"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

wtorek, 4 czerwca 2013

Dla Ani


 Dzisiaj poszła paczuszka do Ani..
Mam nadzieję, że dojdzie na czas...
Zanim jednak poszłam na pocztę zrobiłam... 
a w sumie zrobiłyśmy z Venus jeszcze dwie Karteczki


 Venus, która uznała, że bez niej zdecydowanie nie radzę sobie
(nie tylko w robieniu kartek ale w życiu generalnie ;-))) )
Postanowiła wziąć sprawy w swoje łapki - 
dosłownie...


Znalazła odpowiednie miejsce dla perełek 
te, które uznała za zbędne... 
przepadły!! 


Ustaliłyśmy z Anią, że najlepiej jeśli będą to kartki okazjonalne 
więc starałam się robić takie...
najbardziej uniwersalne...

Pokażę Wam kilka szczegółów





a przy tej okazji pochwalę się z posiadania moich dwóch pierwszych wykrojników...
Tulipanów i okrągłych rameczek...




Motylek, który przyleciał do mnie swego czasu w paczuszce od Edyty






Perełki, których dalszy los jest  nieznany ;-)))





i piękna kokardka w kropki, która po wielu przejściach dotarła u mnie w wyniku wymianki z Chabrową Panienką 






Wymiankę z Chabrową Panienką planowałam wstępnie na...2023 ;-)))
czyli wtedy, kiedy uzbieram (w moim mniemaniu) wystarczająca ilość przydasi aby móc się z kimkolwiek wymienia...
Jednak któregoś dnia oczy niebieskiej pani wypatrzyły na moim blogu coś... 
czego w swych zasobach nie miały... 
do cosia dodało się coś...
i w ten sposób uzbierała się całkiem miła dla oka paczuszka


 za To ja dostałam prawdziwe cacuszka





Papierki i gotowe do ozdabiania kartki

(szary ogon nie wchodził w skład wymianki ale jego  właścicielka obrażona faktem iż dla niej znów nic nie ma w paczuszce :D 
Postanowiła... nie pozować do zdjęć)






Dwie koperty wypełnione moimi ukochanymi motylkami, 
serca, ramki, falbanki 













Kwiatki, napisy, pieczatkowe prezenty



Przydasie różne
nazwane i nienazwane 
niezmiernie za to kolorowe ;-)))









Dzięki takim prezentom  mogłam zrobić karteczkę nr 2


W  obu celowo brakuje napisów... 
Wciąż łudzę się, że ktoś będzie chciał je zakupić a jeśli tak... 
to może je dopasować do dowolnej okazji 
No i.. szybkie spojrzenie na szczegóły:




Ramka od Moniki





Ptaszki od Edyty





Motylek od Moniki








Dziewczyny...
Bez Was te kartki by nie powstały...
Jeszcze raz z serca dziękuję!! 

 Oczywiście zanim kartki poszły w świat... 
Venus sprawdziła czy jej wskazówki zostały dokładnie wypełnione ;-)))
A następnie... zajęła się zajęciem bardzo ważnym i potrzebnym...
Mającym na celu zapewnić czystość naszej planecie
a mianowicie... 
utylizacją reklamówki ;-)))
 
 Możecie wierzyć lub nie... 
ale to był ostatni raz kiedy rzeczona reklamówka była widziana ;-)))
    
Przyjaciele i niedźwiedź
     Dwaj przyjaciele szli kiedyś drogą, która przechodziła przez niebezpieczny i ciemny las. Nagle ogromny niedźwiedź, mrucząc groźnie, pojawił się przed nimi. Jeden z mężczyzn, przerażony, wdrapał się na drzewo i ukrył się w gałęziach, drugi nie zdążył i widząc, że nie zdoła uciec przed zwierzęciem, upadł na ziemię udając martwego. Wiedział bowiem, że niedźwiedzie nie jedzą padliny.
     Gdy niedźwiedź zbliżył się do niego, powąchał go, zamruczał, próbował poruszyć go pyskiem. Biedak wstrzymywał jednak oddech ze wszystkich sił. Niedźwiedź rzeczywiście uznał go za martwego i odszedł.
     Gdy tylko drugi mężczyzna zobaczył, że niedźwiedź znikł za drzewami, zszedł z drzewa, na które poprzednio się wdrapał, i spytał przyjaciela:
     - Co ci powiedział niedźwiedź do ucha?
     - Powiedział mi, bym więcej nie podróżował z przyjaciółmi, którzy w momencie niebezpieczeństwa, zamiast pomóc, uciekają co sił.



Miłość wymaga zapomnienia o sobie, zaufania,
które olśniewa ale nie oślepia,
wymaga całkowitego oddania.

Trzeba będzie zapłacić za wszystkie nie wypowiedziane słowa,
za poniechane czułości, za stracone sny.

W pewnym momencie trzeba będzie zdać sobie sprawę z naszych lęków skąpstwa,
które uniemożliwiły prawdziwe uczucie,
z zaślepienia i pychy, które stłumiły wzloty.

Trzeba będzie zdać sprawę ze wszystkich nie uczynionych gestów,
z połykanych łez, z miłości, którą nikogo się nie obdarzyło,
z niespełnionych przyrzeczeń i z utraconego czasu.



Wciąż jeszcze jest czas aby pomóc Ani...
Czas... którego Ani tak bardzo brakuje...
Czas... gdy każda minuta jest bezcenna



Dla Nocnych Marków (takich jak ja) 
Kawunia... 
Myślę, że o poranku smakować będzie równie wyśmienicie...

i tego Wam życzę
aby niespodzianki, które Was jutro spotkają... 
były TYLKO miłe
aby słonko uśmiechało się do Was od samego ranka
lub chociaż pod wieczór
aby starczyło Wam czasu na wszyststko co zaplanowane
i jeszcze na relaks z ulubionym płynem


41 komentarzy:

  1. Brujko kochana taaaaka kawusia...co ja mogę powiedzieć gdy przy takiej kawie wszystko inne blednie...niezmiennie podziwiam :)
    Wenus głaski posyłam i słodkich snów po miłym, pełnym słodkich przydasiów dniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo... widzę, że nie tylko ja po nocy markuję ;-)))
      Serdeczności Dobra Kobieto

      Usuń
  2. Hheh ten Twój kicuś jest boski :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaak...
      wiem ;-)))
      Nie oddam!!
      ;-)))

      Usuń
  3. Piękne kartki na piękna akcję!!!! Przeraziłam się jak zobaczyłam kiciusia w tej reklamowce!!! A kawusia jak zwykle zaskakuje:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co się bać... Kota reklamówki uwielbia...nawet te, które biegają za nią po mieszkaniu ;-)))

      Usuń
  4. Moja kotka tak samo utylizowała reklamówki. ;))) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczności nam pokazujesz ,a przyjaciół poznaje się w biedzie ,czy naprawdę nimi są ;))
    Masz dobre serducho Kasiu :)
    na pewno znajda się chętni na zakup Twoich karteczek

    buziaki
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie tego tak do końca pewna nie jestem... ale oby... oby się sprzedały...

      Usuń
  6. Piękne karteczki dla ani:)0...ale kotek twój jest prześliczny:)))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję..
      Jak miło gościć w swych skromnych progach AKURATNIE Ciebie ;-)))

      Usuń
  7. Mój kocur kiedyś wpadłw reklamówkę i nie mógł sie z niej wydostac,biegał po całym domu aż mus ie udało,od tego czasu jak tylko słyszy szelest reklamówki to ucieka:)Ależ ja lubię Twoją Venus:)A co do wymianki,to powiem tak,jak sobie nazbieram własnych wykrojników,to zamienię się z Tobą,gdzieś tak w 2084roku:)))A karteczki bajka,jak zawsze u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak myślałam ale... jak się okazuje zawsze ktoś ma coś czego my nie mamy...;-)))
      Buziaki

      Usuń
  8. Piękne kartki, cudne ozdoby, śliczne prezenty.Sama wiem jak takie niespodzianki potrafią umilić dzień :)))))i akcja.....od człowieka dla człowieka....nic wiecej nie potrzeba pisać....
    Venus;))) śliczna nawet w reklamówce!
    Czekam na Twe prace z użyciem nowych wykrojników:)))i pozdrawiam serdeczne:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak.. najpiękniejszy dar jaki można dać drugiemu człowiekowi to... serce ;-)))
      Buziaki zasyłam

      Usuń
  9. Jesteś niesamowita ostatnio :-)
    Ale chyba Ciebie rozumiem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-))) Dziękuję Krysiu - staram się

      Usuń
  10. Piękne kartki dla mnie stworzyłaś, zaczynam wypatrywać listonosza :)
    Dziękuję bardzo Kasiu :)

    Twoja Venus jest super, nie nudzisz się z nią ;)
    Pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że dojdzie na czas...
      Teraz zaczynam przygotowania na 23go ;-)))

      Usuń
  11. Przepiękne karteczki:)
    Kotek pomocnik jest uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-)))
      Bez niej nic by pewnie nie powstało... ;-)))

      Usuń
  12. pomocnik wzorowy :)
    karteczki piękne

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Ci obie
      i obie pozdrawiamy cieplutko -SŁONECZNIE

      Usuń
  13. 6 łapek może wiele zdziałać, pięknie Wam wyszły te karteczki, brawo! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak.. cóż ja bm zrobiła bez tego mojego kociska??
      Nic... zapewne nic ;-)))
      i ja serdeczności zasyłam

      Usuń
  14. ale ładne karteczki!:)
    kotek prześliczny

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne kartki :)moze i mnie uda sie kiedys takie zrobic.
    PS wiem, że candy wciąga, aż się boję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałaś na moim blogu, żebym spróbowała z garażowa wyprzedażą na blogu - ale czy tak można? Tzn. jeden post-ogłoszenie by pewnie nie zawadził, ale jeśli bym chciała więcej? Np. garażowa wyprzedaż + parę nowych rzeczy w których nie chodzę wystawić pojedynczo? Czy to nie tak jak na allegro, że można tylko do pewnej sumy, zeby nie miec problemów? :)

      Usuń
  16. Ojej śliczne rzeczy tworzysz :) ja zajmuję się decoupage i chcę wejść w modelinę :) ale na razie sesja hihihihi
    zastanawiam się czy nie stworzyć osobnego bloga na decoupage.... obawiam się jednak, że życia mi nie starczy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobny blog??
      Ja bym się na to nigdy nie zdecydowała... Już prowadzenie tego zajmuje mi pół dnia ;-)))

      Usuń
  17. Kochana przepraszam, jeszcze nie opublikowałam wymianki, ale wiesz z jakiego powodu. Także mam nadzieje ze się nie gniewasz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-)))
      Wariatka no... :*
      Na spokojnie.. na spokojnie ;-)))

      Usuń
    2. ufff jest w końcu post http://chabrowapanienka.blogspot.de/2013/06/wymianka-i-wygrana.html

      Usuń
  18. Ależ się biedna Venus napracowała... I pomoc techniczna, i kontrola jakości, i jeszcze ją się ignoruje i pokazuje jedynie ogon na zdjęciu ... Powinna założyć związek zawodowy i zostać jego prezesem i jedynym członkiem. Żeby za wynagrodzenie miały jej służyć niepotrzebny woreczek foliowy i jedna półperełka ... to już szczyt!
    Kartki na pewno znajdą nabywców i pomogą Ani:-)
    Nieśmiało tylko napomknę, że ... mam na imię Edyta... ale nie szkodzi, nie szkodzi, przyznam, że w pracy często mówiono na mnie Beatka, więc coś jest na rzeczy:-)
    Pyszna kawa, spróbowałam, zwłaszcza ta część z górną połową księżyca:-) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już Cię 1000 razy przepraszałam ale... oficjalnie jeszcze raz...
      PRZEPRASZAM..
      pomyłkę naprawiłam i.. obiecuję poprawę ;-)))

      Usuń
  19. A więc to Venus zdecydowała, która karteczka poleci do mnie:)))))))))))))))
    Kochana, jeszcze raz dziękuję:))
    A co do bajki, to chyba wolę klasyczną formę wieszcza Adama M.:)))
    Stokrotne buziaki:))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brakowało nam Ciebie - od i wszystko... znaczy mnie Ciebie i Jaśka ale czy w przypadku Venus to Ty byłaś na pierwszym miejscu... no nie wiem, nie wiem ;-)))

      Usuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń