"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

poniedziałek, 20 maja 2013

Słonko, kartki, miłość i inne ;-)))

Czasami tak niewiele potrzeba do szczęścia...
Ot... podarowany bukiet bzów...
Kawa zrobiona przez kogoś i przyniesiona do skąpanego w słońcu stolika...
spacer i rozmowa o rzeczach ważnych i błahych...
słonce ;-)))


Dziękuję Wam...
Dziękuję za słoneczne promienie, które mi przesłałyście...
Dzięki nim i ja dziś mogłam ubrać się wiosennie, założyć szpilki...
wybrać się na rowerową wycieczkę
cieszyć się ciepełkiem i słonkiem ;-)))


Kawa i słońce to jednak nie jedyny powód mojej radości
Co jeszcze??
a popatrzcie sobie same ;-)))


Dawno - bo jeszcze w marcu - wygrałam Candy ;-)))


Niestety zanim paczuszka ze słodkościami do mnie dotarła...
ja byłam już daleko od domu...
Dlatego
(choć doskwierało mi sumienie)
nie mogłam wczesniej pokazać Wam tych cudnych rzeczy,
 które znajdowały się w zaadresowanej do mnie paczuszce...
A było tam całe mnóstwo korali i koralików

a także przygotowana przez Ami biżuteria

Czyż takie cuda to nie powód do radości??
W tak radosnym i optymistycznym nastroju powstała karteczka...


Przygotowałam ją zmyślą o wyzwaniu,
którego wytycznymi miało być połączenie barw ciepłych z zimnym...
no ale gapowato nie doczytałam, że forma pracy jest dowolna z wyjątkiem kartki
;-)))

Szablon kartki podejrzałam w Zagubionej Kartce
Podczas lutowej wymianki w Kropki Magda przysłała mi piękną karteczkę...
Do dziś stoi u mnie na honorowym miejscu...
i to właśnie szablon tej karteczki niecnie skopiowałam...

Tego chyba nie widać na zdjęciach ale choć skromna kartka jest bardzo optymistyczna i radosna...
Może za przyczyną multi-kolorowego kwiatka ;-)))


Ta karteczka powstała wczoraj...wg mapki Mojo Monday



Venus, która oczywiście sprawę... obwąchała


uznała, że taka ilość fioletu sprawia, iż kartka idealnie pasuje



Na dziś... starczy ;-)))
To bynajmniej jednak nie wszystko o mam Wam do pokazania...
W następnym poście, który UDA MI SIĘ opublikować
opowiem am o pewnej zabawie, w której brałam udział, o otrzymanej nagrodzie - niespodziance i...
No właśnie...
zajrzyjcie aby się dowiedzieć...
podpowiem, że w zabawie ważna jest szybkość

A na koniec - przed snem...

Bajka o Uoczuciach

Dawno, dawno temu, na oceanie istniała wyspa, którą zamieszkiwały emocje, uczucia
oraz ludzkie cechy - takie jak:
dobry humor, smutek, mądrość, duma;
a wszystkich razem łączyła miłość.
Pewnego dnia mieszkańcy wyspy dowiedzieli się, że niedługo wyspa zatonie.
Przygotowali swoje statki do wypłynięcia w morze, aby na zawsze opuścić wyspę.
Tylko miłość postanowiła poczekać do ostatniej chwili.
Gdy pozostał jedynie maleńki skrawek lądu
- miłość poprosiła o pomoc.
Pierwsze podpłynęło bogactwo na swoim luksusowym jachcie. Miłość zapytała:
- Bogactwo, czy możesz mnie uratować ?
Niestety nie. Pokład mam pełen złota, srebra i innych kosztowności.
Nie ma tam już miejsca dla ciebie. - Odpowiedziało Bogactwo.
Druga podpłynęła Duma swoim ogromnym czteromasztowcem.
- Dumo, zabierz mnie ze sobą ! - poprosiła Miłość.
Niestety nie mogę cię wziąć!
Na moim statku wszystko jest uporządkowane,
a ty mogłabyś mi to popsuć... - odpowiedziała Duma i z dumą podniosła piękne żagle.
Na zbutwiałej łódce podpłynął Smutek.
- Smutku, zabierz mnie ze sobą ! - poprosiła Miłość,
Och, Miłość, ja jestem tak strasznie smutny, że chcę pozostać sam.
- Odrzekł Smutek i smutnie powiosłował w dal.
Dobry humor przepłynął obok Miłości nie zauważając jej, bo był tak rozbawiony,
że nie usłyszał nawet wołania o pomoc.
Wydawało się, że Miłość zginie na zawsze w głębiach oceanu...
Nagle Miłość usłyszała:
- Chodź! Zabiorę cię ze sobą ! - powiedział nieznajomy starzec.
Miłość była tak szczęśliwa i wdzięczna za uratowanie życia,
że zapomniała zapytać kim jest jej wybawca.
Miłość bardzo chciała się dowiedzieć kim jest ten tajemniczy starzec.
Zwróciła się o poradę do Wiedzy.
- Powiedz mi proszę, kto mnie uratował ?
- To był Czas. - Odpowiedziała Wiedza.
- Czas ? - zdziwiła się Miłość. - Dlaczego Czas mi pomógł ?
- Tylko Czas rozumie, jak ważnym uczuciem w życiu każdego człowieka jest Miłość.
- Odrzekła Wiedza.



Życzę Wszystkim dużo Miłości - dużo cierpliwego Czasu aby się nią rozkoszować,
oraz nieprzebytego morza Wiedzy aby ją docenić
;-)))

47 komentarzy:

  1. Swietna fota w rzepaku. Chyba oddalam Ci słoneczne promienie bo u nas ich mało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo... ale widać zbyt hojna nie byłaś - bo dziś znów niebo chmurami zasnute ;-)))
      Buziaki

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. taak.. Bardzo ją lubię..
      Czytałam dawno temu i wciąż chciałam Wam ją napisać... ale znaleźć nie mogłam...
      Mam też inne już przygotowane ;-)))

      Usuń
  3. Wzruszyłam się...
    Dobrze wiem, jak z tą miłością jest- w tym roku miną nam z MKM- em 22 lata:))!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...ale żeby w SZPILKACH NA ROWER?!!!?
      Wczoraj też byłyśmy z Julią na rowerze- buty sportowe miałyśmy ubłocone...

      Usuń
    2. W szpilkach to "polansować się" - w wiosce sensację wzbudzić, kawy się napić ;-)))
      Na rower już jak rozumny człowiek - na sportowo :P
      Gratuluje tej Miłości...Wasza taka piękna, dojrzała... wiem bo podgladam z nadzieją w sercu, że i mnie kiedyś taka drogę zastąpi ;-)))

      Usuń
  4. Bardzo trafna bajka :-)
    Oj Brujito :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. tą kawkę poproszę ...
    karteczki cudne

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na kawkę zapraszam.. miło gościć będzie w mych skromnych progach ;-)))

      Usuń
  6. zdjęcie w rzepaku - boskie ;)
    wczoraj przejeżdżałam obok ogromnych pól tego żółtego piękna :) :) :)

    wracaj z tych wojaży zagranicznych, bo mam ochotę na kawę z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No już, już... jeszcze tylko miesiąc ;-)))

      Usuń
  7. Sliczniści dostałaś i sliczne karteczki faworyt mój oczywiście fioletowy , bo lubie ten kolor ;)))
    a Miłość nigdy nie zginie , duzo miłości :))
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że w fioletach gustujesz... do niedawna to był i mój ulubiony kolor... teraz turkus króluje ;-)))

      Usuń
    2. jeszcze szmaragd tez :))

      Usuń
    3. Zapiszę w pamięci - kiedyś pewnie... niecnie wykorzystam :D

      Usuń
  8. Witaj serdecznie, piękności dostałaś i Twoje zdjęcie...śliczna kobieta jesteś, wiatr we włosach i rzepach..CUDO:)Można patrzeć i patrzeć:))Kolor fioletowy mnie wręcz zagiął, uwielbiam go:)
    Co do Miłości..jest i zawsze będzie życzę Ci jej baaardzo bardzo dużo i szczęscia i dużo uśmiechu na dzisiejszy dzień:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wyżej Adze napisałam... ja też do fioletowego sentyment mam...
      za życzenia te tu i te... tam ;-))) bardzo dziękuję...
      Oby... oby się spełniły ;-)))

      Usuń
  9. Bajka i nie bajka - samo życie . Szkoda ze tak mało ludzi docenia to co ma . Kasiu pięknie wygladasz w tym rzepaku . No ale ta plaża to mnie odbiłas . Ja chce nad morze buuuuuu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta plaża to w Indonezji... piękna, czysta... woda lazurowa...
      Może warto o wakacjach pomyśleć??
      Cieszę się, że znów u mnie gościsz... że jesteś :*

      Usuń
  10. Gratuluję wygranych i cudnych przydasi. Promieniejesz!! Karteczki świetne!
    Bajka rewelacyjna. Bardzo mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ehh.. słonce cuda zdziałać może!!
      a mnie tak niewiele do szczęścia potrzeba ;-)))

      Usuń
  11. ja z chęcią piszę się na Twoją słodką kawkę .... Bardzo śliczne zdjęcie...i gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na kawusię zapraszam... w lipcu do Wałbrzycha ;-)))
      ploteczki i zwiedzanie zapewnione ;-)))

      Usuń
  12. Jk dla mnie rewelacyjnie rozpoczęty post kawusię lubię a z takim psiakiem to na pewno super smakuje. Świetne zdjęcie w żółci rzepaku i karteczki bardzo kreatywne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-)))
      Kawunia była pyszna... tylko pić jej.. szkoda było ;-)))
      Dziękuję za karteczkowa opinię... od takiej zdolniachy jak Ty to prawdziwy komplement ;-)))

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. ooo... wróciłaś ;-)))
      Gdzieś Ty była jak Cię nie było??
      Smutno było bez Ciebie ;-)))

      Usuń
  14. Wysłałabym Ci słonka ale u nas dziś burzowy dzień więc nie ma co wysyłać. A karteczki bardzo optymistyczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-)))
      Ja wczoraj na zdjęciach Moje Słonko oglądałam - dziękuję :*

      Usuń
  15. Czy Ty byłaś w szpilkach na rowerze? Ach, dama z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieeee...
      no jasne, że nie w szpilkach na rower!!
      w adidasach... ale na kawkę to poszłam jak prawdziwa gwiazda ;-))) Nie żeby okazja nadzwyczajna.. po prostu tak bardzo spragniona byłam słońca, ciepła i... wiosenno-letniego stroju ;-)))

      Usuń
  16. A ja poproszę o taką kawkę, ale z kotkiem:))) Piękne zdjęcie pośród łanu rzepaku:) Karteczki śliczne, a morskie krajobrazy jedyne jakie kocham:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcie w rzepaku jest cudowne:)
    Bajka bardzo mi się podoba, jest taka mądra i do przemyślenia nad życiem...

    Jeszcze raz dziękuję pięknie za wspaniałą kartkę. Jest przepiękna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-)))
      Nie ma za co -mam nadzieję, że zaniosła do Ciebie moje pozytywne myśli i poprawiła nastrój ;-)))

      Usuń
  18. niebywałe, jak ja tęsknie za morzem...
    pozdrawiam Cię brujito, wpadniej kiedyś do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wpadam...wpadam... ale z jakiegoś powodu komentarzy zostawiać nie mogę :(
      Nie poddam się i.. kiedyś na pewno się uda ;-)))

      Usuń
  19. Piękna karteczka.
    Pobudziłaś moją tęsknotę za morzem.Chcę tam być!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad morzem czy nad "tym morzem"
      bo TO morze to ciut daleko ;-)))
      ale ja się pod koniec lipca zamierzam nad Bałtyk wybrać - może dołączysz??

      Usuń
  20. Piękne wyglądasz na tym zdjęciu:))
    Ach poszperałabym w tych koralikach.
    Pozdrawiam znad.....morza:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takiej to dobrze ;-)))
      Ja też cieplutkie pozdrowienia zasyłam z daleeeka :*

      Usuń
  21. Cudowna kartka-piękna.Prowadzisz fajnego bloga-pozdrawiam i zapraszam w odwiedziny do Dobrych Czasów.Pozdrowienia majowe z Kaszub.Jola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;-)))
      dziękuję... dziękuję,za odwiedziny i miłe słowa...
      Już pędzę do Ciebie... na Kaszuby też bm zawitała.. ale to plan raczej nie na ten rok ;-)))

      Usuń
  22. Kochana SAMA takiego psiunia wyczarowałaś???
    Podziwiam...
    Karteczka mega optymistyczna, tęczą namalowana, tak jak i twoje zdjęcie!
    Miło jest Ciebie zobaczyć :).
    Moc serdeczności posyłam :*

    OdpowiedzUsuń
  23. ooo... jak dobrze, że jesteś!!
    Tak cichutko u Ciebie... o posta się dopraszam!! z chęcią Twoje cuda podziwiać będę ;-)))
    ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń