"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

czwartek, 13 czerwca 2013

i co dalej....

Talent polega na połączeniu siły twórczej ze zdolnością wykonawczą.”

http://www.mowimyjak.pl/styl-zycia/z-przymruzeniem-oka/jakie-sa-znane-aforyzmy-na-temat-talentu,112_43517.html
Talent polega na połączeniu siły twórczej ze zdolnością wykonawczą.”

http://www.mowimyjak.pl/styl-zycia/z-przymruzeniem-oka/jakie-sa-znane-aforyzmy-na-temat-talentu,112_43517.html
" Talent polega na połączeniu siły twórczej ze zdolnością wykonawczą. "
Talent polega na połączeniu siły twórczej ze zdolnością wykonawczą.”

http://www.mowimyjak.pl/styl-zycia/z-przymruzeniem-oka/jakie-sa-znane-aforyzmy-na-temat-talentu,112_43517.html
Talent polega na połączeniu siły twórczej ze zdolnością wykonawczą.”

http://www.mowimyjak.pl/styl-zycia/z-przymruzeniem-oka/jakie-sa-znane-aforyzmy-na-temat-talentu,112_43517.html

 
 
W mojej krótkiej "karierze" kartkowej zrobiłam kilka karteczek którymi byłam zachwycona... 
Były IDEALNE... 
dopracowane, dopieszczone... 
piękne po prostu
Kiedy uda mi sie taką stworzyć - długo jeszcze po jej skończeniu  siedzę wpatrując się w nią, dotykam, oglądam z każdej strony...
Talent polega na połączeniu siły twórczej ze zdolnością wykonawczą.”

http://www.mowimyjak.pl/styl-zycia/z-przymruzeniem-oka/jakie-sa-znane-aforyzmy-na-temat-talentu,112_43517.html
Uśmiecham się sama do siebie 
Zachwycam się swoim talentem i zdolnościami ;-)))
(tak, tak - skromność to moja największa zaleta )

Niestety... takich karteczek było zaledwie kilka...
Większość... 
jest...
mniej lub bardziej udana...
całkiem niczego sobie...
zadowalająca...

Są też kartki...
"i co dalej"
Gdy powstanie taka kartka podobnie jak w przypadku tych idealnych 
też długo się w nią wpatruję...
i zastanawiam...
"i co dalej"
Dać ją komuś kogo bardzo nie lubię??
Spalić??
Potraktować jako przestrogę dla niegrzecznych dzieci??

Na szczęście... 
Tych kartek nie jest aż tak dużo... 
ale właśnie dziś taka powstała

Zauroczona kursem na scrap-ścinkach postanowiłam zrobić...
latawca...
Specjalnie nawet  kupiłam dziurkacz koniczynkę
 

Prosta praca... 
doniczka, latawiec, motylek, niebieskie tło...
;-)))
wydawałoby się, że nie ma nic prostszego... 
;-)))


no właśnie... 
wydawałoby się ;-)))
oto... co wyszło ;-)))


Coś... nie tak??
;-)))
No... właśnie...
gdzie latawiec, motylki??
i co dalej z tym zrobić??

Wszystko to wina Venus...
bo zamiast doradzić, odradzić, powstrzymać w porę 
kiedy prosta koncepcja stawała się zagmatwanym tworem...


ona sobie najzwyczajniej w świecie... 
spała...
Po czym zdegustowana ogladała moją pracę a jej mina mówiła:
"i co to ma niby być??"


Podziękowanie
 
"Dziękuję Ci że nie jest wszystko tylko białe albo czarne
za to że są krowy łaciate
bladożółta psia trawka
kijanki od spodu oliwkowozielone
dzięcioły pstre z czerwoną plamą pod ogonem
pstrągi szaroniebieskie
brunatno fioletowa wilcza jagoda
złoto co się godzi z każdym kolorem i nie przyjmuje cienia
policzki piegowate
dzioby nie tylko krótkie albo długie
przecież gile mają grube a dudki krzywe
za to że niestałość spełnia swe zadanie
i ci co tak kochają że bronią błędów
tylko my chcemy być wciąż albo-albo
i jesteśmy na złość stale w kratkę" 
                                                                ks. Twardowski 
 
 

No tak...
dzisiejsza karteczka mi się totalnie nie udała...
ale... 
może jutro przestanie padać...
może Venus łaskawie zechce pomóc...
może dzeń zacznie się lepiej...

Może też być tak, że nie mam talentu... 
ale...
i tak nie przestanę ;-)))

Dla Was, które jesteście
wspieracie dobrym słowem,
zarażacie entuzjazmem,
dodajecie wiary,
sprawiacie, że chce się chcieć...

Dla Was słodki deser


Dziękuję - tak wiele znaczy dla mnie Wasza obecność ;-)))

34 komentarze:

  1. Wspaniałe kartki,chciałabym takie robić!!!Wiesz,ja też tak mam,jak coś mi sie uda,to też mam taką chwilę dla siebie i mojej pracy:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-)))
      To chyba ważne umieć cieszyć się z własnych sukcesów... Nawet jeśli sukcesami są tylko dla nas ;-)))

      Usuń
  2. Dlaczego Ci się nie udała..przecież jest śliczna, przecież jest Twoja....i jest piękna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no... z tą piękna to lekko przesadziłaś ;-))) ale dziękuję... dziękuję za to, że wspierasz słowem ;-)))

      Usuń
  3. Oj tam Oj tam - dzisiaj jest 13 - możesz zwalić na 13 stkę a jutro jest nowy dzień i będzie wszystko ok. :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak - pechowa 13stka ;-)))
      Dzięki za podsunięcie wyjaśnienia dla mojego nieudacznictwa ;-)))
      Dziś już nie mam wymówki muszę zrobić coś czego nie będę się wstydzić po wieki ;-)))

      Usuń
  4. Przyznam bardzo szczerze, bo nie lubię słodzenia, że troszkę jest z nią coś nie tak... No przepraszam. Może czegoś za dużo, może kolorów, może szczegółów. A przecież się przy niej napracowałaś, próbowałaś, a nie zawsze wychodzi! Przecież ciasto też miewa zakalec, a się od razu nie załamuje człowiek, tylko za czas jakiś piecze takie samo i jest boskie! Poza tym, przypomnę, że wczoraj pokazałaś piękną kartkę z róża:-) Naprawdę ładną, wychuchaną, wypieszczoną:-) Może bilans musi się jakoś równać:-) A tak najbardziej prawdopodobne, że to właśnie Panna V. maczała w tym swoje pieszczoszkowe, puchate łapki i coś nakręciła! Koniecznie ją przesłuchaj:-)
    Pozdrawiam ciepło a Ty Burjitko od jutra od nowa do nożyczek proszę:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. A co się stało z tym co zaczęłaś robić? To koniczynki, te motylki... Odfrunęło:-)? Bo ładnie się zapowiadało!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie... PRZEKOMBINOWAŁAM ;-)))
      Bo to wciąż ta sama kartka ;-))) tylko tak dokładałam, ulepszałam, że w końcu... zabrało miejsca na latawca ;-)))
      A Venusisko - leniwiec jeden otwiera oczy tylko po to aby rozedrzeć paszczę, że z głodu umiera ;-)))

      Usuń
  6. przesyłam mnóstwo słońca :) super ten dziurkacz, też na taki poluję i nigdzie nie mogę dostać (internet odpada, bo koszty przesyłki...)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisałam wczoraj @...
      za słoneczko dziękuję... świeciło mi w nocy jak w snach opalałam się na hiszpańskiej plaży ;-)))

      Usuń
  7. hehe uśmiałam się z Cibie :))) mi też czasem nie wychodzi - chyba każdy tak ma ???

    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no dzięki, dzięki - ładnie to tak... śmiać się z nieszczęścia koleżanki?? ;-)))
      Taaak... chyba każdy ma lepszy i gorszy dzień
      Życzę abyś Ty miała tylko te lepsze ;-)))

      Usuń
  8. Chyba jesteś zbyt krytyczna wobec siebie. Mnie sie tam podoba i dziewczyny też chwalą, a jak wiesz większość ma rację:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Że niby co - demokracja na moim własnym blogu?? ;-)))
      Jehh... niech będzie... pięęęęknąąąą karteczkę zrobiłam... cuuuudo ;-)))
      ;-)))
      Dzięki za obecność i słowa otuchy
      Napisałabym, że skoro Ci się podoba to Ci ją wyślę ale... mam jednak odrobinę serca... za miłe słowa zrobię dla Ciebie inną ;-)))

      Usuń
  9. Czasem może i coś Ci nie wyjdzie, ale robisz cudne kartki i ta wcale taka zła nie jest :) A deser wygląda pysznie :)
    Buziaki
    Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "taka zła" nie jestem... no dziękuję bardzo ;-)))
      Dziękuję Moniś za ciepłe słowa ;-)))
      Uściski przesyłam

      Usuń
  10. Hahaha dobre, ale co ma być nie tak z czymś czego w ogole nie ma? Co ja mam ocenic? Slonecznik? No sliczny jest , wiec nie wiem o co kaman.... BO latawiec chyba musze sobie wyobrazic , a wiesz ze ja wyobraznie mam bujna, nawet pokoj bez przestawiania mebli potrafie przemeblowac i stwierdzic ze sie nie zmieszcza :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o meblach mi nie przypominaj :P
      Z latawca zrobił się słonecznik a prostotę diabli wzięli...
      no ale kto jak nie ja potrafi najlepiej zagmatwać najprostsze rzeczy?? ;-)))

      Usuń
  11. I tak jest piękna:-), niepowtarzalna przede wszystkim. A skąd u Ciebie taki talent do wierszopisarstwa? Post jest świetny, sam w sobie. Pozdrawiam słonecznie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wierszy nie piszę...
      Kiedyś próbowałam... ale chyba za mało rozczarowań miłosnych ;-))) w radosnym nastroju nie wychodzą... Ten umieszczony jest księdza Twardowskiego, którego poezję bardzo lubię ;-)))
      Dziękuję za słowa miłe - ciepło na sercu się zrobiło

      Usuń
  12. No własnie gdzie dmuchawiec mój ulubiony ;p ale i tak ładna karteczka , mam nadzieję ,że dmuchawiec sie jeszcze pojawi ;)
    Czasem każdemu coś nie wychodzi ,ale nie ustawaj w swych działaniach , mnie sie wszystkie podobają :))
    deser na pewno pyszny
    buziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dmuchawiec??
      yyy... dmuchawiec będzie ;-)))
      obiecuję, że będzie ;-)))

      Usuń
  13. Też tak się często czuję:)
    Wpadam w samozachwyt, albo wpadam w rozpacz...
    Taki los artystycznych dusz...;)
    Karteczką się nie przejmuj, bo jest zrobiona przez Ciebie i jet jedyna i niepowtarzalna, a więc dlatego jest piękna:) Bo zrobiona przez Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niepowtarzalna... to na pewno ;-)))
      Już nigdy takiej nie powtórzę - obiecuję!! ;-)))
      Dziękuję Słoneczko za słowa pociechy... Po Twoim poście i wpisie... świat staje się piękniejszy ;-)))

      Usuń
  14. Nieraz wiele godzin robię jakąś grafikę i wszystko psu na budę - końcowy efekt zupełnie inny od zamierzonego. Nawet nie pokazuję nikomu ;))
    A innym razem rach ciach i coś wychodzi super i jestem sama z siebie zadowolona :-D To drugie oczywiście rzadziej się zdarza ...
    Nigdy nie wiadomo co się upitrasi ;))
    Twoje i tak wyglądają świetnie. A poza tym to jest pewna forma rozrywki i zdobywania doświadczeń ;)
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taak... choć jak się widzi efekt końcowy to ciężko nazwać to rozrywka ale... na pewno nowym doświadczeniem i nauką ;-)))
      W końcu jesteśmy tylko ludźmi... mamy prawo lepszych i gorszych dni... a Twoje grafiki są cudne... Zawsze się nimi zachwycam ;-)))

      Usuń
  15. To ja robię kawę :-)))
    Posiedzimy, pogadamy przy tym pysznym deserze :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo... Tatrach?? czy o naszych kocich słodkich diabełkach??
      ;-)))

      Usuń
    2. Oba tematy ciekawe .... :-))))))))))))))))

      Usuń
  16. Szczerze? Faktycznie coś nie wyszło, ale nie zawsze wychodzi. Nie można się poddawać! Jutro będzie lepszy dzień i zaświeci słońce...A talent masz, więc głowa do góry!
    Pozdrowionka :-)))

    OdpowiedzUsuń
  17. taak.... dziś zdecydowanie był lepszy dzień ;-)))
    Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzień dniowi nie równy...
    i całe jego szczęście!
    Nie wyszło- cóż, ale za to masz maila...

    A jutro kolejny dzień pełen niespodzianek, nie wiadomo co przyniesie...

    cieplutko od serca...
    ślę

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń