"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

piątek, 17 maja 2013

Gdy pada deszcz

" Nie re­zyg­nuj z marzeń, nig­dy nie wiesz, kiedy okażą się potrzebne. "

Witajcie ;-)))
Jestem Boguś i jestem nowym przyjacielem Falko oraz Venus...
noo... Venus to może nie koniecznie...
ale... dajmy Księżniczce czas - może się przyzwyczai ;-)))

Lubię pluszaki...
i nic a nic nie przeszkadza mi to, że jestem dużą dziewczynką ;-)))
Wczoraj przywędrował do nas Boguś...
bez zbędnych słów, czerwonych dywanów, fanfar...
ot - tak po prostu...
ale ten prosty gest... bardzo mnie wzruszył...
Jest znakiem, że ktoś mnie lubi ;-)))


Venus przybysza potraktowała raczej nie ufnie...


A już na pewno nie spodobał jej się fakt, że chłopaki do sesji zdjęciowej zasiedli na JEJ kocyku ;-)))
Uznała, że ona nie zniży się do dzielenia miejsca z wypchanym Nawet-Nie-Futrem ;-)))
i zniesmaczona czekała na koniec sesji na łóżku


" Ser­ce niewias­ty to la­birynt sub­telności, sta­nowiący wyz­wa­nie dla szu­ler­skiego umysłu pros­tackiego sam­ca. Jeśli chce pan nap­rawdę zdo­być ko­bietę, mu­si pan zacząć myśleć jak ona, a rzecz pier­wsza to zdo­bycie jej duszy. Cała zaś reszta, owo słod­kie i miękkie odurze­nie, które ro­zum od­biera i pra­wość, przychodzi samo. "

A ja w międzyczasie popełniłam karteczki...
Pierwsza warstwowa powstała wg wskazówek wyzwania na  Piątek Trzynastego

na dowód, że warstwowo jest


i to z każdej strony ;-)))
a wszystko przytwierdzone na kostyki 3D


Papier w serduszka, serduszka malutkie i duże...
Przesłanie... mogło być tylko jedno


Druga karteczka powstała jako lift kartki JagiBa


na wyzwanie Diabelskiego Młyna
Kartka wygląda tak:


a mój lift tak:


i kilka szczególików




A ponieważ odnalazły się
(tak, same - się...
były- znikł - i znów są)
zrobione już daaawno zdjęcia to pokaże wam...
truskawkową zakładkę do książki ;-)))


a tak wygląda z drugiej strony


Na dziś to już wszystko co mam Wam do pokazania...
Mój komputer w konspiracji z internetem buntuje się przeciwko współpracy z moją osobą...
Objawy są przeróżne...
zawieszanie się, wyłączanie, nie publikowanie napisanych komentarzy
a nawet podstępne próby ukrycia/zniknięcia
mojego posta...
Dlatego wybaczcie mi proszę, że ostatnio tak mało mnie u Was...
Obiecuję, że jak rozmówię się z elektroniką
to nadrobię wszystkie wizyty ;-)))

" Przez­nacze­nie zaz­wyczaj cze­ka tuż za ro­giem.
Jak­by było kie­szon­kowcem, dziwką al­bo sprze­dawcą losów na lo­terię:
to je­go naj­częstsze wciele­nia.
Do drzwi nasze­go do­mu nig­dy nie za­puka.
Trze­ba za nim ruszyć!!!"

Życzę Wam miłego i słonecznego weekendu...
a gdy już taki mieć będziecie...
PROSZĘ...
wyślijcie po jednym słonecznym promieniu tutaj - do mnie
Deszcz, deszcz i deszcz na zmianę z deszczem padający od ponad tygodnia...
wprowadzają mnie depresyjno- destrukcyjny nastrój...

zdjęcie znalezione w sieci

17 komentarzy:

  1. Bardzo bogate w warstwy i wzory kartki. Mnóstwo w nich przestrzeni!
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. I mnie ta warstwowa przypadła najbardziej:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja odpowiem inaczej...świetny miś, ja mam słabość do misiów...zresztą mój nick ma troszkę wspólnego z Misiami:)) a tak w ogóle tak bardzo się cieszę, ze wróciłaś, że się pojawiłaś w sieci.Karteczka śliczna, wspaniała kolorystyka, piękna.

    OdpowiedzUsuń
  4. I wysyłam ci duuuużo uśmiechu i słoneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaha...i za apetyczna zakładka, jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. super ta energia :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  7. misie słodkie kicia urocza... dobra energia zawsze się przyda :)
    a karteczki pierwsza klasa
    ;)
    cmakam

    OdpowiedzUsuń
  8. Niedźwiedziowe towarzystwo przemile się prezentuje. Venus pewnie nie tyle nieufna, ile ... czuje rywali do Twojego serca:-) Ależ ona ma piękny nosek! Całą resztę także, ale ten nosek! I ona ma takie iście boskie, jak to Venus, spojrzenie, jakby patrzyła na poddanych:-)
    Kartki, zwłaszcza pierwsza, ładnie pomyślane. Pierwsza taka soczysta i ogromnie wiosenna. I miłosna:-) Druga nieco mi się za wzorzysta wydaje... ale to pewnie moje minus kilka dioptrii w oczach tak działa:-)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaaa! I przede wszystkim: niedźwiedzi nigdy za mało. Przyznam w tajemnicy, że ja mam swojego Artura, który na zdjęciu u mnie z szalem. Mam także maleńkiego Mirosława, który jeździł ze mną dzielnie na badania, na chemie, na przeszczep. Mam też Bogdana i Lucjana, którzy co noc siedzą w rogu mojego łóżka. Tak sobie właśnie pomyślałam, że jeśli dodać do tego jeszcze kota - Tygryssę, to jak nic idealny obrazek przykładnej starej panny:-) hi hi hi hi

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za energię :-)))
    Świetna ta energia :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie smuć się- pamiętaj,że po kazdej burzy ZAWSZE wychodzi słońce:)))
    Promienie (całe ich najgorętsze pasma) przesyłam Ci , Kasiu!!!!
    I naręcza kwiatów z mojego ogrodu!
    Zajrzyj, zobaczysz ile tego!!!!
    Buziaki
    M.Arta

    OdpowiedzUsuń
  12. Też kocham pluszaki i nigdy nie wyrosłam ;)))
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Misie słodkie, kociak kochany. Twoje prace są przepiękne. gratuluję ci talentu:P Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do nas:)

    OdpowiedzUsuń
  14. przesyłam duzo promyków słońca :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak miło dostać taki dowód sympatii. Ja też lubię misie, bajki i wcale się tego nie wstydzę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękujemy za udział w wyzwaniu :). Pozdrawiam serdecznie, Kasia

    OdpowiedzUsuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń