"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

poniedziałek, 10 czerwca 2013

Moje marzenia wicher gna...


"Pa­mięta­cie, kiedy by­liście małymi dziećmi i wie­rzy­liście w baj­ki, marzy­liście o tym, ja­kie będzie wasze życie? Biała su­kien­ka, książę z baj­ki, który za­niesie was do zam­ku na wzgórzu. Leżeliście w no­cy w łóżku, za­myka­liście oczy i całko­wicie, niezap­rzeczal­nie w to wie­rzy­liście. Święty Mi­kołaj, Zębo­wa Wróżka, książę z baj­ki - by­li na wy­ciągnięcie ręki. Os­ta­tecznie do­ras­ta­cie. Pew­ne­go dnia ot­wiera­cie oczy, a baj­ki zni­kają. Większość ludzi za­mienia je na rzeczy i ludzi, którym mogą ufać, ale rzecz w tym, że trud­no całko­wicie zre­zyg­no­wać z ba­jek, bo pra­wie każdy na­dal cho­wa w so­bie is­kierkę nadziei, że które­goś dnia ot­worzy oczy i to wszys­tko sta­nie się prawdą."



Tadam!!
Wróciłam ;-)))

Tęskniłyście czy odpoczywałyście od nas??

My...
Robiłyśmy w tym czasie rzeczy różne...
Oczywiście podział ról musiał być sprawiedliwy ;-)))


Venus np podjęła się bardzo odpowiedzialnego zadanie
 sprawdzenia gdzie w domu jest...
najcieplej ;-)))

Ja obiłam wiele innych -dużo mniej ciekawych rzeczy ;-)))
za to dziś...
zrobiłam dwie karteczki:
Jedna jako

do palety wiosennych barw na

a wygląda sobie ona tak:


Ponieważ w
ogłoszono wyzwanie
"Starociowo"
to przyznam się Wam, że karteczka prawie w całości jest zrobiona ze...
staroci ;-)))
Róża pochodzi ze starej chusteczki ;-)))



tło ze starego papieru po prezentach ;-)))
falbanki ze starej książki ;-)))


a koronka ze starej bluzki ;-)))


Papier dodatkowo poszarpałam a koronka już była zachlapana
(przypuszczam, że herbatą)


Druga kartka, która powstała jako pierwsza to...
moja tęsknota za dziecięcymi marzeniami


za Elfami, Wróżkami...
zaczarowanym ogrodem ;-)))

"Zaw­sze trze­ba po­dej­mo­wać ry­zyko. Tyl­ko wte­dy uda nam się pojąć, jak wiel­kim cu­dem jest życie, gdy będziemy go­towi przyjąć nies­podzian­ki, ja­kie niesie nam los."

Ostatnio spełniło się też jedno z marzeń Venus...


Kotowa wyszła zwiedzać okolicę


zapamiętale obwąchiwała wszystkie... trawki


pokonywała przeszkody ;-)))


aż odkryła, że nie jest jedynym mieszkańcem tego podwórka ;-)))
 powiem tylko tyle...
Przyjaźnie polsko - niemieckie nie zostały zawarte...

Na koniec... mam dla Was słodkie "małe co nieco"


Deser ze świeżych truskawek ;-)))

A przy okazji...
przypominam o Trwającym wciąż
Truskawkowym Candy,
na które można zapisywać się jeszcze...
przez 11 dni ;-)))


"Pod ko­niec dnia, wiara to za­baw­na rzecz. Po­jawia się, kiedy tak nap­rawdę te­go nie ocze­kujesz. To tak, jak­byś pew­ne­go dnia od­krył, że baśń może się nieco różnić od twoich wyob­rażeń. Za­mek, cóż, może nie być zam­kiem. I nie jest ważne "długo i szczęśli­wie", ale "szczęśli­wie" te­raz. Raz na ja­kiś czas, człowiek cię zas­koczy, i raz na ja­kiś czas człowiek może na­wet zap­rzeć ci dech w pier­siach." 


Życzę Wam słodkiego dnia jutro...
oby spełniło się jak najwięcej Waszych marzeń
a dziś...
może w nocy odwiedzą Was... elfy??

i jeszcze powiem Wam... tak na dobranoc...

tęskniłam za Wami ;-)))

23 komentarze:

  1. Ojeeeej. W końcu jesteś, nie mogłam się doczekać nowego posta, nie mogłam się doczekać Was:)))W końcu:))Cudne karteczki, przepiękne, ta z Elfem...moja ulubiona, taka magiczna, taka bajkowa...cudne, jak wszystkie Twoje dzieła.Ta starociowa też fajowa:)))Venus pięknie pozowała na tle przyrody.....
    Oj...i to Candy i te truskawy....pyszności...wiesz, że kocham truskawki..mmmmmm
    Pozdrawiam serdecznie i ściskam Cię życząc bajkowych snów...:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Misiówka... Twój entuzjazm jest porażający ;-)))
    Dziękuję... właśnie tego było mi dziś potrzeba... takiej energii jak w Red Bull ;-)))
    Skoro tak bardzo Ci się spodobała ta karteczka to... powędruje do Ciebie ;-)))
    Buziaki i uściski gorące zasyłam... Venus też szczęśliwa mruczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej..nie spodziewałam się, nie wiem co napisać.....nie wierzę..Bardzo dziękuję, już teraz mogę napisać, że karteczka bedzie stała na wyjątkowym miejscu...

      DZIĘKUJĘ :)

      Usuń
  3. Pozdrawiam :) wciąż przez gąszcz biurokracji się przeprawiam ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby jak najszybciej... oby pozytywnie
      Buziaki

      Usuń
  4. kochana kicia

    elfy cudne
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kicia, kicia...
      a ja to nie kochana??
      ehh...wyrzucę sierścia z domu... albo z bloga ;-))) to w końcu mój blog ;-))) chyba ;-)))
      Buziaki Martula... pisały my do siem w tym samym czasie - ha ha

      Usuń
  5. Śliczne karteczki :) Truskawy pysznie wyglądają, a kicia faktycznie ma zadatki na modela.
    Buziaki
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-))) a dziękuję, dziękuję.. w imieniu nas obu ;-)))

      Usuń
  6. Karteczki cudne :) Zwłaszcza ta o dziecięcych marzeniach :) Cudo!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a powstała tak od niechcenia - tak na szybko, bez pomysłu ;-)))
      Dziękuję ;-)))

      Usuń
  7. Wszędzie dobrze ale w domu najlepiej! Venus ma piękne oczka, śliczny kolor! Fajnie wymyśliłaś kartkę ze staroci:), a ta z elfem urocza!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze tylko chwilka i my też wracamy do domku ;-)))
      Już odliczamy, już powoli pakujemy graty ;-)))
      Już niecierpliwie wyglądamy przez ono ;-)))
      Jeszcze tylko kilka dni ;-)))

      Usuń
  8. fajnie ,że jestes :))
    Venus rasowa kotka :) , bajki lubię i nawet czasem się po oszukuję ;p
    karteczka "starociowa" bardzo ładna delikatna :) ,a "dzwoneczek" zaraz mi się skojarzył z "Piotrusiem Panem " i Władcą Pierścieni" ;p
    miłego dzionka i szczęścia
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Władcę też bardzo lubię... i jego Elfy... Piękne, dumne, tajemnicze...
      W duszy wierzę, że... istnieją

      Usuń
  9. Prześliczne kartki no i pozdrawiam kociarę:) Venus jest bardzo podobna do mojej Kici tylko moja ma szary pyszczek...koty są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. haahahaa Venus robi boskie miny ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja za Tobą:-)
    Odkrycie, że nie jest się jedynym kotem w okolicy musiało być dla panny V. wstrząsem... Niemniej widać tą ciekawość w oku, widać:-)
    Liftowa kartka bardzo magiczna, ma duszę:-) Ile się nad nią napracowałaś...
    Za moich czasów Wróżka Zębuszka nie istniała. Odkryłam ją w Muppetach, już gdy miałam z jakieś 20 lat:-), ale córka mojej koleżanki wierzy, oj wierzy:-)
    Choć jakoś tak czuję, że jest jakieś coś, gdzieś, ale nie umiem tego określić... i choć wierzę w bajkowy świat dla samej przyjemności odrobiny magii w życiu... to bardziej wierzę w ludzi. Czasem zawodzą, to prawda, ale ja pewnie też czasem kogoś zawodzę, niestety... ale ogólnie ludzie są fajni i w nich wierzę, w przyjaźń, oddanie... a może to są właśnie czary:-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak... myślę, że przyjaźń.... zwłaszcza ta prawdziwa... to magia.. najpiękniejsza magia... dorównać jej może jedynie miłość ;-)))
    Uściski zasyłam serdeczne i buziaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna! Dziękuję za udział w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń