"O marzeniach trzeba mówić głośno i otwarcie, bo nigdy nie wiesz kiedy spotkasz ludzi, którzy pomogą Ci je zrealizować."

środa, 22 maja 2013

Ja nie narzekam...

"Ja nie narzekam. 
Ja po prostu informuję rzeczywistość, że nie spełnia moich wymagań!"

Przeczytałam to zdanie w Necie i tak bardzo mnie się spodobało iż stało się moim mottem na najbliższe kilka dni...
W ten sposób nie wyjdzie na jaw, że przeżywam prawdziwą huśtawkę nastrojów
Słonko - do góry
deszcz - w dół
Ja nie narzekam...
Ja tylko głośno informuję przyrodę, że zdeczko przegina ;-)))

zdjęcie zrobione jesienią -
tym bardziej smuci fakt, że za moim oknem, wiosną, te same smugi deszczu...
No... to jak "se nie po narzekałam"
to teraz się...
pochwalę ;-)))
Pochwale się paczuszką... w sumie to dwoma...
Chronologicznie ;-)))

Pierwsza przyszła do mnie dawno...
ale ja jej zawartość poznałam dopiero w niedzielę


Paczuszka przyszła od Agi z blogu Avrea, gdzie udało mi się wstrzelić w zabawie
"podaj dalej"

zawartość jak zawsze została dokładnie sprawdzona...
Niestety,
dla rozpieszczonego futra i na szczęście dla mnie
paczuszka, jak wskazywało imię na kopercie, przeznaczona była w całości dla mnie 

 




a w całości była broszka i serduszko
broszka z turkusem - moim ulubionym

oraz







(no i zastanawiam się jak to się nazywa) ;-)))
Wy na pewno wiecie jak to się nazywa a ja po prostu powiem, że bardzo ale to baaardzo mnie się podoba...
;-)))











Venus też się podobało...


AVREA...
Bardzo, bardzo dziękuję za cudne skarby, które wydobyłam z koperty
i przepraszam, że tyle czasu ukrywałam je przed światem ;-)))

No i... zapraszam do zabawy oczywiście...
2 pierwsze osoby, które pod tym postem wyrażą chęć zagrania w Podaj Dalej
otrzymają ode mnie upominek... ;-)))


A dziś..
dokładnie dziś otrzymałam drugą wyjątkową przesyłkę...
Tym razem przesyłka przyszła "na zesłanie"
nie musiałam czekać miesiąca aby ją otworzyć i sprawdzić zawartość...


W białej dużej kopercie, pięknie zapakowane z dołączonym listem przyszły do mnie prawdziwe skarby - przydasie od Edyty,
Edyta prowadzi wyjątkowego bloga Strzępki i Okruchy
Kto jeszcze nie zna
(a jakoś nie potrafię sobie takiej osoby wyobrazić)
 zapraszam do odwiedzenia...
Można się tam pośmiać, można wzruszyć, można podziwiać piękne i pomysłowe prace...
na kociolubnych czeka dumna Tygrysa
a na wszystkie spragnione ciepła i serdeczności osoby


Kiedy nieśmiało poprosiłam Edytę o: "kilka ptaszków i może kilka serwetek" nawet w najśmielszych marzeniach nie oczekiwałam takich bogactw...


Obie z Venus BARDZO DZIĘKUJEMY
ona za głaski, które wyłudza ode mnie od rana
a ja za cudności, które otrzymałam,
za Twoją entuzjastyczną odpowiedź na moją prośbę, za ciepło Twoich słów, za okazaną sympatię...
DZIĘKUJĘ
Bajka o Szaleństwie i Miłości

Powiadają, że pewnego razu spotkały się na Ziemi wszystkie uczucia i cechy ludzkich istot.
I tak: Gdy Znudzenie ostentacyjnie ziewnęło po raz trzeci, Szaleństwo, jak zwykle obłędnie dzikie, zaproponowało: - Pobawmy się w chowanego!
Intryga, niezmiernie zaintrygowana, uniosła tylko lekko brwi, a Ciekawość, nie mogąc się powstrzymać, spytała z typowym dla siebie zainteresowaniem:
- W chowanego? A co to takiego?
- To zabawa - wyjaśniło żywo Szaleństwo - polegająca na tym, iż ja zakryję sobie oczy i powoli zacznę liczyć do miliona.

W międzyczasie wy wszyscy dobrze się schowacie, a gdy skończę liczyć, moim zadaniem będzie was odnaleźć.
Pierwsze z was, na którego kryjówkę trafię, zajmie moje miejsce w następnej kolejce.

Podekscytowany Entuzjazm zaczął tańczyć w towarzystwie Euforii, Radość podskakiwała tak wesoło, iż udało się jej przekonać do gry Wątpliwość, a nawet Apatię, której nigdy niczym nie dało się zainteresować.
Jednakże nie wszyscy chcieli się przyłączyć.
Prawda wolała się nie chować, w końcu i tak zawsze ją odkrywano.
Duma stwierdziła, że zabawa jest głupia, ale tak naprawdę w głębi duszy gryzło ją, iż pomysł wyszedł od kogo innego.
Tchórzostwo z kolei nie chciało ryzykować.

- Raz, dwa, trzy - zaczęło liczyć Szaleństwo.
Najszybciej schowało się Lenistwo, osuwając się za pierwszy lepszy napotkany kamień.
Wiara pofrunęła do nieba, a Zazdrość ukryła się w cieniu Triumfu, który z kolei wspiął się o własnych siłach hen!
Na sam szczyt najwyższego drzewa.
Wspaniałomyślność długo nie mogła znaleźć dla siebie odpowiedniego miejsca,
gdyż wszystkie kryjówki wydawały się jej idealne dla przyjaciół: krystalicznie czyste jezioro było wymarzonym miejscem dla Piękności, dziupla - w sam raz dla Nieśmiałości, motyle skrzydła stworzono dla Zmysłowości, powiew wiatru okazał się natomiast najlepszy dla Wolności.
W końcu Wspaniałomyślność schowała się za promyczkiem słońca.
Z kolei Egoizm znalazł sobie, jak sądził, wspaniałe miejsce: wygodne i przewiewne, a co najważniejsze - przeznaczone tylko, tylko dla niego.
Kłamstwo schowało się na dnie oceanów, a może skłamało i tak naprawdę ukryło się za tęczą? Pasja i Pożądanie w porywie gorących uczuć, wskoczyli w sam środek wulkanu.
Niestety wyleciało mi z pamięci, gdzie skryło się Zapomnienie, lecz to przecież mało ważne.
Gdy Szaleństwo liczyło dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcy dziewięćset dziewięćdziesiąt dziewięć
Miłość jeszcze nie zdołała znaleźć sobie odpowiedniego miejsca.
W ostatniej chwili odkryła jednak zagajnik dzikich róż i schowała się wśród ich krzaczków.
- Milion - krzyknęło na końcu Szaleństwo
i dziarsko zabrało się do szukania.
Od razu, rzecz jasna, odnalazło schowane parę kroków dalej Lenistwo.
Chwilę potem usłyszało Wiarę rozmawiającą w niebie z Panem Bogiem.
W ryku wulkanów wyczuło natomiast obecność Pasji i Pożądania.
Następnie, przez przypadek, odnalazło Zazdrość, co szybko doprowadziło je do kryjówki Triumfu.
Egoizmu nie trzeba było wcale szukać, gdyż jak z procy wyleciał ze swej kryjówki, kiedy okazało się, iż wpakował się w sam środek gniazda dzikich os.
Trochę zmęczone szukaniem Szaleństwo przysiadło na chwilę nad stawem i w ten sposób znalazło Piękność.
Jeszcze łatwiejsze okazało się odnalezienie Wątpliwości, która, niestety, nie potrafiła się zdecydować, z której strony płotu najlepiej się ukryć.
W ten sposób wszyscy zostali znalezieni: Talent wśród świeżych ziół, Smutek - w przepastnej jaskini, a Zapomnienie... cóż, już dawno zapomniało, iż bawi się w chowanego.
Do znalezienia pozostała tylko Miłość.
Szaleństwo zaglądało za każde drzewko, sprawdzało w każdym strumyczku, a nawet na szczytach gór i już, już miało się poddać, gdy odkryło niewielki różany zagajnik.
Patykiem zaczęło odgarniać gałązki...
Wtem wszyscy usłyszeli przeraźliwy okrzyk bólu.
Stało się prawdziwe nieszczęście!
Różane kolce zraniły Miłość w oczy.
Szaleństwu zrobiło się niezmiernie przykro, zaczęło prosić, błagać o przebaczenie, aż w końcu poprzysięgło zostać przewodnikiem ślepej z jego winy przyjaciółki.
I to właśnie od tamtej pory, od czasu, gdy po raz pierwszy bawiono się na Ziemi w chowanego, Miłość jest ślepa i zawsze towarzyszy jej Szaleństwo.


Na przypomnienie - dla samej siebie i dla Was,
że po każdej burzy wychodzi słońce
róża ;-)))


Dnia wypełnionego radością i ciepłem życzę Wam na jutro
a na dziś dla tych, którzy jeszcze nie śpią... kolorowych, wiosennych snów

24 komentarze:

  1. Piekne scrapki dostalas... wlasnie skonczylam pisac posta, ale ukaze sie o 6 rano :)
    Wybacz ale nie chce mi sie juz poprawiac pisowni polskiej, juz padam ze zmeczenia... Dobrej nocy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z moim cały dzień i wieczór walczyłam... Pisownię wybaczam :* i buziaki zasyłam

      Usuń
  2. I tym razem po burzy przyjdzie słońce. Jak zawsze. Głowa do góry!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownosci dostałaś:))) gratuluję hm...to co, podaj dalej:) bo nie wiem czy się ktoś zgłosi ł czy nie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze jedno..pociesz się, że u mnie tylko 5 stopni i leje..mimo to, wysyłam ciepły uśmiech:)w Twoją stronę:)

      Usuń
    2. Jesteś pierwsza...
      Troszkę specjalnie ukryłam zaproszenie żeby się przekonać kto czyta a kto ogląda jedynie obrazki ;-)))

      Usuń
    3. Zawsze się wczytuje w to co napisałaś..bo TWÓJ blog jest wyjątkowy...powoduje, że mimo...pogody za oknem pojawia się na mojej twarzy uśmiech...który pozwala przetrwać gorsze chwile:)Dziękuję Ci za to:))to dla mnie b. ważne:))

      Usuń
  4. Kasiu głowa do góry jutro na pewno ,albo jeszcze dziś wyjdzie słońce ,promyki wysyłam z dobra energią :**
    Cieszę się ,że podoba się zawartość paczuszki(skromna taka) ,a to coś to naszyjnik z dzianiny , bardzo je lubię nosić i robić ;p moze go tez polubisz...;)) Venus już się wystroiła :)))) to może na spacer pójdziecie ;)))
    Przydasie od Edytki cudne dobra z niej Osóbka niedawno do niej trafiłam i cieszę się z tego bardzo :D
    buziole
    Ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naszyjnik!!
      oo - oo!! tego słowa mi brakowało... ale na swoje usprawiedliwienie mam to, że noc późna, ciemna już była... Opcja mózg z braku zasilania wyłączyła się już kilka godzin wcześniej i tak sem kombinowałam...
      Korale?? - no nie!!
      Zawieszka?? też nie... No i miałam do wybór albo głowić się północy albo... przyznać do chwilowego zaniku pamięci ;-)))
      Jeszcze raz dziękuję - wszystko naprawdę cudne ;-)))

      Usuń
  5. no proszę - jakie wspaniałe prezenty :) :) :)
    a pogoda... czasem słońce czasem deszcz, coby nudno nie było ;)
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tiaa..tylko dlaczego u Was jest czasem deszcz a u mnie czasem słońce?? ;-)))

      Usuń
  6. Świetna bajka o Miłości i Szaleństwie :-)
    Ale to prawda :-)
    Chyba też zacznę informować rzeczywistość :-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bajeczka miła dla ucha:)))
    A co do pogody, to mysle że w tym roku nic juz nie pobije świat wielkanocnych:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdyby nie szalenstwo w milosci nigdy nie znalazlabym mojego meza . Dziekuje za te bajke :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szalej Kochana - szalej
      czerp pełnymi garściami z życia i tej pięknej szalonej miłości

      Usuń
  9. Ależ z Ciebie szczęściara dostać tyle cudowności.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taak... czasami szczęście się do mnie uśmiecha ;-)))
      Miło nów Cię gościć - zaglądaj częściej - zapraszam
      Uściski i pozdrowienia ślę

      Usuń
  10. Widzę, że tylko jedna osoba zgłosiła się do zabawy podaj dalej... W takim razie ja też jestem chętna :)Mogę? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ano tylko jedna...
    Cała reszta uznała pewnie... że nie warto ;-))) albo... zapomniała przeczytać coś pomiędzy pierwszym albo ostatnim zdaniem ;-)))
    Poproszę o adres na @ i cierpliwość... Paczuszka dotrze... dotrze na pewno ale nie wcześniej niż za miesiąc ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Miejmy nadzieję,że tego deszczu nie będzie dużo, ale trochę niech popada, bo też jest potrzebny naszym roślinkom:-) A przy takiej ilości prezentów to się robi ciepło na serduchu... Głowa do góry:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nom prezenty przepiękne:) Ale słonko by się w końcu przydało.. mi też go brakuje. Mam tego deszczu już dość.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piękne kartki będziesz mogła tworzyc dzięki tym prezentom:)
    Deszcz potrzebny, choć rodzi smutek w wyglądających słońca...
    Buziaki, Kasiu i nie smuć się- słońce jest już tuż, tuż...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach, no i płacę za brak czasu i gapowe... bo nie zaglądałam już jakiś czas do Ciebie, coś mi się doba kurczy i kurczy:-) i nie załapałam się na podaj dalej... Bo doczytałam się - bo ja czytam posty dokładnie :-) i lubię też sobie komentarze poczytać:-) - że masz już chętne dwie osoby na podaj dalej. No trudno, może kiedy indziej:-)
    Cieszę się, że Venus i Tobie podobają się przydasie. Ale na pewno dużo bardziej spodobały się Venus przydasie od Agnieszki, tj. Avrei, w naszyjniku wygląda przeuroczo:-)
    Pozdrawiam bardzo ciepło i dziękuję za miłe słowa:-) Ja to samo myślę o Tobie i Twoim blogu:-) Serio serio...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Venus obrażona na Agę bo NIC dla niej do paczuszki nie włożyła... wiec sobie futro samo wybrało ;-))) Siłą zabierać musiałam... No ale... co moje to moje ;-))) Choć raz...

      Usuń


Dajesz mi swój czas - najhojniejszy dar ze wszystkich Dziękuję ;-)))

Stampin Royalty

Stampin Royalty

Digi - Scrap

Digi - Scrap

W Magicznej Kartce

W Magicznej Kartce

od Marty z Harem Soutache, Avrea, Chopiniada

od Klub Kota Jasna8

Pastelowe Candy u Moni

Pastelowe Candy u Moni
14.02.2015

Mikołajek w Palmogrodzie

Mikołajek w Palmogrodzie
Wygrałam i jeszcze za gaulstwo dostałam ;-)))

2gie urodziny

2gie urodziny
15.02.2015

Zielone Candy

Zielone Candy
Wygrałam!!

Pracowania Ajm

Pracowania Ajm
WYGRAŁAAAAM

Candy u Pająka

Candy u Pająka
Dostałam Nagrodę Specjalną!!

Wyróżnienie w ScrapGangu

Wyróżnienie w ScrapGangu

Herbaciane Candy

Herbaciane Candy
WYYYGRAŁAAAM ;-))))))

Candy niespodzianka

Candy niespodzianka
28.02.2014

Walentynkowe Candy

Walentynkowe Candy
WYGRAŁAM

Łączna liczba wyświetleń