"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

piątek, 14 czerwca 2013

Wszystko jest w jakimś celu...

"Żad­na noc nie może być aż tak czar­na, żeby nig­dzie nie można było od­szu­kać choć jed­nej gwiaz­dy. Pus­ty­nia też nie może być aż tak bez­nadziej­na, żeby nie można było od­kryć oazy. Pogódź się z życiem, ta­kim ja­kie ono jest. Zaw­sze gdzieś cze­ka ja­kaś mała ra­dość. Is­tnieją kwiaty, które kwitną na­wet w zimie. "

zdjęcie z zasobów sieci

"
"Zanim powiesz
posłuchaj...
Zanim wydasz
zarób...
Zanim skrytykujesz
zaczekaj...
Zanim się pomodlisz
wybacz...
Zanim zrezygnujesz
SPRÓBUJ..."

13sty minął więc...
skończyły się wymówki ;-)))
a jak skoczyły się wymówki to....
trzeba było wziąć się do pracy ;-)))
Wczoraj zdecydowanie przekombinowałam ;-)))
a najśmieszniejsze, że to kombinowanie zajęło mi tak dużo czasu...


Dziś wpadłam na chwilę do pokoju, w poszukiwaniu czegoś...
spojrzałam na stół, na porozrzucane tam przydasie 
siadłam na chwilę aby to uporządkować i...
zrobiła się karteczka...


teraz możecie...
krytykować ;-)))

Pokaże Wam jeszcze...
malutką Venus ;-)))
To zdjęcie zrobiłam pierwszego dnia jej pobytu u mnie...
Pewnego poranka wychodzac do pracy... 
znalazłam pod drzwiami 
małe rozwrzeszczane biało-szare futerko ;-)))
Miało zostac u mnie tylko dzień lub dwa...
noo... tydzień ;-)))


Mogłam się domyśleć, że... 
w tych oczach, w tym spojrzeniu...
kryje się podstęp ;-)))
Zdjęcie zgłaszam do Art-Piaskownicy jako lift tego zdjęcia 


a wiecie, że ona wciąż lubi tak zasypiać na mich kolanach? ;-)))

" Śmiejąc się ryzykujesz, że wezmą cię za głupka.
Płacząc ryzykujesz ckliwość i czułostkowość.
Wyciągając rękę ryzykujesz zaangażowanie.
Zdradzając uczucia ryzykujesz odkrycie siebie.
Mówiąc o swoich marzeniach ryzykujesz poniżenie.
Miłością ryzykujesz odrzucenie.
Życiem - śmierć.
Nadzieją - niespełnienie.
Podejmowaniem prób - niepowodzenie.
Musimy ryzykować.
Największym niebezpieczeństwem jest
nie ryzykowanie niczego.
Dla tych, którzy nic nie ryzykują,
nie robią, nie mają -
przeznaczone jest Nic."

Kobietki Moje Kochane ;-)))
Dziękuję Wam za komentarze pod wczorajszym postem... 
Ciepłe i miłe słowa
Waszą obecność...
Każda ma lepszy i gorszy dzień...
i miło, że nie muszę się wstydzić tych...
gorszych...

W podziękowaniu... 
słodki deser 
Rafaello ;-)))



Nawet Venus czytała uważnie Wasze komentarze...
Nie przyznała się ale...
myślę, że było jej trochę wstyd za wczoraj ;-)))


" Dziękuję za:
*bałagan, który muszę posprzątać po imprezie -
bo to oznacza, że mam przyjaciół;
*podatki, które muszę zapłacić -
bo to oznacza, że jestem zatrudniony;
*trawnik, który muszę skosić, okna, które trzeba umyć i rynny, które wymagają naprawy -
bo to oznacza, że mam dom;
*ubranie, które jest troszeczkę za ciasne -
bo to oznacza, że mam co jeść;
*cień, który patrzy, kiedy pracuję -
bo to oznacza, że jestem na słońcu;
*ciągłe narzekanie na rząd -
bo to oznacza, że mamy wolność słowa;
*duży rachunek za ogrzewanie -
bo to oznacza, że jest mi ciepło;
*panią, która siedzi za mną w kościele i drażni mnie swoim śpiewem -
bo to oznacza, że słyszę;
*stosy rzeczy do prania i prasowania -
bo to oznacza, że moi ukochani są blisko;
*budzik, który odzywa się każdego ranka -
bo to oznacza, że żyję;
*zmęczenie i obolałe mięśnie pod koniec dnia -
bo to oznacza, że byłem aktywny.

Wszystko jest w jakimś celu..."

31 komentarzy:

  1. a tym cytatem o pracy nad sobą, to prawda prawdziwa :)
    za głupka brali mnie często i pewnie brać będą, ale śmiać się nie przestanę :)

    po latach zdradziłam uczucia i poczułam się dobrze :)

    ryzykuję i mam nadzieję :)

    dzięki za e-mail ;*
    buziaki :)

    PS. Ty już niedługo wracasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tak tak ;-)))
      Tydzień... jeszcze tylko tydzień ;-)))

      Usuń
  2. Tak...wszystko jest w jakimś celu, wszystko się musi zdarzyć po coś...ja w to wierzę:))
    Cieszę się, że u Ciebie lepiej, że jest dobrze..

    śliczna Venus, ale faktycznie te oczka to takie małe iskierki, które coś by zbroiły..chociaż wygląda jak niewiniątko:)))

    I karteczka.....ale co tu krytykować jeśli wszystko jest piękne, jeśli wszystko ślicznie ze sobą współgra, jeśli ze sobą wszystko pięknie się komponuje....Ok, ale jeśli mam coś skrytykować....to ja powiem,że...praca jest genialna:)))


    I dziękuję ci za pewne zdanie, które dało mi do myślenia.... Pozdrawiam ciepło...:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Venus tylko wygląda.. jak niewiniątko - diable małe ;-))) al skradła mi serducho już wtedy, pierwszego dnia gdy właśnie tymi ślepkami spojrzała mi głęboko w oczy
      Ojj... nie wiedziałam, że zmuszę kogoś do... myślenia ;-)))
      Buziaki zasyłam

      Usuń
  3. Ech...ależ ja lubię do Ciebie zaglądać. Zawsze lubiłam czytać książki, ale z racji tego, że samotnie wychowuję moje bliźniaczki, po prostu nie mam teraz na to czasu. Za to fajnie czyta mi się Twego bloga. No i że jestem kociarą, po prostu uwielbiam Twoją Venus. Pogłaskaj ją ode mnie za uszkiem ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Venus pogłaskana - a za miłe, kojące słowa dziękujemy obie...
      Zaglądaj jak najczęściej... czerp pełnymi garściami...
      Uściski zasyłam

      Usuń
  4. No dzisiaj wszystko wróciło do normy:-) Karteczka super!!! A tymi deserami to nas tak nie rozpieszczaj, bo jeszcze na niego wpadniemy:-))) I jak tu schudnąć? Jak się człowiek napatrzy to od razu kombinuje co tu sobie zrobić.
    Miłego weekendu:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadajcie, wpadajcie... zrobimy imprezę ;-)))
      Mnie też kusi - jak patrzę ;-)))
      Buziaki

      Usuń
  5. piękne te karteczki :))
    a praca nad sobą chyba najtrudniejsza jest...


    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak...
      o ileż łatwiej "ulepszać" innych ;-))) ale przecież w tym tkwi sekret... aby nie było zbyt łatwo ;-)))
      Uściski

      Usuń
  6. Uwielbiam czytać Twoje wpisy. Traktuję je z empatią :))... są takie nastrojowe :)
    A karteczki Twoje zawsze są cudowne :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tak piekne i bogate jak Twoje ale.. dziękuję...
      Cieszy, że dobrze Ci u mnie... zapraszam częściej ;-)))

      Usuń
  7. ojej jaka maluuuutka <3 kocham kotki, boziu jak ja tęsknie za swoim :< odkąd się wyprowadziłam musiałyśmy się rozstać, ale zrobiłabym jej krzywdę zabierając ją ze sobą do mieszkania, u rodziców ma domek, ogród i ulubione drzewo
    ehhhh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami trudno wybrać pomiędzy tym co by się chciało a tym co jest lepsze dla zwierzęcia...
      No ale przynajmniej wiesz, że jest szczęsliwa u rodziców

      Usuń
  8. Mam pytanie :) oglądam Twoje prace i widze, że chyba masz dziurkacze brzegowe :D mogłabyś mi proszę powiedzieć gdzie je kupowałas? i czy były drogie?
    gatki-szmatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam... jak na razie 2...
      Jeden kupiłam w sklepie papierniczym a drugi przez internet w Scrap-shop
      http://scrapshop.com.pl/pl/c/Dziurkacze/31 koszt jest mniej więcej taki sam czyli ok 16zł

      Usuń
  9. Oooooooooo widzę, ze Venus zamierza napisać posta :-)))
    Tak uroczo sobie na podusi przy lapciaku przysiadła :-)
    Mizianki przesyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miziam, miziam, miziam... a ona wciąż chce jeszcze ;-)))
      Na szczęście d postów mi jeszcze nosa nie wsadza... tylko komentarze bacznie obserwuje a później o mizianie się dopomina ;-)))

      Usuń
  10. Świetny wpis, każdy punkt po kolei,
    aż się roześmiałam do ostatniego hm... jakby to powiedzieć..
    Jednym słowem za te: Dziękuję :-))) Dziękuję :-)))
    Dużo jest w tym prawdy ...

    O ryzyku powiem tylko tyle,że trzeba ryzykować ,
    ale stosować tak zwane ryzyko kontrolowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taak... życie jest zbyt krótkie aby wciąż czekać na lepszą szansę ;-)))
      Uściski zasyłam Kochana ;-)))

      Usuń
  11. Piękna karteczka a tego kota to masz rewelacyjnego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mhmm...
      rewelacyjna terrorystka mi wyrosła ;-))) ale cóż... taką ją kocham - w całości

      Usuń
  12. Oj Ty kochana Jasna Duszyczko...
    ściskam Ciebie czule :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i od razu radośniej się na sercu zrobiło ;-)))
      :*

      Usuń
  13. No więc okazuje się, ze Venus już w dzieciństwie miała zadatki na gwiazdę:))
    Pouśmiechałam się czytając :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tiaa.... gwiazdorzy jak zawodowa diva ;-)))
      Ja też zawsze się uśmiecham gdy do mnie zaglądasz ;-)))

      Usuń
  14. Śliczny kotek:)
    Karteczka piękna:)
    U Ciebie zawsze mogę znaleźć mądre słowa dające do myślenia...:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyjątkowa ta kartka i cytat o pracy nad sobą :)
    serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  16. Słodka mała Wenus :-))
    No tak ,ciągle ryzykujemy ...;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe cytaty, które warto wcielić w życie:) A Venus - przesłodka:) Pozdrawiam i zapraszam do mojej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. karteczka z hortensja sliczna , lubie Twoje posty :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń