"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

piątek, 24 maja 2013

Życzę Ci wystarczająco...

Irlandzkie życzenie dla przyjaciela mówi:
Niech zawsze będzie praca dla twoich rąk,
Niech w twoim portfelu zawsze będzie moneta albo dwie,
Niech zawsze świeci słonce w twoim oknie,
Niech przyjaciel zawsze będzie przy tobie,
Niech po każdym deszczu pojawia się tęcza,
Niech Bóg napełni twe serce radością...

Coś Wam pokażę... 
Pokaże choć pewnie nie powinnam...
Nie powinnam bo... 
niedokończone
A niedokończone gdyż... 
napisów brak...
Napisy się dodrukują... ale za czas jakiś... 
a mnie tęskno za Wami.. za Waszymi ciepłymi słowami...
więc...
pokazuję co mam ;-)))


Karteczka w ciepłych pastelowych kolorach powstała z myślą o kimś kogo dawno nie widziałam, kto przeżywa ciężkie chwile...
chciałabym aby wraz z nią powędrowały do obdarowanej moje ciepłe myśli i dobra energia 

Równie skromna w ozdoby...
będzie obfitować w treść 

 
i druga... 
której o dziwo nic nie brakuje ;-)))


Tak bardzo spodobał mi się pastelowy papier 
tak dobrze mi się z nim pracowało iż ta karteczka powstała
 praktycznie sama 
 
no i oczywiście nie potrafiłam sobie odmówić przyjemności 
stworzenia czegoś z cudnych przydasi, które dostałam od Edyty ;-)))


i klatki, 
która dawno temu przywędrowała do mnie wraz z innymi przydasiami od Goji 
 i nigdy jakoś nigdzie nie chciała mi pasować;-)))

I to by było na tyle dziś ;-)))

a specjalnie dla Ani z Radziejowego Zacisza...
kawka ;-))) 

zdjęcie znalezione w sieci
I życzenia dla każdej z Was
(znalezione w sieci)

"Życzę Ci wystarczająco słońca, żeby utrzymywało Twoje nastawienie jasnym.

Życzę Ci wystarczająco deszczu, żebyś doceniała słońce.

Życzę Ci wystarczająco szczęścia, żebyś miała żywego ducha.

Życzę ci wystarczająco bólu, żeby najmniejsze przyjemności w życiu stawały się dużo większe.

Życzę Ci wystarczająco dużo pieniędzy, żebyś zaspokoiła swoje pragnienia.

Życzę Ci wystarczająco przegranych, żebyś doceniła wszystko, co posiadasz.

Życzę Ci wystarczająco powitań, żebyś przecierpiała ostateczne "do widzenia". "

27 komentarzy:

  1. Długie te życzenia :-)))
    Kawka piękna.
    Kartki śliczne...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki przesłodkie!!! A kawusia super, ktoś ma wyobraźnię i zdolności...
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Beata

    OdpowiedzUsuń
  3. Och jak te karteczki są śliczne a zdjęcie kawy... rany jak to się robi i że ten kotek się trzyma?!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia dobrej maszyny do kawy co ubija pianę z mleka... i oczywiście fantazji ;-)))

      Usuń
  4. Kochana jakie piękne życzenia. Zarówno te pierwsze jak i drugie.
    Kartki też urocze ale dziś zupełnie wszystko przebiła kawka :DDDD.
    Jesteś Mistrzynią Kawy! :))))))) Lecę sobie swoją zrobić, nie tak piękną ale za to w pięknym kubeczku :D.
    Buziaki posyłam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem kawoholiczką ;-)))
      Zdjęcie nie przedstawia mojego własnego dzieła
      Miłego dzionka życzę z ogromną ilością dobrych i pozytywnych przygód

      Usuń
  5. Kasia,pierwsza kartka skradła moje serce!!!Cudowna.A zdjecie kawy,istne cudo.Nie mówiąc,że znowu tak pięknie napisałaś.Pięknie i mądrze!!!Ależ fajnie byłoby sie spotkać przy takiej kawusi i pogadać z Tobą!!!Szkoda,że jesteś tak daleko i nie możesz wpaść po lobelię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odległość ta wszak do pokonania jest... Może nie jutro... ale w przyszłości całkiem niedalekiej ;-)))
      Pozdrawiam cieplutko i... idę obmyślić plan jak to zrobić ;-)))

      Usuń
  6. Pastelowe, nastrojowe...Piękne:))
    Życzenia madre, WŁAŚCIWE...
    Słoneczne promyki ślę, Kasiu:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja z niecierpliwością czekam Twego powrotu ;-)))

      Usuń
  7. Uf... donisłam. :) Co? Filiżankę kawy rzecz jasna - bez uronienia ani jednej kropli tego czarodziejskiego płynu. :) Bliżej to Ty nie mogłaś zamieszkać? ;))) Ale opłaciło się przebyć tę odległość bo nie dość, że wspólnie pokawujemy, to jeszcze kartki ładne sobie pooglądam. :)
    Dziś i ja pływam w deszczu i po deszczach - w pewnym sensie dosłownie, bo ogród częściowo zalany od rana ratunek od pompy ssącej przyjmuje. Dobrze, że tarasu mi nie zalało, bo faktycznie musiałabym łańcuchami wiązać nie tylko dekupazie, ale także wszystko inne (żeby z falą wody do sąsiadów nie spłynęło). ;)))
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i dziękuję za jak zawsze miłe odwiedziny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kawka w Twoim towarzystwie to uczta prawdziwa... dla podniebienia, ciała - duszy i serca... :*

      Usuń
  8. Łał, ależ kawusię mi zafundowałaś:))) Jeszcze takiej nie widziałam, jak ludzie robią takie cudeńka??? Jedyny minus, chyba bym jej nie ruszyła dopóki kotek i rybki by się nie rozmyły:))) Karteczki śliczne! Dziękuję za spełnienie mojego marzenia. Pozdrawiam cieplutko. Ania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ta sama myśl mi do głowy przyszła...
      Cudo - nie ruszę dopóki kotek rybek nie wyłowi ;-)))
      Cieszę się, ze wspólnej kawki... szkoda tylko, że wirtualną pozostać musi ;-))))

      Usuń
  9. Życzenia piekne, ale ta kawa...powaliła mnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne życzenia . Piękne kartki . A ja życzę Ci tyle miłości żebyś nigdy nie musiała mówić ze masz jej za mało . Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ohh Aniu... oby się te Twoje życzenia spełniły.. oby się spełniły ;-)))

      Usuń
  11. ślicznie Ci to wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O ja...kawa po prostu mnie zdziwiła..genialna!!!a karteczka..cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Smakowicie wyglądają kawy kocie:-)
    A ja bym nie pomyślała by tak wykorzystać ptaszka na gałązce, bardzo pomysłowo i ładnie:-)
    Lubię Twoje bajki i opowieści. Jest w nich tyle nostalgii, mądrości, ciepła ...
    Pozdrawiam ciepło i kawowo:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co dwie głowy to nie jedna ;-)))
      Ptaszek ma na pewno wiele zastosowań... Teraz Twoja kolej mnie zadziwić ;-)))
      A bajki nie moje.. znalezione... ale właśnie ze względu na ich mądrość znajdują u mnie miejsce ;-)))

      Usuń
  14. Już wszystko wiem i tym bardziej......
    uhmm, kawusia! :))))))))))))

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń