"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

czwartek, 27 czerwca 2013

Słodkie wyniki

 
Czerwoniutkie truskaweczki
Wprost znikają z mej miseczki
Ja od dziecka je uwielbiam
Ciągle chrapkę na nie mam
Czy to koktajl czy sorbecik
Słodkie ciasto albo torcik
Wciąż smakują znakomicie
Zostawiając mnie w zachwycie
Gdy tylko wiosną się pojawiają
Wszystkie buzie się uśmiechają
Znów patrzymy optymistyczniej
I czujemy się wprost fantastycznie
Bita śmietanka dodaje im urody
Gdy spożywamy je dla ochłody
Każda truskawka świetnie smakuje
I naszą radość z życia potęguje
Truskawkowy komplecik mi się marzy
I liczę na to, że maleńki cud się zdarzy
                                                        Małgorzata Chrobak 19 czerwca 2013 20:50
                    
Nadszedł ten dzień...
Przyznam, że zaskoczyłyście mnie ilością...
ilością w jakiej zgłosiłyście się do mojego Candy ;-)))
123 osoby...
Jedna spóźniona.. 
ale... też znalazła się na liście ;-)))


Gdy ogłaszałam Candy miałam taki... szalony plan, że... 
obdaruję Wszystkich, którzy się zgłoszą... 
cóż...
dość szybko  odkryłam, że jest to po prostu nie możliwe ;-)))
WYBACZCIE...

Jak zapowiadałam losowania dokonała Venus...
Bardzo przejęte rolą od początku czuwała 
aby wszystko przebiegało uczciwie i zgodnie z regulaminem


Gdy już wszystkie imiona zostały "pocięte" i zrolowane
nastąpił ważny moment losowania ;-)))

Najpierw nagroda główna:










 Uwaga!! Uwaga!!
 Szczęście uśmiechnęło się do..


GRATULUJĘ ;-)))
dla przypomnienia...
oto Twoja nagroda:
 
Czas na losowanie nagrody dodatkowej:




Tym razem na karteczce widniało imię:


Dziewczyny,
obu Wam serdecznie gratuluję...
Poproszę o adres gdzie mam wysłać truskawkowe cuda...

ale...
to jeszcze nie koniec...

Obiecałam, iż pierwsza i ostatnia osoba także zostanie nagrodzona.... 
Pierwsza była Maskotka
Ostatnia (w terminie) Capacabanna

ale... 
to jeszcze nie koniec ;-)))

Ponieważ zgłosiło się Was tak wiele...
więc chciałabym obdarować jeszcze 50 i 100 osobę, 
które dołączyły do grona moich obserwatorów:
wg moich obliczeń padło na:
- Słodko Kwaśna
- Raeszka
oraz osobę, której udało się ustrzelić 6666 wejście do mnie 
- Aldia Arcadia

ale...
to wciąż jeszcze nie wszystko ;-)))

Niektórym z Was... 
się chciało... 
chciało napisać więcej niż:
"zgłaszam się"
Opowiedziałyście mi o swoich marzeniach, miłostkach, wspomnieniach
i dlatego właśnie chciałabym truskawkowymi drobiazgami obdarować jeszcze kilka osób 
a są to:
(kolejność wymieniania całkowicie przypadkowa) 
- Weronika 84 
- Jomo
-  Aneczka
- Elunia
- Trojanda
- Malutka
- Misiowa i spółka
- DagetArt
- Bibi
- Attea Atea
- Marika 91
- Qsłońcu
- nawrosia art
- Petra Bluszcz
- Alison
- Avrea
- Kinia
- Iwona Piotrowicz
- Akiria

Już... już PRAWIE wszystko ;-)))

Jeszcze tylko:
Edyta z Kubkiem Kawy i Imola Sm
a także pozostawiona na samym prawie końcu ale celowo 
Małgorzata Chrobak za piękny wiersz, który napisała jako komentarz do mojego Candy a który Wy możecie przeczytać na samej górze ;-)))

I dwie ostatnie ale takie, które są ZAWSZE...
Pod każdym postem, prawie od samego początku...
Anka Wrocławianka i Jasna 8 
oraz M.Arta i Snow - za to, że jesteście ;-)))


i to już naprawdę wszystko...
Dziękuję za Waszą obecność...
Dziękuję wszystkim nowym duszą, które miałam okazję poznać dzięki tej zabawie...
szczególnie dziękuję tym, które wracają, komentują dodają otuchy - są...
Wszystkich uszczęśliwić się nie da - choć bardzo nad tym ubolewam...
ale mam nadzieję sprawić radość tym, które wymieniłam...
Proszę Was o adres na 
hesseth@o2.pl
i o cierpliwość... 
Główne wygrane pójdą w świat jak tylko dostanę adresy...
a reszta sukcesywnie choć być może powoli ;-)))

Wszystkim życzę miłego i słonecznego dnia
Venus zmęczona stresem związanym z losowaniem śpi już słodko... 
więc... i ja do niej dołączę ;-)))

Dobranoc 
i
Dzień Dobry ;-)))

64 komentarze:

  1. Fiu Fiu takiego Candy jeszcze nie widziałam :-)))
    Tak dużo prezentów dla tak wielu osób ...
    Ogrooooomnie mi miło, że znalazłam się wśród wyróżnionych - serdecznie dziękuję :-)))))
    Po takim losowaniu musicie odpocząć dziewczyny, a Vwenus - kochany koteczek spisała się na medal :-)))
    Masz ogromne serducho , podziwiam :-)))

    Z truskawkowym pozdrowieniem:-))))
    Alison i kotki dwa

    OdpowiedzUsuń
  2. GRATULACJE dla WSZYSTKICH !!!!!! :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyle osób nagrodzonych !!!! Serdecznie wszystkim gratuluję :))))
    Pierwsze Candy dla tak wielu osób - Jesteś cudowna - pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzadko teraz wchodzę na bloga, a dziś zaglądam i oczom nie wierzę, że szczęście się uśmiechnęło do mnie i znalazłam się wśród osób obdarowanych:)Ale się ciesze:) Gratuluje wszystkim i dziękuję za zabawę:)A adresik już wysyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wszystkim dziewczynom :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie gratuluję wygranym wygranych:))))i sobie też, ze szczęście się i do mnie uśmiechnęło:))) Piękne Candy i duże Candy zorganizowalas:) Dziękuję za wyróżnienie mnie i pozdrawiam Cię, Was serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  7. O matulu! Dziewczyno, jesteś szalona! Tyle prezentów! Normalnie truskawkowe wariactwo! :)))))) Cudowne candy!:)
    Gratuluję wszystkim!:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję obdarowanym dziewczynom i czekam na następną zabawę, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wszystkim obdarowanym dziewczynom :) Tyle prezentów, to nic tylko zazdrościć :) Candy było cudowne. Zapraszam na swoje candy :)
    Buziaki
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja gratuluję wszystkim szczęściarom :). Pomimo, ze nic nie wygrałam, to cieszę się, że dzięki candy trafiłam na Twojego bloga i mam zamiar zagościć na stałe :)
    Zapraszam też na mojego bloga o ogródkach: http://zaplatana.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. ahahahahaha wariatka z Ciebie :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Choć nie brałam udziału to wszystkim serdecznie gratuluję!!! Ja nie wiem do końca jak to wszystko zrobić, żeby brać udział w candy, muszę kogoś chyba szkolenie poprosić:-)Może następnym razem. Wiersz śliczny!
    Pozdrawiam,Beata:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej :D
    Jest pani mistrzynią w rozdawaniu prezentów :)
    Dziękuję serdecznie. W najbliższym czasie napiszę maila :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo dziękuję za zorganizowanie zabawy i jestem pod wrażeniem wspaniałego gestu jakim jest chęć obdarowania tylu osób :) Ale wiem sama po sobie, że największa radość płynie z obdarowywania innych :) Pozdrawiam cieplutko i już śle maila :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale prezentów.. Gratulacje dla wszystkich wygranych, dziękuję za fantastyczną zabawę i do zobaczenia przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kasiu jak słodka truskawkowa niespodzianka jesteś niesamowita masz dobre serce, nawet ja się znalazłam na liście dziękuję :***
    Gratuluje Dziewczynom szczęściary ;))))
    i dziękuję za zabawę :)))

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Fiu fiu, normalnie jak Święty Mikołaj w czerwcu! :D
    Miło mi, że chociaż się spóźniłam, to też miałam szansę w losowaniu. Dziękuję!
    Ale dalej mi nikt nie powiedział, skąd takie wypasione serwetki. Zapraszam jutro do mnie, też będzie truskawkowa notka, z resztą pierwsza na blogu.
    Pozdrawiam ciepło i pogłaskaj ode mnie Venus. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje wszytkim wygranym:)
    Bardzo fajne Candy i rozdanie:)
    Ale truskaweczki są najlepsze:)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie:)
    Kinia

    OdpowiedzUsuń
  19. O Losie!

    Gratuluję wszystkim wygranym!!
    To naprawdę jak Mikołaj w czerwcu i choć mi się nie udało to i tak siedzę z uśmiechem od ucha do ucha bo tyle szczęściar ... a TY masz największe serducho na świecie!!
    Gratuluję!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje dla wszystkich obdarowanych:) Z takim Candy gdzie jest aż tylu zwycięzców jeszcze się nie spotkałam - piękny gest:) Dziękuję Ci serdecznie za świetną zabawę oraz za pokazanie mojego wiersza światu - to bardzo miłe uczucie, gdy ktoś potrafi docenić moje drobne przemyślenia:) Zapraszam Cię również do mojej urodzinowej zabawy: http://fantazyjneupominki.blogspot.com/2013/06/urodzinowe-candy-z-niespodzianka.html
    Pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Łojej! Cudne Candy i pierwszy raz widzę aby ktoś miał takie serducho jak TY. Tyle osób obdarowujesz (doliczyłam się 32:P). Gratuluję wszystkim i oczywiście dziękuję za ten przecudny gest :)Zaszokowana jestem oczywiście pozytywnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow ależ dużo obdarowanych wszystkim serdecznie gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  23. hihi ale obdarowanych:)))
    gratulację :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje dla wszystkich wygranych:)
    Hojna jesteś bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  25. ojejejej ale się cieszę :D
    jesteś wyjątkowa, masz takie dobre i wielkie serce
    pozdrawiam Cię serdecznie i zaraz piszę maula
    Ula :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję szczęściarom :) Masz naprawdę wielkie serce,że tyle osób uszczęśliwiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję chociaż trochę się zasmuciłam, ponieważ tyle osób wygrało :< Ale i tak dziękuję za świetnę zabawę. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję wszystkim wygranym, troszeczkę zazdroszczę, bo liczyłam, że uda mi się upolować te truskawkowe cuda. ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja również gratuluję dziewczynom :) i dzięki za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratulacje dla wszystkich wygranych.
    Pozdrawiam i zapraszam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję zwyciężczyniom:))

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale jesteś hojna... dziękuję za zabawę:)))

    OdpowiedzUsuń
  33. O jeju wygrałam!!!Wygrałam!!!Juz się nie mogę doczekać,kiedy przyjdzie truskawkowa niespodzianka.Ja tam mogę długo czekać.Nie ma problemu!!!MAm nadzieję,że paczuszka doszła?

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratulacje dla wylosowanych oraz dużej grupy nagrodzonych.
    Pozdrawiam słonecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziękuję za zabawę. Gratuluję wszystkim nagrodzonym osobom. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję wszystkim obdarowanym :-)))
    Ja zawsze zaglądam ,nie zawsze piszę bo nie umiem tak pięknie pisać ;)
    Dla Ciebie i Wenus też jest niespodzianka ! U nas na FB ;))

    OdpowiedzUsuń
  37. O rany dziewczyno, ale masz gest :) Serdeczne gratulacje dla wszystkich wygranych :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo dziękuję za wyróżnienie. Życzę miłego wypoczynku i udanej pogody :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. jesteś szalona:)))))))))))))) dziękuję za zabawę:)))

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja też zostałam wytypowana do pocieszajki truskawkowej.;)
    Dziękuję serdecznie za miłą zabawę. Gratuluję całej gromadce nagrodzonych.
    Wszystkim życzę udanych wakacji. Pozdrawiam. Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  41. o rety ile wygranych gratuluję wszystkim i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Wow! Jestem w szoku:) gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratulacje ;))) I specjalne głaski dla sprytnego kociaka ;)))

    OdpowiedzUsuń
  44. Ależ się cieszę. Wygrana jest niesamowita! Dziękuję serdecznie Tobie oraz oczywiście losującemu. ^^ Pozdrawiam cieplutko.
    (Maila już wysłałam.)

    OdpowiedzUsuń
  45. pięknie dziekuje za zabawe i sedecznie gratuluję szczęsliwcom. Zyj truskawkowo!

    OdpowiedzUsuń
  46. Serdecznie dziękuję za truskawkowe wyróżnienie i zabawę:))) ale długa lista nagrodzonych i wyróżnionych, gratulacje dla Wszystkich!! Pozdrawiam truskawkowo :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Masz wielkie serce chcąc obdarować tyle osób :).

    Dziękuję Ci bardzo, że i ja się w tym gronie znalazłam :).

    Wierszyk Małgosi super.

    OdpowiedzUsuń
  48. Zdjęcie Venus dokonującej losowania... bezcenne:-) Zwłaszcza to z całym łebkiem w truskawce:-D
    Ależ poszalałaś:-) :-) :-) :-) :-)
    Gratuluję i dziękuję:-)

    OdpowiedzUsuń
  49. Bru. kochana, oczom nie wierzę :))))))))))
    Widzę, że rączkę i serce masz ogromne........szalona, kochana z Ciebie Dusza ♥

    Zdecydowanie są to najsłodsze wyniki świata!

    Ogromnie się cieszę, że jestem w tak szczęśliwym gronie :DDD. Najgoręcej Ci DZIĘKUJĘ kochana!!!!!! :)))))))))))
    Tyle Dusz, jeszcze nie widziałam i jak sądzę, nie zobaczę ;))))

    Ściskam najczulej i najmocniej DZIĘKUJĘ, dziękuję, d-z-i-ę-k-u-j-ę ♥♥♥
    Buziaki posyłam :***

    OdpowiedzUsuń
  50. Ojej!!!!
    Tyle prezentów! Tyle radości!
    I ja dostanę niespodzianeczkę???

    OdpowiedzUsuń
  51. Uuu ... Nagrody posypały się niczym z worka Mikołaja ... Miołajki (?)
    Wszystkim szczęściarom z całego serducha gratuluję. Tobie :) pięknie dziękuję za truskawkową zabawę :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  52. Ojej jaki wór nagród się rozerwał u Ciebie:))) Mimo, ze za oknem u mnie deszcz, jakoś pojaśniało w pokoju od tej ciepłej atmosfery na twoim blogu:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  53. Ależ nagrodzonych duszyczek :)
    Gratulacja dla każdej z osobna, oraz dla Ciebie za tak dobre serduszko :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ojj Kochana, tyle nagród dla tylu osób to w życiu nie widziałam! Dobra duszyczko :))) Muchas GRACIAS!!!!!!!! :**** me alegro mucho.

    OdpowiedzUsuń
  55. Nagrody fantastyczne,dobra kobietka z Ciebie,a ile osób uszczęśliwiłaś.Pozdrawiam Jola

    OdpowiedzUsuń
  56. OOOoooo... wow :) ale zaszalałaś:) tyle osóbek uszczęśliwionych:) jesteś niesamowita:)
    gratulacje dla wszystkich:)

    OdpowiedzUsuń
  57. To była zabawa na maxa...dosłownie! Gratulacje dla wszystkich....ile tych nagród?..już się pogubiłam:))))))

    OdpowiedzUsuń
  58. Zaszalałaś Brujito! Wspaniałe candy i tyyyle nagród! Serdecznie gratuluję wygranym, a Tobie życzę powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga i dużo twórczych natchnień i pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  59. Jak to dobrze, że znalazła się pomocna "dłoń" do losowania:-)

    OdpowiedzUsuń
  60. Och !!! Jak ja żałuję, że mnie Tu wcześniej nie było. Ale za to jestem teraz i będę zaglądać. Gratuluję tym, do których się kocie szczęście uśmiechnęło !!! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  61. Halo haloooooooooo ... co słychać ? Dziewczyny .............

    OdpowiedzUsuń
  62. Coś cicho u Ciebie, mam nadzieję, ż wkrotce wrocisz...:)))Czekamy:))))i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń