"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

wtorek, 7 maja 2013

Wyróżnienia stare i nowe

Nadszedł czas spełnić obietnicę...
rozliczyć sumienie i bloga z... wyróżnień, które od Was dostałam...

Nie zdążyłam się jeszcze rozliczyć do końca z wyróżnień, które otrzymałam od Chopiniady i Avrea'i gdy nadeszły kolejne...
Wyróżnienia... mnie zaskakują... w taki pozytywny sposób... 
Dziękuję Wam ogromnie, że mnie dostrzegacie...

Pierwsze przywędrowały do mnie hurtowo, w ilości 2, wyróżnienia od Pająka 
Taaak... też nie lubię pająków ;-)))
Ten jednak... a w zasadzie TA... to wyjątkowo miła osóbka (i bynajmniej nie dlatego, iż otrzymałam od niej wyróżnienie - nie, nie)


Zasady - dla przypomnienia:
"Nominacja Liebster jest otrzymywana od innego blogera

w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę".

Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów,

więc daje możliwość ich rozpowszechniania.

Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań

otrzymanych od osoby, która Cię nominowała.

Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym)

oraz zadajesz im 11 pytań.

Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

a oto pytania wraz z odpowiedziami ;-)))

1) ulubiona pora roku
wiosna,
2) mieszkanie czy dom?
mam - mieszkanie
marzę - o domu z ogródkiem
3) wieś czy miasto?
miasto
4) góry czy morze?
góry
5) sterylny porządek vs artystyczny nieład ;)
hmm... gdy tworzę - nieład
ale każda rzecz ma swoje miejsce, na które wraca
6) owoc czy warzywo?
owoc
7) bujać w obłokach czy twardo stąpać po ziemi? 
w obłokach
8) klasyka czy awangarda?
awangarda
9) ranny ptaszek czy nocny marek?
nocny marek
10) stare czy nowe?
ha... zależy... ale chyba skłaniałabym się ku... stare
11) "Ty-zwierzę" - do jakiego zwierzęcia możesz się porównać
i dlaczego? 
kot - chodzi własnymi drogami  

Moje pytania :
1. Kolor Twoich oczu
2. Ulubiony kwiat
3. Ulubiona potrawa
 4. Wakacje na leżaku czy z plecakiem
4. Wymarzona podróż
5. Ulubiony autor i jego ksiązka
6. Osoba, która podziwiasz i za co
7. Dlaczego blogujesz??
8. Humanistka czy umysł ścisły??
9. Twoje największe marzenie
10. Recepta na szczęśliwe życie
11. Ulubiony cytat, myśl, fragment

Nominuję:

1. Bibi- Zapach poziomek
2. Karolina - Kora szyje
3. Amyszka - Kotyszki
4. Justyna  - Pasje Justychy 
6. Ania - Villa Ringberg
8. Maskotka - Maskotka i Pieska
10. Alison - Alison i kotki dwa
11. Rodzinnie 

i obrazek dla Was 


Drugie wyróżnienie to :


i takież samo otrzymałam
od właścicielki różnorodnego i wyjątkowo ciekawego bloga o tajemniczej nazwie
"Przez dziurkę od klucza"


zasady...
pewnie wszystkim znane ale...
oto one dla przypomnienia :


Każdy nominowany Blogger powinien:

1. Podziękować Nominującemu blogowi u siebie na blogu

2. Pokazać nagrodę The Versatile Blogger Award u siebie na blogu

3. Ujawnić siedem faktów dotyczących siebie
4. Nominować 15 blogów, które jego zdaniem zasługują na wyróżnienie.

 
Dziękuję Misiowej i Pająkowi za nominację, za to, że zajrzały i że wracają, że zostawiają miłe słowo, za to, że są i ubogacają mój blogowy świat ;-)))

7 faktów o mnie:

1. Jadąc po raz pierwszy do Hiszpanii nie znałam w tym języku ani jednego słowa
 ale nie przeszkodziło mi to w tym aby zakochać się w tym kraju bez pamięci
 od pierwszego wejrzenia - miłość ta trwa nadal
2. Marze o tym aby mieć owczarka niemieckiego i domek z ogródkiem albo choćby balkon
3. Moim rajem na ziemi są Bieszczady
4. Na perfumy, bieliznę wydaję nieprzyzwoicie dużo pieniędzy
5. Zdarza mi się głodować - bo zapominam, że trzeba kupić jedzenie ;-)))
6. Uwielbiam eksperymentować w kuchni ale tylko jeśli mam dla kogo 
7. Uwielbiam podróże i jestem spontaniczna... 
Potrafię w ciągu jednej godziny wymyślić sobie cel podróży, spakować się  i zakupić bilet ;-)))

A nominuję... ;-)))
WSZYSTKIE "KOCIO_BLOGI" i blogi z zakładki "TU MI DOBRZE"
Bo to właśnie do Was zaglądam każdego wieczoru, to właśnie u Was odpoczywam, to dzięki Wam chce mi się chcieć to w końcu Wy ubogacacie mój blogowy światek...
I za to Wam DZIĘKUJĘ i cieszę się ogromnie, że jesteście ;-)))



(widzę iż nie zamieracie nawet spojrzeć na pasek boczny aby przekonać się czy to właśnie WAS nie dotknęło wyróżnienie :P)


A na koniec tego jakże przydługiego posta...
bajka ;-)))

Pewna kobieta podlewała rośliny w swoim ogrodzie,
kiedy zobaczyła trzech staruszków, z wypisanymi na twarzy latami doświadczeń,

 którzy stali naprzeciw jej ogrodu.
Ona nie znała ich, więc powiedziała:

- Nie wydaje mi się, abym was znała, ale musicie być głodni.
Wejdźcie, proszę, do domu i zjedzcie coś.

Oni odpowiedzieli: - Nie ma w domu męża? - Nie, odpoczywa, nie ma go w domu.
- W takim razie nie możemy wejść - odpowiedzieli.
Przed zmierzchem, kiedy mąż wrócił do domu, kobieta
opowiedziała mu to, co się zdarzyło

- A więc, skoro wróciłem, zatem poproś ich teraz, aby
weszli.
Kobieta wyszła, aby zaprosić trzech mężczyzn do domu.
- Nie możemy wejść wszyscy do domu - wyjaśnili staruszkowie.
- Dlaczego? - chciała się dowiedzieć kobieta.

Jeden z mężczyzn wskazał na pierwszego ze swoich przyjaciół i wyjaśnił:
- On ma na imię Dostatek.
Następnie wskazał drugiego - On ma na imię "Sukces",
a ja mam na imię "Miłość".
Teraz wróć i zdecyduj razem z Twoim mężem, którego z nas
zaprosicie do waszego domu.
Kobieta weszła do domu i opowiedziała swojemu mężowi wszystko, co powiedzieli jej trzej mężczyźni.
Ten się ucieszył : - Jak pięknie! -
Zaprosimy Dostatek, aby wszedł i wypełnił nasz dom!!!

Jego żona nie zgadzała się i spytała:

- Mój drogi, dlaczego nie mielibyśmy zaprosić Sukcesu?
Ich córka słuchała tej rozmowy i weszła im w słowo:

- Nie byłoby lepiej, gdybyśmy pozwolili wejść Miłości?
W ten sposób nasza rodzina byłaby pełna miłości.
- Posłuchajmy rady naszej córki, powiedział mąż do żony.
Pójdź i zaproś Miłość, niech będzie naszym gościem.
Żona wyszła i spytała - Który z Was to Miłość?
Niech wejdzie, proszę i będzie naszym gościem.
Miłość usiadła na wózku i ruszyła w kierunku domu.
Także dwaj pozostali podnieśli się i ruszyli za nią.
Trochę zdziwiona kobieta pyta Dostatek i Sukces:
- Zaprosiłam tylko Miłość, dlaczego idziecie także wy?
Oni odpowiedzieli razem:

- Jeżeli zaprosiłabyś Dostatek lub Sukces, pozostali dwaj
zostaliby na zewnątrz, ale zaprosiłaś Miłość,
a tam gdzie idzie ona, idziemy i my.
- Tam, gdzie jest Miłość, jest też Dostatek i Sukces.



 
Jeśli jesteś smutny, życzę Ci Spokoju i Szczęścia.


Jeśli brakuje Ci wiary w siebie, życzę, abyś uwierzył w swoje
talenty i wykorzystał je.
Jeśli jesteś nieśmiały, życzę ci miłości i odwagi.


;-)))

19 komentarzy:

  1. Droga Kasiu- przede wszystkim gratuluje Ci wyróżnień:))! To takie miłe je otrzymywać:)
    Dziękuję Ci również za przemiłe wpisy, które zawsze u mnie zostawiasz...
    Dowiedziałam sie o Tobie,że kochasz Bieszczady- mam tam działkę w Wołkowyji do sprzedania, tak tylko mówię...
    A przypowieść przednia, mądra...
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. :) zasłużone wyróżnienia, zasłużone..Dziękuję, że mogłam się dowiedzieć tyle fantastycznych rzeczy o Tobie.Szkoda, że daleko ode mnie mieszkasz bo...wycieczki też lubię:)
    Perfumy i bielizna...oj gdyby było mnie na to stać to pewno też wydawałabym pieniążki..bo też kocham zapachy...i ładnie wyglądać...ale ci....

    No i bajka...bardzo bardzo mądra.Dziękuję Ci za nią...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro lubisz wycieczki... to odległość nie powinna stanowić problemu...
      Jak na wakacje, nie będziesz wiedziała gdzie się wybrać zapraszam na zwiedzanie Zamku Książ ;-)))

      Usuń
  3. Gratulacje za wyróżnienia :-)
    Piękna przypowieść.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje, Tez jestem nocny marek hi hi

    OdpowiedzUsuń
  5. fiu fiu ale się posypało wyróżnień :D ale jak najbardziej zasłużone :) gratuluje
    i pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje.... i dziękuję za bajkę ..... śliczne motto , pozdr

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję serdecznie i dziękuję :-))
    Domek w Bieszczadach też by mi pasował ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może... zgarniemy nasza kocią ferajnę i.. wybudujemy jaki szałas??
      Wiosną, latem i jesienią jedzenia w lesie i na łąkach pełno zimą... hmm... może nie będzie taka długa ;-)))

      Usuń
  8. Gratuluje wyróżnień :))
    i dziekuję :*
    Piękna bajka , lubie takowe :))) bo madre :)))
    piekne bratki usmiechu i radosci życzę
    może kidys razem udamy sie w podróż....wszak świat stoi otworem :)))
    buziaki
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może...
      Ja zawsze bardzo chętnie...
      Może w te wakacje?? Ja do Wiednia bym się wybrała... na 2-3 dni ;-)))

      Usuń
  9. gratuluję i dziękuję :)
    Bieszczady... tam mnie jeszcze nie było...ale wszystko narobię :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ani przez chwilę w to nie wątpię...
      A Bieszczady cudne... i choć już może nie aż tak dzikie jak 10-15 lat temu... ale wciąż można spędzić cały dzień w górach nikogo nie spotkawszy... Za to (między innymi) je kocham

      Usuń
  10. Dziękuję i gratuluję wyróżnień, dziękuję również za udział w moim candy:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za odpowiedzi i za nie lada ciekawostki o sobie ;)
    Piękna bajka!
    Pozdrawiam i miłości Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze coś w kocich klimatach - może to znasz, ale jeśli nie...
    " Pies myśli sobie o swoim panu: On jest dla mnie taki dobry-daje mi jeść,dach nad głową,opiekuje się mną,głaszcze czule,mówi do mnie,troszczy się o mnie,kocha mnie.
    - On jest chyba moim bogiem!
    Kot myśli o swoim panu:On jest dla mnie taki dobry- daje mi jeść,dach nad głową,opiekuje się mną,głaszcze mnie czule,mówi do mnie,troszczy się o mnie,kocha mnie.
    -Jestem chyba jego bogiem! "
    ;-D

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję !!!!!!
    Serdecznie dziękuję bardzo :-))))
    Niezmiernie mi miło i moim koteczkom zapewne również :-))

    Pozdrowienia :-)))))))

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń