamiast życzeń...
Dalajlama – 19 porad na udane życie

1.Miej na uwadze, że wielkie miłości i osiągnięcia niosą ze sobą wielkie ryzyko.
2. Z każdej porażki wyciągaj naukę.
3. Stosuj zasadę „trzech S”:
- Szanuj siebie
- Szanuj innych
- Stań się odpowiedzialny za wszystkie swoje działania
4. Poznaj zasady, żebyś umiał je złamać, kiedy będzie trzeba.
5. Nie pozwól, aby małe nieporozumienie zepsuło ważny związek.
6. Kiedy zdasz sobie sprawę, że popełniłeś błąd, natychmiast zacznij go naprawiać.
7. Pamiętaj, że czasami nie otrzymanie tego, czego pragniesz, jest niezwykłym fartem.
8. Codziennie spędź nieco czasu w samotności.
9. Otwórz się na zmiany, ale nie zmieniaj swoich zalet.
10. Pamiętaj, że czasami milczenie jest najlepszą odpowiedzią.
11. Żyj dobrze i uczciwie. Na starość będziesz mógł spojrzeć wstecz i radować się swoim życiem.
12. Podstawą Twojego życia jest dom pełen miłości.
13. Kiedy nie zgadzasz się z kimś, kogo kochasz, bierz pod uwagę jedynie obecny problem. Nie wracaj do dawnych sporów.
14. Dziel się swoją wiedzą. To sposób na nieśmiertelność.
15. Bądź dobry dla Matki Ziemi.
16. Raz do roku pojedź w miejsce, w którym jeszcze nie byłeś.
17. Pamiętaj, że najlepszy związek to taki, w którym wzajemna miłość przeważa nad wzajemną potrzebą.
18. Oceniaj swój sukces pamiętając o tym, czego musiałeś się wyrzec, by go osiągnąć.
19. W kochaniu i gotowaniu zatracaj się zupełnie.


Choć dzisiejszy post dedykuję Temu Komuś Wyjątkowemu... 
to wszystkim tu zaglądającym życzę
radosnego weekendu...
odpoczynku od zabiegania...
wytchnienia u boku tego waszego "kogoś"
i jak największej liczby wcielonych w życie 
Zasad Dalajlamy ;-)))

"Dziś słońce wschodzi tylko dla Ciebie,
a każda łza jest ze szczęścia
Radość przepełnia Twoje serce
jak tęcza pochmurne niebo"


20 komentarzy:

  1. Kobieto Twoje posty powalają człowieka z nóg:)
    Ślicznie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję... i jeszcze raz dziękuję...
      Nawet nie wiesz jak wiele takie słowa dla mnie znaczą
      pozdrawiam serdecznie uściski zasyłając

      Usuń
  2. Hmm, w kochaniu i gotowaniu zatracaj sie zupelnie...Musze to przemyslec /smiech/!
    Serdecznosci
    Judith

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm.. gotować uwielbiam... a kochać??...
      tak...to jednak fajny stan ;-)))
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  3. Śliczna kartka! Masz rację, że dla mężczyzny ciężko wybrać prezent:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeehhh... same problemy z tymi facetami ;-))) ale... świat z nimi jednak jest jakiś taki... radośniejszy ;-)))
      Buziaki

      Usuń
  4. Ale tu romantycznie u Ciebie, ale tu miłośnie u Ciebie, ale tutaj nastrojowo..Mmmm..myślę, że ktoś będzie Bardzo zadowolony!. A karteczka wspaniała i super sobie z nią poradziłaś. Wiesz, że jestem wielbicielką Twoich postów...i czekam z dreszczykiem na kolejny....Całuski!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję...
      Często pisząc je... myślę właśnie o Tobie :*

      Usuń
    2. Oj..jak miło mi czytać takie słowa.Nikt nigdy mi nIE napisał czegoś takiego...DZIĘKUJĘ Z SERCA!

      Usuń
  5. Wspaniałe życiowe rady, a kartka piękna, delikatna, nie przesadzona - taka jak lubię:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak właśnie lubię... delikatnie...
      Cieplutkie uściski zasyłam

      Usuń
  6. i kartka i pudło świetne Ty to masz smykałkę :)
    ciekawe co to za prezent ;) :P

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prezent jest wyjątkowy!! Jedyny niepowtarzalny... Przygotowywany EXTRA przez pewną wyjątkową osobę... ;-))) Kiedyś opowiem Ci o niej - o tym jaka jest zdolna i... pomocna... zresztą... na pewno napisze o tym posta ;-)))
      Buziaki

      Usuń
  7. Kartka piękna. Ta którą mi wysłałaś również piękna. Dziś dotarła przesyłka:) Dziękuję:) Całus dla Venus :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się... ze dotarła i że się podoba ;-)))
      Rozpieszczona Venus mruczeniem dziękuje ;-)))
      a ja serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  8. Piękny post ! Wszystko poukładane i już prawie niczego nie trzeba się domyślać, oprócz tego - co jest w środku :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem pewna, ze prezent trafiony:)))
    Ostatnie fotki zachwycające:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe miejsce. Muszę powiedzieć, że szalenie mi się tutaj podoba:) dziękuję za udział w mojej zabawie, ponieważ dzięki temu poznałam własnie to ciekawe miejsce:)
    Post wyjątkowy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach i nie wiedziałam, że 111 to magiczna liczba:) wobec tego może przyniesie to szczęście?

      Usuń
  11. Czy kartka i prezent się podobały Wyjątkowemu? Bo mnie to co pokazałaś bardzo...

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń